quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk minder erg, ja.
Alles wat ik wens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Wolfje, wat ontlok je ons jongetje nu weer aan de haag van zijn tanden?
quote:Voormalig staflid Witte Huis gearresteerd
ANP
WASHINGTON - De Amerikaanse politie heeft vorige week een voormalig topadviseur van president Bush opgepakt wegens oplichting. Claude Allen, die tot vorige maand het Witte Huis adviseerde op het gebied van binnenlandse zaken, zou volgens de zaterdageditie van The Washington Post de warenhuizen Target en Hetch meer dan 5000 dollar afhandig hebben gemaakt.
De 45-jarige Allen, die op 8 februari ontslag nam, was de hoogstgeplaatste Afro-Amerikaan op het Witte huis. Hij kocht volgens de politie een artikel bij een winkel, nam het mee naar zijn auto en keerde vervolgens terug naar dezelfde zaak om nog een exemplaar te halen. Daarmee ging hij echter naar de toonbank om het met de bon van het gekochte artikel in de auto zogenaamd terug te brengen.
De verdachte is aangeklaagd wegens het stelen van meer dan 500 dollar en ernstige plannen voor diefstal. Op beide aanklachten staat maximaal vijftien jaar cel.
Allen, gearresteerd in de staat Maryland, is inmiddels weer op voorwaarden vrijgelaten. De verdachte stelt volgens zijn advocaat dat het geheel rust op ‘een serie misverstanden’.
Bron: De Volkskrant
'Moral values'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:15 schreef Sidekick het volgende:
The only man who looks like an owl
Anyway, laten we maar weer ontopic gaan:
[..]
Ontopic in de SlowChat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:15 schreef Sidekick het volgende:
The only man who looks like an owl
Anyway, laten we maar weer ontopic gaan:
Yildiz, heb je m'n googletopic gezien?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Moral values'
om M. even voor te zijn.
Wat een zooitje daar.
'The show must go on'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yildiz, heb je m'n googletopic gezien?
Ik was diep geschokt.
Wat wel? En, hoe start men dit op?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:24 schreef Monidique het volgende:
Voor een beweging heb je deze dingen niet nodig, natuurlijk.
Ja, anti-Amerikanisme uiteraard.quote:
Dat is inderdaad een mooi excuus.quote:
Een beweging, dat is zo te doen... dat is gewoon een groepje, een clubje, een afspraak.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat wel? En, hoe start men dit op?
Ik wil natuurlijk wel een machtig groot obstakel opzetten voor de lobby's, niet zoiets kleins als Bits of Freedom (ook al is dat een nobel streven, en zijn ze erg goed bezig)
Ik wil het trouwens niet eens opzetten, maar wat zou men ervoor nodig hebben?
Jij betaalt om online te spelen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, Koran wellicht verboden in Duitsland?
Na het WoW'en ga ik even kijken of dit topic nog open is.
Ik heb daar gewerkt, als lobbyist van een groot bedrijf. Panty aan, rokje iets hoger, en hùp, weer een Forzaparlementarier om.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef Yildiz het volgende:
Wat zou ik toch graag de lobby's in Brussel slopen door middel van het opzetten van een:
Hoe zou Bits of Freedom dat een flink stuk groter kunnen worden? Zodat ze echt goed lastig worden, en een 'kracht worden om rekening mee te houden' ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een beweging, dat is zo te doen... dat is gewoon een groepje, een clubje, een afspraak.
Ja, en dan? Dan gaat men er wat aan doen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb daar gewerkt, als lobbyist van een groot bedrijf. Panty aan, rokje iets hoger, en hùp, weer een Forzaparlementarier om.
Je zou er eigenlijk een boek over moeten publiceren. Of een weblog. Dan ga je er werken, zodat je alles heerlijk aan de kaak kunt stellen.
De betreffende politici aan de schandpaal nagelen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan gaat men er wat aan doen?![]()
!
Als Búsh de schande tot nu toe kan overleven, zonder af te hoeven treden, zie ik weinig heil in het nóg iemand aan de schandpaal nagelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
De betreffende politici aan de schandpaal nagelen?
1 stem tussen miljoenen werkt nou ook weer niet zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:44 schreef Floripas het volgende:
...SP stemmen dan? Ik heb nog geen SP-parlementarier over kunnen halen om met me te lunchen op kosten van het bedrijf - zelfs al vertegenwoordigde het Greenpeace - om mijn lobbyverhaal uit de doeken te doen.
Toen dacht ik: ik word lid van de SP, deze mensen maken mij werkloos 14.gif.
Je wordt te lief.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:44 schreef Monidique het volgende:
In plaats van zure one-liners, plaats ik nu maar wat meer "wat? wat zei ik verkeerd? (gniffel gniffel)"-berichten: [Centraal] Irak na de oorlog - deel 31 of Nieuwe auto rijdt 1:66.
Toch wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
1 stem tussen miljoenen werkt nou ook weer niet zo.
Dat kan, dat is je recht - de SP was de enige in Nederland die niet voor de excessieve lobby-industrie viel. (Dit was overigens van voor Paul van Buitenen - daar weet ik het niet over).quote:En ik zou geen SP stemmen ook, trouwens. Eerlijk gezegd.
Als je tegen Google bent, ben je vóór Microsoft!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De consumenten hebben de macht, als wij met zn allen nu een www.altavista.com gaan gebruiken ofzo, dan voelt google het wel. Maar dat doen we niet, dus gaat er niks gebeuren.
Waar komt deze ook al weer uit:Welk een taal ontsnapt daar de omheining uwer tanden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:51 schreef Floripas het volgende:
Wolfje, wat ontlok je ons jongetje nu weer aan de haag van zijn tanden?
En hij heeft gelijk. Maar ik heb geleerd dat er vroeger onderscheid werd gemaakt tussen 'ongeldige' stemmen en 'blanco' stemmen. Ik kan er niks over vinden, of dat inderdaad zo geweest is, wanneer en waarom het gewijzigd is etc.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een blanco stem is een ongeldige stem. Het telt wel voor de opkomst, maar daarnaast is het hetzelfde als niet-stemmen.
Omdat er man in mijn profiel staat, ga je daar ook gelijk van uit? Wat naief!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:48 schreef sigme het volgende:
Sidekick wist te vertellen:
[..]
En hij heeft gelijk.
In de tijd van potlood en papier had je nogal eens een ongeldige stem. Waarschijnlijk was het destijds nog relevant om dat onderscheid te maken in uitslagen zodat je wist hoeveel bewust blanco waren en welke door foutieve invulling. Met de stemcomputer kunnen ongeldige stemmen alleen nog maar blanco stemmen zijn.quote:Maar ik heb geleerd dat er vroeger onderscheid werd gemaakt tussen 'ongeldige' stemmen en 'blanco' stemmen. Ik kan er niks over vinden, of dat inderdaad zo geweest is, wanneer en waarom het gewijzigd is etc.
Wie o wie helpt me op pad?
Oepsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat er man in mijn profiel staat, ga je daar ook gelijk van uit? Wat naief!
Nee, ik wil bewijs, geen theoirie waarom het destijds zou hebben bestaan.quote:[..]
In de tijd van potlood en papier had je nogal eens een ongeldige stem. Waarschijnlijk was het destijds nog relevant om dat onderscheid te maken in uitslagen zodat je wist hoeveel bewust blanco waren en welke door foutieve invulling. Met de stemcomputer kunnen ongeldige stemmen alleen nog maar blanco stemmen zijn.
Zoiets?
Jawel, daar heeft het wel iets mee te maken denk ik. Maar ook dan moet ik nog bewijs hebben dat ten tijde van de stemplicht blanco & ongeldig niet op één hoop geschoven werd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef zakjapannertje het volgende:
zou het niet iets te maken hebben met de stemplicht, dat begin jaren 70 hier is afgeschaft (voor de landelijke verkiezingen)?
quote:Milosevic dood, familie ingelicht
DEN HAAG - Het Joegoslavië-Tribunaal heeft de familie van Slobodan Milosevic ingelicht over de dood van de ex-president van Joegoslavië. Dat staat in de eerste schriftelijke bevestiging die het VN-hof in Den Haag zaterdag heeft gegeven van het overlijden. Milosevic is dood aangetroffen in zijn bed in zijn VN-cel in Scheveningen, aldus het communiqué.
Homerisch, baby.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar komt deze ook al weer uit:Welk een taal ontsnapt daar de omheining uwer tanden?
Fo-to!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:37 schreef Monidique het volgende:
Daar ben ik weer, geschoren en gewassen en wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |