Och, toen ik een paar jaar terug eenzelfde soort discussie startte was ik volgens diverse mensen een fascistquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Karzeuler het volgende:
Hoe denken jullie dat de politiek in NL er uit zou zien als er eerst een stem examen zou moeten worden afgelegt?
mijn planquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Het lijkt me niet zo gek om als criterium om te mogen stemmen gewoon een inkomensgrens te stellen. Wie betaalt bepaalt tenslotte, behalve in de politiek. Dit land is ten dode opgeschreven omdat degenen die het geld verdienen nooit meer een parlementaire meerderheid zullen kunnen behalen.
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Sidekick het volgende:
Een volk krijgt de bestuurders die het verdient. Heel simpel principe.
Of alleen mensen die lid zijn van een liberale partij. Nog beterquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
mijn plan
of anders, alleen mensen die in de vrije markt sector werken mogen stemmen
ik dnek toch echt dat er meer mensen zijn die op de PvdA stemmen vanwege een onzin reden dan op de VVDquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Andere mensen zijn weer eens dom omdat ze een andere mening hebben dan TS. Rot toch op man, met je achterlijke gezeik. Altijd weer hetzelfde he, alleen maar beledigen - echte inhoudelijke discussies voeren doen we niet aan.
zucht...
neequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:36 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Of alleen mensen die lid zijn van een liberale partij. Nog beter![]()
met het verschil dat in principe ook loodgieters en electriciens mogen stemmenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:39 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Meneer wil ons terug hebben naar de vorige eeuw?
Ik denk dat de verdeling niet eens zoveel scheelt en aangezien de PvdA in absolute zin meer stemmen vangt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik dnek toch echt dat er meer mensen zijn die op de PvdA stemmen vanwege een onzin reden dan op de VVD
he hoe wat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:08 schreef wijsneus het volgende:
[..]
BS. Links geeft niet alleen maar geld uit, dat is een fabeltje. Het gaat om de verdeling van het geld dat er wel is. Hoe groter de groep mensen met een grote koopkracht hoe beter voor de economie.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
mijn plan
of anders, alleen mensen die in de vrije markt sector werken mogen stemmen
we zijn nu al met zijn 2enquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
heb je hem weer met z'n gekke ideeen.
Waarom niet? Als we alleen mensen toelaten tot het stemrecht die in de vrije markt werken én die het examen "stemmen voor gevordenen" hebben afgerond, kunnen we ze net zo goed in één partij onderbrengen. Ze zullen toch wel allemaal ongeveer dezelfde denkbeelden hebben anders waren ze ófwel ergens anders gaan werken óf hadden ze het examen niet gehaald.quote:
Ik denk dat PvdA stemmers iets vergelijkbaar denkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik dnek toch echt dat er meer mensen zijn die op de PvdA stemmen vanwege een onzin reden dan op de VVD
sst, niet verder vertellenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:48 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als we alleen mensen toelaten tot het stemrecht die in de vrije markt werken én die het examen "stemmen voor gevordenen" hebben afgerond, kunnen we ze net zo goed in één partij onderbrengen. Ze zullen toch wel allemaal ongeveer dezelfde denkbeelden hebben anders waren ze ófwel ergens anders gaan werken óf hadden ze het examen niet gehaald.
Hypocriete mode onquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
we zijn nu al met zijn 2en
maar gek is het natuurlijk niet. Wat geeft mensen die geen geld verdienen het recht te beslissen wat er gebeurt met het geld van de mensen die wel geld verdienen.
Waar precies was de voor links goed verlopen verkiezing ten tijde van het topic wat Verbal aanhaalt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Typisch dat dit soort topics altijd verschijnt na een voor links goed verlopen verkiezing....
Elke reden om op de VVD te stemmen is een onzin redenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat mensen die in dienst zijn van de overheid geen geld verdienen. Ik zie dat heel anders. Zij zijn in dienst van een bedrijf dat de overheid heet, een bedrijf dat meer verantwoordelijkheden heeft dan welke multinational dan ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
we zijn nu al met zijn 2en
maar gek is het natuurlijk niet. Wat geeft mensen die geen geld verdienen het recht te beslissen wat er gebeurt met het geld van de mensen die wel geld verdienen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |