guess maandag, vrijdag verzondenquote:Op zondag 30 april 2006 12:30 schreef outcast_within het volgende:
Woei e.t.a? maandag/dinsdag?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
Zijn er meerdere dan?
quote:Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR;
NGC;
Soul-Calibur II
Sonic Heroes
SSX 3
Fifa football 2004
(geen van 4-en PC's)
NDS:
Sonic Rush (US)
Mario 64 DS
X-Box:
Jade Empire
Doe maar een bod
postbank --> bank duurt altijd even en ik vermoed dat op koninginnedag niets is bijgewerkt, dus dan zal het morgen wel op m'n rekening staan jah!quote:Op zondag 30 april 2006 21:47 schreef mol_air het volgende:
@ Adelante, ow joh...het staat bij mij wel al afgeboekt :S op 29-4 is 't afgeschreven. Nouja, dan zul je t morgen ofzo wel ontvangen neem ik aan. Ik merk t wel
Ik heb die post gewoon overal gecopy/pasted, en ben te lui om t te editten!quote:Op zondag 30 april 2006 20:24 schreef Adelante het volgende:
Ik gok dat je in een [CENTRAAL] Gamecube topic niet veel respons krijgt op DS en Xbox games, p_p![]()
[TK] NGC Gamesquote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef Miss_S het volgende:
nog iemand die Donkey Konga + Bongo Controller te koop heeft?
en?? bevalt papermario?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef outcast_within het volgende:
pal betekent dat hij op je tv/gamecube draait. meer hoef je er niet over te weten
20 euro excl. Mail me maar als je interesse hebt.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:29 schreef Miss_S het volgende:
hoeveel wil je ervoor hebben?
en wat betekent pal? (stomme vraag waarschijnlijk)
voor 18 euro heb ik een nieuwe dus denk dat ik ff verder zoekquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:17 schreef wAizz het volgende:
[..]
20 euro excl. Mail me maar als je interesse hebt.
waar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
voor 18 euro heb ik een nieuwe dus denk dat ik ff verder zoek
media markt enzo. je moet het maar net zien te vinden. ik heb ze iig gekocht voor 30E en vond het toen al een koopjequote:
Volgens mi werd ie dan verkocht zonder bongo's of zonder spelquote:
misschien over een paar weken kan nu niet zoveel uitgevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:06 schreef wAizz het volgende:
[..]
Volgens mi werd ie dan verkocht zonder bongo's of zonder spel
22,50 incl. en je hebt een deal. Mail me maar als je interesse hebt.
Als Miss_S niet wil, dan heb ik wel interesse.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:06 schreef wAizz het volgende:
[..]
Volgens mi werd ie dan verkocht zonder bongo's of zonder spel
22,50 incl. en je hebt een deal. Mail me maar als je interesse hebt.
Ik wil em mss wel over een tijdje ruilen tegen capcom vs snk 2. maar die moet ik eerst nog ff "uitspelen" dus dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:44 schreef JeOma het volgende:
Wil NIEMAND mijn NBA Street Volume 2 kopen? Of ruilen tegen een recent XBOX360 spel?(oke, dat laatste was een geintje, maar NBA 2 staat nog steeds te verstoffen hier...
Mailen!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als Miss_S niet wil, dan heb ik wel interesse.
hey, wil je ssx3 of metroid prime ruilen tegen viewtifull joequote:Op woensdag 3 mei 2006 09:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik ben op zoek naar:
- Burnout (1 of 2)
- Fifa Street (1 of 2)
Ik heb evt te ruil:
- SSX3
- ATV2
- Metroid Prime
en nog 1 daar ben ik de titel even van kwijt
Ik wil metroid prime wel ruilen, want daar krijg ik hoofdpijn vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef jipjoran het volgende:
[..]
hey, wil je ssx3 of metroid prime ruilen tegen viewtifull joe
Ben niet gemeen. Ben realistischquote:Op zaterdag 29 april 2006 07:27 schreef link1986 het volgende:
Jij bent echt gemeen! Je gunt een ander echt niks!!
Inderdaad, heb hem ook sinds gisteren.. wat vaag en ADHD lol.. maar wel grappig, slaat alleen nergens opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:22 schreef outcast_within het volgende:
Wario ware binnen.
WAT is dat voor een game!
Ik heb nu het eerste rijtje afquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:58 schreef xNightElf het volgende:
[..]
Inderdaad, heb hem ook sinds gisteren.. wat vaag en ADHD lol.. maar wel grappig, slaat alleen nergens op
kun je mij dan mailen op: jipjoran (at) hotmail (dot) comquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik wil metroid prime wel ruilen, want daar krijg ik hoofdpijn van![]()
12,50 incl ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:29 schreef outcast_within het volgende:
TK.
eternal darkness
viewtifull joe 1
Je hebt mailquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:59 schreef jipjoran het volgende:
[..]
kun je mij dan mailen op: jipjoran (at) hotmail (dot) com
haha doe ff een leuker spel VJ hoef ik nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:40 schreef jipjoran het volgende:
[..]
hey, wil je ssx3 of metroid prime ruilen tegen viewtifull joe
Ik heb er geen voor jequote:Op maandag 8 mei 2006 19:00 schreef Rejected het volgende:
Iemand Animal crossing PAL liggen voor 20 incl.?
Mem card hoef ik er niet bij!
mail me op
christopherho88[apenstaartje]gmail[punt]com
he outkast..vorige game was toch ook uitstekend??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:08 schreef outcast_within het volgende:
Mario kart DD
ongekreukelt. ongekrast
boekje
hoesje![]()
20E inc
oja heb je een vaste telefoon aansluiting?
tja je bent uitgekeken en je wil wat anders...je hebt een bba en verder.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:56 schreef outcast_within het volgende:
En binnen.
Zeg polo. Hoe komt het dat je al die goede spellen verkoopt? Zijn ze allemaal zelf gekocht en ben je nu je cube collectie aan het minderen? Dat zou toch jammer zijn
Welke games heb je nog meer trouwens?
*polo goede verkoper vind, waarvan de spullen in goede staat zijn
je bedoelt Tales??quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef outcast_within het volgende:
hmmm is het een leuk spel polo?
zo ja dan bied ik 20 inc
Ik mis alleen Animal Crossing en Resident Evil 4 nog, dus ik zou graag weten wat je voor die twee wild hebben (Inclusief verzendkosten).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef polo306 het volgende:
[..]
tja je bent uitgekeken en je wil wat anders...je hebt een bba en verder.....
animal crossing
mario golf
pikmin 1
resident evil zero
resident evil 4
zelda the windwaker
tales of symphonia
mario party 4
en final fantasy crysal chronicles.
veel plezier met mario kart...
damn dat was wel de topgame van de cube!!!!
23,50 euro inclusief (met memorycard, en ik ga er vanuit dat het boekje erbij zit)quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef polo306 het volgende:
alle games zijn pal..mijn games zijn origineel dus geen ntsc.
resident evil is net verkocht.wacht alleen op het geld op mn rekening.zal morgenochtend ff kijken.
animal crossing kan ik verkopen aan rejected zonder memory card voor 20.
wat bied jij dan mark? nu zit de memorycad er nog wel bij..
zie tekst van outcast hoe de staat van mn games zijn.
uiteraard netjes..
can't blame a guy for tryingquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:28 schreef polo306 het volgende:
[..]
resident evil is net in de brievenbus gegaan.
voor een stukkie meer dan jij bood![]()
yep i know.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:54 schreef Rejected het volgende:
Mijn 20 incl. zonder mem card voor Animal Crossing staat nog steeds
je moet ze los van elkaar zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef polo306 het volgende:
hahaha.die is zeker brak tegenover deel 4..uitgekart??
mijn games liggen ook te verstoffen.
ben ff bezig met lost kingdoms..rare game..geen kaarten meer=dood ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |