Nee, oke maar je moet wel een beetje kunnen onderhandelen en af en toe brutaal zijn. Qua naam is Arnold "de witte socrates" Scholten die bij Ajax Feyenoord heeft gespeeld natuurlijk wel weer meer dan Fred "mister fc den bosch" van der Hoorn die bij Eendracht aalst en Dundee United gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verlegen hoeft niet zo verkeerd te zijn als TD. Met praatjes komen we niet in de middenmoot van de Eredivisie.
Dat klopt, maar daarin speelt geslepenheid ook een rol en dat heeft Scholten wel in zich denk ik. Tevens schat ik hem qua intelligentie een stuk hoger in dan v/d Hoorn eigenlijk. v/d Hoorn is wel meer een clubman, Scholten wat meer een "naam" in het voetbal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, oke maar je moet wel een beetje kunnen onderhandelen en af en toe brutaal zijn. Qua naam is Arnold "de witte socrates" Scholten die bij Ajax Feyenoord heeft gespeeld natuurlijk wel weer meer dan Fred "mister fc den bosch" van der Hoorn die bij Eendracht aalst en Dundee United gespeeld heeft.
quote:
Nee hij bedoeld te zeggen dat hij me gezien heeft.quote:Op maandag 13 maart 2006 03:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat kutding waar jij je troep in bewaard
Ik ook. Maar ik zou je niet herkennen...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld te zeggen dat hij me gezien heeft.![]()
Heeft DG zelfs jóu gevraagd!?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:52 schreef Erasmusch het volgende:
Kaartjes nog kwijtgeraakt?
Hoezo zelfs?!quote:
Dat kan niet, wehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Erasmusch is gezelliger als Yeahinho [afbeelding]
bron?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:
FC Den Bosch heeft zich dus gemeld voor Chrisje van der Weerden. Prima aankoop lijkt me dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |