De hondquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:29 schreef L.Mo het volgende:
Wie gaat er dood?
Ze heeft ze vast 1 voor 1 opgegeten!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze frustraties zijn nogal hoog opgelopen zo te zien!
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef Steve-O het volgende:
Tering dat wijf is eng zal je moeder maar zijn
Wat jij wilt. Heb ik wel medelijden met dat andere meisje.quote:
een beetje dame had haar concurente gewoon met een .44 afgeknald ipv thuis te gaan bitchen over de doooooooooorrrrrrrrrkkkkkkksaaaaaaaaaaaaaiiiiiiidddddddddd *slissssssssss slissssssssss*quote:
Ik zou het met alle plezier doen. En dan ook even een baby offeren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef PCZBUgjer het volgende:
Wie heeft het left om voor haar deur te kamperen en death metal te draaien?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vraag me zowaar af wie van de 2 enger is!
-edit-
dus: deze mevrouw of die "dorksided" mevrouw
Ja typefoutjequote:
Ik regel de baby, jij de muziek?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:00 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Ik zou het met alle plezier doen. En dan ook even een baby offeren natuurlijk.
Pff doe dan black metalquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef PCZBUgjer het volgende:
Vliegreis? Wat is er mis met een houten vlotje? De maangodin waakt over onsquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Pff doe dan black metal
Kan wel wat uit mijn collectie gaan draaien, betaal jij de vliegreis?![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef 14.gif het volgende:
Als ik zo'n vrouw had kan ik me voorstellen dat je even met iemand anders wil ruilen
Zeeziek in naam van Satanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef PCZBUgjer het volgende:
[..]
Vliegreis? Wat is er mis met een houten vlotje? De maangodin waakt over ons![]()
"Im a spiritual sailor!!"
Ik ook niet, maar ik zie er hier genoegquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:11 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Goeie deal, ik ken namelijk geen baby's.
Die zou ik wel is vol in d'r bek willen raggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
lekker wijf
quote:Forcefuzz schreef:
Die zou ik wel is vol in d'r bek willen raggen
Goede vraag. Doet me denken aan die gast die, met de huid van zijn moeder om zich heen, op straat bijbelcitaten liep te schreeuwen.quote:Beetje serieus repliek, maar waar eindigt vrijheid van religie en begint het diagnosticeren van ontoerekeningsvatbaarheid?
Ik zou er ook om lachen (en eigenlijk doe ik dat ook wel) als ik niet wist dat hele volksstammen in Amerika zo zijn (of in die richting)quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef cappp het volgende:
Dat iedereen nog zo serieus blijft![]()
IK zou me dood hebben gelachen whahaha
De hamvraag wat dit betreft is uiteraard of dat mens een gevaar voor de samenleving is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef Koenholio het volgende:
[..]!!
Pas op dat ze dan niet begint te bijten!
En trouwens, het ziet er naar uit dat ze best veel kinderen hebben. Die gast heeft dus serieus zijn pik in haar gestoken.![]()
![]()
[..]
Goede vraag. Doet me denken aan die gast die, met de huid van zijn moeder om zich heen, op straat bijbelcitaten liep te schreeuwen.![]()
Maar dit kun je nog verder trekken ... wanneer is iemand gek en wanneer goed bij zijn hoofd? Beetje relatief, niet?
Wat een geniale uitdrukking.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:45 schreef vruitig het volgende:
En wat lelijk, die blijft nog droog in de regen.
Mijn godsdienstleraar geloofd juist in God vanwege de astrologie. Dat kan ik dan wel waarderen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef Herkauwer het volgende:
Nu nog een keer gekeken met geluidWat is dat mens knettergek zeg... Indoctrinatie ten top! Ow, stel j e voor dat iemand ergens anders in geloofd... Ik vind het erg sneu voor die familie..
Ik denk juist omdat er een camera bij was dat ze zo ging flippen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:02 schreef boekenworm het volgende:
Moet je na gaan, nu is er nog een camara bij. Je wilt niet weten hoe ze zonder camara is en hoe ze is als ze er achter komt dat er ook een "dark-sided" in haar huis is geweest.
Voor haar kinderen hoop ik dat je gelijk hebt,quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:20 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik denk juist omdat er een camera bij was dat ze zo ging flippen.
Als je de reactie van haar kinderen en man zag, was het duidelijk dat ze niet verbaast waren. Naar mijn ondeskundige oordeel denk ik dat ze echt zo gek is. Maar goed, wie ben ik?quote:Als ze echt zo is dan zal ze het nog heel moeilijk krijgen in haar leven.
Wie gaat er een dark-lord van soepenquote:
Oh, ik haalde juist uit het gedrag van de kinderen dat de hele situatie geheel nieuw voor ze was en ze niet goed wisten wat ze er mee aan moesten. Maar goed, wie ben ik?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:23 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Als je de reactie van haar kinderen en man zag, was het duidelijk dat ze niet verbaast waren. Naar mijn ondeskundige oordeel denk ik dat ze echt zo gek is. Maar goed, wie ben ik?
Zoals ik al zei, ik hoop dat je gelijk hebt...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef Lod het volgende:
[..]
Oh, ik haalde juist uit het gedrag van de kinderen dat de hele situatie geheel nieuw voor ze was en ze niet goed wisten wat ze er mee aan moesten. Maar goed, wie ben ik?
quote:
Die vader is in zijn hoofd over de scheidingspapieren aan het nadenkenquote:
Ja, maar dat komt door de omgeving van dat Dark Sith Huisquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef Mastertje het volgende:
omg, ze is zelf bezeten door de duivel!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
dit filmpje doet mij een beetje aan de exorcist denken
Geen ruimte voor replies + dan stretch je het forum wel heel ergquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik stel voor dat er een topic wordt geopend waarin deze vrouw centraal staat
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef 14.gif het volgende:
Als ik zo'n vrouw had kan ik me voorstellen dat je even met iemand anders wil ruilen
Dat kan mooi in dit topic.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik stel voor dat er een topic wordt geopend waarin deze vrouw centraal staat
Ik, maar dan geen deathmetal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef PCZBUgjer het volgende:
Ja, hij wordt wel 1x weggebliept.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vader is in zijn hoofd over de scheidingspapieren aan het nadenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |