Het is niet vreselijk, 't is niet vies en het voelt niet alsof je in je bed plastquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef Cystie het volgende:
oke.. dat lijkt me nou echt een van de vreselijkste en vieste ervaring![]()
't voelt dan toch net alsof je sort of in je bed plast?
of ligt dat nou aan mij?
Dat is heel gewoon hoor, bij de meesten druppelt het er meer uit dan dt het er echt hard uitspuit, ligt er aan hoe sterk je spieren zijn ontwikkeld daarquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:18 schreef BuNnY4yOu het volgende:
Ik kom af en toe wel heel nat klaar. Maar dan loopt het er meer uit dan dat het echt tegen het plafond zit
Nou, 't is mij nog nooit gelukt om te 'doseren'....quote:
Ik heb het ook niet over doseren.. sommige doen er alles voor om het tegen te houden... bv .. Ik moet plassen,,,,, en dat vaak 20 keer in een uurquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, 't is mij nog nooit gelukt om te 'doseren'....
Het kost idd wel wat moeite om over die 'drempel' te komen (mij iig), maar als dat eenmaal het geval is en je duidelijk hebt dat het géén plassen is... Rest veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef Kinkycouple het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over doseren.. sommige doen er alles voor om het tegen te houden... bv .. Ik moet plassen,,,,, en dat vaak 20 keer in een uuren als jij dat niet doet dan is dat een teken dat jij je goed kan laten gaan ..
![]()
Dat moeten we dan maar eens gaan doen dan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 04:52 schreef badlittlegirl het volgende:
je moet er zelf een beetje druk achter zetten... dan spuit het wel...
als je de bekkenbodemspieren aantrektvoel je het naar binnen trekken. als je daarna loslaat voel je het weer naar " buiten " gaan. die beweging moet je hebben.
druk je schaamlippen ietsje opzij en het spuit... kwestie van oefenen.
xxx linda
eenmaal hetzelfde graagquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
nou, effe serieus... één squirt filmpje graag
Nou dan gaan we dat vanavond maar eens proberenquote:Op woensdag 10 mei 2006 04:52 schreef badlittlegirl het volgende:
je moet er zelf een beetje druk achter zetten... dan spuit het wel...
als je de bekkenbodemspieren aantrektvoel je het naar binnen trekken. als je daarna loslaat voel je het weer naar " buiten " gaan. die beweging moet je hebben.
druk je schaamlippen ietsje opzij en het spuit... kwestie van oefenen.
xxx linda
Alleen als je het lief vraagt dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef badlittlegirl het volgende:
haha, ook niet iedereen hoor
Dus dan spuit het naar buiten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat verschilt nogal hoor
bij de 1 loopt het naar buiten, de ander spuit de hele tent onder, en dan heb je nog alles ertussenin
Bedankt voor het filmpjequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:17 schreef badlittlegirl het volgende:
als jij ballen hebt kijk je ff hier
http://verwijderd.nl
Heb je ook pics om dat te bewijzenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:00 schreef badlittlegirl het volgende:
het ging bij mij per ongeluk toen ik het een keer anders probeerde...
nu kan ik het bijna altijd voor elkaar krijgen.. het is een soort techniekje net als deeptrought.
je moet alleen ff weten hoe het voelt als je g-spot geprikkeld raakt... en weten welke spieren je moet gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |