Nee. Ze hebben niets van elkaar "gejat".quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef Mark het volgende:
Of beschuldigt BB CH ervan een gedeelte gejat te hebben?
Niet dezelfde sample. Maar er is een andere overeenkomst tussen de gebruikte samples.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef ranja het volgende:
Ze gebruiken beide dezelfde sample ofzo?
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mos Def heeft ze gebruikt(in het kader van vervolgvraagje
)
Kerry King doet mee op Licensed to Illquote:
En op Sum41's "What We're All About", heb je die ook?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kerry King doet mee op Licensed to Ill
Als *kuch* mp3quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef Mark het volgende:
[..]
En op Sum41's "What We're All About", heb je die ook?
Verschillende samples. Andere band. Wel ongeveer uit 't zelfde tijdperk als Led Zep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef search64 het volgende:
Allebei de beat van when the levee breaks van led zeppelin?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef search64 het volgende:
Allebei van Sabbath?
Ik heb alleen 1 of 2 singles van de BBquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Licensed To Ill en Black Sunday zijn standaardwerken. Die hebben jullie toch wel in de kast staan?
Ik dacht dat die en dat in het Engels allebei "that" waren of zit ik er nou helemaal naast?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:13 schreef search64 het volgende:
Nee, fout. Een correctere vertaling zou overigens zijn; "en die ik ben ik" ipv "en dat ben ik".
Het ging om het verschil tussen "and that's me" en "and that me is me"....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat die en dat in het Engels allebei "that" waren of zit ik er nou helemaal naast?
Ik snap hem helemaal nuquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef search64 het volgende:
[..]
Het ging om het verschil tussen "and that's me" en "and that me is me"....
Ah. Iets van the Police?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef search64 het volgende:
(de beste band ooit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |