abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:15:31 #51
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36029732
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dat kan niet, wehehe .

Maar bedankt voor het ouwehoeren waardoor ik wakker bleef, anders was ik ongetwijfeld doodgevroren .
en dan durven zeggen dat ik een watje ben omdat ik zei dat het koud was
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_36029737
Gelukkig is v/d Weerden bijna nooit geblesseerd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36029965
Als het al waar is...
pi_36031788
Van der Weerden is 33. Bron: Eindhovens Dagblad
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36111137
Week van de waarheid, volgende week vrijdagavond zullen we weten of we meedoen aan de play offs of niet.
pi_36114425
Vanavond neem ik met niets minder genoegen dan 3 punten tegen Stormvogels/Telstar .
pi_36130550
Geweldige wedstrijd!
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:51:32 #58
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36131499
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond neem ik met niets minder genoegen dan 3 punten tegen Stormvogels/Telstar .
En nu???
  zaterdag 18 maart 2006 @ 00:40:51 #59
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36134002
Was dit al bekend?

FC Den Bosch legt Frank Demouge vast

17/3/2006 23:06

Frank Demouge verhuist na dit seizoen naar FC Den Bosch, dat de aanvaller transfervrij overneemt van FC Eindhoven.

Demouge, die bezig is aan zijn eerste seizoen bij FC Eindhoven, tekent bij FC den Bosch een contract voor twee jaar. De 22-jarige aanvaller moet alleen nog de medische keuring doorstaan.

'Frank Demouge is een fysiek sterke centrumspits, die doelgericht is. Hij is tevens kopsterk. Frank heeft veel zin om bij ons aan de slag te gaan', zegt Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn over de versterking voor het nieuwe seizoen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_36135998
Het staat in de zaterdagkrant in elk geval. In elk geval wel iemand die weet wat werken is en 9 goals bij Eindhoven is nog niet zo heel slecht. Eindhoven staat bijna onderaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36137779
Demouge lijkt me een goede aankoop voor Den Bosch, hoop wel dat ze de play-offs halen... zou wel een dompertje zijn als je daar op het laatste moment compleet naast grijpt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36138535
GK: Michel Vorm
DR: Chris v/d Weerden
DC: Wim Raymaekers
DC: Paul Beekmans
DL: Robbie Haemhouts
DM: Arthuro ten Heuvel
RM: Richal Leitoe
LM: Gijs Cales
AM: Ramon Luijten
SC: Hilmi Michi
SC: Frank Demouge

Bank: Van Strien, Uneken, Peeters, Meulemans, Plet, El Makrini, Plet, Thenu, Van Thull, Rimkus.

Dat moet het zo'n beetje worden volgend seizoen. Misschien nog wat halen voor de linkerkant?

Ik zou zelf Peeters erin zetten in plaats van Beekmans, Beekmans op de plek van Ten Heuvel en Ten Heuvel dan LM zetten zodat pisvlek Cales op kan zouten.
pi_36139982
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GK: Michel Vorm
DR: Chris v/d Weerden
DC: Wim Raymaekers
DC: Paul Beekmans
DL: Robbie Haemhouts
DM: Arthuro ten Heuvel
RM: Richal Leitoe
LM: Gijs Cales
AM: Ramon Luijten
SC: Hilmi Michi
SC: Frank Demouge

Bank: Van Strien, Uneken, Peeters, Meulemans, Plet, El Makrini, Plet, Thenu, Van Thull, Rimkus.

Dat moet het zo'n beetje worden volgend seizoen. Misschien nog wat halen voor de linkerkant?

Ik zou zelf Peeters erin zetten in plaats van Beekmans, Beekmans op de plek van Ten Heuvel en Ten Heuvel dan LM zetten zodat pisvlek Cales op kan zouten.
Eens, al "verdienen" Luijten en ten heuvel wel een vraagteken erbij.

Maar wat was het weer matig gisteren...
pi_36140054
Demouge lijkt me een prima aankoop, vind hem wel Eredivisie waardig (middenmoot, onder middenmoot) zelfs. Ten Heuvel kan dat beetje meer pit in de ploeg brengen. Is iemand aan wie je wat hebt in mindere periodes. Dit denk ik, je kunt me er later op afrekenen.
That's all folks!
pi_36140260
Luijten heeft me nooit echt kunnen overtuigen. Was bij RBC altijd al een van de mindere spelers en staat/stond bij Omniworld toch in de schaduw van Mihci en Ars.

Ten Heuvel. Tja... wellicht wat meer inzet dan Cales, dus in die zin is het een verbetering. Mits hij op de plek van ons aller Gijs gaat spelen.
pi_36140755
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

En nu???
Nu schaam ik me dood .

Lamlendig kutzooitje .
pi_36140790
Langzamerhand kunnen de capaciteiten van Bos ook weleens ter discussie worden gesteld. Dors, Cales, Rajcomar, Buikema... hoe lang mogen die nog blijven aankloten?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:31:42 #68
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36140879
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:27 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Nu schaam ik me dood .

Lamlendig kutzooitje .
Precies zoals ik er ook over denk
pi_36141233
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Langzamerhand kunnen de capaciteiten van Bos ook weleens ter discussie worden gesteld. Dors, Cales, Rajcomar, Buikema... hoe lang mogen die nog blijven aankloten?
Tsjah, maar veel alternatief is er ook niet..
pi_36141550
Klopt, maar iemand die een beetje inzet toont hoeft niet zo heel goed te kunnen voetballen om het beter te doen dan 'n Cales of Buikema.
pi_36141881
Ken je die 2 Telstarsupporters en Gooner die om 19:30 de auto uit de parkeergarage wilde halen, terwijl die al om 18:00 dicht ging.....

Maar prima vermaakt gisteravond, ondanks een barslechte wedstrijd. Wel genoten van de keepers...
volgende wedstrijden:
pi_36141933
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:17 schreef spurs het volgende:
Ken je die 2 Telstarsupporters en Gooner die om 19:30 de auto uit de parkeergarage wilde halen, terwijl die al om 18:00 dicht ging.....
En toen?
pi_36142105
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En toen?
Na de wedstrijd wezen stappen met Gooner, zijn verjaardag gevierd in de Drie Gezusters en Huize Gooner was zo vriendelijk om 2 slaapplekken beschikbaar te stellen voor ons!
volgende wedstrijden:
pi_36148930
Verjaardag? Waarom weten wij daar niks van...?!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:35:59 #75
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36152284
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:28 schreef Yeahinho het volgende:
Verjaardag? Waarom weten wij daar niks van...?!
Omdat wij dat elk jaar gewoon vergeten misschien?
pi_36152527
De selectie voor vorig jaar begint redelijk vorm te krijgen. Zal trouwens nog niet meevallen om kampioen te worden als NAC, W2 en RBC degraderen..
pi_36152565
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Omdat wij dat elk jaar gewoon vergeten misschien?
Ook dat, maar ik denk dat het DG daar juist om te doen is .

Maar goed, inmiddels heb ik Feliciteer hier alleen DG gevonden .
pi_36152600
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
De selectie voor vorig jaar begint redelijk vorm te krijgen. Zal trouwens nog niet meevallen om kampioen te worden als NAC, W2 en RBC degraderen..
Vorig jaar?

RBC is de enige die degradeert. De rest van de eredivisie is echt zóveel beter dan de playoff-deelnemers uit de 1e divisie, dat die echt niet gaan degraderen .
pi_36152720
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:46 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Vorig jaar?

RBC is de enige die degradeert. De rest van de eredivisie is echt zóveel beter dan de playoff-deelnemers uit de 1e divisie, dat die echt niet gaan degraderen .
Volgend jaar natuurlijk.. typfoutje. En je weet het nooit natuurlijk, maar je mag wel verwachten met dit best of 3 principe dat ze erin blijven inderdaad.
pi_36153166
Wie gaan er trouwens allemaal naar Venlo? Het gaat druk worden volgens mij.
pi_36156822
Haemhoudts CMT? Die heb ik ook wel genoeg gezien eigenlijk...
Wat een vrouw!
spits!
pi_36156876
zonder d, wat is daar mee?
pi_36156966
Oke Haemhouts zonder d dan. Ik vind hem echt slecht spelen de laatste tijd, ik snap niet waarom dat hij zoveel krediet heeft. Omdat ie zo hard werkt? Nou...
Wat een vrouw!
spits!
pi_36157278
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke Haemhouts zonder d dan. Ik vind hem echt slecht spelen de laatste tijd, ik snap niet waarom dat hij zoveel krediet heeft. Omdat ie zo hard werkt? Nou...
Ik vind hem de afgelopen tijd juist weer beter doen, maandag was hij de beste (al zegt dat niet zo heel veel) en hebben ze hem daarom de wedstrijd uitgeschopt. Aan dit soort spelers hebben we meer dan aan rajcomar.
pi_36159123
Leeft Rean eigenlijk nog, zag vanmiddag een dvdtje van het kampioenschapswedstrijd bij eindhoven. Waar hij nog opstond hehe
pi_36161487
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Haemhoudts CMT? Die heb ik ook wel genoeg gezien eigenlijk...
Ik vind hem, naar zijn kunnen, wel te pruimen eigenlijk als basisspeler. Hij werkt hard en kan ook redelijk voetballen. Hij speelt niet altijd even goed, maar op basis van inzet weet hij toch wel altijd minimaal een 5,5 te scoren. Als linksback vind ik hem zelfs een stuk beter dan Rimkus, als verdedigende middenvelder ook beter dan Buikema en als half zie ik 'm liever dan Cales.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:23:21 #87
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36219876
Come on Den Bosch!!!! Winnen vrijdag, dit keer doen wij de fakkels aan als jullie voorstaan, ok?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_36220004
Gvd, moet je dit topic nou echt kicken.......
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:46:00 #89
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36220313
Had ik al gezegd dat wij de PO niet gingen halen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36220364
Wat een afgang.
That's all folks!
pi_36222926
Het wordt nu wel lastig...

Was het echt zo slecht?
Wat een vrouw!
spits!
pi_36223032
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien maar beter ook, je zou eens per ongeluk promoveren zeg!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36227442
quote:
Had ik al gezegd dat ik een vloek had uitgesproken?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_36235649
quote:
Had ik al gezegd dat je gelijk gaat krijgen?
pi_36239879
Ze hebben ook nog niets geleerd. Als ze Bos willen lozen, kost dat weer een afkoopsom. Of Vitesse moet hem als terreinknecht willen hebben.
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:25:23 #96
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36252136
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat je gelijk gaat krijgen?
Dat nog niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36252288
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat nog niet
Zie je het nog wel gebeuren als het zo blijft als vrijdag en maandag. Net naar standard geweest?
pi_36252405
Robbie die DG gelijk geeft, het moet niet gekker woden .
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:48:29 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36252644
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zie je het nog wel gebeuren als het zo blijft als vrijdag en maandag. Net naar standard geweest?
Last visited match; 17.03.06 FC Den Bosch v Telstar 1-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36255119
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Robbie die DG gelijk geeft, het moet niet gekker woden .
Is dat je zusje?

Ps, dat gelijk is onder voorbehoud eh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')