abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36394041
Onzin.

Wanneer is trouwens de forumavond?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 maart 2006 @ 00:44:19 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36394055
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onzin.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36394070
Overigens impliceer je met jouw opmerking over de selectie van Kruys wel dat v/d Hoorn prutswerk heeft geleverd.

4 jaar v/d Hoorn en we zijn verder weg dan ooit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36394081
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Het liefst zie ik Theo [afbeelding] aan het eind maar dat zal wel niet...
Van mij mag hij na dit seizoen terug naar Vitesse. Dat hij daar lekker terreinknecht wordt en die Dors meeneemt.
  maandag 27 maart 2006 @ 00:47:05 #230
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36394085
vd Hoorn moet lekker verdedigers gaan scouten,dat kan ie wel goed...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36394086
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Onzin.

Forumavonden zoals ze er waren komen niet meer. Als je een keer met Fred wilt praten kun je gewoon een afspraak met hem maken. Alleen of met een paar man. Heb eind vorig seizoen en onlangs ook nog met een paar man zon gesprek gehad, en dat waren echt niet alleen maar positivo's.
  maandag 27 maart 2006 @ 00:48:20 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36394099
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

en dat waren echt niet alleen maar positivo's.
Nou....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36394102
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
vd Hoorn moet lekker verdedigers gaan scouten,dat kan ie wel goed...
Alleen Rimkus is een miskleun. Verhaegh, Davids en Raymaekers zijn goede spelers, net zoals Olfers vorig jaar.

Als onderdeel van 'n team van scouts is bij beter op zijn plaats.
pi_36394110
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Forumavonden zoals ze er waren komen niet meer. Als je een keer met Fred wilt praten kun je gewoon een afspraak met hem maken. Alleen of met een paar man. Heb eind vorig seizoen en onlangs ook nog met een paar man zon gesprek gehad, en dat waren echt niet alleen maar positivo's.
Waarom komen er geen forumavonden meer?

Die afspraak zou gemaakt worden, maar is niet doorgegaan om wat voor redenen dan ook....

Waar zijn de notulen dan van dat gesprek?
pi_36394324
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom komen er geen forumavonden meer?

Die afspraak zou gemaakt worden, maar is niet doorgegaan om wat voor redenen dan ook....

Waar zijn de notulen dan van dat gesprek?
Laat ik dan maar even voor Robbie spreken:

De laatste forumavond sloeg nergens meer op, naar ik heb vernomen (was er zelf niet bij). Het was meer geblęr door de 'zaal' over onterechte stadionverboden, dan het voeren van zinvolle discussies dus daar zijn ze logischerwijs vanaf gestapt.

Notulen heb je kunnen lezen in het nieuwste FCDB-boekje (fanclub).
pi_36399099
Even geouwehoer een beetje gaan volgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36400496
Zoals Yeahinho inderdaad zegt, de laatste forumavond ging nergens meer over. Was toen net na jong ajax toen we niet naar oss mochten. Ging nergens meer over, o.a. de voorzitter werd gewoon uitgescholden. En het had niks meer met een "forum" te maken. Toen is besloten om alleen nog met kleine groepjes te doen.

Bij die avond eind vorig seizoen is via het gastenboek georganiseerd, Fred heeft toen speciaal gevraagd of verschillende negatievelingen, zal hier geen namen noemen maar die weet je zelf ook wel, ook wilde komen. Maar uiteindelijk kwam er daar maar 1 van. Overigens weet ik niet of jij toen ook genoemd bent.. volgens mij niet.

Notulen zijn idd terug te vinden in de fanclub boekjes.
pi_36405299
Hmmm.. CMT heeft een weekban gekregen
  maandag 27 maart 2006 @ 15:35:51 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36406440
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
. Maar uiteindelijk kwam er daar maar 1 van.
Wie dan?

Een eerste letter is genoeg.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36406473
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wie dan?

Een eerste letter is genoeg.
schr. (die ossenaar )
  maandag 27 maart 2006 @ 15:38:23 #241
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36406530
Die is OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36406747
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
Die is OK
Inderdaad, en in het echt ook anders dan hij soms op het gb doet voorkomen.
pi_36408403
quote:
NEC-er Patrick Pothuizen kreeg afgelopen week te horen dat zijn aflopende contract bij de Nijmegenaren niet wordt verlengd. Reden voor de geboren Culemborger (33) om serieus na te denken over zijn toekomst. Daarbij overweegt Pothuizen zelfs te stoppen.
In het Algemeen Dagblad brainstormt hij openlijk over zijn naaste toekomst. "Ik weet nog niet of ik doorga met voetballen. Er is interesse van drie clubs uit de Gouden Gids Divisie, namelijk VVV, FC Den Bosch en De Graafschap. Daar ga ik over nadenken. Een eredivisieclub zie ik ook wel zitten. Maar misschien stop ik er wel helemaal mee."

voetbalprimeur.nl
Hmmm.. zou dat betekenen dat vd Weerden van de baan is?
pi_36412523
Pothuizen lijkt me wel oké. Die schupt er wel onder!
  Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2006 @ 19:41:43 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_36413780
Het tweede van FC den Bosch schijnt niet al te best te zijn. NIVO heeft er zaterdag van gewonnen en als ik het goed begreep zat er niet één eerste elftalwaardige speler bij.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36413858
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
Het tweede van FC den Bosch schijnt niet al te best te zijn. NIVO heeft er zaterdag van gewonnen en als ik het goed begreep zat er niet één eerste elftalwaardige speler bij.

Het 2e heeft ook maar 5 spelers.
  Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2006 @ 19:46:31 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_36413951
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het 2e heeft ook maar 5 spelers.
Wat is er dan met het tweede aan de hand.Het moet een zooitje zijn geweest. Geen grensrechter bij zich niet genoeg materiaal om de spelers te tapen.Dat moesten ze bij de verzorger van NIVO halen. En volgens de NIVO-spelers vonden ze het belangrijker dat hun haar goed zat dan dat ze een sliding maakten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36414056
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat is er dan met het tweede aan de hand.Het moet een zooitje zijn geweest. Geen grensrechter bij zich niet genoeg materiaal om de spelers te tapen.Dat moesten ze bij de verzorger van NIVO halen. En volgens de NIVO-spelers vonden ze het belangrijker dat hun haar goed zat dan dat ze een sliding maakten.

Ze speelden tegen onze A1 trouwens. Waarvan de verzorger onlangs op veel te vroege leeftijd is overleden 58 jaar.
  Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2006 @ 19:53:56 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_36414214
Ok zal het eens melden op het NIVO-Forum.

Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2006 @ 19:58:17 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_36414374
Heb daar net dit gepost :

'Ik sprak vandaag de grensrechter van FC-den Bosch D-1. Ik vertelde hem dat den Bosch-2 zo tegenviel. Maar volgens hem was het niet het tweede maar de A-1. En Boelie, dat ze niet genoeg verzorgingsmateriaal bij zich hadden kan er mee te maken heben dat onlangs hun verzorger is overleden op 58-jarige leeftijd.'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')