Over 2 weken ga een dagje naar Washington vanuit NY. degene met wie ik naar NY ga wil dat graag. Nou dan ga ik maar mee. Maar is wel een stukje reizen hoor. Zal daarna laten weten of het de moeite is.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:15 schreef Public_NME het volgende:
Ik zat er net over te denken om een dagje naar Washington te gaan? Is dit te doen en heeft iemand hier ervaring mee? (of is het zonde v/d tijd?)
Met de Amtrak kom ik op $126 retour op 1 dag, zijn er nog andere opties? (vliegen niet echt geloof ik)
Hoe ga je? Amtrak? Als ik ga dan is het volgende week al...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Kresj het volgende:
[..]
Over 2 weken ga een dagje naar Washington vanuit NY. degene met wie ik naar NY ga wil dat graag. Nou dan ga ik maar mee. Maar is wel een stukje reizen hoor. Zal daarna laten weten of het de moeite is.
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hoe ga je? Amtrak? Als ik ga dan is het volgende week al...![]()
Ok, weet je met wat voor bus? Greyhound ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef Kresj het volgende:
[..]
Nee wij gaan met de bus... (great... not!) Was liever met de trein gegaan. Dit scheen goedkoper te zijn.
Nee weet ook niet meer welke. Maar lijkt mij dat een busreis langer duurt dan de trein. drukte op de weg, stoplichten, etc... trein kan gewoon lekker doorrijden. Treinen zijn ook redelijk comfortabel daar.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ok, weet je met wat voor bus? Greyhound ofzo?
Helaas loop ik dan stage.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:38 schreef Jaguarized het volgende:
Amsterdam - New York vertrek op 21/10 en terug op 28/10 voor 369,05 euro incl taxes en toeslagen. Vlucht op de heenweg via Kopenhagen met SAS en terug via Washington met United. Boeken kan via vliegtarieven.nl of vluchtzoeker.nl.
Lijkt me een erg leuke aanbieding voor eenieder die nog eens goedkoop naar NYC wil.
Yup. Ik ga voor 6 weken, heb een appartement in Manhattan.... Zo enorm veel zin om erheen te gaan, als is het alleen maar omdat ik dan ook net ben afgestudeerd en wel een break verdien....quote:
Wat heb je daar voor betaald?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Yup. Ik ga voor 6 weken, heb een appartement in Manhattan.... Zo enorm veel zin om erheen te gaan, als is het alleen maar omdat ik dan ook net ben afgestudeerd en wel een break verdien....
Ehm, ik hoef niet te betalen, het is voor mijn nieuwe werk. Ik krijg 6 weken training en dus zit dit er bij. De training is alleen maar leuk en ik zie er veel mensen die ik al een tijd niet gezien heb. Daarnaast genoeg tijd om Manhattan een keer vanuit een andere kant te zien!quote:
Klopt, dat lijkt me ook een wel top plan! Ik ken wat jongens die dat in Londen hebben gedaan na het afstuderen. Ze konden zo allemaal rustig zoeken naar een baan, wat voor de meeste nog gelukt is ook!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ah op die manier.Lijkt mij wel vet om zoiets een maand te doen. Gewoon een gemeubileerd appartement huren en dan een maand met vrienden dat delen.
Vet zeg. Ik ben alleen benieuwd wat zoiets nou kost. Als je dat met een man of 5 doet dan is het wel te doen volgens mij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:58 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klopt, dat lijkt me ook een wel top plan! Ik ken wat jongens die dat in Londen hebben gedaan na het afstuderen. Ze konden zo allemaal rustig zoeken naar een baan, wat voor de meeste nog gelukt is ook!
dan benk net teru uit de states..quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:38 schreef Jaguarized het volgende:
Amsterdam - New York vertrek op 21/10 en terug op 28/10 voor 369,05 euro incl taxes en toeslagen. Vlucht op de heenweg via Kopenhagen met SAS en terug via Washington met United. Boeken kan via vliegtarieven.nl of vluchtzoeker.nl.
Lijkt me een erg leuke aanbieding voor eenieder die nog eens goedkoop naar NYC wil.
Nou ja, je betaalt je volgens mij nog steeds blauw. Maar goed, als het een eenmalig iets is en je kunt de centen missen... Deze jongens zochten baantjes als architect, wat gewoon erg moeilijk is en al helemaal vanuit Nederland. Maar toen ze daar zaten en een beetje inzet toonden, bleek het toch goed mogelijk. Daarbij hebben ze wel een leuke tijd gehad...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vet zeg. Ik ben alleen benieuwd wat zoiets nou kost. Als je dat met een man of 5 doet dan is het wel te doen volgens mij.
Ik denk ook dat je je blauw betaalt maar het zou dan ook een once in a lifetime oppertunity zijin.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nou ja, je betaalt je volgens mij nog steeds blauw. Maar goed, als het een eenmalig iets is en je kunt de centen missen... Deze jongens zochten baantjes als architect, wat gewoon erg moeilijk is en al helemaal vanuit Nederland. Maar toen ze daar zaten en een beetje inzet toonden, bleek het toch goed mogelijk. Daarbij hebben ze wel een leuke tijd gehad...
Ik zou zoiets juist wel eens willen doen in een wat goedkoper land. Weet ik veel, een apartement in San Sebastian in Baksenland voor een maand. Lekker rustig leven...
Ik heb 388 euro incl betaald voor rechtstreekse vlucht met Continental. Als we een paar dagen eerder hadden geboekt had het zelfs voor 297 gekund...quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:38 schreef Jaguarized het volgende:
Continental was een paar tientjes duurder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb 388 euro incl betaald voor rechtstreekse vlucht met Continental. Als we een paar dagen eerder hadden geboekt had het zelfs voor 297 gekund...
Toen ik een paar jaar geleden via Washington naar LA vloog, vlogen we over NYC. Het was helder weer dus we hadden een prachtig uitzicht! Had dus ook nogal een omweg-idee bij de andere beschikbare vlucht naar NYC met een tussenstop in Washingtonquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Continental was een paar tientjes duurder.Bovendien is het wel leuk voor de kilometers via Kopenhagen en Washington en heeft SAS de beste maaltijden die ik ooit gehad heb.
Dat hotel heb ik ook nog bekeken, zag er inderdaad prima uit!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:48 schreef Butra het volgende:
Zo, ons hotel is geboekt.
6 nachten in La Quinta Inn, Queens. 100 meter van metrolijn 7, die ons aan de ene kant rechtstreeks naar Flushing Meadows / Shea Stadium brengt en de andere kant rechtstreeks het centrum in. Goeie reviews ook op tripadvisor.com, dus volgens mij zitten we wel goed.
Nu nog 4 maanden wachten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |