en dan durven zeggen dat ik een watje ben omdat ik zei dat het koud wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat kan niet, wehehe.
Maar bedankt voor het ouwehoeren waardoor ik wakker bleef, anders was ik ongetwijfeld doodgevroren.
En nu???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond neem ik met niets minder genoegen dan 3 punten tegen Stormvogels/Telstar.
Eens, al "verdienen" Luijten en ten heuvel wel een vraagteken erbij.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GK: Michel Vorm
DR: Chris v/d Weerden
DC: Wim Raymaekers
DC: Paul Beekmans
DL: Robbie Haemhouts
DM: Arthuro ten Heuvel
RM: Richal Leitoe
LM: Gijs Cales![]()
![]()
AM: Ramon Luijten
SC: Hilmi Michi
SC: Frank Demouge
Bank: Van Strien, Uneken, Peeters, Meulemans, Plet, El Makrini, Plet, Thenu, Van Thull, Rimkus.
Dat moet het zo'n beetje worden volgend seizoen. Misschien nog wat halen voor de linkerkant?
Ik zou zelf Peeters erin zetten in plaats van Beekmans, Beekmans op de plek van Ten Heuvel en Ten Heuvel dan LM zetten zodat pisvlek Cales op kan zouten.
Precies zoals ik er ook over denkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nu schaam ik me dood.
Lamlendig kutzooitje.
Tsjah, maar veel alternatief is er ook niet..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Langzamerhand kunnen de capaciteiten van Bos ook weleens ter discussie worden gesteld. Dors, Cales, Rajcomar, Buikema... hoe lang mogen die nog blijven aankloten?
En toen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef spurs het volgende:
Ken je die 2 Telstarsupporters en Gooner die om 19:30 de auto uit de parkeergarage wilde halen, terwijl die al om 18:00 dicht ging.....
Na de wedstrijd wezen stappen met Gooner, zijn verjaardag gevierd in de Drie Gezusters en Huize Gooner was zo vriendelijk om 2 slaapplekken beschikbaar te stellen voor ons!quote:
Omdat wij dat elk jaar gewoon vergeten misschien?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
Verjaardag? Waarom weten wij daar niks van...?!
Ook dat, maar ik denk dat het DG daar juist om te doen isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Omdat wij dat elk jaar gewoon vergeten misschien?
Vorig jaar?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
De selectie voor vorig jaar begint redelijk vorm te krijgen. Zal trouwens nog niet meevallen om kampioen te worden als NAC, W2 en RBC degraderen..
Volgend jaar natuurlijk.. typfoutje. En je weet het nooit natuurlijk, maar je mag wel verwachten met dit best of 3 principe dat ze erin blijven inderdaad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vorig jaar?
RBC is de enige die degradeert. De rest van de eredivisie is echt zóveel beter dan de playoff-deelnemers uit de 1e divisie, dat die echt niet gaan degraderen.
Ik vind hem de afgelopen tijd juist weer beter doen, maandag was hij de beste (al zegt dat niet zo heel veel) en hebben ze hem daarom de wedstrijd uitgeschopt. Aan dit soort spelers hebben we meer dan aan rajcomar.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke Haemhouts zonder d dan. Ik vind hem echt slecht spelen de laatste tijd, ik snap niet waarom dat hij zoveel krediet heeft. Omdat ie zo hard werkt? Nou...
Ik vind hem, naar zijn kunnen, wel te pruimen eigenlijk als basisspeler. Hij werkt hard en kan ook redelijk voetballen. Hij speelt niet altijd even goed, maar op basis van inzet weet hij toch wel altijd minimaal een 5,5 te scoren. Als linksback vind ik hem zelfs een stuk beter dan Rimkus, als verdedigende middenvelder ook beter dan Buikema en als half zie ik 'm liever dan Cales.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Haemhoudts CMT? Die heb ik ook wel genoeg gezien eigenlijk...
Misschien maar beter ook, je zou eens per ongeluk promoveren zeg!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Had ik al gezegd dat wij de PO niet gingen halen?
Had ik al gezegd dat ik een vloek had uitgesproken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Had ik al gezegd dat je gelijk gaat krijgen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Dat nog nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je gelijk gaat krijgen?
quote:
Last visited match; 17.03.06 FC Den Bosch v Telstar 1-1quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zie je het nog wel gebeuren als het zo blijft als vrijdag en maandag. Net naar standard geweest?
Is dat je zusje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Robbie die DG gelijk geeft, het moet niet gekker woden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |