De hondquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:29 schreef L.Mo het volgende:
Wie gaat er dood?
Ze heeft ze vast 1 voor 1 opgegeten!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze frustraties zijn nogal hoog opgelopen zo te zien!
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef Steve-O het volgende:
Tering dat wijf is eng zal je moeder maar zijn
Wat jij wilt. Heb ik wel medelijden met dat andere meisje.quote:
een beetje dame had haar concurente gewoon met een .44 afgeknald ipv thuis te gaan bitchen over de doooooooooorrrrrrrrrkkkkkkksaaaaaaaaaaaaaiiiiiiidddddddddd *slissssssssss slissssssssss*quote:
Ik zou het met alle plezier doen. En dan ook even een baby offeren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef PCZBUgjer het volgende:
Wie heeft het left om voor haar deur te kamperen en death metal te draaien?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vraag me zowaar af wie van de 2 enger is!
-edit-
dus: deze mevrouw of die "dorksided" mevrouw
Ja typefoutjequote:
Ik regel de baby, jij de muziek?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:00 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Ik zou het met alle plezier doen. En dan ook even een baby offeren natuurlijk.
Pff doe dan black metalquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef PCZBUgjer het volgende:
Vliegreis? Wat is er mis met een houten vlotje? De maangodin waakt over onsquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Pff doe dan black metal
Kan wel wat uit mijn collectie gaan draaien, betaal jij de vliegreis?![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef 14.gif het volgende:
Als ik zo'n vrouw had kan ik me voorstellen dat je even met iemand anders wil ruilen
Zeeziek in naam van Satanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef PCZBUgjer het volgende:
[..]
Vliegreis? Wat is er mis met een houten vlotje? De maangodin waakt over ons![]()
"Im a spiritual sailor!!"
Ik ook niet, maar ik zie er hier genoegquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:11 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Goeie deal, ik ken namelijk geen baby's.
Die zou ik wel is vol in d'r bek willen raggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
lekker wijf
quote:Forcefuzz schreef:
Die zou ik wel is vol in d'r bek willen raggen
Goede vraag. Doet me denken aan die gast die, met de huid van zijn moeder om zich heen, op straat bijbelcitaten liep te schreeuwen.quote:Beetje serieus repliek, maar waar eindigt vrijheid van religie en begint het diagnosticeren van ontoerekeningsvatbaarheid?
Ik zou er ook om lachen (en eigenlijk doe ik dat ook wel) als ik niet wist dat hele volksstammen in Amerika zo zijn (of in die richting)quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef cappp het volgende:
Dat iedereen nog zo serieus blijft![]()
IK zou me dood hebben gelachen whahaha
De hamvraag wat dit betreft is uiteraard of dat mens een gevaar voor de samenleving is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef Koenholio het volgende:
[..]!!
Pas op dat ze dan niet begint te bijten!
En trouwens, het ziet er naar uit dat ze best veel kinderen hebben. Die gast heeft dus serieus zijn pik in haar gestoken.![]()
![]()
[..]
Goede vraag. Doet me denken aan die gast die, met de huid van zijn moeder om zich heen, op straat bijbelcitaten liep te schreeuwen.![]()
Maar dit kun je nog verder trekken ... wanneer is iemand gek en wanneer goed bij zijn hoofd? Beetje relatief, niet?
Wat een geniale uitdrukking.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:45 schreef vruitig het volgende:
En wat lelijk, die blijft nog droog in de regen.
Mijn godsdienstleraar geloofd juist in God vanwege de astrologie. Dat kan ik dan wel waarderen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef Herkauwer het volgende:
Nu nog een keer gekeken met geluidWat is dat mens knettergek zeg... Indoctrinatie ten top! Ow, stel j e voor dat iemand ergens anders in geloofd... Ik vind het erg sneu voor die familie..
Ik denk juist omdat er een camera bij was dat ze zo ging flippen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:02 schreef boekenworm het volgende:
Moet je na gaan, nu is er nog een camara bij. Je wilt niet weten hoe ze zonder camara is en hoe ze is als ze er achter komt dat er ook een "dark-sided" in haar huis is geweest.
Voor haar kinderen hoop ik dat je gelijk hebt,quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:20 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik denk juist omdat er een camera bij was dat ze zo ging flippen.
Als je de reactie van haar kinderen en man zag, was het duidelijk dat ze niet verbaast waren. Naar mijn ondeskundige oordeel denk ik dat ze echt zo gek is. Maar goed, wie ben ik?quote:Als ze echt zo is dan zal ze het nog heel moeilijk krijgen in haar leven.
Wie gaat er een dark-lord van soepenquote:
Oh, ik haalde juist uit het gedrag van de kinderen dat de hele situatie geheel nieuw voor ze was en ze niet goed wisten wat ze er mee aan moesten. Maar goed, wie ben ik?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:23 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Als je de reactie van haar kinderen en man zag, was het duidelijk dat ze niet verbaast waren. Naar mijn ondeskundige oordeel denk ik dat ze echt zo gek is. Maar goed, wie ben ik?
Zoals ik al zei, ik hoop dat je gelijk hebt...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef Lod het volgende:
[..]
Oh, ik haalde juist uit het gedrag van de kinderen dat de hele situatie geheel nieuw voor ze was en ze niet goed wisten wat ze er mee aan moesten. Maar goed, wie ben ik?
quote:
Die vader is in zijn hoofd over de scheidingspapieren aan het nadenkenquote:
Ja, maar dat komt door de omgeving van dat Dark Sith Huisquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef Mastertje het volgende:
omg, ze is zelf bezeten door de duivel!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
dit filmpje doet mij een beetje aan de exorcist denken
Geen ruimte voor replies + dan stretch je het forum wel heel ergquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik stel voor dat er een topic wordt geopend waarin deze vrouw centraal staat
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef 14.gif het volgende:
Als ik zo'n vrouw had kan ik me voorstellen dat je even met iemand anders wil ruilen
Dat kan mooi in dit topic.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik stel voor dat er een topic wordt geopend waarin deze vrouw centraal staat
Ik, maar dan geen deathmetal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef PCZBUgjer het volgende:
Ja, hij wordt wel 1x weggebliept.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vader is in zijn hoofd over de scheidingspapieren aan het nadenken![]()
Er moest eigenlijk nog onder: "We have cookies."quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
dit was het doel maar die andere was zo grappig
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Doe er nog een lightsaber bij dan![]()
zo'n rooie![]()
ze heet Marguerite Perrinquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:24 schreef Kloningin het volgende:
Het zou leuk zijn om het telefoonnummer van die mevrouw te achterhalen.Komen haar volledige naam / haar woonplaats voor in het programma?
Ik vermoed ergens in Texas.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
ze heet Marguerite Perrin
woonplaats moet nog wel te vinden zijn.
Je was me voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ze is al een legende
De chrisssstelijke stervende hoeren kanker kachel, ze is een legende
ze heeft een weekendje/weekje van gezin geruilt, met new age volk, nu komt ze weer terug terwijl die new age lui nog bij haar thuis zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik snap het niet
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
http://godwarriormeetsjesus.ytmnd.com/
nee, die zijn ook al thuis bij elkaar weer, ze flipt tegen de camera ploeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
ze heeft een weekendje/weekje van gezin geruilt, met new age volk, nu komt ze weer terug terwijl die new age lui nog bij haar thuis zijn.
Agossie, jij kan niet meer slapen vannachtquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind haar de engste persoon ooit.. ben niet verder gekomen dan 1;38
de camera ploeg is een she?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, die zijn ook al thuis bij elkaar weer, ze flipt tegen de camera ploeg.
Arme kinderen iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
OMG wat een gestoorde, en die fakes![]()
![]()
![]()
Die kinderen
Dit zendt Al Quada straks uit om de strijders te laten zien wat een gestoord land dat Amerika isquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Agiath het volgende:
Ik vindt dit nog veel enger dan moslim terroristen whaaa
Ik kijk opeens heel anders naar 9/11quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zendt Al Quada straks uit om de strijders te laten zien wat een gestoord land dat Amerika is
...bijna te typisch....jammer dat ze zo dom, oppervlakkig en onwetend. Ze ziet niet eens dat iedereen zich te pletter schrikt en haar kinderen bang zijn van haar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Koenholio het volgende:
Dit is dus de Amerikaanse versie van Jouw vrouw, Mijn vrouw. Een zwaar christelijke vrouw kwam bij wat niet-christlijken in huis. Zie hier het resultaat:
KLIK
Was al een paar dagen geleden gelukkig dat ik achter haar bestaan kwamquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie, jij kan niet meer slapen vannacht
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Ik zag trouwens bij haar ook ietwat darksided....in haar bovengebit...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Dit zendt Al Quada straks uit om de strijders te laten zien wat een gestoord land dat Amerika is
Nee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
OMGZag die kinderen en man dan kijken..
![]()
![]()
Amerika, jeweetquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Demonix het volgende:
tering,uit welk gesticht is die ontsnapt?
hehe ze worden met de dag gekker.quote:
Ik hoop nu ook een beetje aan de hand van de 2 fotootjes, dat vrouwen in het algemeen het cliché beeld; "Mannen kijken alleen maar naar dikke tieten en niet naar mijn uitstraling" kwijt raken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vraag me zowaar af wie van de 2 enger is!
-edit-
dus: deze mevrouw of die "dorksided" mevrouw
AHAHAHA DIE PICquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
eerst hit op google op godwarrior [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
Maar wel een gastric bypass?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Yildiz het volgende:
God don't want us to have dental insurance.![]()
En die noemt zich educated? damn. Warrior.
Nee, dat ben ikquote:
Wiki?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Isabeau het volgende:
In wiki kan je ook lezen dat het gezin jankend voor de tv heeft gezeten...
http://en.wikipedia.org/wiki/Marguerite_Perrinquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef MM-Luna het volgende:
Wiki?
OMGquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marguerite_Perrin
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geschokt gekeken, het leek wel alsof zij totaal van de wereld was hoe zij daar stond. Een psychose ofzo, sneu voor de kinderen en alle anderen die het hebben gezien en het gezin kennen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
erg lachwekkend ware het niet dat zeer jonge kinderen blootgesteld worden aan haar waanzin.
lol die "yes, yes!!!!"quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[afbeelding] !
p.s., dat van die dental insurance, dat heeft ze waarschijnlijk niet gezegd hoor
Na de Dr. Phil, en andere versies, een Soundboard!
http://www.nbdinz.com/theatre/soundboards/
Je kan er zelfs een soort remix van makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[afbeelding] !
p.s., dat van die dental insurance, dat heeft ze waarschijnlijk niet gezegd hoor
Na de Dr. Phil, en andere versies, een Soundboard!
http://www.nbdinz.com/theatre/soundboards/
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
quote:
topic doorlezen enzo...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft er een foto waar ze helemaal op staat?? Ik zit vol met artistieke ideeën![]()
![]()
Waarom, het zijn toch prima functionerende gelovigequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef fratsman het volgende:
Heeft de Amerikaanse kinderbescherming overigens ingegrepen in dit gezin?
Dat kleintje...
Ook al zou dat zo zijn, dan is het nog een gestoord wijf. Ik heb nog nooit iemand gezien die zo hard schreeuwt als er iemand geen CHRISTEEEEEEEEEEEEEEEEEN is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef PCZBUgjer het volgende:
Op haar site word beweerd dat het allemaal heel erg bewerkt is en dat de TV zender heel selectief beelden van haar laat zien zodat ze er slecht op overkomt..
Als dat echt zo is dan wacht ik op hun eerste documentaire waarin duidelijk word dat Bin Laden eigenlijk de nobelprijs van vrede hoort te winnen.
Wat een gigantische spleet tussen de tandenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
OMG deze is echt te erg:
[afbeelding]
![]()
![]()
Everyone who's not a person of God, get out of this plane, YEEEEEES, YEEEEEEEEEEEEEESS!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
Vliegtuig wil opstijgen:
[afbeelding]
Maar oh oh, wie zit erin??
[afbeelding]
Andere passagiers voelen de bui al hangen.....
[afbeelding]
...en weten dat het vliegtuig nooit de kracht heeft om op te stijgen
[afbeelding]
Puur en alleen om het negatieve beeld weg te poetsenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef Koenholio het volgende:
Wel vreemd dat ze dan wel kan lachen om die pop (Wiki zegt dat ze hem grappig vond). Vaag wijf.
Godverdomme nou, je kunt die klomp spek gewoon dentaal fisten zeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...bijna te typisch....jammer dat ze zo dom, oppervlakkig en onwetend. Ze ziet niet eens dat iedereen zich te pletter schrikt en haar kinderen bang zijn van haar.
Ik zag trouwens bij haar ook ietwat darksided....in haar bovengebit...
Gaaf, dat zijn dan 2 debielen met een scheve kijk op de werkelijkheid!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Byte_Me het volgende:
ze is kennelijk bij Dr. Phil geweest. iemand daar stukjes van online gevonden?
Dat is het leuke, hij zegt "bullshit warrior"quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zei die man??? Was weer gecencureerd toen die iets van "fuck off, Margareth" zei![]()
Hypocriete dikke vadsige slet, met d'r "tainted" geld die ze heeft aangenomen![]()
Je snapt toch niet waarom zo'n kerel bij zo'n vies ding blijft eigenlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat is het leuke, hij zegt "bullshit warrior"
Je hebt d'r nog niet in sexy ligerie gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je snapt toch niet waarom zo'n kerel bij zo'n vies ding blijft eigenlijk.Voor haar innerlijk hoeft het niet en haar uiterlijk is nou ook niet echt om te zeggen 'zozo daar kruip ik es lekker tegenaan'.
één duivel? er zitten er wel honderd in haar hoofd, maar dat kan alleen als je ook gelooft in iets als een duivel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:36 schreef Brentmeister het volgende:
Jemig, die lijkt zelf wel bezeten door de duivel![]()
Jurassic Park.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Demonix het volgende:
tering,uit welk gesticht is die ontsnapt?
Ik vind deze eng.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
Misschien is ie bang dat als ie ervandoor gaat, dat de godwarrior achter hem aankomt, met zoutzuur kwijlend uit d,r bakes, en bliksem schietend uit d,r ogen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je snapt toch niet waarom zo'n kerel bij zo'n vies ding blijft eigenlijk.Voor haar innerlijk hoeft het niet en haar uiterlijk is nou ook niet echt om te zeggen 'zozo daar kruip ik es lekker tegenaan'.
Mocht World of WarCraft ooit verfilmt worden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Jurassic Park.
Moet haast wel met zo,n omvang en zo,n grote bek.
DOOOORRRKKSIIIIIDEEED!!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaaf, dat zijn dan 2 debielen met een scheve kijk op de werkelijkheid!Dat wil ik ook wel zien eigenlijk.
OMG, 2 van die randmongolen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaaf, dat zijn dan 2 debielen met een scheve kijk op de werkelijkheid!Dat wil ik ook wel zien eigenlijk.
44??quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand die fatsige koe uit der leiden verlossen met een .44 ofzo
droksided bitches are oke!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik dacht dat BSE koeien werden afgemaakt?
Doorgedraaid wild mag je daar vast afschieten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Misschien is ie bang dat als ie ervandoor gaat, dat de godwarrior achter hem aankomt, met zoutzuur kwijlend uit d,r bakes, en bliksem schietend uit d,r ogen.![]()
Geen prettige gedachte lijkt me.![]()
Toen ik dat filmpje op Google Video zag, moest ik eigenlijk een beetje aan LOTR denken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef PCZBUgjer het volgende:
[..]
Mocht World of WarCraft ooit verfilmt worden..
Hier hebben ze de perfecte ogre!
Ja precies, zij welquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
één duivel? er zitten er wel honderd in haar hoofd, maar dat kan alleen als je ook gelooft in iets als een duivel.
AAAAARGH!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt d'r nog niet in sexy ligerie gezien![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Toen ik dat filmpje op Google Video zag, moest ik eigenlijk een beetje aan LOTR denken.
Ik quoteer Aragorn: .......And they have a cavetroll.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef Byte_Me het volgende:
nog een filmpje:
http://darksided.cf.huffingtonpost.com/
Ik moet gewoon nog steeds lachen om die "Yes, YESSSSSSSSSSS!!!!!"quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef Byte_Me het volgende:
nog een filmpje:
http://darksided.cf.huffingtonpost.com/
en wedden dat ze op hem gestemd heeft?quote:
Ik heb in het land der vrijheid het geluk gehad mensen te mogen ontmoeten die mij moesten vertellen dat ze op Bush stemden, omdat ie zo kerkelijk was. En kerkelijk is goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en wedden dat ze op hem gestemd heeft?
wel ironisch. wat zou ze zelf van het filmpoje vinden? ik denk dorksided.
Link?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Drasko het volgende:
Dit is echt al zo oud, er is zelfs een hele GODWARRIOR-collectors item site.
Yeah, i just my cool yeah yeahquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef Sjizzel het volgende:
Haar naam is Marguerite Perrin
ik had er net een topic over geopend, maar die was alweer gesloten![]()
enfin:
Hier haar reactie op haar uitspattingen
linkje
You hate me or you just love mequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Yeah, i just my cool yeah yeah
Dat stukje met I've read the book![]()
Yessssssssssssssssssssssssss Yesssssssssssssquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik vind jou nu ook wel een beetje eng.![]()
Tsja en dat plant zich voort.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:49 schreef MaJo het volgende:
Oh my GodWat een ontzettend eng mens dat! Heb echt medelijden met die kinderen, en ook met die man trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |