Je hebt d'r nog niet in sexy ligerie gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je snapt toch niet waarom zo'n kerel bij zo'n vies ding blijft eigenlijk.Voor haar innerlijk hoeft het niet en haar uiterlijk is nou ook niet echt om te zeggen 'zozo daar kruip ik es lekker tegenaan'.
één duivel? er zitten er wel honderd in haar hoofd, maar dat kan alleen als je ook gelooft in iets als een duivel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:36 schreef Brentmeister het volgende:
Jemig, die lijkt zelf wel bezeten door de duivel![]()
Jurassic Park.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef Demonix het volgende:
tering,uit welk gesticht is die ontsnapt?
Ik vind deze eng.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
eerst hit op google op godwarrior [afbeelding]
Misschien is ie bang dat als ie ervandoor gaat, dat de godwarrior achter hem aankomt, met zoutzuur kwijlend uit d,r bakes, en bliksem schietend uit d,r ogen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je snapt toch niet waarom zo'n kerel bij zo'n vies ding blijft eigenlijk.Voor haar innerlijk hoeft het niet en haar uiterlijk is nou ook niet echt om te zeggen 'zozo daar kruip ik es lekker tegenaan'.
Mocht World of WarCraft ooit verfilmt worden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Jurassic Park.
Moet haast wel met zo,n omvang en zo,n grote bek.
DOOOORRRKKSIIIIIDEEED!!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaaf, dat zijn dan 2 debielen met een scheve kijk op de werkelijkheid!Dat wil ik ook wel zien eigenlijk.
OMG, 2 van die randmongolen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaaf, dat zijn dan 2 debielen met een scheve kijk op de werkelijkheid!Dat wil ik ook wel zien eigenlijk.
44??quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand die fatsige koe uit der leiden verlossen met een .44 ofzo
droksided bitches are oke!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik dacht dat BSE koeien werden afgemaakt?
Doorgedraaid wild mag je daar vast afschieten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Misschien is ie bang dat als ie ervandoor gaat, dat de godwarrior achter hem aankomt, met zoutzuur kwijlend uit d,r bakes, en bliksem schietend uit d,r ogen.![]()
Geen prettige gedachte lijkt me.![]()
Toen ik dat filmpje op Google Video zag, moest ik eigenlijk een beetje aan LOTR denken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef PCZBUgjer het volgende:
[..]
Mocht World of WarCraft ooit verfilmt worden..
Hier hebben ze de perfecte ogre!
Ja precies, zij welquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
één duivel? er zitten er wel honderd in haar hoofd, maar dat kan alleen als je ook gelooft in iets als een duivel.
AAAAARGH!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je hebt d'r nog niet in sexy ligerie gezien![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Toen ik dat filmpje op Google Video zag, moest ik eigenlijk een beetje aan LOTR denken.
Ik quoteer Aragorn: .......And they have a cavetroll.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef Byte_Me het volgende:
nog een filmpje:
http://darksided.cf.huffingtonpost.com/
Ik moet gewoon nog steeds lachen om die "Yes, YESSSSSSSSSSS!!!!!"quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef Byte_Me het volgende:
nog een filmpje:
http://darksided.cf.huffingtonpost.com/
en wedden dat ze op hem gestemd heeft?quote:
Ik heb in het land der vrijheid het geluk gehad mensen te mogen ontmoeten die mij moesten vertellen dat ze op Bush stemden, omdat ie zo kerkelijk was. En kerkelijk is goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
en wedden dat ze op hem gestemd heeft?
wel ironisch. wat zou ze zelf van het filmpoje vinden? ik denk dorksided.
Link?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Drasko het volgende:
Dit is echt al zo oud, er is zelfs een hele GODWARRIOR-collectors item site.
Yeah, i just my cool yeah yeahquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef Sjizzel het volgende:
Haar naam is Marguerite Perrin
ik had er net een topic over geopend, maar die was alweer gesloten![]()
enfin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Marguerite_Perrin
Hier haar reactie op haar uitspattingen
linkje
You hate me or you just love mequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Yeah, i just my cool yeah yeah
Dat stukje met I've read the book![]()
Yessssssssssssssssssssssssss Yesssssssssssssquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik vind jou nu ook wel een beetje eng.![]()
Tsja en dat plant zich voort.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:49 schreef MaJo het volgende:
Oh my GodWat een ontzettend eng mens dat! Heb echt medelijden met die kinderen, en ook met die man trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |