abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36484271
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef Creative1972 het volgende:
Het kan nog veel gekker. Hier een beving met een kracht van 8 op de schaal van Rigter met enkele heftige 'na-schokken'.

Zo te zien heeft die meid het niet echt makkelijk
Hmmm, lekker! Ik vind dit wel geil zeg. Ik ga oefenen met mijn vriendin
pi_36485990
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef Creative1972 het volgende:

[..]

Het kan nog veel gekker. Hier een beving met een kracht van 8 op de schaal van Rigter met enkele heftige 'na-schokken'.

Zo te zien heeft die meid het niet echt makkelijk
omg
pi_36486632
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:11 schreef Aventura het volgende:
Nou, .ik denk dat vrijwel elk Westers opgevoede meid écht wel weet hoe haar lichaam werkt en wat ze lekker vindt hoor... Ook weten ze echt wel hoe ze moeten klaarkomen, is het niet op de ene dan is het wel op een andere manier. Kom op, in een topic dat nu ook loopt geeft een meidje haar beste vriendinnetje een vibrator kado, ik bedoel maar. Ik kan me wel voorstellen dat iemand zich niet bewust is van alle mogelijkheden, maar dan denk ik niet zozeer op gebied van standjes maar meer van bepaalde technieken en voorkeuren. Maar misschien heeft niet elk individu zin in/behoefte aan een verkenning naar de G-spot of whatever. ALS ze er al eentje heeft want echt, dat waag ik te betwijfelen. En als mensen dan beweren dat je dan niet goed genoeg hebt gezocht, is ook niet al te leuk om te horen en zeker niet als vrouw die wel degelijk haar lichaam goed kent en van seks geniet.
Toch echt aventura, ik heb teveel vrouwen horen roepen dat ze zo echt niet konden klaarkomen die daarna helemaal uit hun plaat gingen van datzelfde orgasme...

Voordat ik zo'n orgasme had gehad had ik ook zoiets van het zal wel, ze roepen maar onzin, dat was dan ook nog in de tijd dat het in het geheel onzin genoemd werd.
Ben toen ook zelf opzoek geweest en niet gevonden, tot ik tegen iemand aanliep die het gewoon liet gebeuren, zomaar ineens, heel spontaan, wist niet wat me overkwam zeg...
Dacht toch echt dat ik alle hoekjes en nukjes van mijn lichaam wel kon, bleek dus niet zo te zijn...denk zelfs dat ik nu nog niet op het totale potentieel zit...

Ik heb het echt over enkele 10-tallen van vrouwen waarbij ik het gezien/gedaan heb, nog meer waarvan ik het gehoort heb...
Zijn over het algemeen wel vrouwen die ook vaginaal kunnen klaarkomen, weet niet of dat er wat mee te maken heeft...

Maar het zijn er teveel die het volgens eigen zeggen, ook na zoeken en proberen, niet konden die het toch uiteindelijk wel deden, meestal gewoon spontaan wanneer ze erg lekker bezig waren ipv zoekende naar het spuitende orgasme.
Teveel om te zeggen wie het niet kan kan het niet, het geeft mij eigenlijk alleen de bevestiging dat iedereen het kan, maar ik hou dan ook liever mogelijkheden open zo van het kan, dan dat ik zeg hou maar op het kan toch niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36486685
Moet er misschien wel nog even bijzeggen dat daar vaak wel een beetje drugs bij kwam kijken wat misschien wat onbewuste grensen weghaalt, maar daarna kunnen de dames het ook nog, dus weer nuchter, als die eerste keer maar geweest is.

GHB is hiervoor erg goed trouwens
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:30:19 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36488826
* Aventura noteert even mee
pi_36505649
Kom kom mensen, als de natuur dit bedoelt had, zag de vagina er wel uit als een douchekop
underground forever baby
pi_36506040
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef Laton het volgende:
Kom kom mensen, als de natuur dit bedoelt had, zag de vagina er wel uit als een douchekop
De natuur heeft het zo bedoeld, al eeuwen en eeuwen geleden werden lofzangen gezongen over de nectar van de godin en als de natuur het zo niet bedoeld had zat die mogelijkheid er niet op he
pi_36506117
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:39 schreef erodome het volgende:

[..]

De natuur heeft het zo bedoeld, al eeuwen en eeuwen geleden werden lofzangen gezongen over de nectar van de godin en als de natuur het zo niet bedoeld had zat die mogelijkheid er niet op he
Dat nectar van de godin verbleekt bij de kit van de koning
underground forever baby
pi_36506374
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef Laton het volgende:

[..]

Dat nectar van de godin verbleekt bij de kit van de koning
Sorry voor je, maar de nectar van de godin kan blijven stromen, meer en vaker dan de kit van de koning die alleen maar zijn levensenergie aantast door het eruit te gooien...

Door de kit van de koning eruit te gooien geef je de ander jouw levensenergie, de nectar van de godin zorgt alleen maar voor meer levensenergie...

Het spijt me verschrikkelijk voor je, maar de vrouwelijke seksualiteit is suprieur...
pi_36506563
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Sorry voor je, maar de nectar van de godin kan blijven stromen, meer en vaker dan de kit van de koning die alleen maar zijn levensenergie aantast door het eruit te gooien...

Door de kit van de koning eruit te gooien geef je de ander jouw levensenergie, de nectar van de godin zorgt alleen maar voor meer levensenergie...

Het spijt me verschrikkelijk voor je, maar de vrouwelijke seksualiteit is suprieur...
Heb je laatst yomanda gebeft ofzo Waar haal je die onzin vandaan zeg.
underground forever baby
pi_36506643
Tantra, en nee jomanda bef ik nog niet al hangt mijn leven ervanaf!!!!!!!!!!!!!

Het is geen onzin, waarom denk je dat een man zo moe is na een orgasme(ja ok hormoontjes, maar waarom denk je dat die hormoontjes vrijkomen).
pi_36507065
Ik ben er van overtuigd dat 99% van de vrouwen spuitend kunnen klaarkomen ( al naar gelang de hoeveelheid ) de meeste schaamte zit vaak toch in het gevoel ' ojee ik moet plassen' en ja dat heb je geleerd om op de wc te doen . Maar heb je die schaamte niet of kan je die van je af zetten.. dan ben je al een heel eind op de goede weg
Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
pi_36507304
Wat een wasmiddel moet er wel niet doorheen gaan bij jullie trouwens
underground forever baby
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:14:53 #165
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_36507358
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef Kinkycouple het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat 99% van de vrouwen spuitend kunnen klaarkomen ( al naar gelang de hoeveelheid ) de meeste schaamte zit vaak toch in het gevoel ' ojee ik moet plassen' en ja dat heb je geleerd om op de wc te doen . Maar heb je die schaamte niet of kan je die van je af zetten.. dan ben je al een heel eind op de goede weg
Of word je 'geholpen' die schaamte van je af te zetten...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_36507533
Ach dat valt wel mee .. zeiltje eronder en biologisch afbreekbaar waspoeder gebruiken . zo behoud je een NATuur en de natuur
pi_36507596
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:14 schreef es70 het volgende:

[..]

Of word je 'geholpen' die schaamte van je af te zetten...
Ehhhh ja dat is soms een optie ...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:41:18 #168
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36516179
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef Laton het volgende:
En die klier zit er voor niets zeker... Op juist die plek waar je bij de penetratie in de buurt komt... Nee, de natuur heeft bedoelt om er vanaf te blijven en vooral niet te stimuleren, dat zal het zijn...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:43:50 #169
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_36517389
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:02 schreef erodome het volgende:
Moet er misschien wel nog even bijzeggen dat daar vaak wel een beetje drugs bij kwam kijken wat misschien wat onbewuste grensen weghaalt, maar daarna kunnen de dames het ook nog, dus weer nuchter, als die eerste keer maar geweest is.

GHB is hiervoor erg goed trouwens
Oeh mooi, waar kan ik GHB krijgen?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:12:42 #170
144341 Mister_Maikel
I'm here to annoy you....
pi_36518031
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef B-FliP het volgende:

[..]

En die klier zit er voor niets zeker... Op juist die plek waar je bij de penetratie in de buurt komt... Nee, de natuur heeft bedoelt om er vanaf te blijven en vooral niet te stimuleren, dat zal het zijn...
pi_36518285
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Eindelijk snap je het. Ik hoop dat je nu doorhebt dat je smerige perverse praktijken per direct gestaakt dienen te worden.
underground forever baby
pi_36518405
nou zeg wat een haat
pi_36518445
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Yorrit het volgende:
nou zeg wat een haat
Wilde je zeggen dat jij meewerkt aan overdreven vrouwelijk genot ?
underground forever baby
pi_36518610
anyway ik ga er maar eens vandoor, betere dingen te doen dan mijn lul in lauwwarm knakworstvocht te dopen
underground forever baby
pi_36518623
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef Laton het volgende:

[..]

Eindelijk snap je het. Ik hoop dat je nu doorhebt dat je smerige perverse praktijken per direct gestaakt dienen te worden.
jah.. want je kan ook kotsen bij een kokhalsreflex.. dus pijpen.. tja daar hoort ook kots bij

gods als je zó gaat redeneren..
"het zit er dus het is er voor bedoelt.."
dag
pi_36518627
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef Kinkycouple het volgende:
Eh.. en wat nou als je gewoon geen behoefte hebt aan die kliederboel?
pi_36518735
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef petre86 het volgende:

[..]

jah.. want je kan ook kotsen bij een kokhalsreflex.. dus pijpen.. tja daar hoort ook kots bij

idd er zit poep in je anus, en je hebt een mond. ..lijkt me duidelijk je kunt poep eten ..dus het moet
underground forever baby
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:47:28 #178
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36519082
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef petre86 het volgende:

Pfff wat een logica zeg...

De mond is niet gemaakt om een pik in te douwen... Die is gemaakt om mee te eten en te drinken, alhoewel we er gelukkig ook heel iets anders mee kunnen... De vagina is het instrument om kindjes
mee te verwekken... Anders was de vrouw wel zo geschapen dat ze zwanger kan worden
als ze zaad in haar mond krijgt he... Hoef je geen Einstein voor te zijn...

Dat kokhals reflex zit daar ook voor een hele goede reden...
B-FliP Youtube Channel
pi_36519137
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:47 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Pfff wat een logica zeg...

De mond is niet gemaakt om een pik in te douwen... De vagina is het instrument om kindjes
mee te verwekken... Anders was de vrouw wel zo geschapen dat ze zwanger kan worden
als ze zaad in haar mond krijgt he... Hoef je geen Einstein voor te zijn...

Dat kokhals reflex zit daar ook voor een hele goede reden...
ja zeg.. daar hoef je bij een homo niet mee aan te komen he
en bovendien.. een man die zijn energie weggeeft door te spuiten.. betekent dat 2 mannen elkaar energie geven?
dag
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:54:07 #180
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36519319
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef petre86 het volgende:
en bovendien.. een man die zijn energie weggeeft door te spuiten.. betekent dat 2 mannen elkaar energie geven?
Vraag t ze zou ik zeggen...
B-FliP Youtube Channel
pi_36519348
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Vraag t ze zou ik zeggen...
waarom moet ik dat iemand vragen?
dag
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:38:20 #182
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:39:40 #183
37769 erodome
Zweefteef
pi_36520629
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:49 schreef petre86 het volgende:

[..]

Ja, als een man spuit gooit hij zijn energie eruit...

Je moet het zo zien, als je seks hebt maak je samen een soort van energiecircel, energie loopt door beiden heen, die energie kan je voelen, je voelt de stroom door je heen gaan.

Je kan dat heel vaag zien, je kan het heel basic zien, energie wordt gegenereerd waardoor je tot een orgasme kan komen, je voelt de energie in het genot.

Deze energiecircel wordt pas doorbroken als de man ejaculeert, dan gooit hij letterlijk de boel eruit, dit is ook te merken, laat maar eens doorneuken direct na het orgasme van de man, het voelt anders, ook al kan de man zijn erectie behouden, er is kracht achter weg, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.

Als 2 mannen seks hebben en ze ejaculeren beiden dan gooien ze er ook beiden energie uit, dat systeem blijft hetzelfde.
pi_36520722
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet het zo zien, als je seks hebt maak je samen een soort van energiecircel, energie loopt door beiden heen, die energie kan je voelen, je voelt de stroom door je heen gaan.

Je kan dat heel vaag zien, je kan het heel basic zien, energie wordt gegenereerd waardoor je tot een orgasme kan komen, je voelt de energie in het genot.

Deze energiecircel wordt pas doorbroken als de man ejaculeert, dan gooit hij letterlijk de boel eruit, dit is ook te merken, laat maar eens doorneuken direct na het orgasme van de man, het voelt anders, ook al kan de man zijn erectie behouden, er is kracht achter weg, weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.

Als 2 mannen seks hebben en ze ejaculeren beiden dan gooien ze er ook beiden energie uit, dat systeem blijft hetzelfde.
en een vrouw krijgt er alleen maar energie bij ?
dus die kan oneindig doorneuken?
jeej zeg.. dat ze dan de mannen niet aan de kant hebben geschoven, als ze samen oneindig door kunnen gaan
dag
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:46:12 #185
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36520806
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:54 schreef petre86 het volgende:
waarom moet ik dat iemand vragen?
wat een knulletje zeg...

En dat is moderator FP... Ze zaten zeker wel heel erg om mensen verlegen...
B-FliP Youtube Channel
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:47:04 #186
37769 erodome
Zweefteef
pi_36520825
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:42 schreef petre86 het volgende:

[..]

en een vrouw krijgt er alleen maar energie bij ?
dus die kan oneindig doorneuken?
jeej zeg.. dat ze dan de mannen niet aan de kant hebben geschoven, als ze samen oneindig door kunnen gaan
Zo ongeveer wel, natuurlijk raak je ook gewoon energie kwijt van de beweging die erbij hoort, dus helemaal oneindig is het niet, maar feit is dat een beetje vrouw het een stuk langer volhoudt dan een man...

En tja, als vrouwen met elkaar bezig gaan kan dat idd uren en uren en uren duren...uren vol genot, zonder te stoppen, dacht dat dat toch wel vrij algemeen bekend was....

Maar dit gaat om levensenergie, niet om dextro energie he...
pi_36520875
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Tsja ..dan moet je daar niet aan beginnen he... Ik zei alleen dat ik er overtuigd van ben dat de meeste vrouwen het wel kunnen..
pi_36523288
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Ooh je haalt het uit die wicca bullshit ik snapte al niet waar je het over had.

Nieuwsflash ero Spiritualiteit is gebaseerd op nonsens..hoogstens dat je jezelf wat genot geeft met een placebo effect.
underground forever baby
pi_36523313
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Zo ongeveer wel, natuurlijk raak je ook gewoon energie kwijt van de beweging die erbij hoort, dus helemaal oneindig is het niet, maar feit is dat een beetje vrouw het een stuk langer volhoudt dan een man...
De clue zit em in sex on the recieving end. Ga jij maar eens iemand beuken met een voorbind dildo zo;n 15 minuten achter elkaar. zullen we zien of je energie over hebt om direct door te gaan
underground forever baby
pi_36523380
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef erodome het volgende:
En tja, als vrouwen met elkaar bezig gaan kan dat idd uren en uren en uren duren...uren vol genot, zonder te stoppen, dacht dat dat toch wel vrij algemeen bekend was....
Mannen houden dat softe gelebber ook wel langer vol hoor. wordt alleen wat saai op een gegeven moment
underground forever baby
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:20:18 #191
37769 erodome
Zweefteef
pi_36523535
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef Laton het volgende:

[..]

Ooh je haalt het uit die wicca bullshit ik snapte al niet waar je het over had.

Nieuwsflash ero Spiritualiteit is gebaseerd op nonsens..hoogstens dat je jezelf wat genot geeft met een placebo effect.
Neen, ik haal het uit tantra, een eeuwenoude traditie die werkt, doe het maar eens, dan weet je dat het werkt...

Newsflash laton, er is geen bewijs dat spiri zooi nep is, er is zelfs voor veel meer bewijs dat het wel echt is dan dat het nep is...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:21:03 #192
37769 erodome
Zweefteef
pi_36523569
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:13 schreef Laton het volgende:

[..]

De clue zit em in sex on the recieving end. Ga jij maar eens iemand beuken met een voorbind dildo zo;n 15 minuten achter elkaar. zullen we zien of je energie over hebt om direct door te gaan
Nope....

Been there, done that, got the t-shirt, maar niet zo moe als een man
pi_36523596
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Neen, ik haal het uit tantra, een eeuwenoude traditie die werkt, doe het maar eens, dan weet je dat het werkt...

Newsflash laton, er is geen bewijs dat spiri zooi nep is, er is zelfs voor veel meer bewijs dat het wel echt is dan dat het nep is...
tantra sex lijkt me te gek. Ik twijfel er niet in aan dat je in een soort sexuele roes kunt komen door dat te doen.

Maar daar zit niks geen diepere betekenis achter.
underground forever baby
pi_36523610
waarom blijf je trouwens zo vriendelijk ik gedraag me hondsirritant.
underground forever baby
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:24:18 #195
37769 erodome
Zweefteef
pi_36523668
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef Laton het volgende:

[..]

tantra sex lijkt me te gek. Ik twijfel er niet in aan dat je in een soort sexuele roes kunt komen door dat te doen.

Maar daar zit niks geen diepere betekenis achter.
Zit er wel degelijk meer achter, maar niet zo zweverig als de meeste mensen denken, het gaat veel meer over de mogelijkheden van het lichaam en de geest dan over zweverig gedoe van tussen hemel en aarde.

Met tantra kan je de kundalini oproepen, wat een lichaamseigen energievorm is die aanvoelt als vloeibaar vuur langs je ruggengraat en je echt een hemels gevoel geeft.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:25:26 #196
37769 erodome
Zweefteef
pi_36523701
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:22 schreef Laton het volgende:
waarom blijf je trouwens zo vriendelijk ik gedraag me hondsirritant.
Is dat zo, had ik nog niet opgemerkt
pi_36523753
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Zit er wel degelijk meer achter, maar niet zo zweverig als de meeste mensen denken, het gaat veel meer over de mogelijkheden van het lichaam en de geest dan over zweverig gedoe van tussen hemel en aarde.

Met tantra kan je de kundalini oproepen, wat een lichaamseigen energievorm is die aanvoelt als vloeibaar vuur langs je ruggengraat en je echt een hemels gevoel geeft.
Ik hou het op een speciale zenuwstimulatie met als resultaat een hemels gevoel. Maar ieder zijn ding wat dat betreft.
underground forever baby
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:44:03 #198
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_36527942
Tantra...goed idee ! ! !
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:28:31 #199
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_36535457
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Dan moet je vooral niet op zoek gaan naar een spuitend orgasme .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:37:02 #200
145161 Cystie
piep! piep!
pi_36535732
oke.. dat lijkt me nou echt een van de vreselijkste en vieste ervaring
't voelt dan toch net alsof je sort of in je bed plast?
of ligt dat nou aan mij?
Don't try to label me hypocrite..Cause I will do what I want do!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:57:00 #201
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_36536427
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef Cystie het volgende:
oke.. dat lijkt me nou echt een van de vreselijkste en vieste ervaring
't voelt dan toch net alsof je sort of in je bed plast?
of ligt dat nou aan mij?
Het is niet vreselijk, 't is niet vies en het voelt niet alsof je in je bed plast .

Hoewel het al erg lang geleden is dat ik in mijn bed heb geplast , maar plassen voelt gewoon heel anders .

Het kan wel een kledderboel zijn .
pi_36540338
De meeste hebben in het begin wel dat 'plassend' gevoel .( voor het spuitend komen zeg maar ) maar als je je daar overheen kan zetten... dan is het net of je 10 orgasmes tegelijk krijgt .. kan erg heftig ziijn..
pi_36545949
Ik kom af en toe wel heel nat klaar. Maar dan loopt het er meer uit dan dat het echt tegen het plafond zit
pi_36549249
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:18 schreef BuNnY4yOu het volgende:
Ik kom af en toe wel heel nat klaar. Maar dan loopt het er meer uit dan dat het echt tegen het plafond zit
Dat is heel gewoon hoor, bij de meesten druppelt het er meer uit dan dt het er echt hard uitspuit, ligt er aan hoe sterk je spieren zijn ontwikkeld daar
pi_36549791
en hoever je je laat gaan *grin*
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:26:09 #206
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_36550331
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:00 schreef Kinkycouple het volgende:
en hoever je je laat gaan *grin*
Nou, 't is mij nog nooit gelukt om te 'doseren'....
pi_36550729
Squirten .
pi_36550737
Ja ranzige sjid wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_36556334
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:26 schreef es70 het volgende:

[..]

Nou, 't is mij nog nooit gelukt om te 'doseren'....
Ik heb het ook niet over doseren.. sommige doen er alles voor om het tegen te houden... bv .. Ik moet plassen,,,,, en dat vaak 20 keer in een uur en als jij dat niet doet dan is dat een teken dat jij je goed kan laten gaan ..
  zaterdag 1 april 2006 @ 23:07:25 #210
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_36563643
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef Kinkycouple het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over doseren.. sommige doen er alles voor om het tegen te houden... bv .. Ik moet plassen,,,,, en dat vaak 20 keer in een uur en als jij dat niet doet dan is dat een teken dat jij je goed kan laten gaan ..
Het kost idd wel wat moeite om over die 'drempel' te komen (mij iig), maar als dat eenmaal het geval is en je duidelijk hebt dat het géén plassen is... Rest veel plezier .
pi_36565998
Precies !! and thats what counts
pi_37697909
Ik kan het dus wel...
als je eenmaal weet hoe het moet dan is het niet moeilijk..

maar ik ben wel van mening dat het niet iedere vrouw zal lukken.
niet iedereen ervaart het als prettig als de g-spot gestimuleerd word, bij sommige doet het zelfs pijn.
ik heb wel gemerkt dat je goed controle over je spieren moet hebben. bekkenbodemoefeningen helpen erg goed.

hoe ik het doe?

ik heb een krommige vibo waar ik dan krachtig mee beweeg... als ik voel dat m'n g-spot geprikkeld raakt( beetje een prikkelend gevoel, licht alsof je moet plassen) haal ik de vibo eruit. als ik dan een klein beetje druk zet met m'n spieren kan ik het eruit drukken.
er mag bij mij niks in zitten anders lukt het niet (ook niet anaal, heb ik ook al geprobeert).
de eerste keer spoot het niet.. later kwam ik er achter dat als ik m'n schaamlippen voorzichtig opzij duw het een stuk verder komt...af en toe spuit het wel verder dan een meter.
het is geen urine want het is kleurloos... ik heb wel gemerkt dat als ik vaak spuit op een dag, dat ik veel minder plas... ( het vocht moet toch ergens vandaan komen)

na wat oefenen lukte het daarna ook tijdens het neuken.. sinds kort lukt het ook met m'n vingers...

ik kom spuitend wel een stuk heftiger klaar... m'n vriend kan het aan me horen als ik spuitend klaar ga komen..hij heeft het zelfs een keer geproeft..het smaakte zoet..

ik hoop dat ik hiermee wat misverstanden uit de wereld heb geholpen.. want af en toe word je moe van de nutteloze opmerkingen over dit onderwerp.

voor serieuze vragen over dit onderwerp.... squirt_filmpje@hotmail.com

groetjes linda
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:10:31 #213
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37698140
nou, effe serieus... één squirt filmpje graag
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_37698329
heb er inderdaad een filmpje van, zelf opgenomen met de cam...

klopt je email adres nog?
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_37700177
Na jullie ervaringen ben ik flink aan het oefenen gegaan
Ik kom echt heerlijk klaar maar spuitend is nog niet gelukt.
Ik voel inderdaad wel die drang om te plassen, maar nu vroeg ik me af of het dan gewoon komt of dat je mee moet persen of zo?
pi_37703210
je moet er zelf een beetje druk achter zetten... dan spuit het wel...
als je de bekkenbodemspieren aantrektvoel je het naar binnen trekken. als je daarna loslaat voel je het weer naar " buiten " gaan. die beweging moet je hebben.
druk je schaamlippen ietsje opzij en het spuit... kwestie van oefenen.

xxx linda
pi_37703220
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 04:52 schreef badlittlegirl het volgende:
als je de bekkenbodemspieren aantrektvoel je het naar binnen trekken. als je daarna loslaat voel je het weer naar " buiten " gaan. die beweging moet je hebben.

xxx linda
Dat moeten we dan maar eens gaan doen dan...
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:47:46 #218
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_37714836
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
nou, effe serieus... één squirt filmpje graag
eenmaal hetzelfde graag
pi_37717425
het komt eraan ...
pi_37718036
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef badlittlegirl het volgende:
het komt eraan ...
me too please
pi_37719822
weer een man gelukkig.... hoop ik.
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:51:54 #222
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_37720217
Ik ben ook wel benieuwd hoe dit eruit ziet, want ik heb het nog nooit gezien!

zou je zo aardig willen zijn om deze te mailen?
World domination is my middle name.
pi_37720439
ik ben de beroerdste niet hoor...
pi_37720796
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 04:52 schreef badlittlegirl het volgende:

xxx linda
Nou dan gaan we dat vanavond maar eens proberen
Dank je wel!
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:10:22 #225
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_37720880
Je krijgt hier gewoon gratis home made pr0n gestuurd.
.
..
...
....
pi_37721421
haha, ook niet iedereen hoor
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:24:35 #227
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_37721460
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef badlittlegirl het volgende:
haha, ook niet iedereen hoor
Alleen als je het lief vraagt dus.
.
..
...
....
pi_37721528
juist!!
pi_37721967
Waarom geloof ik dit niet ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_37722100
dan toch niet..lol
pi_37722540
stuur maar een berichtje naar m'n msn
pi_37724130
Waarom zou je het willen
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:59:34 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37724545
Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje
Ik wil het ook kunnen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37724605
Waarom
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:04:00 #235
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37724692
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat verschilt nogal hoor
bij de 1 loopt het naar buiten, de ander spuit de hele tent onder, en dan heb je nog alles ertussenin
Dus dan spuit het naar buiten?
  donderdag 11 mei 2006 @ 08:42:42 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37728034
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom
Tis weer eens wat anders
pi_37728574
het is zo ontzettend lekker... je komt zo intens klaar...
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:30:02 #238
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_37728862
Gisteravond weer wat squirting veroorzaakt, blijft supergeil...

"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_37730479
ik heb net nog gemasturbeert.. ik kan ook spuitend.
m'n bed is er nat van.. de handdoek was niet groot genoeg
pi_37730508
Speciaal een kloon aanmaken voor dit topic blijft een best wel zielige actie
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:11:56 #241
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_37742534
Mjah, als ze ballen had dan had ze hem gewoon gehost...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_37742655
als jij ballen hebt kijk je ff hier
http://verwijderd.nl

[ Bericht 23% gewijzigd door Aventura op 12-05-2006 08:23:08 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:53:33 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37743490
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:17 schreef badlittlegirl het volgende:
Bedankt voor het filmpje Erg cool om te zien. Mij is het nog niet gelukt helaas
Kan je ms vertellen hoe het bij jou voor het eerst lukte en wat je precies deed?

[ Bericht 5% gewijzigd door Aventura op 12-05-2006 08:23:29 ]
pi_37743618
als je het plassende gevoel heb.. haal je wat je er ook in heb zitten eruit. en dan kun je het er met je spieren uit drukken...
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:01:42 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37743684
Oke *oefenen gaat*
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:55:59 #246
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_37746638
Klinkt allemaal wel erg technisch inmiddels . Ik denk dat hoe harder je gaat oefenen, hoe minder groot de kans is dat het lukt...
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:56:36 #247
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37746652
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef Vivi het volgende:
Oke *oefenen gaat*
pi_37746758
het ging bij mij per ongeluk toen ik het een keer anders probeerde...
nu kan ik het bijna altijd voor elkaar krijgen.. het is een soort techniekje net als deeptrought.
je moet alleen ff weten hoe het voelt als je g-spot geprikkeld raakt... en weten welke spieren je moet gebruiken
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:08:17 #249
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37746978
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:00 schreef badlittlegirl het volgende:
nu kan ik het bijna altijd voor elkaar krijgen.. het is een soort techniekje net als deeptrought.
je moet alleen ff weten hoe het voelt als je g-spot geprikkeld raakt... en weten welke spieren je moet gebruiken
Heb je ook pics om dat te bewijzen
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:10:38 #250
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37747065
Badlittlegirl wat heb je een leuke hotmail acountje :
pi_37747158
houd je mailbox maar in de gaten
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:15:00 #252
148526 Sidis
Wonderlijk.
pi_37747199
nog bedankt.
Lies lies lies lies lies lies lies!
Surprise surprise!
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:17:35 #253
37769 erodome
Zweefteef
pi_37747284
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
Klinkt allemaal wel erg technisch inmiddels . Ik denk dat hoe harder je gaat oefenen, hoe minder groot de kans is dat het lukt...
Tja, dat valt opzich wel mee, je kan die plek heel goed stimuleren en tot een spuitend orgasme komen door het er gewoon door te drukken zeg maar, maar dat haalt wel een fiks deel van de lol weg ervan.

Voor degene die willen weten wat voor truukjes ervoor zijn binnen een leuk seksspel raad ik echt squirting 2 van seymore butts aan.

Maar onthou 1 ding, richt je vooral op het verkrijgen van zoveel mogelijk genot, elk orgasme wat je daarmee bereikt is mooi meegenomen en anders heb je toch nog veel lol gehad, de rest is echt minder belangerijk.
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:18:42 #254
148526 Sidis
Wonderlijk.
pi_37747318
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:17 schreef erodome het volgende:
seymore butts
Surprise surprise!
pi_37747338
ik heb altijd een orgasme...
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:23:39 #256
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_37747499
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:00 schreef badlittlegirl het volgende:
Is het iets waar je naar streeft dan . Ik streef nergens naar en het gebeurd gewoon (mag van mij best wat minder eigenlijk...).
pi_37747531
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:18 schreef Sidis het volgende:

[..]

Het viel me niet eens op, maar door jou lig ik nu plat .
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:24:21 #258
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37747536
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:19 schreef badlittlegirl het volgende:
ik heb altijd een orgasme...
Fijn voor je
pi_37747617
ik kom gewoon makkelijk klaar.. makkelijker vaginaal dan clitoraal...
waarom zou ik er dan niet van genieten...
maar ik masturbeer ook erg vaak, dat moet ik er wel bij zeggen.. maar het verveelt nooit.
en als ik geen zin heb om alleen te masturberen zet ik gewoon m'n cam erbij aan.
met z'n tweeen is altijd leuker
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:51:10 #260
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37748314
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef badlittlegirl het volgende:
maar ik masturbeer ook erg vaak, dat moet ik er wel bij zeggen.. maar het verveelt nooit.
en als ik geen zin heb om alleen te masturberen zet ik gewoon m'n cam erbij aan.
Zet je cam eens aan
pi_37748364
heb jij ook een cam dan?
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:55:31 #262
12888 Skull-splitter
pi_37748442
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:17 schreef badlittlegirl het volgende:
Dan zie ik een plaatje die van een willekeurige site getrokken kan zijn?

[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 12-05-2006 08:21:22 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:56:55 #263
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_37748490
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef badlittlegirl het volgende:
Was dit een reactie op mijn post .
Niemand zegt dat je niet zou mogen genieten hoor, de vraag was gewoon of je er naar streeft... En op welke manier je ervan geniet moet je ook helemaal zelf weten, ieder zijn meug .
pi_37748530
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

nee hoor want het is een screenshot uit een prive filmpje
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:03:35 #265
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37748699
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis een spam geval
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:37:02 #266
12888 Skull-splitter
pi_37749289
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

nee hoor want het is een screenshot uit een prive filmpje
Mjah, sorry, maar daar ken ik jouw private delen niet goed genoeg voor...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:20:31 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37752212
Badlittlegirl, je zit gewoon je website te pluggen hier en dat is niet de bedoeling. Ik verwijder de link, nu graag weer inhoudelijk verder.
pi_37752954
geen probleem hoor...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:31:22 #269
130026 Shakermaker
in de wolken
pi_37778865
Nog nooit meegmaakt. Niet bewust in ieder geval.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:58:45 #270
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37786822
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:31 schreef Shakermaker het volgende:
Nog nooit meegmaakt. Niet bewust in ieder geval.
Wanneer het je gebeurd merk je het wel hoor
pi_37815475
dat merk je zeker wel... niet alleen omdat het veel heftiger is dan een normaal orgasme maar ook omdat de natte plek erger is dan normaal.
pi_37825054
mijn vriendin laat ik ook regelmatig squirten... moet er wel een handdoek bij houden.

Een tip zorg dat ze zo naar je lid verlangt dat ze erop smeekt en zorg dat ze er zelf niet bij kan, zich zelf kan bevredigen. Houdt de touwtjes in handen en breng dan je lid in haar schede.
a dirty mind a joy forever
  zondag 14 mei 2006 @ 21:53:50 #273
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37827627
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:37 schreef PussyInspector het volgende:
mijn vriendin laat ik ook regelmatig squirten... moet er wel een handdoek bij houden.

Een tip zorg dat ze zo naar je lid verlangt dat ze erop smeekt en zorg dat ze er zelf niet bij kan, zich zelf kan bevredigen. Houdt de touwtjes in handen en breng dan je lid in haar schede.
Ik zal het onthouden pussyinspector
  zondag 14 mei 2006 @ 22:30:08 #274
148254 Hypnotick
Proof RIP
pi_37829235
is er een vrouw die in me gezicht wil squirten ?
  zondag 14 mei 2006 @ 22:44:20 #275
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_37829918
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Hypnotick het volgende:
  zondag 14 mei 2006 @ 23:34:59 #276
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37832085
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Hypnotick het volgende:
Zo?
pi_37839567
@Badlittlegirl, ben ook wel benieuwd hoe dat squirten er uitziet, dus stuur maar door aub
pi_37840849
stuur maar ff een mailtje, in je profiel staat geen emailadres
pi_37841583
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:34 schreef SwitcheR het volgende:
@Badlittlegirl, ben ook wel benieuwd hoe dat squirten er uitziet, dus stuur maar door aub
Alsof al die kerels die om dat filmpje vragen dat nog nooit ergens anders gezien hebben

P.S. mijn adres staat in m'n profiel
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 15 mei 2006 @ 12:54:25 #280
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_37841873
sinds mn nieuwe vriend echt totaal geen moeite mee
eerst paar keer gelukt alleen maar nu laat hij me spuiten..zooo heftig
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_37842582
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:44 schreef rameijer het volgende:

[..]

Alsof al die kerels die om dat filmpje vragen dat nog nooit ergens anders gezien hebben

er zijn idd mannen die dit nog nooit gezien hebben.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:55:43 #282
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_37850722
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

er zijn idd mannen die dit nog nooit gezien hebben.
Die mannen zijn dan kennelijk te lui om internet af te zoeken .
  maandag 15 mei 2006 @ 17:56:59 #283
148526 Sidis
Wonderlijk.
pi_37850753
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:55 schreef es70 het volgende:

[..]

Die mannen zijn dan kennelijk te lui om internet af te zoeken .
ja nu niet gaan zitten zeuren he
maakt het uit om welke reden ze dat filmpje stuurt? als men er maar blij mee is
Surprise surprise!
  maandag 15 mei 2006 @ 18:04:19 #284
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_37850930
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef Sidis het volgende:

[..]

ja nu niet gaan zitten zeuren he
maakt het uit om welke reden ze dat filmpje stuurt? als men er maar blij mee is
Ik geloof dat ik haar beweegredenen niet eens wil weten .*
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat als men zoiets écht had willen zien (zonder het in de schoot geworpen te krijgen), het ook gevonden zou zijn...

*Hoewel die vast heel nobel zijn.
pi_37851548
het is tenminste een realistisch filmpje
pi_37851711
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik haar beweegredenen niet eens wil weten .*

*Hoewel die vast heel nobel zijn.
educatieve doeleinden
pi_37851985
er zijn genoeg porno actrices die de hele kamer onderspuiten en de boel bij elkaar gillen.
dit is "the girl next door" die het ook kan. en niet te beroerd is om het aan anderen te laten zien, of er vragen over te beantwoorden. er zijn zoveel misverstanden over.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:42:29 #288
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_37853808
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:42 schreef badlittlegirl het volgende:
er zijn genoeg porno actrices die de hele kamer onderspuiten en de boel bij elkaar gillen.
dit is "the girl next door" die het ook kan. en niet te beroerd is om het aan anderen te laten zien, of er vragen over te beantwoorden. er zijn zoveel misverstanden over.
Omwille het eerste heb ik mijn vriendin een dergelijk beeld nog nooit laten zien, ik denk dat dat hele pornoidee haar vreselijk zou afschrikken.

Als jij dus een goed filmpje hebt, zou je dat dan kunnen maiilen naar 'bimewet @ gmail . com', zodat ze een indruk heeft wat dat is?

Ze is namelijk wel geinteresseerd maar weet niet zo goed wat ze zich erbiji moet voorstellen. En om nou ee nspuitorgasme van 9 meter de lucht in meteen te laten zien, van een porno actrice die hard anaal geneukt wordt terwijl ze een penis in de mond en vagina en 2 in de handen heeft... .

Zou gaaf zijn als je een wat 'subtieler' filmpje kan mailen!
Kutkloon.
pi_37860299
@Badlittlegirl, 'the girl next door'......klinkt erg leuk vind ik , wish you were my girl next door
  maandag 15 mei 2006 @ 22:23:16 #290
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_37860469
Badlittlegirl
Kutkloon.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:15:34 #291
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37862884
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:42 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Omwille het eerste heb ik mijn vriendin een dergelijk beeld nog nooit laten zien, ik denk dat dat hele pornoidee haar vreselijk zou afschrikken.

Als jij dus een goed filmpje hebt, zou je dat dan kunnen maiilen naar 'bimewet @ gmail . com', zodat ze een indruk heeft wat dat is?

Ze is namelijk wel geinteresseerd maar weet niet zo goed wat ze zich erbiji moet voorstellen. En om nou ee nspuitorgasme van 9 meter de lucht in meteen te laten zien, van een porno actrice die hard anaal geneukt wordt terwijl ze een penis in de mond en vagina en 2 in de handen heeft... .

Zou gaaf zijn als je een wat 'subtieler' filmpje kan mailen!
Hiero eigenlijk wel hetzelfde. Zat filmpjes over gezien, maar dat was meer iets a la Scary movie, dat die gasten door zowel de tussen als de buitenpui gespoten worden.

megalover1 @ hotmail. com is het motto

* TheThirdMark vindt dat grapjes omtrend dit email adres best achterwege gelaten mogen worden aangezien die 8 jaar geleden ook al oud waren.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 04:14:09 #292
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_37868168
Eenmaal (weggehaald emailadres) l dan graag

[ Bericht 40% gewijzigd door Tamashii op 17-06-2015 15:51:18 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:22:46 #293
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_37869391
1 ding is zeker: dit is tenmsinste een real filmpje. Niet dat die wie je op internet vindt niet real zijn, maar dat zijn vaak gelijk squirtende dames die ff een paar meter spuiten, terwijl je daar veel voor moet oefenen en getrainde speiren voor meot hebben om het zo ver te kunnen spuiten.

Dit filmpje laat gewoon zien dat het kan, en dat het nat is. En waarom zou je willen dat je vriendin 3 meter ver spuit??? zodat en nog meer nat wordt? of dat je elke keer naar de badkamer moet verkassen???

Badlittlegirl:
pi_37869462
Soort hogedrukreiniger zonder slang
Ik zie er weinig voordelen aan opzich
pi_37871399
hmm oke, wil je hem nog een keertje doorsturen ? logical@home.nl
pi_37875503
topic wordt lekker verkloot zo, gaat alleen nog maar om het krijgen van dat filmpje :S
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:59:27 #297
118340 Green_eye
Phenomenon
pi_37875658
Het lijkt me echt vet ranzig Nog nooit gehad dus
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:05:52 #298
37769 erodome
Zweefteef
pi_37875845
Waarom is dat nu weer vet ranzig?

Als een man spuit(en dat komt ook weleens ergens terrecht waar het niet terrecht had moeten komen) is dat geil en lekker, niemand die eraan denkt dat ranzig te noemen en doet een vrouw het is het ineens ranzig, ik snap dat niet hoor...

Het is toch gewoon een kroon op je werk, een dame die zich totaal kan laten gaan onder/boven/naast je en die als een beest klaarkomt, het is ook nog eens zoetig van smaak, kortom, er is niets vies aan, het is heerlijk juist.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:19:20 #299
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_37878223
Ik heb het filmpje net gezien, en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij is tof! Echt superveel komt er zeg, dat moet heel wat oefening vereisen, lijkt me zo. Het leek mij trouwens wel dat het uit de urinebuis komt, althans, het vocht komt heel erg aan de voorkant van de vagina eruit, en ik heb beetje moeite om te onderscheiden hoe ver dat nou naar voren zit. Afijn, ik moet ook maar eens aan de slag, denk ik.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:25:09 #300
37769 erodome
Zweefteef
pi_37878423
Het komt ook uit de urinebuis, in de urinebuis zitten kliertjes die dit vocht aanmaken, achter de vaginawand(aan de buikkant) zit een restje van een orgaan, dat wil zeggen wat bij mannen de prostaat is.

Je voelt dan ook voordat een dame gaat spuiten dat er zich een soort van "bal" vormt achter de vaginawand(aan de buikkant), die bal, daar zit het vocht in dat eruit gespoten gaat worden.

Nu kan dat eruit vloeien, eruit spuiten in verschillende hoeveelheden(van een enkel druppeltje tot een halve sloot), maar het kan ook zich naar binnen richten, dan spuit je in je eigen blaas zeg maar, dan heb je als vrouw zijnde wel dat totale klaarkom gevoel, maar spuit er niets uit.

In ieder geval is er een hoop mogelijk, alles van alleen het klaarkomgevoel of een enkel druppeltje tot een waterballet.
pi_37880303
weet je toevallig ook waar dat vocht precies vandaan komt...want als ik vaak spuit plas ik minder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')