Ah, ik ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Neleos het volgende:
Ik hier ook?
volgens mij klopt er geen klap van maargoedquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef bigshadow het volgende:
Puike telling
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Prep2Fight het volgende:
Er staat nu toch 651 ? Of ben ik nou gek?
je bent gek, het is 641 (staat wel fout in de OP)quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Prep2Fight het volgende:
Er staat nu toch 651 ? Of ben ik nou gek?
dankjequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Mark het volgende:
[..]
je bent gek, het is 641 (staat wel fout in de OP)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:19 schreef bukgeit het volgende:
We moeten er even om denken dat het volgende topic deel 641 is, DCXLI.
Ik denk dat die van BRB goed is, maar zoals Mark al zei.. ik ben gek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:24 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb gewoon een I achter de vorige topictitel geplakt... klopt dat niet ? Dan klopte de vorige ook al niet..
is een beetje voor mijn tijd, met die romeinen...![]()
Ok, dan is het goed. En had DD het fout in 't vorige topique..quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:25 schreef peaceman het volgende:
Dit schreef Bukgeit in het vorige topic:
[..]
Was sarcastisch, ik had nog eenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Prep2Fight het volgende:
volgens mij klopt er geen klap van maargoed![]()
Als schaap het doet moet het wel goed zijn zou je denken
Hier dus verder..quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:25 schreef peaceman het volgende:
Dit schreef Bukgeit in het vorige topic:
[..]
Ik heb gekeken maar geen goede antwoorden, en aangezien het spel al weer verder was gegaan lijkt het niet nodig om hem opnieuw aan te slingeren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef peaceman het volgende:
BigShadow heb jij die ene vraag uit anderhalf topic geleden al nagekeken?
Ja, het klopt wel alleen loopt de OP een beetje achter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:24 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb gewoon een I achter de vorige topictitel geplakt... klopt dat niet ? Dan klopte de vorige ook al niet..
is een beetje voor mijn tijd, met die romeinen...![]()
Nee joh, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef jerver73 het volgende:
is er al eens gesproken over het afschaffen van de romeinen ... oh?
... dus we zijn al bij 641?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, het klopt wel alleen loopt de OP een beetje achter.
Dus de TT is goed, de OP niet.
geen Tico Torresquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:33 schreef GinzaGirl het volgende:
Is hij niet van Bon Jovi?
ik zat te stangen ranja... archieven blijven leuk :--)quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee joh, zo moeilijk is het niet.
Trouwens sowieso jammer dat er 2 topics tegelijk geopend worden.
beetje 60's, veel 70's, veel 80's en een beetje 90's...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef BeRightBack het volgende:
aangezien de grootte van het drumstel zou ik zeggen Terry Bozzio, maar in zijn gezicht lijkt hij er niet erg op.
Meer een 80's drummer?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cozy Powell?
quote:
Maar de enige die de naam zegt krijgt t puntquote:Like the drummer from Def Leppard's only got one arm The drummer from Def Leppard's only got one arm The drummer from Def Leppard's only got one arm
Maar natuurlijk! NWBDBD+1quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Orphanage?
Ik bedoel dat ze als artiestennaam 'Annie' hanteerde: hoe ze dan echt heet, dat weet ik nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:12 schreef jerver73 het volgende:
vast maar het zal nu toch wel om een naam gaan of niet?
Sack!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:05 schreef jerver73 het volgende:
bart simpson - do the bartman
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:05 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Sack!![]()
Mooie avatar weer
Ook zo chagrijnig?
door het weer.. zo soberquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
nee hoor, waarom zou ik dat moeten zijn?
Weer? Buiten? Ik zie tegenwoordig alleen nog m'n kamer, m'n kantoor en de binnenkant van de tram. Dus van het weer wordt ik niet somberder......of vrolijkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
door het weer.. zo sober![]()
Bier op LL gaat waarschijnlijk niet door sack.. kan niet heen
Rock Werchter misschien?![]()
LL 2009quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef Prep2Fight het volgende:
Oei, das ook vet!! Ver reizen.. kan ik dus niet.. geen geld
Biertje houd je te goed..alleen wanneer.. god mag het weten
Laten we dat als uiterlijke datum zetten?quote:
Methodmitch: Spinvis is nooit een hit geweest (ik weet ook niet waar het van is)quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:05 schreef jerver73 het volgende:
bart simpson - do the bartman
frank sinatra - love and marriage
linda roos & jessica - ademnood
margaret singana - we are growing
patty & shift - wonderful
rolling stones - paint it black
jan hammer - crocketts theme
mark snow - theme from x files
the rembrandts - i ll be there for you
ed & willem bever - het stoomlied
afkomstig uit Kopenhagenquote:You take a house DJ and make him play the drums, then you add a Bowie-loving bassist who sings too, and finally you fill in an avant-garde jazz guitarist with a mean moustache. These are the main ingredients in trio xxxxxxxx. A mouthwatering stew that enjoys things a bit stirred
In het programma werd het tot stand komen van die nummers zelfs getoond. En ik geloof alleen I really don't think so is buiten de uitzendperiode in de top 40 gekomen, de anderen nog binnen die tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Newbie: Starkmaker ok, maar K-otic? Toen was dat programma al afgelopen...
Najib & Juliaquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Methodmitch: Spinvis is nooit een hit geweest (ik weet ook niet waar het van is)
Dat is altijd nogal verrassend hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef jerver73 het volgende:
en ik dacht iets makkelijks te doen .. kzal het wel uit mn hoofd laten volgende keer
Precies... vragen waarvan je denkt: die is binnen een minuut geraden staan er uren (of dagen als Ranja de vraag steltquote:
blonder.... alhoewel... tegenwoordig geloof ik weer niet..quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
kim deal?
Wiequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:36 schreef belsen het volgende:
Laat ik dan Vitamin C zeggen, voor de lol.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef knars het volgende:
is het de tekenfilmversie van Add N to X - Plug me in?
yoshimi is inderdaad wel flink aan het battlen ja....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef Z het volgende:
Of Yoshimi Battles the Blue Robot.
Metal Fingers In My Body?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef knars het volgende:
is het de tekenfilmversie van Add N to X - Plug me in?
Volgens mij niet, maar de video van Plug me in stat op de cd-single van The poker roll, en Metal fingers... staat op de cd-single van Revenge of the black regent...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef knars het volgende:
Hmmm, ik begin me af te vragen of Add N to X inmiddels een dvd heeft uitgebracht met al hun video's...
draait MTV nog muziek dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:42 schreef Ascaroth het volgende:
Nope.
Hij is vorig jaar best vaak te zien geweest op MTV.
dan ken ik het nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Ascaroth het volgende:
Komt van het album Good News for People Who Love Bad News.
Inderdaad. Heb je ook een titel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Modest Mouse?
Opgezocht en zo te zien is dat goed. GAME ON!quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:39 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik ken de clip niet, maar laat ik eens een gokje doen op Float On...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ali Farka Toure?
Was het goed? Ik heb er echt zin in, het nieuwe album isquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef schaap001 het volgende:
Heb ik vorig jaar nog in de buurt van Groningen gezien:SIMON PHILLIPS
![]()
Ja, het was goed: het was een soort greatest hits gebeuren: alleen maar hits en oudjes gespeeld. Jammer dat de zaal (+ geluid) helemaal bágger was... letterlijk zelfs: want het was in een soort koeien-en varkenstal midden in een weiland in Zuidbroek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Was het goed? Ik heb er echt zin in, het nieuwe album is![]()
Ah, gelukkig verbeterd, election mocht ik niet goed rekenenquote:
ModernTalking +1quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef ModernTalking het volgende:
Las Ketchup
Is het reli-rock?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef ModernTalking het volgende:
Alle albumtitels zijn Engelstalig. "JC" in PJC is een naam
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Hooverphonic
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef ModernTalking het volgende:
Jackie Cane ja. En die plaat hoef je niet alleen voor de hoes te kopen; muziek is ook prima
Jep. En op Werchterquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]idd geweldige plaat. Staan ook op Pinkpop toch?
Nee, nee, een bandje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef cafca het volgende:
Ja, ik ken hem wel, maar kom er niet op.....niet Elliott Smith, toch?
quote:Making music equally inspired by the British folk of Fairport Convention and Bert Jansch and the volatile, textural rock of My Bloody Valentine,is the brainchild of singer/multi-instrumentalist Nick Talbot. In the mid-'90s, Talbot was so taken with the dream pop movement that he moved to Bristol, home to some of the style's most visionary bands, including Third Eye Foundation and Flying Saucer Attack. His own band, Assembly Communications, mined a similarly experimental, ethereal vein and attracted some label attention before one of Talbot's bandmembers was killed when a car hit him as he was riding his bike.
cafca + 1quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:39 schreef cafca het volgende:
Ik ken de clip niet, maar laat ik eens een gokje doen op Float On...
bigshadow+1quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:35 schreef bigshadow het volgende:
Soulwax - Leave the story untold!
Klinkt leukquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:35 schreef bigshadow het volgende:
Omdat ik zeker weet dat het goed is, de vraag die nog openstond (voor double points).
[afbeelding]
[..]
zoek ik
At lastquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Da's Gravenhurst.
New Dangerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Plaat van Mos Def maar hoe die heet
Die uit 2004.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Plaat van Mos Def maar hoe die heet
Specifieker graagquote:
Nee. Ze hebben niets van elkaar "gejat".quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef Mark het volgende:
Of beschuldigt BB CH ervan een gedeelte gejat te hebben?
Niet dezelfde sample. Maar er is een andere overeenkomst tussen de gebruikte samples.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef ranja het volgende:
Ze gebruiken beide dezelfde sample ofzo?
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mos Def heeft ze gebruikt(in het kader van vervolgvraagje
)
Kerry King doet mee op Licensed to Illquote:
En op Sum41's "What We're All About", heb je die ook?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kerry King doet mee op Licensed to Ill
Als *kuch* mp3quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef Mark het volgende:
[..]
En op Sum41's "What We're All About", heb je die ook?
Verschillende samples. Andere band. Wel ongeveer uit 't zelfde tijdperk als Led Zep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef search64 het volgende:
Allebei de beat van when the levee breaks van led zeppelin?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef search64 het volgende:
Allebei van Sabbath?
Ik heb alleen 1 of 2 singles van de BBquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Licensed To Ill en Black Sunday zijn standaardwerken. Die hebben jullie toch wel in de kast staan?
Ik dacht dat die en dat in het Engels allebei "that" waren of zit ik er nou helemaal naast?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:13 schreef search64 het volgende:
Nee, fout. Een correctere vertaling zou overigens zijn; "en die ik ben ik" ipv "en dat ben ik".
Het ging om het verschil tussen "and that's me" en "and that me is me"....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat die en dat in het Engels allebei "that" waren of zit ik er nou helemaal naast?
Ik snap hem helemaal nuquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef search64 het volgende:
[..]
Het ging om het verschil tussen "and that's me" en "and that me is me"....
Ah. Iets van the Police?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef search64 het volgende:
(de beste band ooit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |