Ik verkoop hem niet, wil hem liever ruilenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:01 schreef Happietsjakkie het volgende:
Wat wil je hebben (geldwise) voor Joe?
Wat bied je me voor fzero gx?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:13 schreef Darkzell het volgende:
Aangezien de vorige vol was en gesloten hier weer een nieuwe.
Je kan hier al je gamecube troep te koop of te ruil aanbieden maar misschien zoek jij juist wel iets.
Vorige deeltje:
Het Gamecubekraampje (deel 6)
------------------------------------------------------
Ik trap meteen maar af
Te ruil:
Metroid Prime (non PC)
NFS:HP2
gezocht:
Fzero GX
SSX:OT
Battalion Wars wil ik wel hebben, 15 euri?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:29 schreef HAL9000S het volgende:
Fire Emblem is inmiddels verkocht aan Lexie, ik heb nog steeds Battalion Wars in de aanbieding.
How aboet 15 euro?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef Sjummie het volgende:
Happietsjakka: Ik heb Baten Kaitos voor je liggen. (in uitstekende staat en compleet).
Wat geef je ervoor ?
Ik heb interesse in Animal crossing!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef disjfa het volgende:
Ik heb te koop/te ruil
Animal crossing
Metroid prime
Mario kart DD
Super smash bros
Zeg maar
Mario Kart DDquote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef disjfa het volgende:
Ik heb te koop/te ruil
Animal crossing
Metroid prime
Mario kart DD
Super smash bros
Zeg maar
Die spellen heb ik al op mn dreamcastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef peksin het volgende:
[..]
Tegen Sonic Adventure 2 en Tony Hawk 3 + 20 euro
Mss is dit wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar Paper Mario! In de winkel zie ik 'm niet zoveel meer en als ik 'm zie moet 'ie 60 euro kosten en dat vind ik eigenlijk wel érg veel...
Dus nu hoop ik dat iemand 'm in eenstoffig hoekje ofzo heeft liggen
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:20 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Mss is dit wat?
Ebay?
Budgetgaming
Maar als ik je zo hoor heb je te weinig euro's ervoor over
Baten Kaitos, 15 euroquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef Fusion het volgende:
TK:
Baten Kaitos, richtprijs 25 euro;
Prince of Persia: The Sands of Time, richtprijs 10 euro.
Welke, de nieuwe?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar Paper Mario! In de winkel zie ik 'm niet zoveel meer en als ik 'm zie moet 'ie 60 euro kosten en dat vind ik eigenlijk wel érg veel...
Dus nu hoop ik dat iemand 'm in eenstoffig hoekje ofzo heeft liggen
Deze:quote:
Heb je dat boekje nodig dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:32 schreef HAL9000S het volgende:
Die heb ik nog wel alleen helaas geen boekje meer
Maar, je doet 'm weg begrijp ik?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
Neuh, 't is een mariogame... alles wijst zichzelf uit.
quote:
Het heeft geen haast hoor, ik kan 'm wel even voor je bewaren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Daar ga ik me dan even over bezinnen, want ik kom er net ook achter dat Radiohead naar NL komt en zaterdag al in de voorverkoop gaat... 42,50 per kaartje.
Moet even uitvogelen of ik dat allemaal financieel ga redden!
Ok, tofquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Het heeft geen haast hoor, ik kan 'm wel even voor je bewaren.
Wat vraag je voor soul calibur?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Animal crossing!
Ik heb wat spellen te ruil
NBA Street vol 2
Starfox Adventure
Pokemon BOX Ruby & Sapphire
Soul Calibur 2
Bomberman Generation
NBA Live 2003
Ik ruil het liefst, maar als ik moet kopen kan dat ook, mits het een redelijke prijs is.
Ja dat vraag ik me oof afquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:26 schreef outcast_within het volgende:
hoe krijg je het voor me kaar om disc only te krijgen?
Mail me de lijst maar naar: Handel @ emjeej . nl (zonder spaties)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:33 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb wel interesse in FIFA 2005 maar is die geen player choice??
en ook FX-Zero
Ik heb veel dubbele spellen van elke Console, de NES,SNES en N64........
Mwa alleen tegen GOED bod, mail adres Handel @ emjeej . nl (zonder spaties)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:41 schreef mol_air het volgende:
@ Killermj: geen verkoop? ik ben namelijk geinteresseerd in 007 en/of zelda.
lmk
Spellen kopen op het internet bij personen en dan alleen het spel krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:26 schreef outcast_within het volgende:
hoe krijg je het voor me kaar om disc only te krijgen?
Ik wacht nog even totdat je andere topic tevreden kopers heeft opgeleverd. Niks persoonlijks hoor, maar je user history is nog niet top.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef polo306 het volgende:
heb deze games nog over.bied maar.. zit niet elke dag op de pc..dus ik kan laat reageren.mailen mag ook..
tales of symphomnia
animal crossing
luigis mansion
mario golf
mario party 4
mario party 5
mario kart
papermario
final fantasy
soul calibur 2
zelda windwaker
pikmin 1
resident evil 4
resident evil zero
Ik heb sowieso interesse in tales of symphonia en misschien ook in pikmin, mario party 4 en luigi's mansion. Zijn de laatste 3 genoemde players choice? En hoeveel vraag je voor tales of symphonia?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef polo306 het volgende:
heb deze games nog over.bied maar.. zit niet elke dag op de pc..dus ik kan laat reageren.mailen mag ook..
tales of symphomnia
animal crossing
luigis mansion
mario golf
mario party 4
mario party 5
mario kart
papermario
final fantasy
soul calibur 2
zelda windwaker
pikmin 1
resident evil 4
resident evil zero
Ik heb er wel 1 liggen incl doos...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef outcast_within het volgende:
Heeft er iemand 2 broadband adapters over?
Zeg het maar, wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 liggen incl doos...
Wat is ie je waard?
kheb soul calibur 2 wel liggen. hoeveel wil je ervoor geven, dat kut spel moet wegquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:38 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Heeft iemand Soul Calibur 2 liggen voor een zacht prijsje?
Ik ben al aan het onderhandelen met als het goed is rejected.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
kheb soul calibur 2 wel liggen. hoeveel wil je ervoor geven, dat kut spel moet weg![]()
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
kheb soul calibur 2 wel liggen. hoeveel wil je ervoor geven, dat kut spel moet weg![]()
Ik heb geen idee. Ik dacht rond de 2 euro..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
hoeveel kost mij verzenden??? 15 excl. ?
Thanx!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:55 schreef outcast_within het volgende:
1,56
...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:38 schreef _Fonz het volgende:
Hoezo te duur? Je biedt niet op een waardeloze game met een half vergane doosje enz .. dit is nieuwe shit! Beter dan dit krijg je het niet. 18 incl (dat is maar 3 Euro meer dan dat jij ervoor biedt). Wat is nou 3 Euro ... 2 pakken lays chips? 2 Biertjes in e kroeg .. kom op .. als dat al te duur is ..
Ik herhaalde alleen maar je eigen woorden hoor. wat jij ervoor wil vragen moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:12 schreef _Fonz het volgende:
Zeg, het is niet aan mij om het te verlagen ... Hierboven wordt SC2 ook verkocht voor 15 .. Mijn prijs is 16,44 excl. Lijkt me fair. Als hij voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, moet hij dat weten, maar dan zoekt ie maar ergens anders. Ga ik die punten van LM ook nog wel verzilveren. Kan ik straks mss wel goedkoop Zelda TP halen. Verzenden kost 1,56 ja, maar wie betaalt de envelope ... dat komt er ook nog es bij.
Jup zie topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:37 schreef SoSolid het volgende:
Hey outcast, ik heb je gemaild over killer. Heb je hem nog liggen?
Mail maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:57 schreef YoshiBignose het volgende:
hmmmm, ja alles in orde, boekje, doosje, zelfs die reclameshit nog erbij1 klein krasje ofzo, who cares.
¤ 30,- incl verzendenquote:Op zondag 23 april 2006 11:31 schreef mol_air het volgende:
marioparty 6 + warioware: 20,- ex verzenden?
Mario Golf Toadstool Tour voor 15 euro ecxclusief verzenden?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:19 schreef Adelante het volgende:
oké, oké, mijn GameCube collectie eens uitdunnen:
FOR SALEMario Party 6 (incl. mic) Disney Sports: Football Eighteen 18 Wheeler Warioware, INC.: Mega Party Game$! Mario Golf: Toadstool Tour F-Zero GX (player's choice) Mario Party 4 (player's choice)
doe een goed bod op bovenstaande spellen, ruil ben ik even niet in
geinteresseerd, alle spellen uiteraard in perfecte staat
dealquote:Op zondag 23 april 2006 20:22 schreef pspmaniak het volgende:
Warioware inc. non-PC (compleet) - 12,50
Laat maar. Vertrouw je nietquote:Op zondag 23 april 2006 21:21 schreef pspmaniak het volgende:
goed, pspmaniak@hotmail.com
15 en we hebben een dealquote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef mol_air het volgende:
edit: sorry Adelante, heb me vergist w.b. Warioware, dacht dat het een ander spel was. 12,50 incl verzenden voor Mario party 6?
deal, mail me maar even voor afhandeling: adelante@fok.nlquote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef Ninedarts het volgende:
Mario Golf Toadstool Tour voor 15 euro ecxclusief verzenden?
trust me, trust mequote:Op zondag 23 april 2006 22:53 schreef outcast_within het volgende:
Laat maar. Vertrouw je niet
Niks persoonlijks. maar
Post history is te klein met geen/weinig succesvolle deals
Je nick en je email adres lijken speciaal aangemaakt te zijn voor de gelegenheid.
oei, bijna topic-kapen dit, ware het niet dat het een centraal topic isquote:
Ruilen tegen Metroid Prime (niet PC) ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:01 schreef Joana het volgende:
Te Koop![]()
13,- euro voor Donkey Konga 1 zonder konga alleen spel.
Geen krassen, weinig gespeeld, sterren zitten erbij ongekrast.
[afbeelding]
Hmmm, kzeg voorlopig nee. Wat voor games heb je nog in de aanbieding?quote:Op zondag 23 april 2006 23:50 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Ruilen tegen Metroid Prime (niet PC) ?
bedankt voor de torpedoaanval.quote:Op zondag 23 april 2006 22:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Laat maar. Vertrouw je niet
Niks persoonlijks. maar
Post history is te klein met geen/weinig succesvolle deals
Je nick en je email adres lijken speciaal aangemaakt te zijn voor de gelegenheid.
is er een 1 en 2?quote:Op maandag 24 april 2006 17:32 schreef YoshiBignose het volgende:
1 of 2?
klopt....quote:Op maandag 24 april 2006 17:50 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is er een 1 en 2?
ik dacht dat n64 1 was
en GC 2 was?
Nou dan. Dan is wel duidelijk welke paper mario ik zoekquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 15:22 schreef outcast_within het volgende:
[gez] paper mario voor de GC
35 inc.
[TK] MetalGearSolid3 PaperMario SpiderMan2 MetalSlug3 gamesquote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nou dan. Dan is wel duidelijk welke paper mario ik zoek
[..]
Nee dank je, ik verkoop Fifa '04 niet voor niets.quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef Koppe het volgende:
paarse_paashaas mischien intresse om sonic te ruilen voor fifa2005?
¤25 incl.quote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef Koppe het volgende:
wil je er voor hebben dan?
oké prima, mail me maar evenquote:Op maandag 24 april 2006 17:47 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik bied 15 euries voor jouw MarioParty 6 Adelante!
als de deal niet doorgaat wil ik mario party 6 wel voor 15 incl. neem aan dat ie met mic is...quote:
ik gok dat adelante@fok.nl wel werkt!quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef mol_air het volgende:
Adelante, ik ga akkoord met 15,- inc. Kun jij me even mailen op denniskies ad yahoo punt com? Ik zie je emailadres namelijk niet in je profiel. thanks!
heb hier paper mario voor de gc liggen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:22 schreef outcast_within het volgende:
[gez] paper mario voor de GC
35 inc.
Vanavond mail ik je, nu op mijn werkquote:Op zondag 23 april 2006 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
deal, mail me maar even voor afhandeling: adelante@fok.nl
ik heb je gemaild.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:43 schreef polo306 het volgende:
[..]
heb hier paper mario voor de gc liggen.
mailme maar je gegevens..
Sorry ik check fok niet elke dag...quote:Op donderdag 20 april 2006 22:56 schreef outcast_within het volgende:
Wat kost de broadband adapter?
Gister mijn mail gestuurdquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Vanavond mail ik je, nu op mijn werk![]()
jouw geld is binnen, zal de game vanavond postenquote:Op maandag 24 april 2006 22:19 schreef outcast_within het volgende:
adeliedoedelie@fok.nl komt gewoon aan hoor
Edit wat hei zij
teruggemaildquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef mol_air het volgende:
@ Adelante, heb je gemaild
mario is onderweg.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:46 schreef outcast_within het volgende:
Paper mario en wario ware. Binnenkort in mijn bezit. Yay
Ik bespaar je de moeite. denk je nou echt dat die 4dagen lang nog op acht euro blijft staan?...quote:Op zaterdag 29 april 2006 07:27 schreef link1986 het volgende:
Jij bent echt gemeen! Je gunt een ander echt niks!!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:34 schreef outcast_within het volgende:die staat nog op vier dagen. wacht ik bied er ff overheen ben je meteen van dat bod af
Binnen en bedanktquote:Op dinsdag 25 april 2006 07:43 schreef polo306 het volgende:
[..]
heb hier paper mario voor de gc liggen.
mailme maar je gegevens..
ik weet niet meer waar we zijn qua process.quote:
Je hebt het gecorrigeerdquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
Te koop of te ruil, maar zonder haast dus wanhopig laag bieden heeft geen zin:Tony Hawk pro skater 4 Worms blast Winnie de poeh, het knaagje in zijn maagje
Liefst via mail, dit topic bekijk ik niet zo heel vaak en dan zit je nodeloos te wachten.
heb zero liggen hier..net als deel 4..maar daar vroeg je niet om..quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:30 schreef pspmaniak het volgende:
Gezocht :
Paper mario [deze ging net je neus voorbij]
Resident evil 0
quote:Op zondag 30 april 2006 07:51 schreef pspmaniak het volgende:
deel 4 heb ik al. Zero voor 10 incl ?
geld ontvangen & pakket verstuurdquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:40 schreef outcast_within het volgende:
ik weet niet meer waar we zijn qua process.
geld ontvangen?
Pakket verstuurd?
nog niks binnen iig
guess maandag, vrijdag verzondenquote:Op zondag 30 april 2006 12:30 schreef outcast_within het volgende:
Woei e.t.a? maandag/dinsdag?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
Zijn er meerdere dan?
quote:Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR;
NGC;
Soul-Calibur II
Sonic Heroes
SSX 3
Fifa football 2004
(geen van 4-en PC's)
NDS:
Sonic Rush (US)
Mario 64 DS
X-Box:
Jade Empire
Doe maar een bod
postbank --> bank duurt altijd even en ik vermoed dat op koninginnedag niets is bijgewerkt, dus dan zal het morgen wel op m'n rekening staan jah!quote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef mol_air het volgende:
@ Adelante, ow joh...het staat bij mij wel al afgeboekt :S op 29-4 is 't afgeschreven. Nouja, dan zul je t morgen ofzo wel ontvangen neem ik aan. Ik merk t wel
Ik heb die post gewoon overal gecopy/pasted, en ben te lui om t te editten!quote:Op zondag 30 april 2006 20:24 schreef Adelante het volgende:
Ik gok dat je in een [CENTRAAL] Gamecube topic niet veel respons krijgt op DS en Xbox games, p_p![]()
[TK] NGC Gamesquote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef Miss_S het volgende:
nog iemand die Donkey Konga + Bongo Controller te koop heeft?
en?? bevalt papermario?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef outcast_within het volgende:
pal betekent dat hij op je tv/gamecube draait. meer hoef je er niet over te weten
20 euro excl. Mail me maar als je interesse hebt.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:29 schreef Miss_S het volgende:
hoeveel wil je ervoor hebben?
en wat betekent pal? (stomme vraag waarschijnlijk)
voor 18 euro heb ik een nieuwe dus denk dat ik ff verder zoekquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:17 schreef wAizz het volgende:
[..]
20 euro excl. Mail me maar als je interesse hebt.
waar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voor 18 euro heb ik een nieuwe dus denk dat ik ff verder zoek
media markt enzo. je moet het maar net zien te vinden. ik heb ze iig gekocht voor 30E en vond het toen al een koopjequote:
Volgens mi werd ie dan verkocht zonder bongo's of zonder spelquote:
misschien over een paar weken kan nu niet zoveel uitgevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:06 schreef wAizz het volgende:
[..]
Volgens mi werd ie dan verkocht zonder bongo's of zonder spel
22,50 incl. en je hebt een deal. Mail me maar als je interesse hebt.
Als Miss_S niet wil, dan heb ik wel interesse.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:06 schreef wAizz het volgende:
[..]
Volgens mi werd ie dan verkocht zonder bongo's of zonder spel
22,50 incl. en je hebt een deal. Mail me maar als je interesse hebt.
Ik wil em mss wel over een tijdje ruilen tegen capcom vs snk 2. maar die moet ik eerst nog ff "uitspelen" dus dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:44 schreef JeOma het volgende:
Wil NIEMAND mijn NBA Street Volume 2 kopen? Of ruilen tegen een recent XBOX360 spel?(oke, dat laatste was een geintje, maar NBA 2 staat nog steeds te verstoffen hier...
Mailen!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als Miss_S niet wil, dan heb ik wel interesse.
hey, wil je ssx3 of metroid prime ruilen tegen viewtifull joequote:Op woensdag 3 mei 2006 09:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik ben op zoek naar:
- Burnout (1 of 2)
- Fifa Street (1 of 2)
Ik heb evt te ruil:
- SSX3
- ATV2
- Metroid Prime
en nog 1 daar ben ik de titel even van kwijt
Ik wil metroid prime wel ruilen, want daar krijg ik hoofdpijn vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef jipjoran het volgende:
[..]
hey, wil je ssx3 of metroid prime ruilen tegen viewtifull joe
Ben niet gemeen. Ben realistischquote:Op zaterdag 29 april 2006 07:27 schreef link1986 het volgende:
Jij bent echt gemeen! Je gunt een ander echt niks!!
Inderdaad, heb hem ook sinds gisteren.. wat vaag en ADHD lol.. maar wel grappig, slaat alleen nergens opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:22 schreef outcast_within het volgende:
Wario ware binnen.
WAT is dat voor een game!
Ik heb nu het eerste rijtje afquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:58 schreef xNightElf het volgende:
[..]
Inderdaad, heb hem ook sinds gisteren.. wat vaag en ADHD lol.. maar wel grappig, slaat alleen nergens op
kun je mij dan mailen op: jipjoran (at) hotmail (dot) comquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik wil metroid prime wel ruilen, want daar krijg ik hoofdpijn van![]()
12,50 incl ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef outcast_within het volgende:
TK.
eternal darkness
viewtifull joe 1
Je hebt mailquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:59 schreef jipjoran het volgende:
[..]
kun je mij dan mailen op: jipjoran (at) hotmail (dot) com
haha doe ff een leuker spel VJ hoef ik nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef jipjoran het volgende:
[..]
hey, wil je ssx3 of metroid prime ruilen tegen viewtifull joe
Ik heb er geen voor jequote:Op maandag 8 mei 2006 19:00 schreef Rejected het volgende:
Iemand Animal crossing PAL liggen voor 20 incl.?
Mem card hoef ik er niet bij!
mail me op
christopherho88[apenstaartje]gmail[punt]com
he outkast..vorige game was toch ook uitstekend??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:08 schreef outcast_within het volgende:
Mario kart DD
ongekreukelt. ongekrast
boekje
hoesje![]()
20E inc
oja heb je een vaste telefoon aansluiting?
tja je bent uitgekeken en je wil wat anders...je hebt een bba en verder.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef outcast_within het volgende:
En binnen.
Zeg polo. Hoe komt het dat je al die goede spellen verkoopt? Zijn ze allemaal zelf gekocht en ben je nu je cube collectie aan het minderen? Dat zou toch jammer zijn
Welke games heb je nog meer trouwens?
*polo goede verkoper vind, waarvan de spullen in goede staat zijn
je bedoelt Tales??quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef outcast_within het volgende:
hmmm is het een leuk spel polo?
zo ja dan bied ik 20 inc
Ik mis alleen Animal Crossing en Resident Evil 4 nog, dus ik zou graag weten wat je voor die twee wild hebben (Inclusief verzendkosten).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef polo306 het volgende:
[..]
tja je bent uitgekeken en je wil wat anders...je hebt een bba en verder.....
animal crossing
mario golf
pikmin 1
resident evil zero
resident evil 4
zelda the windwaker
tales of symphonia
mario party 4
en final fantasy crysal chronicles.
veel plezier met mario kart...
damn dat was wel de topgame van de cube!!!!
23,50 euro inclusief (met memorycard, en ik ga er vanuit dat het boekje erbij zit)quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef polo306 het volgende:
alle games zijn pal..mijn games zijn origineel dus geen ntsc.
resident evil is net verkocht.wacht alleen op het geld op mn rekening.zal morgenochtend ff kijken.
animal crossing kan ik verkopen aan rejected zonder memory card voor 20.
wat bied jij dan mark? nu zit de memorycad er nog wel bij..
zie tekst van outcast hoe de staat van mn games zijn.
uiteraard netjes..
can't blame a guy for tryingquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef polo306 het volgende:
[..]
resident evil is net in de brievenbus gegaan.
voor een stukkie meer dan jij bood![]()
yep i know.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef Rejected het volgende:
Mijn 20 incl. zonder mem card voor Animal Crossing staat nog steeds
je moet ze los van elkaar zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef polo306 het volgende:
hahaha.die is zeker brak tegenover deel 4..uitgekart??
mijn games liggen ook te verstoffen.
ben ff bezig met lost kingdoms..rare game..geen kaarten meer=dood ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |