Nee, je krijgt niet echt de kans om door te gaan... Hoeft ook niet...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:56 schreef PietjePrecies het volgende:
Als ik aan dat g-plekje begin, gaat m'n meissie als een komeet door de geluidsbarriere, echt!
Maar squirten? nee, dat heb ik d'r nog nooit zien doen.
Moet je ondanks dat orgasme gewoon doorgaan dan?? Lijkt me niet prettig, op 't moment supreme krijg ik echt een gooi zo van 'laat me in godsnaam hier ff van genieten".
..en als het lukt, natuurlijk verfilmen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef SdancerS het volgende:
weer iets om op te oefenen ;-)
hetzelfde geld voor jou, als het lukt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:49 schreef Sylvana het volgende:
economist, waarom zeg je steeds dat iedereen het moet filmen als het lukt, beetje irritant
hou toch es op man, bij mij lukt het makkelijk, maar ik ga het echt niet filmenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:55 schreef Economist het volgende:
[..]
hetzelfde geld voor jou, als het lukt...
als ik maar mag kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hou toch es op man, bij mij lukt het makkelijk, maar ik ga het echt niet filmen
zal wel, tuurlijk maar daarna ben jij aan de beurt,,,,,alles voor jouquote:
Wil je mijn g-spot vinden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:04 schreef aplok het volgende:
[..]
zal wel, tuurlijk maar daarna ben jij aan de beurt,,,,,alles voor jou
vinden precies goed...weet ik en zoekL... jouw g-spot van jezelf ..met mij...so hast du das noch niemals gehabtquote:
jij bent er recentelijk nog ondergesquirt?quote:
fantaseer je daar nu over dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:08 schreef bofneger het volgende:
[..]
jij bent er recentelijk nog ondergesquirt?
ik weet niet wie je vriendin was/is?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:59 schreef aplok het volgende:
iedere vrouw die bij mij is squirt.......ik ken geen vrouw bij mij.die niet..............als man stel je pas iets voor als je haar zo ver krijgt
ik heb nooit een vriendin gehad die squirtte en dat wil ik zo houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:12 schreef bofneger het volgende:
[..]
ik weet niet wie je vriendin was/is?
heb je haar verboden te squirten?
waarom zeg je dan 'helaas'?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik heb nooit een vriendin gehad die squirtte en dat wil ik zo houden.not my thing.
ga je gang, ik moet er wel bij vertellen: ik ben een manquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:51 schreef aplok het volgende:
[..]
vinden precies goed...weet ik en zoekL... jouw g-spot van jezelf ..met mij...so hast du das noch niemals gehabt
Dat is de prostaat, bestaat nog wel een mooi topic over, ooit eens geopend door jerruh...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef RizzleR het volgende:
naar aanleiding van dit topic deed ik even een google search op gspot na een beetje lezen kwam ik er achter dat mannen ook een gspot hebben?
Het vreemde is dat ik dit nooit geweten heb is de rest van de mannen hier wel op de hoogte dat zij ook beschikken over een gspot?
Ja, maar om die te bereiken is een 2e...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef RizzleR het volgende:
naar aanleiding van dit topic deed ik even een google search op gspot na een beetje lezen kwam ik er achter dat mannen ook een gspot hebben?
Het vreemde is dat ik dit nooit geweten heb is de rest van de mannen hier wel op de hoogte dat zij ook beschikken over een gspot?
beetje brutale dame helpt je wel effequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja, maar om die te bereiken is een 2e...Niet echt mijn ding...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je doet net alsof de hele Noordzee eruit komt stromen...![]()
Je kan de prostaat ook wel een beetje stimuleren via de buitenkant, de ene man reageert daar wat meer op dan de andere, dan stimuleer je zeg maar de wortel van de penis, bij het perineum(dus het stukje tussen ballen en anus).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ja, maar om die te bereiken is een 2e...Niet echt mijn ding...
Ehrmquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.
Dat je zulke filmpjes kijkt bah bah bah bahquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.
Dat zo'n 20% nooit klaarkomt heeft meer met hun gesteldheid te maken dan je denkt(op lichamelijke afwijkingen na dan)....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wouw..Er staat hier echt super erge onzin van het mannelijke volk.
20 % van de vrouwen komt nooit klaar tijdens sex.
Een groot deel van de vrouwen heeft geeneens een G-spot.
Dus de onzin die een aantal mannen hier roept dat elke vrouw het kan en dat een vrouw zich alleen maar hoeft te ontspannen enzo is gewoon gelul.![]()
NIks gelul je kan der gewoon niks van amateurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wouw..Er staat hier echt super erge onzin van het mannelijke volk.
20 % van de vrouwen komt nooit klaar tijdens sex.
Een groot deel van de vrouwen heeft geeneens een G-spot.
Dus de onzin die een aantal mannen hier roept dat elke vrouw het kan en dat een vrouw zich alleen maar hoeft te ontspannen enzo is gewoon gelul.![]()
doet het niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:13 schreef B-FliP het volgende:
Eindelijk een filmpje waarin t zo gaat zoals ik bedoel...
http://postarchives.entensity.net/121004/squeak.wmv
Hopelijk mag deze, want al die andere spuit en sprietsfilmpjes op t net
zijn zo anders, en deze geeft t heel goed weer...
Je moet de link ff in je browser plakken...quote:doet het niet?
Het kan nog veel gekker. Hier een beving met een kracht van 8 op de schaal van Rigter met enkele heftige 'na-schokken'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar moet je een teiltje bij houden
Een mannelijke ejaculatie geeft anders ook wel wat bende af en toe toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar moet je een teiltje bij houden
Ik denk beide...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef Aventura het volgende:
Maar toch is het nog wel een soort taboe. Of het is echt gewoon zeldzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |