abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 11:07:23 #203
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_37000304
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:56 schreef Ogala het volgende:
Ik ga de 1e week van mei ook naar NY voor 7 dagen!! Dus ik ben mezelf alvast aan het lekker maken door dit topic door te lezen. Goeie startpost overigens!
Maar ik ben niet echt een museumfreak . Dus tripjes naar het guggenheim/metropolitan vallen af.
Is het dan nog aan te bevelen om zo'n citypass aan te schaffen, sowieso in 1 dag haal je dan die 54 dollar eruit?

Is trouwens het UN Headquarters een bezoekje waard?
En ook ik ben niet zo'n museumfan. maar het American Museum of Natural History vond ik toch wel erg leuk. Grote collectie opgezette donosaurusbotten en dieren. Verder gewoon leuk om doorheen te lopen mocht het bijvoorbeeld een dag regenen ofzo.
  zondag 16 april 2006 @ 11:24:20 #204
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_37000533
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:56 schreef Ogala het volgende:

Is trouwens het UN Headquarters een bezoekje waard?
Ik ga er sowieso volgende week heen aangezien mijn vriendin is aangenomen voor zomerstage, maarja ik ga niet mee naar het introductie gesprek lijkt me...

Het is iig lekker weer, vanaf woensdag boven de 20 graden en zonnig. Donderdag zou het zelfs 26 graden kunnen worden! (volgens weeronline.nl)

[ Bericht 13% gewijzigd door Public_NME op 16-04-2006 12:28:41 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_37003820
Bedankt voor de reacties, ik heb toch 7 dagen denk dat die 2 musea er wel in passen, ben ik toch weer cultureel verantwoordt bezig (iewl )
Trouwens Google Earth is een handige tool om je alvast te orienteren, je kan gebouwen in 3d bekijken, straatnamen over de satelietfoto's weergeven en je kan markers zetten op plekken die je wilt gaan bezoeken. Good fun voor de zondagochtend

Ik wil eigenlijk ook nog naar een leuke broadway voorstelling, maar ik las dat studenten korting krijgen maar is dat alleen bij de kassa op de dag zelf of kan je ze ook van te voren bestellen, oh ja welke show is leuk (draait de Lion king nog) en niet te duur

Volgens de NY Times is het toch iets koeler, maar nog steeds goed weer!
  Moderator zondag 16 april 2006 @ 16:47:23 #206
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37009408
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:44 schreef Ogala het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik heb toch 7 dagen denk dat die 2 musea er wel in passen, ben ik toch weer cultureel verantwoordt bezig (iewl )
Trouwens Google Earth is een handige tool om je alvast te orienteren, je kan gebouwen in 3d bekijken, straatnamen over de satelietfoto's weergeven en je kan markers zetten op plekken die je wilt gaan bezoeken. Good fun voor de zondagochtend

Ik wil eigenlijk ook nog naar een leuke broadway voorstelling, maar ik las dat studenten korting krijgen maar is dat alleen bij de kassa op de dag zelf of kan je ze ook van te voren bestellen, oh ja welke show is leuk (draait de Lion king nog) en niet te duur

Volgens de NY Times is het toch iets koeler, maar nog steeds goed weer!
[afbeelding]
De lion king draait nog geloof ik. Voor goedkope theater oid kaartjes kun je op times square in de rij gaan staan, het schijnt nogal wat te schelen. Maar dan moet je wel in de rij staan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:11:58 #207
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_37061200
Nog 1,5 week... met gemengde gevoelens..dat wel..

Ik moet het weer ook een beetje gaan bijhouden nu..anders sleep ik weer te veel aan kleren en zo mee..
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_37074380
Ben van plan als ik nog tijd over heb om langs Woodbury Outlet te gaan, want Saks of Bloomingdales gaat mijn creditcard niet fijn vinden
  Moderator dinsdag 18 april 2006 @ 20:44:54 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37074441
new york city zuigt echt geld uit je portomonaie
pi_37076977
vond het nog wel meevallen. kleding bijv. was goedkoper dan in Nederland.
grootste kostenpost was het hotel en het vliegticket.

voor de rest niet duurder dan bijv. Londen.
  Moderator dinsdag 18 april 2006 @ 21:53:13 #211
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37077175
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef Dizzee het volgende:
vond het nog wel meevallen. kleding bijv. was goedkoper dan in Nederland.
grootste kostenpost was het hotel en het vliegticket.

voor de rest niet duurder dan bijv. Londen.
ze hebben hier en cd winkeltje waar ik gewoon wel minimaal 15 cds moet kopen tja en 15 × 15 is al gauw 225$

Maarja als ik die cds in nederland wil moet ik ze ook daar bestellen dus het is goedkoper dan te bestellen en te posten.
pi_37077981
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De lion king draait nog geloof ik. Voor goedkope theater oid kaartjes kun je op times square in de rij gaan staan, het schijnt nogal wat te schelen. Maar dan moet je wel in de rij staan.
Dat ligt eraan hoe kieskeurig je bent. Als je goedkopere kaartjes wilt voor de op dat moment populaire shows, dan moet je inderdaad er bij het open gaan zijn en sta je in een lange rij. Als je minder kieskeurig bent en een stuk of 5 shows hebt die je eventueel wel zou willen zien, dan kan je later gaan kijken en sta je hoogstens 5 minuutjes in de rij.

Ondanks de korting moet je er echter wel op rekenen dat kaartjes duur zijn. Ik betaalde voor Aida na korting toen 46 dollar.

Wat info erover: http://www.nyctourist.com/broadway_tkts.asp
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:45:12 #213
21984 Kresj
pi_37082415
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:11 schreef _Cara_ het volgende:
Nog 1,5 week... met gemengde gevoelens..dat wel..

Ik moet het weer ook een beetje gaan bijhouden nu..anders sleep ik weer te veel aan kleren en zo mee..
Hoezo de gemengde gevoelens?
pi_37083579
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:39 schreef Dizzee het volgende:
Greyhound raad ik iedereen af. Dan maar wat meer betalen voor bijv. een trein.

Of probeer zo'n Chinese bustour operator. Ik zag vorig jaar wat folders in het hotel liggen, en die waren echt goedkoop.
http://www.staticleap.com/chinatownbus/

Ik ben 2 weken geleden met de Vamoose bus naar DC geweest: 40 dollar (retour), 4 uur en prima te doen! De Chinezen schijnen nog goedkoper te zijn. DC vind ik zeker een aanrader, zelfs voor 1 dag.
  woensdag 19 april 2006 @ 13:22:33 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37093314
quote:
ANP - 19 april 2006 12:33 printversie
Nachtmerrie voor passagiers New Yorkse kabelbaan

Een vier minuten durend ritje in een kabelbaan die het New Yorkse Manhattan verbindt met Roosevelt Island is dinsdagavond voor 69 passagiers uitgelopen op een nachtmerrie van een half etmaal. ANP Photo

NEW YORK (ANP) - Een vier minuten durend ritje in een kabelbaan die het New Yorkse Manhattan verbindt met Roosevelt Island is dinsdagavond voor 69 passagiers uitgelopen op een nachtmerrie van een half etmaal, meldde The New York Times woensdag.

Twee cabines bleven op tientallen meters hoogte plotseling steken boven de East River en First Avenue. Pas twaalf uur later hadden alle inzittenden na een enerverende reddingsoperatie weer voet op vaste bodem gezet. Daarbij moest een aantal van hen overstappen in een reddingsgondel. ,,Ik voelde me net een stuntman in een film'', zei de 12-jarige Dax Maier tegen de krant. ,,Ik zei steeds maar weer tegen mezelf: niet naar beneden kijken.''

De cabines van de Roosevelt Island Tramway bleven dinsdagmiddag om vijf uur (plaatselijke tijd) steken. Een cabine die met 47 passagiers op weg was naar Roosevelt Island hing tachtig meter boven de East River en een cabine die met 22 mensen aan boord op weg was naar Manhattan, was blijven steken boven 1st Avenue.

Overstappen

Nadat alle pogingen om ze weer op gang te krijgen waren mislukt, besloot de reddingsdienst tegen elf uur 's avonds de passagiers van de cabine die boven de rivier hing in een reddingsgordel vast te maken en hen via een raam te laten overstappen in een open reddingsgondel, een stap van tachtig centimeter op tachtig meter hoogte.

De inzittenden van de andere cabine werden met een kraan uit hun op vijftig meter hoogte hangende vervoermiddel gehaald. Om half vijf 's ochtends waren de laatste passagiers veilig beneden. Zij werden als helden ontvangen door een juichende menigte en burgemeester Bloomberg, die een onderzoek aankondigde naar de oorzaak van de storing.

Onder de geredden bevonden zich vijf kinderen en een bejaarde vrouw met een rollator. Het was de tweede keer in acht maanden tijd dat er een storing optrad in de verbinding.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_37093460
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:43 schreef Ogala het volgende:
Ben van plan als ik nog tijd over heb om langs Woodbury Outlet te gaan, want Saks of Bloomingdales gaat mijn creditcard niet fijn vinden
IK ben daar een paar keer geweest omdat het niet zo ver ligt van waar ik woonde,
maar eerlijk gezegd vind ik het niet echt geweldig en goedkoop daar. Ze hebben niet echt bijzondere winkels imo.
Het is wel leuk om beetje rond te snuffelen, maar ik denk dat je met een grote mall in de buurt (stamford, connecticut) veel beter af bent.
But have fun als je daarnaar toe gaat
pi_37140320
Offtopic reacties verwijderd. Een beetje offtopic is leuk, maar om (elke dag) te melden hoe lang het nog duurt voordat je er bent kun je ook prima terecht in de centrale slowchat: HTL #77 - Si cumple
pi_37157847
Via KLM heb je zogenaamd voordeel vliegtarieven, incl belasting kom ik uit op 406,32. Opzich best cheap toch.. of zit hier nog wat achter ?
Welk hostel is echt aan te raden? mij leek forrest hills student residence wel wat, ong 15 dollar p.n. Iemand ervaring?

[ Bericht 13% gewijzigd door Karimo op 21-04-2006 12:55:48 ]
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:55:39 #219
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37158001
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:49 schreef Karimo het volgende:
Via KLM heb je zogenaamd voordeel vliegtarieven, incl belasting kom ik uit op 406,32. Opzich best cheap toch.. of zit hier nog wat achter ? :p
Welk hostel is echt aan te raden? mij leek forrest hills student residence wel wat, ong 15 dollar p.n. Iemand ervaring?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar tijdens mijn zoektocht naar accommodatie in NY kwam ik geregeld Central Park Hostel tegen, die komen er op tripadvisor ook heel goed vanaf. Maar het is natuurlijk maar net waar je naar op zoek bent...

Wat je ticket betreft. Wanneer wil je gaan? Kijk eens op http://www.atp.nl/vliegtickets/.
pi_37158038
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:49 schreef Karimo het volgende:
Via KLM heb je zogenaamd voordeel vliegtarieven, incl belasting kom ik uit op 406,32. Opzich best cheap toch.. of zit hier nog wat achter ? :p
Dat klinkt al erg goedkoop. Als je weet wanneer je wil, vraag het dan in: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5 Het kán nog minimaal 40 euro goedkoper
pi_37159007
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:55 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar tijdens mijn zoektocht naar accommodatie in NY kwam ik geregeld Central Park Hostel tegen, die komen er op tripadvisor ook heel goed vanaf. Maar het is natuurlijk maar net waar je naar op zoek bent...

Wat je ticket betreft. Wanneer wil je gaan? Kijk eens op http://www.atp.nl/vliegtickets/.
waarschijnlijk 28-04-06 tm 08-05-06. Ik heb gezocht via atp, goedkoopste was 415. Dus nog net niet goedkoper van die van klm. Bedankt trouwens voor die central park hostel link. ziet er niet slecht uit.
Alhoewel forrest hills residence toch wat goedkoper is, jaja ik ben een cheap studentje.
Ik wilde een link met jullie delen maar die ben ik even kwijt, het is een organisatie over de hele wereld waar je je (gratis) kan inschrijven zodat je bij anderen kan blijven logeren, dus soort van gastgezinnen. Oftewijl..gratis verblijf plaatsen .
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:43:05 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37159333
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef Karimo het volgende:

[..]

waarschijnlijk 28-04-06 tm 08-05-06. Ik heb gezocht via atp, goedkoopste was 415. Dus nog net niet goedkoper van die van klm. Bedankt trouwens voor die central park hostel link. ziet er niet slecht uit.
Alhoewel forrest hills residence toch wat goedkoper is, jaja ik ben een cheap studentje.
Ik wilde een link met jullie delen maar die ben ik even kwijt, het is een organisatie over de hele wereld waar je je (gratis) kan inschrijven zodat je bij anderen kan blijven logeren, dus soort van gastgezinnen. Oftewijl..gratis verblijf plaatsen .
Via cheaptickets.nl vlieg je voor 387.23 euro met Northwest Airlines naar NY.
pi_37159702
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:43 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Via cheaptickets.nl vlieg je voor 387.23 euro met Northwest Airlines naar NY.
Nou komt hier alleen nog Customer service tax bij: 10 euro. maar het is nog cheap ja. Dingen zoals reisverzekering, moet dat eigelijk nog worden afgesloten..ik neem aan van wel toch..?
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:58:10 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37159750
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef Karimo het volgende:

[..]

Nou komt hier alleen nog Customer service tax bij: 10 euro. maar het is nog cheap ja. Dingen zoals reisverzekering, moet dat eigelijk nog worden afgesloten..ik neem aan van wel toch..?
Yep, ik heb gewoon een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Is voordeliger dan apart afsluiten als je vaker per jaar op vakantie gaat of verre reizen maakt.
pi_37159926
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef Karimo het volgende:
Gratis verblijf mogelijkheden
Global Freeloaders Reizigers die gratis verblijfadressen aanbieden.
http://www.hospitalityclub.org/
http://www.couchsurfing.com/

te vinden in de sticky topics
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:27:39 #226
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_37160634
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:03 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Gratis verblijf mogelijkheden
Global Freeloaders Reizigers die gratis verblijfadressen aanbieden.
http://www.hospitalityclub.org/
http://www.couchsurfing.com/

te vinden in de sticky topics
whaha, echt lache idee dat couch surfing.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_37161516
Vet hoor. Ik heb me voor alles al aangemeld en wat berichtjes verstuurd. dus maar hopen dat er reacties terug komen. Zou echt perfect zijn
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:59:07 #228
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_37161550
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Karimo het volgende:
Vet hoor. Ik heb me voor alles al aangemeld en wat berichtjes verstuurd. dus maar hopen dat er reacties terug komen. Zou echt perfect zijn
laat ff weten hoe het gegaan is als je een reactie krijgt. Ben benieuwd!
pi_37170317
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:59 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

laat ff weten hoe het gegaan is als je een reactie krijgt. Ben benieuwd!
Ik heb op alle 3 sites aangemeld, echt tig berichten verstuurd. 1 iemand uit Brooklyn heeft me toegevoegd op msn. Wel handig op couchsurfing.com kan je je verifieren doormiddel van je creditcard, zodat andere weten dat je "echt" bent, kost je alleen wel 25 USD. maargoed. Diegene die me heeft toegevoegd heeft slaapplek voor 3 dagen. Hopelijk krijg ik meer berichtjes.
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:56:46 #230
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_37170705
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:39 schreef Karimo het volgende:

[..]

Ik heb op alle 3 sites aangemeld, echt tig berichten verstuurd. 1 iemand uit Brooklyn heeft me toegevoegd op msn. Wel handig op couchsurfing.com kan je je verifieren doormiddel van je creditcard, zodat andere weten dat je "echt" bent, kost je alleen wel 25 USD. maargoed. Diegene die me heeft toegevoegd heeft slaapplek voor 3 dagen. Hopelijk krijg ik meer berichtjes.
ja lijkt me super leuk. Leer je echte ny'ers kennen en kan je hun appartement van binnen bekijken. en ze weten meestal wel de goede niet toeristische spots.

Btw, waar in Brooklyn woont ie? BK is erg groot he...
pi_37170721
Ik heb deze vraag al eens eerder gevraagd maar heb toen niet meer in die topic gekeken

Ik heb dus 2 kaartjes voor het ESB gekocht en geprint via internet.
Maar hoe zit dat nou precies, Moet ik die barcode die op me ticket staan scannen of controlleert een persoon die cijfers ofzo?
Als ik het goed heb gelezen moet je dat scannen

\Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die barcode kan worden gelezen op gewoon print papier?
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:00:23 #232
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_37170780
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb deze vraag al eens eerder gevraagd maar heb toen niet meer in die topic gekeken

Maar hoe zit dat nou precies, Moet ik die barcode die op me ticket staan scannen of controlleert een persoon die cijfers ofzo?

\Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die barcode kan worden gelezen op gewoon print papier?
zie je van zelf wel lijkt mij... Volgens mij hebben ze een of ander apparaat waar zie die kaarjtes door heen gooien. Maar je woont toch niet zover van het esb? Je kan er toch ff naar toe om te vragen
pi_37170792
quote:
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die barcode kan worden gelezen op gewoon print papier?
Treinkaartjes, concertkaartjes vliegtickets en kaartjes voor de London Eye werkten ook zo; gewoon treinkaartje thuis printen met streepjescode en die (laten) scannen door de barcodelezer
pi_37184314
Ik heb op www.entertainment.com voor 20 dollar de kortingsgids van New York gekocht. Staan wel een aantal leuke kortingsbonnen in, voor eten, bioscopen en enkele attracties (bijv. circle line boottours, 2e kaartje gratis, dat scheelt al 28 dollar).

Nu zit er ook een kaartje in voor het Guggenheim museum, dwz. 2 halen, 1 betalen.
Wij zijn niet van plan om daarheen te gaan, maar misschien kan ik iemand anders er een plezier mee doen? Laat het me maar weten. 't Kaartje is geldig tot 1 november.
  zaterdag 22 april 2006 @ 19:06:53 #235
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37191546
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb op www.entertainment.com voor 20 dollar de kortingsgids van New York gekocht. Staan wel een aantal leuke kortingsbonnen in, voor eten, bioscopen en enkele attracties (bijv. circle line boottours, 2e kaartje gratis, dat scheelt al 28 dollar).

Nu zit er ook een kaartje in voor het Guggenheim museum, dwz. 2 halen, 1 betalen.
Wij zijn niet van plan om daarheen te gaan, maar misschien kan ik iemand anders er een plezier mee doen? Laat het me maar weten. 't Kaartje is geldig tot 1 november.
Ik ben zeker geďnteresseerd! How can I contact you?
pi_37192024
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:06 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik ook hoor
pi_37192082
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:06 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ehm, e-mailadres staat in mijn profiel hoor
pi_37209076
Een vraagje aan mensen die al eens in de zomer in New York zijn geweest; hoe laat wordt het ongeveer donker in juli? Dit ivm de planning voor het bezoek aan het ESB, we willen daar graag voor de overgang van licht naar donker zijn
pi_37214027
Wat kost zo een Newyorkpass eigenlijk? (die site doet het hier niet)
En wat kost het om ze op te laten sturen, Of waar kan je ze ophalen in NY?
  zondag 23 april 2006 @ 15:11:51 #240
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37214192
Dacht 50 voor 1 dag. 90 voor 2 dagen en 120 voor een week ofzo. Maar exact weet ik het niet meer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
  zondag 23 april 2006 @ 15:24:53 #241
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37214557
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb er iets van 115 dollar voor 7 dagen voor betaald. Vond het absoluut de moeite waard en heb de kaart er ook uitgehaald. Ophalen kan bij Planet Hollywood.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37214645
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:03 schreef Fannetje het volgende:
Een vraagje aan mensen die al eens in de zomer in New York zijn geweest; hoe laat wordt het ongeveer donker in juli? Dit ivm de planning voor het bezoek aan het ESB, we willen daar graag voor de overgang van licht naar donker zijn
Dat is terug te vinden op www.wunderground.com

Ook een aanrader is de ferry naar Staten Island met zonsondergang
  zondag 23 april 2006 @ 15:50:38 #243
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_37215354
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:03 schreef Fannetje het volgende:
Best snel al! Om een uur of 9 was het eigenlijk wel helemaal donker
pi_37221045
Is er ook een manier om aan kaartjes voor NY yankees te komen?
Zit een beetje rond te kijken en zie op die site van hun dat alleen kaartje's van boven 100 $ ofzo nog te krijgen zijn voor een wedstrijd van 9 juni

Is er geen andere manier om aan kaartjes te komen?
  zondag 23 april 2006 @ 21:55:57 #245
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37228068
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Visit 6 New York Attractions
Only $63 (a $122.50 Value)!

Includes Admission to...
  • American Museum of Natural History
  • Guggenheim Museum
  • Museum of Modern Art
  • Intrepid Sea Air Space Museum
  • Circle Line Sightseeing Cruises
  • Empire State Building Observatory

http://www.destinationcou(...)ityPass/CityPass.asp
  •   zondag 23 april 2006 @ 23:00:39 #246
    21984 Kresj
    pi_37228989
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 18:48 schreef Max-Westerman het volgende:
    Is er ook een manier om aan kaartjes voor NY yankees te komen?
    Zit een beetje rond te kijken en zie op die site van hun dat alleen kaartje's van boven 100 $ ofzo nog te krijgen zijn voor een wedstrijd van 9 juni

ga gewoon in NY naar een van de Yankees Store's. Er zit er één op 42nd street tegenover Madame Tussaud en één op 5th avenue ergens schuintegenover het ESB. (1 of 2 blokken naar het noorden) Ik heb daar destijds 3 kaartjes gekocht voor 14 dollar per stuk op de dag van de wedstrijd zelf.
      maandag 24 april 2006 @ 08:18:16 #247
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_37235586
    Ik zie trouwens dat ik hierboven de CityPass heb weergegeven... De site van de NewYorkPass deed inderdaad vreemd gisteren... Ik ga eens even kijken of die NYP value for money is voor het programma dat wij in gedachten hebben...

Wie is er al eens in de Bronx Zoo geweest? Is dat de moeite waard?
      maandag 24 april 2006 @ 09:39:14 #248
    126413 _Cara_
    That's me..a redhead..
    pi_37236568
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 21:55 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Visit 6 New York Attractions
    Only $63 (a $122.50 Value)!

Includes Admission to...
  • American Museum of Natural History
  • Guggenheim Museum
  • Museum of Modern Art
  • Intrepid Sea Air Space Museum
  • Circle Line Sightseeing Cruises
  • Empire State Building Observatory

http://www.destinationcou(...)ityPass/CityPass.asp
  • Heej dit is goed om te weten.. (ff nakijken )
    Nog 2 dagen...
      maandag 24 april 2006 @ 10:02:20 #249
    126413 _Cara_
    That's me..a redhead..
    pi_37237015
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 18:48 schreef Max-Westerman het volgende:

Idd .. ik heb nog maar 2 dagen. Kun je die ook ergens in New York afhalen? kopen?
      maandag 24 april 2006 @ 13:32:39 #250
    24606 edsuit
    kind of blue
    pi_37242608
    quote:

Jawel hoor, ik had ze zelfs uitgeprint op een printer waarvan de inkt bijna op was. Op een gegeven moment als je in de rij staat moet je je ticket laten zien aan een beambte, die scant 'em en hoppa!
    pi_37248797
    En als zo een pass nu koop via internet,
    Kan ik hem dan gewoon de 7e juni halen bij Planet Hollywood?
    Of kan ik hem pas 1 week ofzo van tevoren kopen via internet
      maandag 24 april 2006 @ 16:54:00 #252
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_37248862
    Nee hoor, je kan dat ding meteen bestellen. Je krijgt een voucher in je email met een nummer die je moet uitprinten. Paspoort mee en je kan hem zo ophalen.
    pi_37248940
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 16:54 schreef Jaguarized het volgende:
    Nee hoor, je kan dat ding meteen bestellen. Je krijgt een voucher in je email met een nummer die je moet uitprinten. Paspoort mee en je kan hem zo ophalen.
    Hmm dat ga ik dan maar doen denk ik
    Tis veel geld maarja als je heel veel gaat bezoeken haal je het er wel uit

Ohja misschien een domme vraag
    Maar zijn in NY op zondagochtend om 9uur ( ) al cafe's geopend ofzo?
    Aangezien 11 juni het Nederlands elftal speelt wil ik het toch wel kijken
    Maar ben bang dat ik er weinig van mee zal krijgen

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2006 17:01:07 ]
      maandag 24 april 2006 @ 17:02:11 #254
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_37249129
    Denny's is 24 uur per dag open.
    pi_37249995
    Tijdens het EK zat ik ook in Amerika, maar heb er helemaal niets van meegekregen. Heel weinig zonden het uit.
      maandag 24 april 2006 @ 18:52:04 #256
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_37252345
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 16:56 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

quote:
    World Cup 2006

Updated March 27, 2006

All 64 matches of FIFA World Cup 2006 will be televised in the US LIVE or via short tape-delay in the US in English, Spanish, German, and Korean.

Soccer United Marketing (SUM), the marketing arm of Major League Soccer (MLS), will present all 64 matches LIVE in English, with no commercial interruptions during play.

ABC will air 12 games, ESPN will air 21 games, and ESPN2 will air 31 games, in both standard definition and high definition (Some cable and satellite TV operators charge extra for ABC HD, ESPN HD, and ESPN2 HD).

Univision Communications will broadcast 56 games live on Univision and 8 games live on TeleFutura, all in Spanish, with no commercial interruptions during play, in standard definition ONLY.

Setanta Sports has acquired US TV rights in over a dozen languages, and will air all 64 games, with 56 games live and 8 games via short tape-delay, with German commentary, on Setanta Sports USA in standard definition.

KBS World, a Korean-language subscription channel available via DISH Network satellite TV and digital cable in some areas (such as parts of Los Angeles), will have 56 games live and 8 games via short tape-delay, in standard definition.

In Canada, Rogers Sportsnet, TSN, and CTV will combine to air all 64 games live in English, in both standard definition and optional high definition. Rogers Sportsnet will air 32 games, TSN will air 31 games, and CTV will air the final match. RDS will air all 64 games live or via short tape-delay with French commentary in standard definition.

TV schedules will be posted on soccerTV.com on or around May 1.
    bron: www.soccertv.com
    pi_37253409
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 15:50 schreef Douwe het volgende:

[..]

Best snel al! Om een uur of 9 was het eigenlijk wel helemaal donker
    Thanks Dan kan ik daar rekening mee houden
      maandag 24 april 2006 @ 19:30:55 #258
    140365 Keileweg-ethicus
    Groot en zelfbenoemd denker
    pi_37253493
    Ik ga van 29 april tot en met 6 mei naar New York! Ik heb er steeds meer zin in

Toffe guides daarboven, ik ga ze wellicht gebruiken.

Volgens mij zijn er veel meer FOK!kers in de meivakantie in New York.

Ik heb nog een klein dilemmaatje: ik weet niet wat nou het slimst is om te kiezen om te gaan zien. Ik ga natuurlijk langs de Grote Trekpleisters zoals het Empire State Building, maar moet ik bijvoorbeeld naar East Village/NoHo gaan? Nog tips?
    Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
      maandag 24 april 2006 @ 19:38:15 #259
    140365 Keileweg-ethicus
    pi_37253757
    Kleine correctie: ik ga van 29 april tot en met 3 mei naar NYC, van 4 tot en met 6 mei ben ik in Washington D.C.
      maandag 24 april 2006 @ 19:41:49 #260
    140365 Keileweg-ethicus
    pi_37253905
    Hm, dit lijkt niet echt te werken... topic openen dan maar? Of wachten...
    pi_37254047
    Geduld is een schone zaak... bij jou helemaal... je wacht pas 11 minuten op een antwoord... !
      maandag 24 april 2006 @ 19:47:24 #262
    140365 Keileweg-ethicus
    pi_37254114
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef Fannetje het volgende:
    Geduld is een schone zaak... bij jou helemaal... je wacht pas 11 minuten op een antwoord... !
    Ik weet het, sorry, maar ik ben slowchats gewend (en check de PI bij m'n vorige bericht )
      maandag 24 april 2006 @ 20:40:11 #263
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_37256313
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
    Ik ga van 29 april tot en met 6 mei naar New York! Ik heb er steeds meer zin in

Toffe guides daarboven, ik ga ze wellicht gebruiken.

Volgens mij zijn er veel meer FOK!kers in de meivakantie in New York.

Ik heb nog een klein dilemmaatje: ik weet niet wat nou het slimst is om te kiezen om te gaan zien. Ik ga natuurlijk langs de Grote Trekpleisters zoals het Empire State Building, maar moet ik bijvoorbeeld naar East Village/NoHo gaan? Nog tips?
    vergeet ook niet top of the rock! En zeker soho/noho bezoeken, leuk om cobble stone streets te zien in nyc. Natuurlijk the village bezoeken. En de ferry naar port imperial,NJ nemen, heb je super uitzicht op midtown
    pi_37257373
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 16:56 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Mocht je iets te horen krijgen, laat het dan hier even weten, ben ook dan in NY en wil ook graag de eerste wedstrijd zien
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_37259220
    Ik zit in New York als de finale van het WK wordt gespeeld, dus ik hoop eigenlijk niet dat Nederland zo ver komt, want dat gaat dan weer van mijn kostbare NY tijd af
      Moderator maandag 24 april 2006 @ 21:45:27 #266
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_37259381
    vrijdag komt mn vriendinnetje eindelijk hier heen weekje vakantie
      maandag 24 april 2006 @ 22:41:18 #267
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_37262179
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef Fannetje het volgende:
    Ik zit in New York als de finale van het WK wordt gespeeld, dus ik hoop eigenlijk niet dat Nederland zo ver komt, want dat gaat dan weer van mijn kostbare NY tijd af
    lijkt me wel tof eigenlijk, gewoon een sportsbar opzoeken en daar gaan kijken
    The line is a dot to you!
      dinsdag 25 april 2006 @ 03:06:56 #268
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_37268780
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

Lees de laatste paar topics eens door, worden genoeg tips gegeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaguarized op 25-04-2006 12:36:19 ]
      dinsdag 25 april 2006 @ 12:05:41 #269
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_37275035
    Vanmorgen 9.15 aangekomen vanaf JFK, super week gehad! Mooi weer!! (27 graden op donderdag!) Ga nu eerst ff paar uurtjes pakken en dan typ ik wel ff wat meer...
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_37292575
    Is dat met die metro lijnen in NY een beetje makkelijk?
    Want ik zit net een beetje te kijken, En als ik die kaarten zie met al die metro lijnen wordt ik wel een beetje gek
    pi_37292821
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
    Is dat met die metro lijnen in NY een beetje makkelijk?
    Want ik zit net een beetje te kijken, En als ik die kaarten zie met al die metro lijnen wordt ik wel een beetje gek
    De metro is vrij simpel. Je moet even doorhebben dat de nummer noord-zuid verbindingen zijn op Manhattan en naar Bronx en de letters verbindingen naar Queens en Brooklyn. En dan is er nog de shuttle verbinding tussen Grand Central en Times Sq. die ik tot echt verbazingwekkend vaak nodig heb gehad.

Alles staat erg goed aangegeven. Zolang je maar weet of je uptown (naar het noorden) of downtown (naar het zuiden) moet. Wel moet je soms op straat al kijken of je wel de juiste ingang neemt; sommige ingangen zijn alleen maar voor één bepaalde richting of lijn.

En dan zijn er ook nog de lijnen van de PATH train naar New Jersey. Leuk om even Manhattan vanaf de andere kant van de Hudson te zien en om inkopen te doen tegen een lager belastingtarief. Je Metrocard is er echter niet op geldig.
      dinsdag 25 april 2006 @ 21:20:08 #272
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_37292982
    Ik heb nog nooit zo vaak fouten gemaakt in de metro als in New York . Vergiste me in het begin constant in overstappen in combinatie met 'Express trains', waardoor ik meerdere malen per ongeluk de East River over ben gestoken
    pi_37293086
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
    Ik heb nog nooit zo vaak fouten gemaakt in de metro als in New York . Vergiste me in het begin constant in overstappen in combinatie met 'Express trains', waardoor ik meerdere malen per ongeluk de East River over ben gestoken
    Oh ja, express trains, daar moet je wel handig gebruik van maken / voor oppassen. Heel vaak kun je makkelijk van de 'local' op de express overstappen aan de andere kant van het perron. Even goed opletten op welke je stapt. Het wordt ook omgeroepen, maar dat versta je pas na een paar dagen

Stand clear of the closing doors
      dinsdag 25 april 2006 @ 21:28:52 #274
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_37293368
    Ja, de laatste dagen in New York was het superhandig, maar in het begin is het gewoon super onduidelijk, soms komen ze ook gewoon op hetzelfde spoor, of zijn ze een deel wel Express Train, een deel niet

Vond het vooral tof dat de metrostellen exact even lang zijn als de perrons
    pi_37293596
    Ik ben 2x naar NY geweest. 1x met een vriend van mij en de 2e keer met 3 vrienden. En ik was de persoon met het metrokaartje. Gewoon een klein kaartje van Manhatten in je zak doen en dan is het super makkelijk.
      dinsdag 25 april 2006 @ 22:05:45 #276
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_37295045
    quote:
    nooit problemen mee gehad
    het werkt hetzelfde als sneltreinen en intercity's hier in NL, dus als je dat gewend bent

elke 5 min gaat er wel een metro de goede kant op, dus lang hoef je nooit te wachten
    pi_37297025
    quote:
    Zag het vandaag nog op MTV
    Zo een wijf moest naar broadway ofzo
    Vroeg ze aan zo een kerel *gaat deze metro die en die kant op?*
    *Nee de andere kant*

En DutchTrain bedankt voor de uitleg

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2006 22:51:16 ]
      dinsdag 25 april 2006 @ 23:43:47 #278
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_37298750
    quote:
    Ik vind de metro in NYC maar zeer matig. Stations zijn onwijs slecht aangegeven (je ziet ze bijna niet, alleen twee van die bollen op palen die echt niet erg opvallen)
    Omdat de metro vlak onder de grond ligt kan je vaak niet naar de andere kant oversteken zonder eerst bovengronds te gaan.
    Maarja ik ben dan ook wel de Londonse Underground gewend, wel heel stuk beter imo

Wij namen liever de bus omdat dit veel leuker is, veel handiger is en je meer ziet. En het duurde voor ons niet eens zoveel langer!

Voor de rest geen kritiek, goede vakantie gehad! ;-)
      woensdag 26 april 2006 @ 00:00:23 #279
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_37299241
    Ik vond; toen ik het eenmaal doorhad; de metro van NYC zó veel duidelijker dan die van Londen! Maar jij bent ook gewoon bevooroordeeld door je Fulham addict
    pi_37299285
    Moet het eens zijn met NME, die van London vind ik fijner dan die van NY....
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      woensdag 26 april 2006 @ 00:28:26 #281
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_37300016
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 00:00 schreef Douwe het volgende:
    Ik vond; toen ik het eenmaal doorhad; de metro van NYC zó veel duidelijker dan die van Londen! Maar jij bent ook gewoon bevooroordeeld door je Fulham addict
    Het enige wat aan de metro duidelijker is, is het stratensysteem (wat typisch Amerikaans is)
    Voor de rest is het op alle fronten beduidend minder... (je moet speciaal om een kaart vragen bij de ticketdesk, en dan krijg je een megamap en niet een mooi handig dingetje op A4 of minder.
      woensdag 26 april 2006 @ 03:00:02 #282
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_37301777
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik vind de metro in NYC maar zeer matig. Stations zijn onwijs slecht aangegeven (je ziet ze bijna niet, alleen twee van die bollen op palen die echt niet erg opvallen)
    Omdat de metro vlak onder de grond ligt kan je vaak niet naar de andere kant oversteken zonder eerst bovengronds te gaan.
    Maarja ik ben dan ook wel de Londonse Underground gewend, wel heel stuk beter imo

Wij namen liever de bus omdat dit veel leuker is, veel handiger is en je meer ziet. En het duurde voor ons niet eens zoveel langer!

Voor de rest geen kritiek, goede vakantie gehad! ;-)
    Bij mij waren de aanduidingen 2 meter breed?
      woensdag 26 april 2006 @ 14:40:23 #283
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_37311711
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 03:00 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Bij mij waren de aanduidingen 2 meter breed?
    Er was zover ik gezien heb vaak alleen een trap naar beneden, met twee palen met bollen erop en dan stond bij de trap een bord welke lijnen je kon nemen.
      woensdag 26 april 2006 @ 14:57:12 #284
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_37312233
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 14:40 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Er was zover ik gezien heb vaak alleen een trap naar beneden, met twee palen met bollen erop en dan stond bij de trap een bord welke lijnen je kon nemen.
    Dat zal niet bij elke halte zo zijn lijkt me. Of bedoel je buiten op straat?
      woensdag 26 april 2006 @ 16:36:57 #285
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_37315368
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Dat zal niet bij elke halte zo zijn lijkt me. Of bedoel je buiten op straat?
    Ja ik bedoelde vanaf straatkant! Heb me soms rot lopen zoeken, want dan zat er weer ergens een ingang onder een paar steigers van een in onderhoud zijnde skyscraper!

Ben trouwens ook nog naar de Comedy Cellar in the village geweest (www.comedycellar.com), echt leuke stand-up in een knusse kelder. Toegang is $15 +consumpties. (kan ook cola zijn!)
    pi_37318381
    Eind augustus gaan we naar New York.
    Is iemand al eens naar Metro Hotel, Murray Hill Inn of Wellingtin hotel geweest?
    Goeie ervaring(en) of juis niet?

San & Yves
      woensdag 26 april 2006 @ 20:04:21 #287
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_37321721
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef yves280977 het volgende:
    Eind augustus gaan we naar New York.
    Is iemand al eens naar Metro Hotel, Murray Hill Inn of Wellingtin hotel geweest?
    Goeie ervaring(en) of juis niet?

San & Yves
    Kijk even op tripadvisor.com of google het even voor andere review sites!
    pi_37323479
    Als jullie naar NY gaan maken jullie dan meestal van te voren al een planning vanwat jullie gaan doen?
    Of bekijken jullie het op de dagzelf?
    pi_37323775
    Ga voor het eerst naar new york, maar ben wel van plan om vooraf te bekijken wat ik zeker wil zien en doen...
    pi_37323871
    Ik ben al maanden bezig met een planning Ik ben er maar twee volle dagen en wil er echt alles uithalen wat erin zit
    pi_37325453
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
    Als jullie naar NY gaan maken jullie dan meestal van te voren al een planning vanwat jullie gaan doen?
    Globale planning qua ligging.
    pi_37325584
    Zondag vertrek ik!
    Ik kan niet wachten
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_37327212
    Heb zonet enkele sites van hotels bekeken - weet bijna niet wat te kiezen....
    New Yorker - Hotel Pennsylvania - Milford Plaza - Murray Hill Inn - Metro Hotel....
    Hoe meer ik zoek hoe meer ik twijfel.
    San
    pi_37334067
    quote:
    Dat had ik van tevoren wel gedaan maar daar is niks van gekomen. Uiteindelijk dacht ik ook bij mezelf: "Ik ben geen Japanner". Ik had gewoon een aantal dingen die ik sowieso wilde zien en dat deed ik dan per dag. Het meer zoiets van: "Wat ga ik vandaag eens bekijken?".
      donderdag 27 april 2006 @ 02:48:40 #295
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_37334168
    Ik had totaal geen planning. Wel een idee van dingen die ik wilde doen (zoals Circle ferry, Coney Island), maar geen volgorde bepaald. Lijkt me ook niet handig, gezien je ook rekening moet houden met factoren als weer.
    Daarbij, als je een beetje doelloos door de stad slentert kom je om de haverklap tegen gave dingen aan om te bekijken
      donderdag 27 april 2006 @ 09:02:50 #296
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_37335637
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef yves280977 het volgende:
    Heb zonet enkele sites van hotels bekeken - weet bijna niet wat te kiezen....
    New Yorker - Hotel Pennsylvania - Milford Plaza - Murray Hill Inn - Metro Hotel....
    Hoe meer ik zoek hoe meer ik twijfel.
    San
    Mijn neefje is vorig jaar in het Milford Plaza geweest, hele gunstige ligging en volgens hem een prima hotel.

Heb je tripadvisor.com al gecheckt?
      donderdag 27 april 2006 @ 10:15:51 #297
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_37337198
    Comedy Cellar op McDougal street in de village is ook zeker een tip! (www.comedycellar.com)
    Heb me kostelijk vermaakt moet ik zeggen
    pi_37364356
    quote:
    Zal afhangen hoe lang je gaat Ik bedoel Fannetje gaat 2 dagen, dus die zal ongeveer alles tot de minuut geplanned hebben .. Ik bv ga 9 dagen, en ik heb wel een "To see/do" lijstje, maar ik hoef dus niet alles strak te plannen..

Ben ondertussen wel blij dat ik 9 dagen ga, heb de Lonely Planet van voor tot achter uit, en écht teveel dingen die ik wil zien en doen
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      vrijdag 28 april 2006 @ 00:32:34 #299
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_37364541
    quote:
    ik had een lijstje in mn hoofd wat ik wilde zien, maar onderweg naar die dingen (niet teveel de metro gebruiken, maar ook veel lopen) kom je nog een hoop andere leuke dingen tegen
      vrijdag 28 april 2006 @ 00:37:47 #300
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_37364644
    quote:
    Op vrijdag 28 april 2006 00:25 schreef febster het volgende:

[..]

Zal afhangen hoe lang je gaat Ik bedoel Fannetje gaat 2 dagen, dus die zal ongeveer alles tot de minuut geplanned hebben .. Ik bv ga 9 dagen, en ik heb wel een "To see/do" lijstje, maar ik hoef dus niet alles strak te plannen..

Ben ondertussen wel blij dat ik 9 dagen ga, heb de Lonely Planet van voor tot achter uit, en écht teveel dingen die ik wil zien en doen
    9 is te kort, in de 11 dagen die ik er was heb ik zelfs nog niet alles gezien
    En, vergeet Coney Island niet!
      Moderator vrijdag 28 april 2006 @ 00:55:21 #301
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_37364984
    Ik ga 10 dagen maar de komende 3 maand leef ik er nog geen uur vanaf dus ik kan op heronderzoek gaan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')