Ik verkoop hem niet, wil hem liever ruilenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:01 schreef Happietsjakkie het volgende:
Wat wil je hebben (geldwise) voor Joe?
Wat bied je me voor fzero gx?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:13 schreef Darkzell het volgende:
Aangezien de vorige vol was en gesloten hier weer een nieuwe.
Je kan hier al je gamecube troep te koop of te ruil aanbieden maar misschien zoek jij juist wel iets.
Vorige deeltje:
Het Gamecubekraampje (deel 6)
------------------------------------------------------
Ik trap meteen maar af
Te ruil:
Metroid Prime (non PC)
NFS:HP2
gezocht:
Fzero GX
SSX:OT
Battalion Wars wil ik wel hebben, 15 euri?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:29 schreef HAL9000S het volgende:
Fire Emblem is inmiddels verkocht aan Lexie, ik heb nog steeds Battalion Wars in de aanbieding.
How aboet 15 euro?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef Sjummie het volgende:
Happietsjakka: Ik heb Baten Kaitos voor je liggen. (in uitstekende staat en compleet).
Wat geef je ervoor ?
Ik heb interesse in Animal crossing!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef disjfa het volgende:
Ik heb te koop/te ruil
Animal crossing
Metroid prime
Mario kart DD
Super smash bros
Zeg maar
Mario Kart DDquote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef disjfa het volgende:
Ik heb te koop/te ruil
Animal crossing
Metroid prime
Mario kart DD
Super smash bros
Zeg maar
Die spellen heb ik al op mn dreamcastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef peksin het volgende:
[..]
Tegen Sonic Adventure 2 en Tony Hawk 3 + 20 euro
Mss is dit wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar Paper Mario! In de winkel zie ik 'm niet zoveel meer en als ik 'm zie moet 'ie 60 euro kosten en dat vind ik eigenlijk wel érg veel...
Dus nu hoop ik dat iemand 'm in eenstoffig hoekje ofzo heeft liggen
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:20 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Mss is dit wat?
Ebay?
Budgetgaming
Maar als ik je zo hoor heb je te weinig euro's ervoor over
Baten Kaitos, 15 euroquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef Fusion het volgende:
TK:
Baten Kaitos, richtprijs 25 euro;
Prince of Persia: The Sands of Time, richtprijs 10 euro.
Welke, de nieuwe?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar Paper Mario! In de winkel zie ik 'm niet zoveel meer en als ik 'm zie moet 'ie 60 euro kosten en dat vind ik eigenlijk wel érg veel...
Dus nu hoop ik dat iemand 'm in eenstoffig hoekje ofzo heeft liggen
Deze:quote:
Heb je dat boekje nodig dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:32 schreef HAL9000S het volgende:
Die heb ik nog wel alleen helaas geen boekje meer
Maar, je doet 'm weg begrijp ik?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
Neuh, 't is een mariogame... alles wijst zichzelf uit.
quote:
Het heeft geen haast hoor, ik kan 'm wel even voor je bewaren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Daar ga ik me dan even over bezinnen, want ik kom er net ook achter dat Radiohead naar NL komt en zaterdag al in de voorverkoop gaat... 42,50 per kaartje.
Moet even uitvogelen of ik dat allemaal financieel ga redden!
Ok, tofquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Het heeft geen haast hoor, ik kan 'm wel even voor je bewaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |