Ik herinner het mij als 'minder zure oneliners plaatsen', maar mischien was dat hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Om niet meer te zuigen en te trollen? Gaat wel, ja.
O ja, zoiets was het.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik herinner het mij als 'minder zure oneliners plaatsen', maar mischien was dat hetzelfde.
Ik was er juist altijd fan van. Je bent niet zuur, je bent niet grof, je speelt niet op dan man, en je bent links, Monidique. Keep up the good workquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik herinner het mij als 'minder zure oneliners plaatsen', maar mischien was dat hetzelfde.
Gewoon, er valt daarover niets te zeggen totdat er een buitenaardse beschaving van betekenis is gevonden.quote:
Ik ben geen braaf meisjequote:
Hé, het was zíjn voornemen, niet mijn aanbeveling. Ik vind het ook nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was er juist altijd fan van. Je bent niet zuur, je bent niet grof, je speelt niet op dan man, en je bent links, Monidique. Keep up the good work
Jazeker!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:46 schreef sigme het volgende:
Ik moet opeens enorm denken aan een beddesteek. Bestaat zeker nog altijd, in ziekenhuis enzo?
Een inbreker!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben alleen thius met mijn vriendin. Toen ik net naar de wc ging stonk het er een beetje naar grote boodschap. 1+1=2
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4778655quote:CPB: verzorginsstaat vraagt meer offers
Er moeten meer pijnlijke keuzes en maatregelen genomen worden om de verzorgingsstaat betaalbaar te houden en de voorzieningen in Nederland op peil. Volgens het Centraal Planbureau moeten meer mensen aan het werk, onder meer om de stijgende kosten van vergrijzing betaalbaar te houden. Het CPB schetst een aantal opties die volgens het planbureau zonder uitzondering pijn zullen doen. Als voorbeelden noemt het adviesorgaan een versoepeling van ontslagrecht, het toelaten van meer inkomensongelijkheid en een minder schokbestendige economie. Volgens het CPB leveren de aanpassingen op termijn naar schatting 400.000 banen op.
Dit stelsel lijkt het meest op dat van de Scandinavische landen. Mensen worden via sancties aangemoedigd langer te werken, er zijn minder fiscale voordelen voor niet-werkende partners, belastingverlaging voor tweeverdieners en gesubsidieerde kinderopvang.
Da's waar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:54 schreef RichardQuest het volgende:
Als M rechts zou zijn was het een andere zaak.
"Als mijn tante een baard had was het mijn oom"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:54 schreef RichardQuest het volgende:
Als M rechts zou zijn was het een andere zaak.
quote:CPB: pijnlijke hervorming verzorgingsstaat onontkoombaar
Verdere hervorming van de verzorgingsstaat is nodig om met een vergrijzende beroepsbevolking de voorzieningen op peil te houden.
Prikkelen
Meer mensen moeten aan het werk in Nederland. Dat vraagt om meer (financiële) prikkels, ondanks dat prikkelen pijn doet, aldus het Centraal Planbureau (CPB) in de studie 'Reinventing the welfare state'. Het Planbureau heeft een aantal hervormingsopties op een rij gezet en in alle gevallen moeten pijnlijke keuze worden gemaakt, zoals het accepteren van toenemende inkomensongelijkheid en inkomensonzekerheid.
Wat moet je met fans? Je moet goede vijanden hebben hier, dat discussieert beter.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik moet meer mijn best doen voor rechtse fans.
Droomde je daarbij de oude avatar van HenriOsewoudt? Brrr..quote:Ik droomde trouwens dat ik een date had met HenriOsewoudt.
Ben wel benieuwd wat dat voor type is in het echt. Zal ook wel een mislukte wiskundige zijn ofzoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik droomde trouwens dat ik een date had met HenriOsewoudt.
Democrates is toch die extreemrechtse website...?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Over demoniseren gesproken.![]()
Dat democrates is echt whack!
Breedsprakig vandaag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:09 schreef George-Butters het volgende:
....
Of geen enkele buitenaardse, geavanceerde beschaving heeft de Kubrick-test succesvol doorstaan,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Gewoon, er valt daarover niets te zeggen totdat er een buitenaardse beschaving van betekenis is gevonden.
Je kan in elk geval met 'm lachenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:57 schreef Floripas het volgende:
Da's waar.
Ik droomde trouwens dat ik een date had met HenriOsewoudt.
Een zeer geslaagd programmeur, dank u.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef du_ke het volgende:
Ben wel benieuwd wat dat voor type is in het echt. Zal ook wel een mislukte wiskundige zijn ofzo.
quote:
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben megabrak. doof van de te harde muziek, misselijk van het teveel aan bier, maar vol met goede herinneringen aan vanacht.
Dat kan nog best een mislukt wiskundige zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een zeer geslaagd programmeur, dank u.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat moet je met fans? Je moet goede vijanden hebben hier, dat discussieert beter.
[..]
Die ken ik niet. Hoe was die?quote:Droomde je daarbij de oude avatar van HenriOsewoudt? Brrr..
Ja, parabrella.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Je kan in elk geval met 'm lachen
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een zeer geslaagd programmeur, dank u.
Ja, die wil ik zien.quote:
quote:Weisglas hoopt dat Kamp en Verdonk toch Rutte uitdagen
ANP
DEN HAAG - VVD-prominent en Tweede-Kamervoorzitter Weisglas hoopt dat de ministers Kamp en Verdonk ‘zich nog eens achter hun oren krabben’ en alsnog de strijd aanbinden met staatssecretaris Rutte voor het partijleiderschap van de VVD.
Weisglas zou het niet goed vinden voor het ‘democratisch proces in de VVD en in Nederland’ als zich geen gelijkwaardige kandidaten melden voor de strijd met Rutte, zei hij vrijdag tegenover het ANP. ‘Het is belangrijk dat er iets te kiezen is.’
Weisglas zou het vooral ‘fantastisch’ vinden als minister Verdonk zich meldt. ‘Al sinds ik in 1982 Tweede Kamerlid ben heb ik altijd op een VVD-vrouw gestemd. Als het zou kunnen, zou ik ook bij de verkiezing voor het VVD-lijsttrekkerschap op een vrouw stemmen.’
[Advertentie]
Ook de kandidatuur van VVD'ers als Dales (burgemeester in Leeuwarden en opsteller van het Liberaal Manifest) of Griffith (wethouder in Amsterdam) zou Weisglas verwelkomen. Zelf wil hij niet. ‘Ik ben gekozen als Tweede Kamervoorzitter en ik moet en wil dat blijven tot het einde van mijn termijn.’ Ook VVD-burgemeester Opstelten van Rotterdam wil volgens Weisglas niet omdat hij zich gecommitteerd heeft aan zijn burgemeesterschap.
Weisglas heeft ‘een beetje kritiek’ op het optreden van Rutte toen die zich donderdag kandidaatstelde voor het leiderschap bij de VVD. ‘Hij moet uitkijken dat het niet te veel over de vorm gaat: over dassen en parelkettingen. Dat is allemaal absoluut onbelangrijk. Het gaat om de inhoud.'
De meeste daarvan zijn niet erg best als vijand.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is waar.
Unban die pedofielenkliek, dat zeg ik je!
Een getekende kop. Letterlijk & figuurlijk. Met een grote pokdalige neus.quote:[..]
Die ken ik niet. Hoe was die?
Wat is er mis met mijn avatar? Bij mij werkt ie prima.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:29 schreef sigme het volgende:
Dat kan nog best een mislukt wiskundige zijn.
Kan je je avatar niet fixen?
Dat is Mr. Snoid! Van de geniale tekenaar Robert Crumb.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:50 schreef sigme het volgende:
Een getekende kop. Letterlijk & figuurlijk. Met een grote pokdalige neus.
Eh.. ik zie hem niet. Dat is er mis.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn avatar? Bij mij werkt ie prima.
Ja, precies! Ik vind die vrouwen van Robert Crumb altijd geniaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Dat is Mr. Snoid! Van de geniale tekenaar Robert Crumb.
Vreemd, hebben meer mensen daar last van?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:54 schreef sigme het volgende:
Eh.. ik zie hem niet. Dat is er mis.
Nee hoor, ik lijk alleen qua karakter op Mr. Snoid, en dan nog alleen 's morgens bij het opstaan.quote:Crumb, dat had ik kunnen weten. Maar zeg nou zelf, het beeld in mijn hoofd komt redelijk overeen met die avatar-die-jij-wel-ziet-maar-ik-en-Floripas-niet, toch?
Het ligt aan jou - ik zie hem wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh.. ik zie hem niet. Dat is er mis.
Crumb, dat had ik kunnen weten. Maar zeg nou zelf, het beeld in mijn hoofd komt redelijk overeen met die avatar-die-jij-wel-ziet-maar-ik-en-Floripas-niet, toch?
Het probleem van dit soort onderzoek is dat het lastig falsifieerbaar is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:59 schreef RichardQuest het volgende:
Floripas, hoe zie jij de wetenschappelijke kant van Guns, Germs & Steel? Is het betrouwbaar onderzoek?
Sterker nog, je krijgt er zelfs een stijve van, heel gek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, precies! Ik vind die vrouwen van Robert Crumb altijd geniaal.
Vrouwen als kathedralen, met kuikels zo dik als boomstammen, te berijden als karknollen, tepels pront door de Sartretrui prikkend.
Robert Crumb.![]()
Wee'k niet. Jongens, meisjes, kunnen jullie HenriOsewoudts avatar wél zien?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Vreemd, hebben meer mensen daar last van?
Nee ik bedoelde of mijn omschijving: getekende kop, letterlijk & figuurlijk, met grote pokdalige neus een redelijke beschrijving is van je avatar, niet of jij erop lijkt.quote:[..]
Nee hoor, ik lijk alleen qua karakter op Mr. Snoid, en dan nog alleen 's morgens bij het opstaan.
...je hebt niet aflatende ochtenerecties...?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Nee hoor, ik lijk alleen qua karakter op Mr. Snoid, en dan nog alleen 's morgens bij het opstaan.
Ik niet, hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Sterker nog, je krijgt er zelfs een stijve van, heel gek.
[afbeelding]
Alleen als ik naast een vrouw als een kathedraal, met kuikels zo dik als boomstammen, te berijden als karknollen, tepels pront door de Sartretrui prikkend, wakker wordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:05 schreef Floripas het volgende:
...je hebt niet aflatende ochtenerecties...?![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Alleen als ik naast een vrouw als een kathedraal, met kuikels zo dik als boomstammen, te berijden als karknollen, tepels pront door de Sartretrui prikkend, wakker word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |