Er moest eigenlijk nog onder: "We have cookies."quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
dit was het doel maar die andere was zo grappig
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Doe er nog een lightsaber bij dan![]()
zo'n rooie![]()
ze heet Marguerite Perrinquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:24 schreef Kloningin het volgende:
Het zou leuk zijn om het telefoonnummer van die mevrouw te achterhalen.Komen haar volledige naam / haar woonplaats voor in het programma?
Ik vermoed ergens in Texas.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
ze heet Marguerite Perrin
woonplaats moet nog wel te vinden zijn.
Je was me voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ze is al een legende
De chrisssstelijke stervende hoeren kanker kachel, ze is een legende
ze heeft een weekendje/weekje van gezin geruilt, met new age volk, nu komt ze weer terug terwijl die new age lui nog bij haar thuis zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik snap het niet
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
http://godwarriormeetsjesus.ytmnd.com/
nee, die zijn ook al thuis bij elkaar weer, ze flipt tegen de camera ploeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
ze heeft een weekendje/weekje van gezin geruilt, met new age volk, nu komt ze weer terug terwijl die new age lui nog bij haar thuis zijn.
Agossie, jij kan niet meer slapen vannachtquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind haar de engste persoon ooit.. ben niet verder gekomen dan 1;38
de camera ploeg is een she?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:10 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, die zijn ook al thuis bij elkaar weer, ze flipt tegen de camera ploeg.
Arme kinderen iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef Bluezz het volgende:
OMG wat een gestoorde, en die fakes![]()
![]()
![]()
Die kinderen
Dit zendt Al Quada straks uit om de strijders te laten zien wat een gestoord land dat Amerika isquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Agiath het volgende:
Ik vindt dit nog veel enger dan moslim terroristen whaaa
Ik kijk opeens heel anders naar 9/11quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zendt Al Quada straks uit om de strijders te laten zien wat een gestoord land dat Amerika is
...bijna te typisch....jammer dat ze zo dom, oppervlakkig en onwetend. Ze ziet niet eens dat iedereen zich te pletter schrikt en haar kinderen bang zijn van haar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Koenholio het volgende:
Dit is dus de Amerikaanse versie van Jouw vrouw, Mijn vrouw. Een zwaar christelijke vrouw kwam bij wat niet-christlijken in huis. Zie hier het resultaat:
KLIK
Was al een paar dagen geleden gelukkig dat ik achter haar bestaan kwamquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie, jij kan niet meer slapen vannacht
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Ik zag trouwens bij haar ook ietwat darksided....in haar bovengebit...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Dit zendt Al Quada straks uit om de strijders te laten zien wat een gestoord land dat Amerika is
Nee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
OMGZag die kinderen en man dan kijken..
![]()
![]()
Amerika, jeweetquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Demonix het volgende:
tering,uit welk gesticht is die ontsnapt?
hehe ze worden met de dag gekker.quote:
Ik hoop nu ook een beetje aan de hand van de 2 fotootjes, dat vrouwen in het algemeen het cliché beeld; "Mannen kijken alleen maar naar dikke tieten en niet naar mijn uitstraling" kwijt raken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vraag me zowaar af wie van de 2 enger is!
-edit-
dus: deze mevrouw of die "dorksided" mevrouw
AHAHAHA DIE PICquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
eerst hit op google op godwarrior [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
eerst hit op google op godwarrior [afbeelding]
Maar wel een gastric bypass?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Yildiz het volgende:
God don't want us to have dental insurance.![]()
En die noemt zich educated? damn. Warrior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |