Dat natrillen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef Fonzarelli het volgende:
Nog een rede voor een regenjas:
@ mods: tis op het randje, maar vond het wel een aanvulling op topic. En anders halen we hem weg
en terechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook hoor, ben ook even helemaal weg als ik vaginaal klaarkom
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heftig gevoel als vrouw zijnde...
Tlijkt op dat filmpje net of ze een dosis crack heeft gechineesd en zit te spcenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heftig gevoel als vrouw zijnde...
Leenwoord uit het engels, kan zowel op ze Nederlands, als op ze Engels vervoegd wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Caesu het volgende:
moet het niet gesquird zijn?
heb er weinig verstand van verder.
('t kofschip)
ok thanx!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Leenwoord uit het engels, kan zowel op ze Nederlands, als op ze Engels vervoegd worden![]()
De vrouw heeft net als een man een prostaatklier. Als een vrouw erg geil is kan zich daar een hele hoop vocht in ophopen en als haar G-spot gestimuleert wordt ( ga met je vingers in de vagina en maak dan een " kom hier" beweging) dan kan ze dus spuitend klaarkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef MrReaL het volgende:
Misschien kan iemand eens goed uitleggen hoe het precies komt, hoe je het kan stimuleren (tips), en waar al dat vocht vandaan komt (als ik sommige filmpjes mag geloven...) Hoe ervaart de vrouw het?
O, I forgot, wat ook een trucje is trouwens, when the going gets hot, en je hebt de G-spotquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De vrouw heeft net als een man een prostaatklier. Als een vrouw erg geil is kan zich daar een hele hoop vocht in ophopen en als haar G-spot gestimuleert wordt ( ga met je vingers in de vagina en maak dan een " kom hier" beweging) dan kan ze dus spuitend klaarkomenEn elke vrouw ervaart het anders, bij mij is het veel heftiger dan een clitoraal orgasme, ik lig ook helemaal te shaken en te trillen en als ik dan klaargekomen ben duurt het ook eventjes voordat ik weer op aarde ben, ben echt eventjes van de wereld dan
Gelijk heb je. Ziet er lekker uit. Alsof er een drilboor in heeft gezeten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:29 schreef rameijer het volgende:
Dat natrillen is inderdaad zo sexy, wow![]()
-edit-
Daar kunnen wij mannen aleen maar jaloers op zijn![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in ja, en als er op het bovenste gedeelte van de venusheuvel, onderaan de buik wordt gedrukt dan is het idd nog lekkerder jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
O, I forgot, wat ook een trucje is trouwens, when the going gets hot, en je hebt de G-spot
al gevonden (is iets harder als ze opgewonden is), kan je tijdens het vingeren of penetreren
ook een klein btje vanaf de buitenkant drukken waardoor de G-spot veel meer "in the line of fire" komt... Maar t is zeker niet noodzakelijk...
Maar ik blijf erbij, als de vrouw niet meewerkt in het proces is t haast onmogelijk om t voor elkaar
te krijgen... Als de vrouw net zo lichamelijk actief naar stimulans streeft als bij zelfbevrediging,
en dus ook zelf zo meebeweegt als ze alleen zou doen, is t veel waarschijnlijker dat je snel
succes hebt...
Na zo'n beeldvorming vind ik het er niet echt meer lekker uit zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef Economist het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ziet er lekker uit. Alsof er een drilboor in heeft gezeten.![]()
Succes man!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Na zo'n beeldvorming vind ik het er niet echt meer lekker uit zien
Anyway.. we (ik en mijn vriendin) zijn nog steeds niet verder gekomen.. ze durft niet over die drempel heen.. ik vermoed ook dat het nog een tijdje zal duren voordat ze die stap zal durven nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |