abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35884062
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Is serieus die hele bubs geunbanned? Ook sjun?
Ik weet niet of ze gelijktijdig eenzelfde ban hebben gehad.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:10:32 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35884113
Geen idee. Het zou best wel eens kunnen aangezien Dagonet al meermalen heeft gezegd dat er in principe maar heel enkelen zijn die gepermbanned zijn.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:14:09 #203
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35884231
Oh, maar die users willen he-le-maal niets meer met Fok te maken hebben. Dat moge duidelijk zijn. Een extreem-links censuurforumpje dat de minste aandacht niet waard is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35884481
Om speculaties te voorkomen, ik heb gewoon keurig gevraagd of mijn ban ongedaan kon worden gemaakt. Helaas trof ik die ene aan. Waarschijnlijk onder invloed van vloeibare verdovingsmiddelen, heeft deze persoon mijn ban opgeheven.

Hoewel dit forum nog altijd vervuild wordt door niet nader te noemen personen, ben ik van mening dat er genoeg users zijn die wel de moeite waard zijn om mijn tijd en moeite aan te besteden.
pi_35884552
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:14 schreef Sidekick het volgende:
Oh, maar die users willen he-le-maal niets meer met Fok te maken hebben. Dat moge duidelijk zijn. Een extreem-links censuurforumpje dat de minste aandacht niet waard is.
Tja ach .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:26:39 #206
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35884657
Speedfreak Iemand bewijzen?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:27:45 #207
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35884705
Minerva Bijna net zo erg als de brallers uit Delft

Kneuzen ten top.
quote:
Twee leden Minerva verdacht van aanranding

Rotterdam 9 maart. Een aantal leden van de studentensociėteit Minerva in Leiden wordt ervan verdacht verantwoordelijk te zijn voor een reeks ernstige mishandelingen. Twee leden, onder wie een oud-bestuurslid, worden verdacht van aanranding van een 18-jarige scholiere. De studentenvereniging heeft een intern onderzoek geopend.

Dat staat in het vandaag verschenen studentenweekblad Mare van de Universiteit in Leiden.

Ook werden twee slachtoffers ernstig mishandeld toen leden van Minerva in september 2005 een appartement in de Leidse Breestraat binnenvielen. De twee slachtoffers hebben aangifte gedaan, zo bevestigt een woordvoerder van de politie in Leiden.

De politie arresteerde aanvankelijk acht verdachten van wie er vier twee nachten in de cel moesten doorbrengen. Ze zijn allemaal weer vrij. De politie onderzoekt de aangiftes, zegt de woordvoerder. „Tevens zegt Minerva dat ze de incidenten intern willen onderzoeken.”

Het college van bestuur van de Universiteit Leiden laat in een persverklaring weten dat het Minerva heeft „ontboden om het [Minerva] bestuur aan te spreken op zijn verantwoordelijkheid [...] om dergelijke incidenten te voorkomen.” Het college vindt dat er voor individuen die het kennelijk voor anderen verpesten, geen plaats zou moeten zijn op een studentenvereniging.

Melianthe Nicolai, woordvoerder van Minerva, ontkent de gevallen niet. „Wij betreuren de incidenten en zullen er alles aan doen om de daders passend te straffen. Wij nemen dit serieus en zullen er alles aan doen om te voorkomen dat dit in de toekomst nog een keer gebeurt.” De studentenvereniging wil verder geen uitleg geven over de beschuldigingen.

In het artikel in Mare zeggen Minervaleden de voorlopige straffen die Minerva heeft opgelegd „veel te mild” te vinden. „Het bestuur treedt te zwak op. Als het puntje bij het paaltje komt, durven ze niets en proberen ze alles in de doofpot te stoppen.”

Volgens studenten werd een Minervalid 85 dagen geschorst door het college van rechtsspraak van Minerva nadat hij in oktober een ander lid met een bierglas op zijn achterhoofd had geslagen. Daarbij werd het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht waar een zware hersenschudding werd geconstateerd. Bij de politie is melding gemaakt van het incident maar zonder aangifte. De dader zou volgens Mare „tot inkeer zijn gekomen”.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:29:43 #208
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35884775
Voetballers die ruzie met elkaar hebben:

http://www.youtube.com/player.swf?video_id=4aF8Gq4-iiw&l=269
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35884873
Volgens z'n profiel was de laatste post van speedfreak ergens in juli.
pi_35885350
Nee, ik zag hem net posten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_35885417
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, ik zag hem net posten.
Onder een andere naam dan misschien? En er is ook nog een andere user met bijna de zelfde naam
  Admin donderdag 9 maart 2006 @ 17:55:48 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35885490
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Is serieus die hele bubs geunbanned? Ook sjun?
Nee, hoezo?
Geen mail gezien, Kirmi heeft netjes op zn knietjes gesmeekt en 3 Weesgegroetjes gedaan, ach, dan strijk ik mn hand wel over mn hart hoor
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35885494
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Onder een andere naam dan misschien? En er is ook nog een andere user met bijna de zelfde naam
Heb was die ander, speedfreakssj ofzo. Gevonden: http://forum.fok.nl/user/history/24184
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_35885509
Essent wil een ubergroot Nederlands energiebedrijf gaan vormen door alles met elkaar te laten fuseren... daar gaat je vrije markt Brinkhorst !
pi_35885519
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
Geen mail gezien, Kirmi heeft netjes op zn knietjes gesmeekt en 3 Weesgegroetjes gedaan, ach, dan strijk ik mn hand wel over mn hart hoor
Je hebt een groot hart van goud Yvonne!
Allah Al Watan Al Malik
  Admin donderdag 9 maart 2006 @ 17:57:03 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35885520
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja, speadfeaksjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj oid
Hoi du_ke
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_35885541
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb was die ander, speedfreakssj ofzo. Gevonden: http://forum.fok.nl/user/history/24184
Dat is toch dezelfde als Speedfreak....zal wel een kloon zijn.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin donderdag 9 maart 2006 @ 17:58:11 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35885554
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt een groot hart van goud Yvonne!
Toch zie ik hier een doodsverwensing in Muttie

pi_35885561
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Toch zie ik hier een doodsverwensing in Muttie
Allah Al Watan Al Malik
pi_35885566
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, speadfeaksjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj oid
Hoi du_ke
Ja die idd .
Hoi Yvonne .
  Admin donderdag 9 maart 2006 @ 18:03:18 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35885674
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is toch dezelfde als Speedfreak....zal wel een kloon zijn.
Whehehe, nou heb ik dat inderdaad altijd gedacht
Maar nee, ik heb de ongelooflijke eer gehad deze eens te mogen aanschouwen, helaas hielden het we niet langer vol ons als Britten voor te doen op een meeting toen hij kwam vragen of we van FOK! waren
Het was een belevenis

donderdag 9 maart 2006 @ 18:05:08 #222
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35885716
quote:
Kamer veegt vloer aan met werklozenproject

DEN HAAG (ANP) – De Tweede Kamer heeft donderdag harde kritiek geuit op een project om werklozen seizoensarbeid te laten verrichten in de land– en tuinbouw. Dat bleek tijdens een debat met staatssecretaris Van Hoof (Sociale Zaken, VVD).

Vorig jaar vonden ruim duizend werklozen tijdelijk werk in de kassen en op de akkers. Dat was veel te weinig om het aantal van 25.000 vacatures op te vullen. Dankzij inzet van arbeiders uit Polen konden de boeren hun gewassen toch nog op tijd van het land krijgen.

CDA, VVD, PvdA en SGP vinden het resultaat van het project teleurstellend, aangezien Nederland ondanks de aantrekkende economie nog altijd zo’n 635.000 werklozen telt. „Dit is een bijzonder magere oogst", oordeelde Van Hijum van het CDA.

Van Hoof erkende dat de resultaten van het project geen aanleiding geven voor tevredenheid. „Als ik naar de cijfers kijk, vind ik het gewoon teleurstellend", zei de staatssecretaris. Dat het aantal werklozen dat seizoenswerk vond verdrievoudigde ten opzichte van een jaar eerder, vond Van Hoof slechts een klein lichtpuntje.

Er zijn een aantal redenen aan te geven voor het magere resultaat van het werklozenproject. Zo maakte Van Hoof duidelijk dat veel bijstandsgerechtigden niet geschikt blijken te zijn om dit soort werk te verrichten. „Sommige mensen leggen een grote creativiteit aan de dag om maar niet te hoeven werken", aldus Van Hoof. Werkgevers staan daarnaast vaak sceptisch tegenover WW’ers en bijstandsgerechtigden als werknemer.

Van Hoof vindt het te vroeg om helemaal te stoppen met pogingen om mensen met een uitkering tijdelijk in te zetten bij boeren. Hij wees erop dat de regio Haaglanden, waarin het kassengebied van het Westland ligt, vanaf 1 april door wil gaan met het werklozenproject. „Ik sta zeer open naar hoe we een doorstart kunnen maken", aldus Van Hoof. Volgens hem moet het dit jaar mogelijk zijn om tussen de 2000 en 2500 werklozen tijdelijk aan de slag te laten gaan bij boeren en tuinders.

Tijdens het debat werd ook gesproken over het probleem van de illegale arbeid. Van Hoof vermoedt dat er minder illegaal wordt gewerkt, als gevolg van intensievere controles en hogere boetes. Werkgevers krijgen tegenwoordig een boete van 8000 euro per aangetroffen illegaal. Van Hoof: „Boeren geven aan dat dat voor hen reden is om toch maar tewerkstellingsvergunningen aan te vragen".

Namens de PvdA pleitte Bussemaker voor nog hogere boetes voor werkgevers die illegalen in dienst blijken te hebben. Van der Sande van de VVD sprak zich uit voor een uitbreiding van het aantal controles. Van Hoof vond het nog iets te vroeg om al te beslissen tot hogere boetes en meer controles.
pi_35885721
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Whehehe, nou heb ik dat inderdaad altijd gedacht
Maar nee, ik heb de ongelooflijke eer gehad deze eens te mogen aanschouwen, helaas hielden het we niet langer vol ons als Britten voor te doen op een meeting toen hij kwam vragen of we van FOK! waren
Het was een belevenis
hmmm vaag
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:08:40 #224
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35885831
quote:

[..]

Nee, hoez
Omdat KB hier opdook en ik in een ooghoek speedfreak meende te ontwaren. Vandaar .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_35885985
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:56 schreef pberends het volgende:
Essent wil een ubergroot Nederlands energiebedrijf gaan vormen door alles met elkaar te laten fuseren... daar gaat je vrije markt Brinkhorst !
oude tyden herleven! leve de Verenigde Essent Compagnie
  Admin donderdag 9 maart 2006 @ 18:19:48 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35886100
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Omdat KB hier opdook en ik in een ooghoek speedfreak meende te ontwaren. Vandaar .
Is een ander

donderdag 9 maart 2006 @ 18:27:41 #228
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35886299
Raad het citaat:
quote:
Ik vermoed dat Jozias van Aartsen hoge ogen zou kunnen gooien. Sinds deze als herboren functioneeert als fractievoorzitter van de VVD en controversiėle onderwerpen niet schuwt terwijl hij vlot klaarstaat met het nemen van afstand in geval coalitieloyaliteit dat vraagt denk ik dat hij met succes zal kunnen hengelen naar de club die het meende bij Fortuyn te kunnen vinden. Wellicht is Van Aartsen in staat om met mensen als Hirsi Ali, Cliteur, Fentrop en toch ook Wilders in staat om extremiteit met succes te beteugelen terwijl hij mensen toch een idee kan geven dat er wat gebeurt aan de problemen in hun eigen buurtje die zij nimmer konden benoemen zonder direct voor racist of facist te worden uitgemaakt door een al te benauwde bevoogdende elite die meende de wijsheid in pacht te hebben.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35886698
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is een ander
Was ik inmiddels achter .
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:42:34 #230
93744 Finder_elf_towns
pi_35886737
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef Sidekick het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Te makkelijk.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:48:43 #231
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35886941
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Te makkelijk.
Dat is geen antwoord.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35887785
quote:

[..]

Nee, hoezo?
Wat ik al eerder zei, it's the booze talking.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:18:34 #233
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35887913
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]
Goed, mensen denken nog steeds economie = meer werk = meer personeel

Laat ik dat ideaal even slopen met deze post.

Er is ook namelijk ook nog zoiets als technologische vooruitgang, ook in deze sector. En er kan steeds meer. Had je 20 jaar geleden nog 10 man aan vast personeel nodig, heb je nu genoeg aan 2 vaste, en 5 part-timers in het hoog-seizoen. Dat komt een beetje omdat het bij een hoger arbeidsloon financieel aantrekkelijk wordt om het door een machine te laten doen. Technische vooruitgang heeft verder als voordeel dat technologische apparatuur relatief goedkoper wordt, omdat er nieuwe dingen op de markt komen.

De tuinbouw is continu in beweging. En als de overheid het niet regelt, gaat de tuinder niet achterover luieren, om eerlijk te zijn. Als het te duur wordt, zijn er 2 opties.
Of stoppen.
Of investeren in technische apparatuur, met een terugverdientijd van enkele maanden tot jaren.

Dat heeft dus tot gevolg dat de trend zich voorlopig nog wel even voort zal zetten, gezien men bij de AH niet al teveel wil betalen voor het product. En dan heb ik het niet over consumenten, maar de (en dat kan je zelf wel invullen).

De prijs gaat namelijk binnen een paar dagen enkele keren over de kop. 'Omdat distibutie en overslag ook zoveel kosten.'

Zo.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35888012
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef Sidekick het volgende:
Raad het citaat:
Aryan8 of Bela....
pi_35888224
Oeh, drank

KirmiziBeyaz Welkom Terug
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:33:33 #236
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35888435
Net een geweldig stukje in de Sp!ts gelezen van Enron.

Hoe de heren directie 'inzien' dat ultieme marktwerking geen regulering of wetgeving behoeft, dat een stroomuitval wel eens een ver-negen-voudiging van tarief tot gevolg kon hebben, storingen die Enron zelf veroorzaakt heeft, en hoe men nadacht over het verkopen van 'weer'.
Over hoe men vriendjes was met de heren Bush, die hun liet vallen als een baksteen na dit schandaal.

Briljant.

Het boek, en de verfilming heten:
Enron - The smartest guys in the Room

IMDb

Ohja, 1 iemand van het bestuur heeft overigens in het echt al zelfmoord gepleegd, de rest zit zo ongeveer in een heel zwaar strafproces.

Dat zie ik hier nog niet gebeuren, mocht hier hetzelfde voorval gebeuren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Yildiz op 09-03-2006 19:43:01 ]
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:49:49 #237
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35889005
Moe.

Mijn oogleden zijn dikker dan het uitstrijkje van een herpeshoer.
  Admin donderdag 9 maart 2006 @ 19:50:41 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35889027
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei, it's the booze talking.
Mag jij wel drinken?

donderdag 9 maart 2006 @ 19:50:44 #239
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35889030
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, drank

KirmiziBeyaz Welkom Terug
Is dat een voorbij-fokker? Die schijnen nogal clementie te krijgen tegenwoordig.
pi_35889131
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:55:11 #241
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35889201
pi_35889260
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zeg Airelle, waarom heb je dat lachebek-plaatje van jezelf weggehaald? Mag je niet gezien worden?
Ik blijf graag een beetje anoniem.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:59:29 #243
93744 Finder_elf_towns
pi_35889354
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik blijf graag een beetje anoniem.
Ok
pi_35889373
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Is dat een voorbij-fokker? Die schijnen nogal clementie te krijgen tegenwoordig.
Hij voorbij't niet erg actief. Hij is Nederlandse Turk (of anderom, weet ik veel), als zich ermee bemoeit aan de overkant neemt hij een eenzame positie in. Niemand vindt wat hij vindt. Maar hij kan een stuk beter standpunten van een (Nederlands - Turkse) islamiet over het voetlicht krijgen dan Meki of BSB. Ik ben blij dat hij terug is op fok.

Oh en Florilaiverd, mij e-mailen nooit geile idioten, dus mijn email staat gewoon in mijn profiel. Voor een kop koffie .
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:01:09 #245
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:02:29 #246
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35889489
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef sigme het volgende:Oh en Florilaiverd, mij e-mailen nooit geile idioten, dus mijn email staat gewoon in mijn profiel. Voor een kop koffie .
Hoe kunnen geile idioten jou nou niet mailen?
Met je blozende wangetjes.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:04:40 #247
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35889561

Ik word gek van die uniforme avatar. Ik haal een hele trits fokkers keihard door elkaar.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:07:21 #248
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35889664
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:18 schreef Yildiz het volgende:
Goed, mensen denken nog steeds economie = meer werk = meer personeel

Laat ik dat ideaal even slopen met deze post.
Welk ideaal?
quote:
Er is ook namelijk ook nog zoiets als technologische vooruitgang, ook in deze sector. En er kan steeds meer. Had je 20 jaar geleden nog 10 man aan vast personeel nodig, heb je nu genoeg aan 2 vaste, en 5 part-timers in het hoog-seizoen. Dat komt een beetje omdat het bij een hoger arbeidsloon financieel aantrekkelijk wordt om het door een machine te laten doen. Technische vooruitgang heeft verder als voordeel dat technologische apparatuur relatief goedkoper wordt, omdat er nieuwe dingen op de markt komen.
Ja, goede zaak. Dat betekent of meer vrije tijd, of meer handjes om andere contructieve dingen te doen.
quote:
De tuinbouw is continu in beweging. En als de overheid het niet regelt, gaat de tuinder niet achterover luieren, om eerlijk te zijn. Als het te duur wordt, zijn er 2 opties.
Of stoppen.
Of investeren in technische apparatuur, met een terugverdientijd van enkele maanden tot jaren.

Dat heeft dus tot gevolg dat de trend zich voorlopig nog wel even voort zal zetten, gezien men bij de AH niet al teveel wil betalen voor het product. En dan heb ik het niet over consumenten, maar de (en dat kan je zelf wel invullen).

De prijs gaat namelijk binnen een paar dagen enkele keren over de kop. 'Omdat distibutie en overslag ook zoveel kosten.'
Ach ja, die overslag kosten. Kwestie van zo goedkoop mogelijk inkopen lijkt me. Zeker gezien de supermarkt'oorlog' waarbij er consequent verlies genomen wordt lijkt me dat nu niet iets om je druk over te maken, dat doen zij wel (althans, als ze concurreren op de prijs).
quote:
Zo.
Zo? Welk ideaal? Volledige werkgelegenheid ofzo?
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:11:58 #249
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35889840
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Welk ideaal?
[..]
Minder werkeloosheid? Dat is waar het hele project om ging, dacht ik.
quote:
Ja, goede zaak. Dat betekent of meer vrije tijd, of meer handjes om andere contructieve dingen te doen.
Ja, of gewoon iedereen even hard laten werken, en dan blijkt dat er 2 mensen wegkunnen, per 10.
quote:
[..]

Ach ja, die overslag kosten. Kwestie van zo goedkoop mogelijk inkopen lijkt me. Zeker gezien de supermarkt'oorlog' waarbij er consequent verlies genomen wordt lijkt me dat nu niet iets om je druk over te maken, dat doen zij wel (althans, als ze concurreren op de prijs).
[..]
Mja, als ik zie dat de prijs van 0.41 / kg naar 2.40 / kg gaat binnen een paar dagen, kijk ik daar een beetje raar van op ja.
Edit: vooral als ik zie dat die tussenhandelaar met zijn 32-urige werkweek 4 weken per jaar vakantie kan nemen, een dikke auto rijdt, en wat al niet.
Maargoed, ik zal wel bevooroordeeld zijn.
quote:
Zo? Welk ideaal? Volledige werkgelegenheid ofzo?
Nouja, ik bedoelde meer dat het artikel het liet blijken alsof tuinbouw statisch was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yildiz op 09-03-2006 20:19:37 ]
pi_35890073
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef Floripas het volgende:
Is-ie moslim? Dan zal 't geen voorbij-fokker zijn....
163 berichten toch maar liefst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')