ja = ik heb wel eens gesquirtquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef Aventura het volgende:
Je poll is een beetje raar opgezet, m.i. is 'ja'en 'regelmatig' hetzelfde.
handdoek eronder en klaar...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:23 schreef Laton het volgende:
ik hoop het nooit bij iemand voor elkaar te krijgen..moet ik al die troep op gaan zitten ruimen zeker
je doet net alsof de hele Noordzee eruit komt stromen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef Laton het volgende:
[..]
veel plezier, als ik wil douchen ga ik wel naar de badkamer.
nog waterschade ook dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je doet net alsof de hele Noordzee eruit komt stromen...![]()
Je bent best wel een triest persoon...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef Laton het volgende:
[..]
nog waterschade ook dus![]()
en dan moet je die vrouwen horen als ik in bed plas.![]()
Wat een onzin. Ik ben te gek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je bent best wel een triest persoon...
Zo echt wel, heb je Cyntherea wel eens gezien? Haar filmpjes zijn nu immens populair op FTD.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef Thrilled het volgende:
Een man spuit, en een vrouw af en toe ook.. so what?
Ik wil graag sexen zonder het plafond daarna te hoeven witten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef Thrilled het volgende:
Een man spuit, en een vrouw af en toe ook.. so what?
Dat idee heb ik ook jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.
Krachtig is het wel ja... maar de keren dat ik een meisje heb laten "squirten" kwam het erquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.
Ik denk dat het heel erg handig is als ze zelf haar plekjes kent zodat ze die met behulpquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef tmontana86 het volgende:
Is het nu iets wat elke vrouw 'kan' ofniet?
Mij is het in ieder geval nog nooit 'gelukt' om mn vriendin te laten squirten...
En ik heb trouwens ook geen idee hoe het moet....![]()
Iemand misschien tips..? Wil het namelijk wel eens uitproberen![]()
Ik weet niet ofdat je t volgende al geprobeerd hebt:quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij is het nog nooit tijdens gewone penetratie gelukt, alleen met een vinger/vibo
ik zal het onthouden voor als ik weer een lover hebquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:32 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ik weet niet ofdat je t volgende al geprobeerd hebt:
Probeer eens als je op je lover zit, of als jullie het op z'n hondjes doen een holle rug te maken
en een klein btje te verkennen om te voelen wanneer hij er tegenaan komt... Zodra je dat
gevoelt hebt kan je door bewegingen van jezelf en je lover je plekje stimuleren...
Ha, ja dan wordt het idd moeilijker... Ik zit in t zelfde schuitje hoor...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor als ik weer een lover heb
Dat is niet mijn ervaring maar goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
dat verschilt nogal hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het is smerig, onzedelijk en immoreel. Mensen zouden er acuut mee moeten ophouden
hoe kom je erbij . Alleen squirten dient aangepakt te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!!!!!
Seks, het zou eigenlijk helemaal verboden moeten worden, voorplanting kan ook netjes via reageerbuis, al die viezigheid is nergens meer voor nodig
Daar is een makkelijke oplossing voor, wees een hork tussen de lakens en geen dame zal bij je spuiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Laton het volgende:
[..]
hoe kom je erbij . Alleen squirten dient aangepakt te worden.![]()
Gatverquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
even voor de lieve dames die nog nooit gesquirt hebben, "ja jij kan het ook, deze zomer!".
gewoon een vriendje zoeken dat hard op je g spot kan drukken. en anders dirigeren. veel plezier. en laat je eens gaan!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar is een makkelijke oplossing voor, wees een hork tussen de lakens en geen dame zal bij je spuiten.
Geen posts gevonden. Pas je zoekopdracht aan of klik op Update.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zo echt wel, heb je Cyntherea wel eens gezien? Haar filmpjes zijn nu immens populair op FTD.
Ik denk dat als t een keer bij je gebeurt is je t wel gemerkt zou hebben hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:12 schreef loko-pa-sa het volgende:
Eh.....ben even in de war nu....Ik laat regelmatig een grote natte plek achter op het bankstel, extra lakentjes zijn niet eens genoeg. Maar naar mijn weten heb ik nog nooit gesquirt en mijn G-spot is helaas ook nog onontdekt terrrein....Dacht gewoon een vochtig tiepje te zijn....
Als je een vaginaal orgasme krijgt en squirt dan weet je dat ect wel, denk dus idd dat je gewoon erg nat bent van jezelfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:12 schreef loko-pa-sa het volgende:
Eh.....ben even in de war nu....Ik laat regelmatig een grote natte plek achter op het bankstel, extra lakentjes zijn niet eens genoeg. Maar naar mijn weten heb ik nog nooit gesquirt en mijn G-spot is helaas ook nog onontdekt terrrein....Dacht gewoon een vochtig tiepje te zijn....
Cythereaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geen posts gevonden. Pas je zoekopdracht aan of klik op Update.
ik vind het wel lekkerder iigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:36 schreef Caesu het volgende:
is squirten lekkerder dan een normaal orgasme?
of gewoon 'anders'?
sommige vrouwen schijnen trouwens de skeneklier (vrouwelijke prostaat) helemaal niet hebben of in mindere mate, vandaar dat ze mogelijk niet kunnen squirten.
Mee aan de gang moeten gaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het is smerig, onzedelijk en immoreel. Mensen zouden er acuut
je vermijd de clitoris én de g-spot, dude, hoeveel vriendinnen heb je dan gehad?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef AlohaXa het volgende:
Daarom vermijd ik altijd de g-spot en voor de zekerheid de clitoris ook![]()
maar serieus, pas 1 keer meegemaakt en het was eng
gást.. als je die vermijdt.. hoe kan je dan in godsnaam een meisje goed stimuleren?! tuurlijk zijn er meer manieren maar dude! jouw vrouwen weten ook niet wat ze moeten als je niet goed aan ze zit zegquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef AlohaXa het volgende:
Daarom vermijd ik altijd de g-spot en voor de zekerheid de clitoris ook![]()
maar serieus, pas 1 keer meegemaakt en het was eng
het verschilt van vrouw tot vrouw hoe ver en hard en hoeveel ze spuiten, net zoals bij mannen. bij sommige mannen loopt het er ook gewoon uit, terwijl anderen een klodder op de lamp deponerenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
ennieweej... nog nooit meegemaakt. Laatst wel een filumpie gezien en een grote fles champagne was d'r niks bij. Dus 'effe een handdoekje' eronder is misschien een beetje als een doekje voor het slagaderlijke bloeden...
Vrouwtje in die film had het wel naar d'r zin geloof ik
Verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook van moment tot momentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Jappr het volgende:
[..]
het verschilt van vrouw tot vrouw hoe ver en hard en hoeveel ze spuiten, net zoals bij mannen. bij sommige mannen loopt het er ook gewoon uit, terwijl anderen een klodder op de lamp deponeren
truequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook van moment tot moment
ja, maar die vrouw in spuiten en slikken die spoot ook wel erg veel en hard, bij de meeste dames zijn de spieren niet zo sterk en komt er minder vocht uit en druppelt het er meer uit dan dat het er zo krachtig uitspuit als bij haarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:21 schreef JJ13 het volgende:
ik heb t gisteren gezien bij spuiten&slikken, ging tovellig over 'spuitkutten' (zijn niet mijn woorden) en ik vond t er nogal ranzig uitzien. mij is het nog nooit gebeurt en t hoeft voor mij ook niet perse.
Ook moelijk voor mensen om ff in t topic terug te lezen... zo moeten we elke keer t zelfde gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar die vrouw in spuiten en slikken die spoot ook wel erg veel en hard, bij de meeste dames zijn de spieren niet zo sterk en komt er minder vocht uit en druppelt het er meer uit dan dat het er zo krachtig uitspuit als bij haar
idd :Squote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ook moelijk voor mensen om ff in t topic terug te lezen... zo moeten we elke keer t zelfde gaan
vertellen...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Fonzarelli het volgende:
Nog een rede voor een regenjas:
@ mods: tis op het randje, maar vond het wel een aanvulling op topic. En anders halen we hem weg
Wanneer kan ik er zo een halen bij het tuincentrum?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Fonzarelli het volgende:
@ mods: tis op het randje, maar vond het wel een aanvulling op topic. En anders halen we hem weg
Dat natrillen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Fonzarelli het volgende:
en terechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook hoor, ben ook even helemaal weg als ik vaginaal klaarkom
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heftig gevoel als vrouw zijnde...
Tlijkt op dat filmpje net of ze een dosis crack heeft gechineesd en zit te spcenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heftig gevoel als vrouw zijnde...
Leenwoord uit het engels, kan zowel op ze Nederlands, als op ze Engels vervoegd wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Caesu het volgende:
moet het niet gesquird zijn?
heb er weinig verstand van verder.
('t kofschip)
ok thanx!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Leenwoord uit het engels, kan zowel op ze Nederlands, als op ze Engels vervoegd worden![]()
De vrouw heeft net als een man een prostaatklier. Als een vrouw erg geil is kan zich daar een hele hoop vocht in ophopen en als haar G-spot gestimuleert wordt ( ga met je vingers in de vagina en maak dan een " kom hier" beweging) dan kan ze dus spuitend klaarkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef MrReaL het volgende:
Misschien kan iemand eens goed uitleggen hoe het precies komt, hoe je het kan stimuleren (tips), en waar al dat vocht vandaan komt (als ik sommige filmpjes mag geloven...) Hoe ervaart de vrouw het?
O, I forgot, wat ook een trucje is trouwens, when the going gets hot, en je hebt de G-spotquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De vrouw heeft net als een man een prostaatklier. Als een vrouw erg geil is kan zich daar een hele hoop vocht in ophopen en als haar G-spot gestimuleert wordt ( ga met je vingers in de vagina en maak dan een " kom hier" beweging) dan kan ze dus spuitend klaarkomenEn elke vrouw ervaart het anders, bij mij is het veel heftiger dan een clitoraal orgasme, ik lig ook helemaal te shaken en te trillen en als ik dan klaargekomen ben duurt het ook eventjes voordat ik weer op aarde ben, ben echt eventjes van de wereld dan
Gelijk heb je. Ziet er lekker uit. Alsof er een drilboor in heeft gezeten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:29 schreef rameijer het volgende:
Dat natrillen is inderdaad zo sexy, wow![]()
-edit-
Daar kunnen wij mannen aleen maar jaloers op zijn![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in ja, en als er op het bovenste gedeelte van de venusheuvel, onderaan de buik wordt gedrukt dan is het idd nog lekkerder jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
O, I forgot, wat ook een trucje is trouwens, when the going gets hot, en je hebt de G-spot
al gevonden (is iets harder als ze opgewonden is), kan je tijdens het vingeren of penetreren
ook een klein btje vanaf de buitenkant drukken waardoor de G-spot veel meer "in the line of fire" komt... Maar t is zeker niet noodzakelijk...
Maar ik blijf erbij, als de vrouw niet meewerkt in het proces is t haast onmogelijk om t voor elkaar
te krijgen... Als de vrouw net zo lichamelijk actief naar stimulans streeft als bij zelfbevrediging,
en dus ook zelf zo meebeweegt als ze alleen zou doen, is t veel waarschijnlijker dat je snel
succes hebt...
Na zo'n beeldvorming vind ik het er niet echt meer lekker uit zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef Economist het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ziet er lekker uit. Alsof er een drilboor in heeft gezeten.![]()
Succes man!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Na zo'n beeldvorming vind ik het er niet echt meer lekker uit zien
Anyway.. we (ik en mijn vriendin) zijn nog steeds niet verder gekomen.. ze durft niet over die drempel heen.. ik vermoed ook dat het nog een tijdje zal duren voordat ze die stap zal durven nemen...
Nee, je krijgt niet echt de kans om door te gaan... Hoeft ook niet...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:56 schreef PietjePrecies het volgende:
Als ik aan dat g-plekje begin, gaat m'n meissie als een komeet door de geluidsbarriere, echt!
Maar squirten? nee, dat heb ik d'r nog nooit zien doen.
Moet je ondanks dat orgasme gewoon doorgaan dan?? Lijkt me niet prettig, op 't moment supreme krijg ik echt een gooi zo van 'laat me in godsnaam hier ff van genieten".
..en als het lukt, natuurlijk verfilmen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef SdancerS het volgende:
weer iets om op te oefenen ;-)
hetzelfde geld voor jou, als het lukt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:49 schreef Sylvana het volgende:
economist, waarom zeg je steeds dat iedereen het moet filmen als het lukt, beetje irritant
hou toch es op man, bij mij lukt het makkelijk, maar ik ga het echt niet filmenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:55 schreef Economist het volgende:
[..]
hetzelfde geld voor jou, als het lukt...
als ik maar mag kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hou toch es op man, bij mij lukt het makkelijk, maar ik ga het echt niet filmen
zal wel, tuurlijk maar daarna ben jij aan de beurt,,,,,alles voor jouquote:
Wil je mijn g-spot vinden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:04 schreef aplok het volgende:
[..]
zal wel, tuurlijk maar daarna ben jij aan de beurt,,,,,alles voor jou
vinden precies goed...weet ik en zoekL... jouw g-spot van jezelf ..met mij...so hast du das noch niemals gehabtquote:
jij bent er recentelijk nog ondergesquirt?quote:
fantaseer je daar nu over dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:08 schreef bofneger het volgende:
[..]
jij bent er recentelijk nog ondergesquirt?
ik weet niet wie je vriendin was/is?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:59 schreef aplok het volgende:
iedere vrouw die bij mij is squirt.......ik ken geen vrouw bij mij.die niet..............als man stel je pas iets voor als je haar zo ver krijgt
ik heb nooit een vriendin gehad die squirtte en dat wil ik zo houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:12 schreef bofneger het volgende:
[..]
ik weet niet wie je vriendin was/is?
heb je haar verboden te squirten?
waarom zeg je dan 'helaas'?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik heb nooit een vriendin gehad die squirtte en dat wil ik zo houden.not my thing.
ga je gang, ik moet er wel bij vertellen: ik ben een manquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:51 schreef aplok het volgende:
[..]
vinden precies goed...weet ik en zoekL... jouw g-spot van jezelf ..met mij...so hast du das noch niemals gehabt
Dat is de prostaat, bestaat nog wel een mooi topic over, ooit eens geopend door jerruh...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef RizzleR het volgende:
naar aanleiding van dit topic deed ik even een google search op gspot na een beetje lezen kwam ik er achter dat mannen ook een gspot hebben?
Het vreemde is dat ik dit nooit geweten heb is de rest van de mannen hier wel op de hoogte dat zij ook beschikken over een gspot?
Ja, maar om die te bereiken is een 2e...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef RizzleR het volgende:
naar aanleiding van dit topic deed ik even een google search op gspot na een beetje lezen kwam ik er achter dat mannen ook een gspot hebben?
Het vreemde is dat ik dit nooit geweten heb is de rest van de mannen hier wel op de hoogte dat zij ook beschikken over een gspot?
beetje brutale dame helpt je wel effequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja, maar om die te bereiken is een 2e...Niet echt mijn ding...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je kan de prostaat ook wel een beetje stimuleren via de buitenkant, de ene man reageert daar wat meer op dan de andere, dan stimuleer je zeg maar de wortel van de penis, bij het perineum(dus het stukje tussen ballen en anus).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja, maar om die te bereiken is een 2e...Niet echt mijn ding...
Ehrmquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat je zulke filmpjes kijkt bah bah bah bahquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat zo'n 20% nooit klaarkomt heeft meer met hun gesteldheid te maken dan je denkt(op lichamelijke afwijkingen na dan)....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wouw..Er staat hier echt super erge onzin van het mannelijke volk.
20 % van de vrouwen komt nooit klaar tijdens sex.
Een groot deel van de vrouwen heeft geeneens een G-spot.
Dus de onzin die een aantal mannen hier roept dat elke vrouw het kan en dat een vrouw zich alleen maar hoeft te ontspannen enzo is gewoon gelul.![]()
NIks gelul je kan der gewoon niks van amateurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wouw..Er staat hier echt super erge onzin van het mannelijke volk.
20 % van de vrouwen komt nooit klaar tijdens sex.
Een groot deel van de vrouwen heeft geeneens een G-spot.
Dus de onzin die een aantal mannen hier roept dat elke vrouw het kan en dat een vrouw zich alleen maar hoeft te ontspannen enzo is gewoon gelul.![]()
doet het niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef B-FliP het volgende:
Eindelijk een filmpje waarin t zo gaat zoals ik bedoel...
http://postarchives.entensity.net/121004/squeak.wmv
Hopelijk mag deze, want al die andere spuit en sprietsfilmpjes op t net
zijn zo anders, en deze geeft t heel goed weer...
Je moet de link ff in je browser plakken...quote:doet het niet?
Het kan nog veel gekker. Hier een beving met een kracht van 8 op de schaal van Rigter met enkele heftige 'na-schokken'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar moet je een teiltje bij houden
Een mannelijke ejaculatie geeft anders ook wel wat bende af en toe toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar moet je een teiltje bij houden
Ik denk beide...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef Aventura het volgende:
Maar toch is het nog wel een soort taboe. Of het is echt gewoon zeldzaam.
Dat bedoel ik, tegenwoordig doen we dat dus anders dan zeg 60 a 70 jaar geleden...quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef Aventura het volgende:
Nou, .ik denk dat vrijwel elk Westers opgevoede meid écht wel weet hoe haar lichaam werkt en wat ze lekker vindt hoor... Ook weten ze echt wel hoe ze moeten klaarkomen, is het niet op de ene dan is het wel op een andere manier. Kom op, in een topic dat nu ook loopt geeft een meidje haar beste vriendinnetje een vibrator kado, ik bedoel maar. Ik kan me wel voorstellen dat iemand zich niet bewust is van alle mogelijkheden, maar dan denk ik niet zozeer op gebied van standjes maar meer van bepaalde technieken en voorkeuren.
Hmmm, lekker! Ik vind dit wel geil zeg. Ik ga oefenen met mijn vriendinquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef Creative1972 het volgende:
Het kan nog veel gekker. Hier een beving met een kracht van 8 op de schaal van Rigter met enkele heftige 'na-schokken'.
Zo te zien heeft die meid het niet echt makkelijk![]()
omgquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Het kan nog veel gekker. Hier een beving met een kracht van 8 op de schaal van Rigter met enkele heftige 'na-schokken'.
Zo te zien heeft die meid het niet echt makkelijk![]()
Toch echt aventura, ik heb teveel vrouwen horen roepen dat ze zo echt niet konden klaarkomen die daarna helemaal uit hun plaat gingen van datzelfde orgasme...quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef Aventura het volgende:
Nou, .ik denk dat vrijwel elk Westers opgevoede meid écht wel weet hoe haar lichaam werkt en wat ze lekker vindt hoor... Ook weten ze echt wel hoe ze moeten klaarkomen, is het niet op de ene dan is het wel op een andere manier. Kom op, in een topic dat nu ook loopt geeft een meidje haar beste vriendinnetje een vibrator kado, ik bedoel maar. Ik kan me wel voorstellen dat iemand zich niet bewust is van alle mogelijkheden, maar dan denk ik niet zozeer op gebied van standjes maar meer van bepaalde technieken en voorkeuren. Maar misschien heeft niet elk individu zin in/behoefte aan een verkenning naar de G-spot of whatever. ALS ze er al eentje heeft want echt, dat waag ik te betwijfelen. En als mensen dan beweren dat je dan niet goed genoeg hebt gezocht, is ook niet al te leuk om te horen en zeker niet als vrouw die wel degelijk haar lichaam goed kent en van seks geniet.
De natuur heeft het zo bedoeld, al eeuwen en eeuwen geleden werden lofzangen gezongen over de nectar van de godin en als de natuur het zo niet bedoeld had zat die mogelijkheid er niet op hequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef Laton het volgende:
Kom kom mensen, als de natuur dit bedoelt had, zag de vagina er wel uit als een douchekop
Dat nectar van de godin verbleekt bij de kit van de koningquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:39 schreef erodome het volgende:
[..]
De natuur heeft het zo bedoeld, al eeuwen en eeuwen geleden werden lofzangen gezongen over de nectar van de godin en als de natuur het zo niet bedoeld had zat die mogelijkheid er niet op he
Sorry voor je, maar de nectar van de godin kan blijven stromen, meer en vaker dan de kit van de koning die alleen maar zijn levensenergie aantast door het eruit te gooien...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat nectar van de godin verbleekt bij de kit van de koning![]()
Heb je laatst yomanda gebeft ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry voor je, maar de nectar van de godin kan blijven stromen, meer en vaker dan de kit van de koning die alleen maar zijn levensenergie aantast door het eruit te gooien...
Door de kit van de koning eruit te gooien geef je de ander jouw levensenergie, de nectar van de godin zorgt alleen maar voor meer levensenergie...
Het spijt me verschrikkelijk voor je, maar de vrouwelijke seksualiteit is suprieur...
Of word je 'geholpen' die schaamte van je af te zetten...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef Kinkycouple het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat 99% van de vrouwen spuitend kunnen klaarkomen ( al naar gelang de hoeveelheid ) de meeste schaamte zit vaak toch in het gevoel ' ojee ik moet plassen' en ja dat heb je geleerd om op de wc te doen . Maar heb je die schaamte niet of kan je die van je af zetten.. dan ben je al een heel eind op de goede weg
Ehhhh ja dat is soms een optie ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Of word je 'geholpen' die schaamte van je af te zetten...
En die klier zit er voor niets zeker... Op juist die plek waar je bij de penetratie in de buurt komt... Nee, de natuur heeft bedoelt om er vanaf te blijven en vooral niet te stimuleren, dat zal het zijn...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef Laton het volgende:
Kom kom mensen, als de natuur dit bedoelt had, zag de vagina er wel uit als een douchekop
Oeh mooi, waar kan ik GHB krijgen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:02 schreef erodome het volgende:
Moet er misschien wel nog even bijzeggen dat daar vaak wel een beetje drugs bij kwam kijken wat misschien wat onbewuste grensen weghaalt, maar daarna kunnen de dames het ook nog, dus weer nuchter, als die eerste keer maar geweest is.
GHB is hiervoor erg goed trouwens
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef B-FliP het volgende:
[..]
En die klier zit er voor niets zeker... Op juist die plek waar je bij de penetratie in de buurt komt... Nee, de natuur heeft bedoelt om er vanaf te blijven en vooral niet te stimuleren, dat zal het zijn...
Eindelijk snap je het. Ik hoop dat je nu doorhebt dat je smerige perverse praktijken per direct gestaakt dienen te worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef B-FliP het volgende:
[..]
En die klier zit er voor niets zeker... Op juist die plek waar je bij de penetratie in de buurt komt... Nee, de natuur heeft bedoelt om er vanaf te blijven en vooral niet te stimuleren, dat zal het zijn...
Wilde je zeggen dat jij meewerkt aan overdreven vrouwelijk genot ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Yorrit het volgende:
nou zeg wat een haat
jah.. want je kan ook kotsen bij een kokhalsreflex.. dus pijpen.. tja daar hoort ook kots bijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef Laton het volgende:
[..]
Eindelijk snap je het. Ik hoop dat je nu doorhebt dat je smerige perverse praktijken per direct gestaakt dienen te worden.![]()
Eh.. en wat nou als je gewoon geen behoefte hebt aan die kliederboel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef Kinkycouple het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat 99% van de vrouwen spuitend kunnen klaarkomen ( al naar gelang de hoeveelheid ) de meeste schaamte zit vaak toch in het gevoel ' ojee ik moet plassen' en ja dat heb je geleerd om op de wc te doen . Maar heb je die schaamte niet of kan je die van je af zetten.. dan ben je al een heel eind op de goede weg
idd er zit poep in je anus, en je hebt een mond. ..lijkt me duidelijk je kunt poep eten ..dus het moetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah.. want je kan ook kotsen bij een kokhalsreflex.. dus pijpen.. tja daar hoort ook kots bij
gods als je zó gaat redeneren..
"het zit er dus het is er voor bedoelt.."
Pfff wat een logica zeg...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef petre86 het volgende:
gods als je zó gaat redeneren..
"het zit er dus het is er voor bedoelt.."
ja zeg.. daar hoef je bij een homo niet mee aan te komen hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Pfff wat een logica zeg...
De mond is niet gemaakt om een pik in te douwen... De vagina is het instrument om kindjes
mee te verwekken... Anders was de vrouw wel zo geschapen dat ze zwanger kan worden
als ze zaad in haar mond krijgt he... Hoef je geen Einstein voor te zijn...
Dat kokhals reflex zit daar ook voor een hele goede reden...
Vraag t ze zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef petre86 het volgende:
ja zeg.. daar hoef je bij een homo niet mee aan te komen he
en bovendien.. een man die zijn energie weggeeft door te spuiten.. betekent dat 2 mannen elkaar energie geven?![]()
Ja, als een man spuit gooit hij zijn energie eruit...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja zeg.. daar hoef je bij een homo niet mee aan te komen he
en bovendien.. een man die zijn energie weggeeft door te spuiten.. betekent dat 2 mannen elkaar energie geven?![]()
en een vrouw krijgt er alleen maar energie bij ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, als een man spuit gooit hij zijn energie eruit...
Je moet het zo zien, als je seks hebt maak je samen een soort van energiecircel, energie loopt door beiden heen, die energie kan je voelen, je voelt de stroom door je heen gaan.
Je kan dat heel vaag zien, je kan het heel basic zien, energie wordt gegenereerd waardoor je tot een orgasme kan komen, je voelt de energie in het genot.
Deze energiecircel wordt pas doorbroken als de man ejaculeert, dan gooit hij letterlijk de boel eruit, dit is ook te merken, laat maar eens doorneuken direct na het orgasme van de man, het voelt anders, ook al kan de man zijn erectie behouden, er is kracht achter weg, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Als 2 mannen seks hebben en ze ejaculeren beiden dan gooien ze er ook beiden energie uit, dat systeem blijft hetzelfde.
wat een knulletje zeg...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef petre86 het volgende:
waarom moet ik dat iemand vragen?
Zo ongeveer wel, natuurlijk raak je ook gewoon energie kwijt van de beweging die erbij hoort, dus helemaal oneindig is het niet, maar feit is dat een beetje vrouw het een stuk langer volhoudt dan een man...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
en een vrouw krijgt er alleen maar energie bij ?
dus die kan oneindig doorneuken?
jeej zeg.. dat ze dan de mannen niet aan de kant hebben geschoven, als ze samen oneindig door kunnen gaan
Tsja ..dan moet je daar niet aan beginnen he... Ik zei alleen dat ik er overtuigd van ben dat de meeste vrouwen het wel kunnen..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Eh.. en wat nou als je gewoon geen behoefte hebt aan die kliederboel?
Ooh je haalt het uit die wicca bullshitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, als een man spuit gooit hij zijn energie eruit...
Je moet het zo zien, als je seks hebt maak je samen een soort van energiecircel, energie loopt door beiden heen, die energie kan je voelen, je voelt de stroom door je heen gaan.
Je kan dat heel vaag zien, je kan het heel basic zien, energie wordt gegenereerd waardoor je tot een orgasme kan komen, je voelt de energie in het genot.
Deze energiecircel wordt pas doorbroken als de man ejaculeert, dan gooit hij letterlijk de boel eruit, dit is ook te merken, laat maar eens doorneuken direct na het orgasme van de man, het voelt anders, ook al kan de man zijn erectie behouden, er is kracht achter weg, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Als 2 mannen seks hebben en ze ejaculeren beiden dan gooien ze er ook beiden energie uit, dat systeem blijft hetzelfde.
De clue zit em in sex on the recieving end. Ga jij maar eens iemand beuken met een voorbind dildo zo;n 15 minuten achter elkaar. zullen we zien of je energie over hebt om direct door te gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, natuurlijk raak je ook gewoon energie kwijt van de beweging die erbij hoort, dus helemaal oneindig is het niet, maar feit is dat een beetje vrouw het een stuk langer volhoudt dan een man...
Mannen houden dat softe gelebber ook wel langer vol hoor. wordt alleen wat saai op een gegeven momentquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef erodome het volgende:
En tja, als vrouwen met elkaar bezig gaan kan dat idd uren en uren en uren duren...uren vol genot, zonder te stoppen, dacht dat dat toch wel vrij algemeen bekend was....
Neen, ik haal het uit tantra, een eeuwenoude traditie die werkt, doe het maar eens, dan weet je dat het werkt...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Ooh je haalt het uit die wicca bullshitik snapte al niet waar je het over had.
Nieuwsflash eroSpiritualiteit is gebaseerd op nonsens..hoogstens dat je jezelf wat genot geeft met een placebo effect.
Nope....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef Laton het volgende:
[..]
De clue zit em in sex on the recieving end. Ga jij maar eens iemand beuken met een voorbind dildo zo;n 15 minuten achter elkaar. zullen we zien of je energie over hebt om direct door te gaan![]()
tantra sex lijkt me te gek. Ik twijfel er niet in aan dat je in een soort sexuele roes kunt komen door dat te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, ik haal het uit tantra, een eeuwenoude traditie die werkt, doe het maar eens, dan weet je dat het werkt...
Newsflash laton, er is geen bewijs dat spiri zooi nep is, er is zelfs voor veel meer bewijs dat het wel echt is dan dat het nep is...
Zit er wel degelijk meer achter, maar niet zo zweverig als de meeste mensen denken, het gaat veel meer over de mogelijkheden van het lichaam en de geest dan over zweverig gedoe van tussen hemel en aarde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef Laton het volgende:
[..]
tantra sex lijkt me te gek. Ik twijfel er niet in aan dat je in een soort sexuele roes kunt komen door dat te doen.
Maar daar zit niks geen diepere betekenis achter.
Is dat zo, had ik nog niet opgemerktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:22 schreef Laton het volgende:
waarom blijf je trouwens zo vriendelijkik gedraag me hondsirritant.
Ik hou het op een speciale zenuwstimulatie met als resultaat een hemels gevoel. Maar ieder zijn ding wat dat betreft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Zit er wel degelijk meer achter, maar niet zo zweverig als de meeste mensen denken, het gaat veel meer over de mogelijkheden van het lichaam en de geest dan over zweverig gedoe van tussen hemel en aarde.
Met tantra kan je de kundalini oproepen, wat een lichaamseigen energievorm is die aanvoelt als vloeibaar vuur langs je ruggengraat en je echt een hemels gevoel geeft.
Dan moet je vooral niet op zoek gaan naar een spuitend orgasmequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Eh.. en wat nou als je gewoon geen behoefte hebt aan die kliederboel?
Het is niet vreselijk, 't is niet vies en het voelt niet alsof je in je bed plastquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef Cystie het volgende:
oke.. dat lijkt me nou echt een van de vreselijkste en vieste ervaring![]()
't voelt dan toch net alsof je sort of in je bed plast?
of ligt dat nou aan mij?
Dat is heel gewoon hoor, bij de meesten druppelt het er meer uit dan dt het er echt hard uitspuit, ligt er aan hoe sterk je spieren zijn ontwikkeld daarquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:18 schreef BuNnY4yOu het volgende:
Ik kom af en toe wel heel nat klaar. Maar dan loopt het er meer uit dan dat het echt tegen het plafond zit
Nou, 't is mij nog nooit gelukt om te 'doseren'....quote:
Ik heb het ook niet over doseren.. sommige doen er alles voor om het tegen te houden... bv .. Ik moet plassen,,,,, en dat vaak 20 keer in een uurquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, 't is mij nog nooit gelukt om te 'doseren'....
Het kost idd wel wat moeite om over die 'drempel' te komen (mij iig), maar als dat eenmaal het geval is en je duidelijk hebt dat het géén plassen is... Rest veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over doseren.. sommige doen er alles voor om het tegen te houden... bv .. Ik moet plassen,,,,, en dat vaak 20 keer in een uuren als jij dat niet doet dan is dat een teken dat jij je goed kan laten gaan ..
![]()
Dat moeten we dan maar eens gaan doen dan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 04:52 schreef badlittlegirl het volgende:
je moet er zelf een beetje druk achter zetten... dan spuit het wel...
als je de bekkenbodemspieren aantrektvoel je het naar binnen trekken. als je daarna loslaat voel je het weer naar " buiten " gaan. die beweging moet je hebben.
druk je schaamlippen ietsje opzij en het spuit... kwestie van oefenen.
xxx linda
eenmaal hetzelfde graagquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
nou, effe serieus... één squirt filmpje graag
Nou dan gaan we dat vanavond maar eens proberenquote:Op woensdag 10 mei 2006 04:52 schreef badlittlegirl het volgende:
je moet er zelf een beetje druk achter zetten... dan spuit het wel...
als je de bekkenbodemspieren aantrektvoel je het naar binnen trekken. als je daarna loslaat voel je het weer naar " buiten " gaan. die beweging moet je hebben.
druk je schaamlippen ietsje opzij en het spuit... kwestie van oefenen.
xxx linda
Alleen als je het lief vraagt dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef badlittlegirl het volgende:
haha, ook niet iedereen hoor
Dus dan spuit het naar buiten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat verschilt nogal hoor
bij de 1 loopt het naar buiten, de ander spuit de hele tent onder, en dan heb je nog alles ertussenin
Bedankt voor het filmpjequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:17 schreef badlittlegirl het volgende:
als jij ballen hebt kijk je ff hier
http://verwijderd.nl
Heb je ook pics om dat te bewijzenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:00 schreef badlittlegirl het volgende:
het ging bij mij per ongeluk toen ik het een keer anders probeerde...
nu kan ik het bijna altijd voor elkaar krijgen.. het is een soort techniekje net als deeptrought.
je moet alleen ff weten hoe het voelt als je g-spot geprikkeld raakt... en weten welke spieren je moet gebruiken
Tja, dat valt opzich wel mee, je kan die plek heel goed stimuleren en tot een spuitend orgasme komen door het er gewoon door te drukken zeg maar, maar dat haalt wel een fiks deel van de lol weg ervan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
Klinkt allemaal wel erg technisch inmiddels. Ik denk dat hoe harder je gaat oefenen, hoe minder groot de kans is dat het lukt...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:17 schreef erodome het volgende:
seymore butts
Is het iets waar je naar streeft danquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:00 schreef badlittlegirl het volgende:
het ging bij mij per ongeluk toen ik het een keer anders probeerde...
nu kan ik het bijna altijd voor elkaar krijgen.. het is een soort techniekje net als deeptrought.
je moet alleen ff weten hoe het voelt als je g-spot geprikkeld raakt... en weten welke spieren je moet gebruiken
Fijn voor jequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:19 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb altijd een orgasme...
Zet je cam eens aanquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef badlittlegirl het volgende:
ik kom gewoon makkelijk klaar.. makkelijker vaginaal dan clitoraal...
waarom zou ik er dan niet van genieten...
maar ik masturbeer ook erg vaak, dat moet ik er wel bij zeggen.. maar het verveelt nooit.
en als ik geen zin heb om alleen te masturberen zet ik gewoon m'n cam erbij aan.
met z'n tweeen is altijd leuker
Dan zie ik een plaatje die van een willekeurige site getrokken kan zijn?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:17 schreef badlittlegirl het volgende:
als jij ballen hebt kijk je ff hier
http://verwijderd.nl
Was dit een reactie op mijn postquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef badlittlegirl het volgende:
ik kom gewoon makkelijk klaar.. makkelijker vaginaal dan clitoraal...
waarom zou ik er dan niet van genieten...
maar ik masturbeer ook erg vaak, dat moet ik er wel bij zeggen.. maar het verveelt nooit.
en als ik geen zin heb om alleen te masturberen zet ik gewoon m'n cam erbij aan.
met z'n tweeen is altijd leuker
nee hoor want het is een screenshot uit een prive filmpjequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan zie ik een plaatje die van een willekeurige site getrokken kan zijn?
Tis een spam gevalquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan zie ik een plaatje die van een willekeurige site getrokken kan zijn?
Mjah, sorry, maar daar ken ik jouw private delen niet goed genoeg voor...quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
nee hoor want het is een screenshot uit een prive filmpje
Wanneer het je gebeurd merk je het wel hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:31 schreef Shakermaker het volgende:
Nog nooit meegmaakt. Niet bewust in ieder geval.
Ik zal het onthouden pussyinspectorquote:Op zondag 14 mei 2006 20:37 schreef PussyInspector het volgende:
mijn vriendin laat ik ook regelmatig squirten... moet er wel een handdoek bij houden.
Een tip zorg dat ze zo naar je lid verlangt dat ze erop smeekt en zorg dat ze er zelf niet bij kan, zich zelf kan bevredigen. Houdt de touwtjes in handen en breng dan je lid in haar schede.
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Hypnotick het volgende:
is er een vrouw die in me gezicht wil squirten ?
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Hypnotick het volgende:
is er een vrouw die in me gezicht wil squirten ?
Alsof al die kerels die om dat filmpje vragen dat nog nooit ergens anders gezien hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:34 schreef SwitcheR het volgende:
@Badlittlegirl, ben ook wel benieuwd hoe dat squirten er uitziet, dus stuur maar door aub![]()
![]()
er zijn idd mannen die dit nog nooit gezien hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:44 schreef rameijer het volgende:
[..]
Alsof al die kerels die om dat filmpje vragen dat nog nooit ergens anders gezien hebben![]()
![]()
Die mannen zijn dan kennelijk te lui om internet af te zoekenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
er zijn idd mannen die dit nog nooit gezien hebben.
ja nu niet gaan zitten zeuren hequote:Op maandag 15 mei 2006 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Die mannen zijn dan kennelijk te lui om internet af te zoeken.
Ik geloof dat ik haar beweegredenen niet eens wil wetenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef Sidis het volgende:
[..]
ja nu niet gaan zitten zeuren he
maakt het uit om welke reden ze dat filmpje stuurt? als men er maar blij mee is
educatieve doeleindenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik haar beweegredenen niet eens wil weten.*
*Hoewel die vast heel nobel zijn.
Omwille het eerste heb ik mijn vriendin een dergelijk beeld nog nooit laten zien, ik denk dat dat hele pornoidee haar vreselijk zou afschrikken.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:42 schreef badlittlegirl het volgende:
er zijn genoeg porno actrices die de hele kamer onderspuiten en de boel bij elkaar gillen.
dit is "the girl next door" die het ook kan. en niet te beroerd is om het aan anderen te laten zien, of er vragen over te beantwoorden. er zijn zoveel misverstanden over.
Hiero eigenlijk wel hetzelfde. Zat filmpjes over gezien, maar dat was meer iets a la Scary movie, dat die gasten door zowel de tussen als de buitenpui gespoten worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Omwille het eerste heb ik mijn vriendin een dergelijk beeld nog nooit laten zien, ik denk dat dat hele pornoidee haar vreselijk zou afschrikken.
Als jij dus een goed filmpje hebt, zou je dat dan kunnen maiilen naar 'bimewet @ gmail . com', zodat ze een indruk heeft wat dat is?
Ze is namelijk wel geinteresseerd maar weet niet zo goed wat ze zich erbiji moet voorstellen. En om nou ee nspuitorgasme van 9 meter de lucht in meteen te laten zien, van een porno actrice die hard anaal geneukt wordt terwijl ze een penis in de mond en vagina en 2 in de handen heeft....
Zou gaaf zijn als je een wat 'subtieler' filmpje kan mailen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |