Hij zou ooit een briefje hebben geschreven aan NVU-leider Joop Glimmerveen. Of dat nu wel of niet is gebeurd is onduidelijk, maar hij is later wel gerehabiliteerd.quote:
Ja, dat was ook mijn gedachte. De VVD had het met afstand het beste gedaan van de regeringspartijen. Maar van Aartsen is een zak hooi die in debatten de kiezer alleen maar kan vertellen dat hijzelf fantastisch is, zonder uit te leggen waarom dat eigenlijk is. En dat zegt hij dan op zo'n ongeinteresseerde manier dat je je afvraagt wat hij uberhaupt in de politiek doet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 05:34 schreef McCarthy het volgende:
onzin besluit maar toch blij we van hem af zijn![]()
tijd voor een leuk poppetje
Oh zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als hij Van Aartsen moet opvolgen dan zal hij in de Tweede Kamer moeten zitten. Anders kun je geen fractievoorzitter worden. Als lijsttrekker kan Rutte Van Aartsen niet opvolgen, want deze was nog helemaal geen lijsttrekker.
En waarin zijn ze conservatief dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De huidige VVD is zeker niet liberaal meer maar eerder oer-conservatief. Ze gaan momenteel niet voor niets zo goed samen met het CDA.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef BdR het volgende:opstappen is voor mietjes.. via retecool
Van_Aartsen_blijkt_enorm_mietje.html
Hey, Bibi is scherp, gevat en neemt geen blad voor de mond. Don't mess with Bibi.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:39 schreef SCH het volgende:
Bibi is echt geweldig, die is zo slecht en pas echt een vliegend voorwerp.
Zij roept maar wat, is echt van de VVD-elite, type opgevoerde parelketting. Heerlijk om haar in de debatten te horen.
En dit is allemaal slecht voor rechts. Pastors, Wilders en de VVD - laat ze lkaar de tent maar uitvechten
Zeg ik toch: Bibi is een heerlijk ongeleid projectief. Echt zo'n Blaricumse trut die anderen uit gaat schelden als ze een sherry teveel opheeft. Leuk voor het debatquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Hey, Bibi is scherp, gevat en neemt geen blad voor de mond. Don't mess with Bibi.
En met een naam als Bibi kan je het nooit slecht doen.
Generaliseren mag best van SCH zolang het geen allochtonen of links georienteerden betreft is het niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeg ik toch: Bibi is een heerlijk ongeleid projectief. Echt zo'n Blaricumse trut die anderen uit gaat schelden als ze een sherry teveel opheeft. Leuk voor het debat
Ik heb haar nog nooit anderen zien uitschelden hoor. Ze kan geweldige sneren uitdelen, maar schelden? Neuh...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeg ik toch: Bibi is een heerlijk ongeleid projectief. Echt zo'n Blaricumse trut die anderen uit gaat schelden als ze een sherry teveel opheeft. Leuk voor het debat
Hoezo generaliseren? ik heb het gewoon over Bibi, iemand die ik redelijk goed ken en waar ik gewoon een mening over kan hebben toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:47 schreef Sickie het volgende:
[..]
Generaliseren mag best van SCH zolang het geen allochtonen of links georienteerden betreft is het niet?![]()
Je generaliseert vrouwen uit Blaricum.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo generaliseren? ik heb het gewoon over Bibi, iemand die ik redelijk goed ken en waar ik gewoon een mening over kan hebben toch?
Owja, en Bolk terug voor het ballen-gehalte!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef nikk het volgende:
Bolkestein natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |