ja = ik heb wel eens gesquirtquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef Aventura het volgende:
Je poll is een beetje raar opgezet, m.i. is 'ja'en 'regelmatig' hetzelfde.
handdoek eronder en klaar...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:23 schreef Laton het volgende:
ik hoop het nooit bij iemand voor elkaar te krijgen..moet ik al die troep op gaan zitten ruimen zeker
je doet net alsof de hele Noordzee eruit komt stromen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef Laton het volgende:
[..]
veel plezier, als ik wil douchen ga ik wel naar de badkamer.
nog waterschade ook dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je doet net alsof de hele Noordzee eruit komt stromen...![]()
Je bent best wel een triest persoon...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef Laton het volgende:
[..]
nog waterschade ook dus![]()
en dan moet je die vrouwen horen als ik in bed plas.![]()
Wat een onzin. Ik ben te gek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je bent best wel een triest persoon...
Zo echt wel, heb je Cyntherea wel eens gezien? Haar filmpjes zijn nu immens populair op FTD.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je doet net alsof de hele Noordzee eruit komt stromen...![]()
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef Thrilled het volgende:
Een man spuit, en een vrouw af en toe ook.. so what?
Ik wil graag sexen zonder het plafond daarna te hoeven witten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef Thrilled het volgende:
Een man spuit, en een vrouw af en toe ook.. so what?
Dat idee heb ik ook jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.
Krachtig is het wel ja... maar de keren dat ik een meisje heb laten "squirten" kwam het erquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb spuit een vrouw iets krachtiger en verder dan een man. Ik krijg altijd het idee bij het zien van die filmpjes dat het plafond en de muur helemaal onder zitten.
Ik denk dat het heel erg handig is als ze zelf haar plekjes kent zodat ze die met behulpquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef tmontana86 het volgende:
Is het nu iets wat elke vrouw 'kan' ofniet?
Mij is het in ieder geval nog nooit 'gelukt' om mn vriendin te laten squirten...
En ik heb trouwens ook geen idee hoe het moet....![]()
Iemand misschien tips..? Wil het namelijk wel eens uitproberen![]()
Ik weet niet ofdat je t volgende al geprobeerd hebt:quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Bij mij is het nog nooit tijdens gewone penetratie gelukt, alleen met een vinger/vibo
ik zal het onthouden voor als ik weer een lover hebquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:32 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ik weet niet ofdat je t volgende al geprobeerd hebt:
Probeer eens als je op je lover zit, of als jullie het op z'n hondjes doen een holle rug te maken
en een klein btje te verkennen om te voelen wanneer hij er tegenaan komt... Zodra je dat
gevoelt hebt kan je door bewegingen van jezelf en je lover je plekje stimuleren...
Ha, ja dan wordt het idd moeilijker... Ik zit in t zelfde schuitje hoor...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor als ik weer een lover heb
Dat is niet mijn ervaring maar goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
dat verschilt nogal hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het is smerig, onzedelijk en immoreel. Mensen zouden er acuut mee moeten ophouden
hoe kom je erbij . Alleen squirten dient aangepakt te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!!!!!
Seks, het zou eigenlijk helemaal verboden moeten worden, voorplanting kan ook netjes via reageerbuis, al die viezigheid is nergens meer voor nodig
Daar is een makkelijke oplossing voor, wees een hork tussen de lakens en geen dame zal bij je spuiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Laton het volgende:
[..]
hoe kom je erbij . Alleen squirten dient aangepakt te worden.![]()
Gatverquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
even voor de lieve dames die nog nooit gesquirt hebben, "ja jij kan het ook, deze zomer!".
gewoon een vriendje zoeken dat hard op je g spot kan drukken. en anders dirigeren. veel plezier. en laat je eens gaan!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar is een makkelijke oplossing voor, wees een hork tussen de lakens en geen dame zal bij je spuiten.
Geen posts gevonden. Pas je zoekopdracht aan of klik op Update.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zo echt wel, heb je Cyntherea wel eens gezien? Haar filmpjes zijn nu immens populair op FTD.
Ik denk dat als t een keer bij je gebeurt is je t wel gemerkt zou hebben hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:12 schreef loko-pa-sa het volgende:
Eh.....ben even in de war nu....Ik laat regelmatig een grote natte plek achter op het bankstel, extra lakentjes zijn niet eens genoeg. Maar naar mijn weten heb ik nog nooit gesquirt en mijn G-spot is helaas ook nog onontdekt terrrein....Dacht gewoon een vochtig tiepje te zijn....
Als je een vaginaal orgasme krijgt en squirt dan weet je dat ect wel, denk dus idd dat je gewoon erg nat bent van jezelfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:12 schreef loko-pa-sa het volgende:
Eh.....ben even in de war nu....Ik laat regelmatig een grote natte plek achter op het bankstel, extra lakentjes zijn niet eens genoeg. Maar naar mijn weten heb ik nog nooit gesquirt en mijn G-spot is helaas ook nog onontdekt terrrein....Dacht gewoon een vochtig tiepje te zijn....
Cythereaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geen posts gevonden. Pas je zoekopdracht aan of klik op Update.
ik vind het wel lekkerder iigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:36 schreef Caesu het volgende:
is squirten lekkerder dan een normaal orgasme?
of gewoon 'anders'?
sommige vrouwen schijnen trouwens de skeneklier (vrouwelijke prostaat) helemaal niet hebben of in mindere mate, vandaar dat ze mogelijk niet kunnen squirten.
Mee aan de gang moeten gaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het is smerig, onzedelijk en immoreel. Mensen zouden er acuut
je vermijd de clitoris én de g-spot, dude, hoeveel vriendinnen heb je dan gehad?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef AlohaXa het volgende:
Daarom vermijd ik altijd de g-spot en voor de zekerheid de clitoris ook![]()
maar serieus, pas 1 keer meegemaakt en het was eng
gást.. als je die vermijdt.. hoe kan je dan in godsnaam een meisje goed stimuleren?! tuurlijk zijn er meer manieren maar dude! jouw vrouwen weten ook niet wat ze moeten als je niet goed aan ze zit zegquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef AlohaXa het volgende:
Daarom vermijd ik altijd de g-spot en voor de zekerheid de clitoris ook![]()
maar serieus, pas 1 keer meegemaakt en het was eng
het verschilt van vrouw tot vrouw hoe ver en hard en hoeveel ze spuiten, net zoals bij mannen. bij sommige mannen loopt het er ook gewoon uit, terwijl anderen een klodder op de lamp deponerenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
ennieweej... nog nooit meegemaakt. Laatst wel een filumpie gezien en een grote fles champagne was d'r niks bij. Dus 'effe een handdoekje' eronder is misschien een beetje als een doekje voor het slagaderlijke bloeden...
Vrouwtje in die film had het wel naar d'r zin geloof ik
Verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook van moment tot momentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Jappr het volgende:
[..]
het verschilt van vrouw tot vrouw hoe ver en hard en hoeveel ze spuiten, net zoals bij mannen. bij sommige mannen loopt het er ook gewoon uit, terwijl anderen een klodder op de lamp deponeren
truequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Verschilt niet alleen van vrouw tot vrouw, maar ook van moment tot moment
ja, maar die vrouw in spuiten en slikken die spoot ook wel erg veel en hard, bij de meeste dames zijn de spieren niet zo sterk en komt er minder vocht uit en druppelt het er meer uit dan dat het er zo krachtig uitspuit als bij haarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:21 schreef JJ13 het volgende:
ik heb t gisteren gezien bij spuiten&slikken, ging tovellig over 'spuitkutten' (zijn niet mijn woorden) en ik vond t er nogal ranzig uitzien. mij is het nog nooit gebeurt en t hoeft voor mij ook niet perse.
Ook moelijk voor mensen om ff in t topic terug te lezen... zo moeten we elke keer t zelfde gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar die vrouw in spuiten en slikken die spoot ook wel erg veel en hard, bij de meeste dames zijn de spieren niet zo sterk en komt er minder vocht uit en druppelt het er meer uit dan dat het er zo krachtig uitspuit als bij haar
idd :Squote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ook moelijk voor mensen om ff in t topic terug te lezen... zo moeten we elke keer t zelfde gaan
vertellen...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Fonzarelli het volgende:
Nog een rede voor een regenjas:
@ mods: tis op het randje, maar vond het wel een aanvulling op topic. En anders halen we hem weg
Wanneer kan ik er zo een halen bij het tuincentrum?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Fonzarelli het volgende:
@ mods: tis op het randje, maar vond het wel een aanvulling op topic. En anders halen we hem weg
Dat natrillen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Fonzarelli het volgende:
en terechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook hoor, ben ook even helemaal weg als ik vaginaal klaarkom
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heftig gevoel als vrouw zijnde...
Tlijkt op dat filmpje net of ze een dosis crack heeft gechineesd en zit te spcenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heftig gevoel als vrouw zijnde...
Leenwoord uit het engels, kan zowel op ze Nederlands, als op ze Engels vervoegd wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Caesu het volgende:
moet het niet gesquird zijn?
heb er weinig verstand van verder.
('t kofschip)
ok thanx!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Leenwoord uit het engels, kan zowel op ze Nederlands, als op ze Engels vervoegd worden![]()
De vrouw heeft net als een man een prostaatklier. Als een vrouw erg geil is kan zich daar een hele hoop vocht in ophopen en als haar G-spot gestimuleert wordt ( ga met je vingers in de vagina en maak dan een " kom hier" beweging) dan kan ze dus spuitend klaarkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef MrReaL het volgende:
Misschien kan iemand eens goed uitleggen hoe het precies komt, hoe je het kan stimuleren (tips), en waar al dat vocht vandaan komt (als ik sommige filmpjes mag geloven...) Hoe ervaart de vrouw het?
O, I forgot, wat ook een trucje is trouwens, when the going gets hot, en je hebt de G-spotquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De vrouw heeft net als een man een prostaatklier. Als een vrouw erg geil is kan zich daar een hele hoop vocht in ophopen en als haar G-spot gestimuleert wordt ( ga met je vingers in de vagina en maak dan een " kom hier" beweging) dan kan ze dus spuitend klaarkomenEn elke vrouw ervaart het anders, bij mij is het veel heftiger dan een clitoraal orgasme, ik lig ook helemaal te shaken en te trillen en als ik dan klaargekomen ben duurt het ook eventjes voordat ik weer op aarde ben, ben echt eventjes van de wereld dan
Gelijk heb je. Ziet er lekker uit. Alsof er een drilboor in heeft gezeten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:29 schreef rameijer het volgende:
Dat natrillen is inderdaad zo sexy, wow![]()
-edit-
Daar kunnen wij mannen aleen maar jaloers op zijn![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in ja, en als er op het bovenste gedeelte van de venusheuvel, onderaan de buik wordt gedrukt dan is het idd nog lekkerder jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
O, I forgot, wat ook een trucje is trouwens, when the going gets hot, en je hebt de G-spot
al gevonden (is iets harder als ze opgewonden is), kan je tijdens het vingeren of penetreren
ook een klein btje vanaf de buitenkant drukken waardoor de G-spot veel meer "in the line of fire" komt... Maar t is zeker niet noodzakelijk...
Maar ik blijf erbij, als de vrouw niet meewerkt in het proces is t haast onmogelijk om t voor elkaar
te krijgen... Als de vrouw net zo lichamelijk actief naar stimulans streeft als bij zelfbevrediging,
en dus ook zelf zo meebeweegt als ze alleen zou doen, is t veel waarschijnlijker dat je snel
succes hebt...
Na zo'n beeldvorming vind ik het er niet echt meer lekker uit zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef Economist het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ziet er lekker uit. Alsof er een drilboor in heeft gezeten.![]()
Succes man!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Na zo'n beeldvorming vind ik het er niet echt meer lekker uit zien
Anyway.. we (ik en mijn vriendin) zijn nog steeds niet verder gekomen.. ze durft niet over die drempel heen.. ik vermoed ook dat het nog een tijdje zal duren voordat ze die stap zal durven nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |