Wat vraag je voor soul calibur?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Animal crossing!
Ik heb wat spellen te ruil
NBA Street vol 2
Starfox Adventure
Pokemon BOX Ruby & Sapphire
Soul Calibur 2
Bomberman Generation
NBA Live 2003
Ik ruil het liefst, maar als ik moet kopen kan dat ook, mits het een redelijke prijs is.
Ja dat vraag ik me oof afquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:26 schreef outcast_within het volgende:
hoe krijg je het voor me kaar om disc only te krijgen?
Mail me de lijst maar naar: Handel @ emjeej . nl (zonder spaties)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:33 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb wel interesse in FIFA 2005 maar is die geen player choice??
en ook FX-Zero
Ik heb veel dubbele spellen van elke Console, de NES,SNES en N64........
Mwa alleen tegen GOED bod, mail adres Handel @ emjeej . nl (zonder spaties)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:41 schreef mol_air het volgende:
@ Killermj: geen verkoop? ik ben namelijk geinteresseerd in 007 en/of zelda.
lmk
Spellen kopen op het internet bij personen en dan alleen het spel krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:26 schreef outcast_within het volgende:
hoe krijg je het voor me kaar om disc only te krijgen?
Ik wacht nog even totdat je andere topic tevreden kopers heeft opgeleverd. Niks persoonlijks hoor, maar je user history is nog niet top.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef polo306 het volgende:
heb deze games nog over.bied maar.. zit niet elke dag op de pc..dus ik kan laat reageren.mailen mag ook..
tales of symphomnia
animal crossing
luigis mansion
mario golf
mario party 4
mario party 5
mario kart
papermario
final fantasy
soul calibur 2
zelda windwaker
pikmin 1
resident evil 4
resident evil zero
Ik heb sowieso interesse in tales of symphonia en misschien ook in pikmin, mario party 4 en luigi's mansion. Zijn de laatste 3 genoemde players choice? En hoeveel vraag je voor tales of symphonia?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef polo306 het volgende:
heb deze games nog over.bied maar.. zit niet elke dag op de pc..dus ik kan laat reageren.mailen mag ook..
tales of symphomnia
animal crossing
luigis mansion
mario golf
mario party 4
mario party 5
mario kart
papermario
final fantasy
soul calibur 2
zelda windwaker
pikmin 1
resident evil 4
resident evil zero
Ik heb er wel 1 liggen incl doos...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef outcast_within het volgende:
Heeft er iemand 2 broadband adapters over?
Zeg het maar, wat wil je ervoor hebben?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 liggen incl doos...
Wat is ie je waard?
kheb soul calibur 2 wel liggen. hoeveel wil je ervoor geven, dat kut spel moet wegquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:38 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Heeft iemand Soul Calibur 2 liggen voor een zacht prijsje?
Ik ben al aan het onderhandelen met als het goed is rejected.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
kheb soul calibur 2 wel liggen. hoeveel wil je ervoor geven, dat kut spel moet weg![]()
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
kheb soul calibur 2 wel liggen. hoeveel wil je ervoor geven, dat kut spel moet weg![]()
Ik heb geen idee. Ik dacht rond de 2 euro..quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
hoeveel kost mij verzenden??? 15 excl. ?
Thanx!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:55 schreef outcast_within het volgende:
1,56
...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:38 schreef _Fonz het volgende:
Hoezo te duur? Je biedt niet op een waardeloze game met een half vergane doosje enz .. dit is nieuwe shit! Beter dan dit krijg je het niet. 18 incl (dat is maar 3 Euro meer dan dat jij ervoor biedt). Wat is nou 3 Euro ... 2 pakken lays chips? 2 Biertjes in e kroeg .. kom op .. als dat al te duur is ..
Ik herhaalde alleen maar je eigen woorden hoor. wat jij ervoor wil vragen moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:12 schreef _Fonz het volgende:
Zeg, het is niet aan mij om het te verlagen ... Hierboven wordt SC2 ook verkocht voor 15 .. Mijn prijs is 16,44 excl. Lijkt me fair. Als hij voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, moet hij dat weten, maar dan zoekt ie maar ergens anders. Ga ik die punten van LM ook nog wel verzilveren. Kan ik straks mss wel goedkoop Zelda TP halen. Verzenden kost 1,56 ja, maar wie betaalt de envelope ... dat komt er ook nog es bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |