Yep, ben alleen in het Westen en nog een keer in het mid westen geweest..! Dus nu eens iets anders zien van de States!quote:
River Cafe. Heel mooi uitzicht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi.. ook ik mag me gelukkig prijzen. Ik ga over 1 maand naar oa New York...ben reuze benieuwd .
heeft iemand suggesties mbt tot "restaurants" ? Ze moeten niet te duur zijn...maar het moet ook geen Mc Donalds zijn...
Kent iemand de ketens "Ponderosa" of "Sizzlers" is dat wat...?
Voor de wedstrijd van 17 april bijvoorbeeld.quote:COURTSIDE SEATING
US $334.50 - US $1,904.50
END COURT SEATING
US $114.50 - US $1,904.50
100 LEVEL SEATING (2 LEVELS UP FROM FLOOR)
US $91.50 - US $244.50
LOGE LEVEL SEATING (1 LEVEL UP FROM FLOOR)
US $114.50 - US $244.50
200 LEVEL SEATING (3 LEVELS UP FROM FLOOR)
US $78.50 - US $99.50
300 LEVEL SEATING (4 LEVELS UP FROM FLOOR)
US $44.50 - US $78.50
MEZZANINE LEVEL SEATING (5 LEVELS UP FROM FLOOR)
US $10.00 - US $44.50
zie www.vliegtarieven.nlquote:Voorwaarden:
- Vertrek tussen 1 april en 31 mei of tussen 29 augustus en 31 oktober 2006
- Min. verblijf: neem een zondag op in het verblijf
- Max. verblijf: 1 maand
Heb dus gisterochtend te horen gekregen dat ze is aangenomen voor een zomerstage (Geen 1 april, omdat het tijdsverschil was!)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo zeker fingers crossed. In ieder geval veel plezier tijdens je weekje.
Deze 'Londenaar' zit er deze zomer ook! Lijkt me leuk om er wat langer dan een paar dagen te zitten, wat meer vergelijkingsmateriaal krijgen...quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Heb dus gisterochtend te horen gekregen dat ze is aangenomen voor een zomerstage (Geen 1 april, omdat het tijdsverschil was!)
Ze gaat dus op het hoofdkantoor werken op Peacekeeping operations, dus ik ga misschien mijn zomervakantie spenderen in NYC, als ik dat een maand kan volhouden...
Nooit geweest, ga over 2 weken... Ben een Londenaar, en ik weet niet of ik wel een maand in een stad zonder werk kan volhouden! We'll see...!
NYC owned London. london is echt niks vergeleken met NYC...quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Heb dus gisterochtend te horen gekregen dat ze is aangenomen voor een zomerstage (Geen 1 april, omdat het tijdsverschil was!)
Ze gaat dus op het hoofdkantoor werken op Peacekeeping operations, dus ik ga misschien mijn zomervakantie spenderen in NYC, als ik dat een maand kan volhouden...
Nooit geweest, ga over 2 weken... Ben een Londenaar, en ik weet niet of ik wel een maand in een stad zonder werk kan volhouden! We'll see...!
Ben nog nooit in Londen geweest, maar al vaak in NYC. En denk dat het niet te vergelijken is. Daarentegen is NYC natuurlijk de ultieme stad. Er is geen plek op aarde waar je meer het idee hebt dat je in een echte stad bent als in NYC.quote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
NYC owned London. london is echt niks vergeleken met NYC...
Pleurt op. Dat is Parijs man.quote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef Dizzee het volgende:
Londen is toch wel DE stad van Europa.
Kijk daar ben ik dan weer wel geweest. Barcelona dan... Rome ga ik in Augustus heen. Maar eerst einde van deze maand weer een weekje naar NY. Prioriteiten stellen hè...quote:Op maandag 3 april 2006 01:02 schreef Dizzee het volgende:
Ik vind nog eerder Rome en Barcelona beter vertoeven dan dat achterlijke Parijs. Wat een kutsfeer hangt daar.
Het is natuurlijk vloeken in de kerk hier, maar tot nu toe vind ik Londen fijner dan New York. Maar goed, binnenkort kan ik New York een tijdje goed lang bekijken en dan weet ik meer.quote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
NYC owned London. london is echt niks vergeleken met NYC...
quote:Op maandag 3 april 2006 10:00 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vloeken in de kerk hier, maar tot nu toe vind ik Londen fijner dan New York. Maar goed, binnenkort kan ik New York een tijdje goed lang bekijken en dan weet ik meer.
12 dagenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
Tja .. nu begint het toch te kriebelen...maar ik moet nog zo'n 3 weekjes wachten..
Ik ook... Eind van de maand mag ik weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef _Cara_ het volgende:
Tja .. nu begint het toch te kriebelen...maar ik moet nog zo'n 3 weekjes wachten..
Fodor's is wel een handige site (niet alleen voor restaurants). Staat een lijst op met een hoop restaurants, o.a. te sorteren op prijs, soort en lokatie. Er zijn zat betaalbare restaurants te vinden!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi.. ook ik mag me gelukkig prijzen. Ik ga over 1 maand naar oa New York...ben reuze benieuwd .
heeft iemand suggesties mbt tot "restaurants" ? Ze moeten niet te duur zijn...maar het moet ook geen Mc Donalds zijn...
Zeker weten!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef Dizzee het volgende:
cool edsuit.
waren wel 3 mooie (drukke) dagen ofniet.
heej das mooi, harstikke bedankt.. !!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:45 schreef edsuit het volgende:
[..]
Fodor's is wel een handige site (niet alleen voor restaurants). Staat een lijst op met een hoop restaurants, o.a. te sorteren op prijs, soort en lokatie. Er zijn zat betaalbare restaurants te vinden!
http://www.fodors.com/miniguides/mgresults.cfm?cur_section=din&destination=new_york_city@111
Veel plezier alvast!
Dat is een hele normale NYC reactie. Verwacht in Morningside ook niet dat de hotel eigenaar Engels spreekt. Met Spaans kom je - zeker boven 110th street- veel verder.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:48 schreef Public_NME het volgende:
Krijg ik een mailtje terug; in hoofdletters 'PAYMENT IS DUE UPON ARRIVAL' en verder niks. Dat is toch ook zwaar rude? Ik stel een hele normale vraag en krijg ik dit antwoord; de manager heeft trouwens ook een AOL address...
Ok, in het Engels sta ik zeer goed mijn mannetje maar mijn spaans is redelijk drama. (eenvoudige conversatie voeren kan er nog redelijk af)quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is een hele normale NYC reactie. Verwacht in Morningside ook niet dat de hotel eigenaar Engels spreekt. Met Spaans kom je - zeker boven 110th street- veel verder.
En anders laat je je vriendin even wachten in de buurt van Columbia University. Daar is het wel aangenaam verblijven voor iemand alleen voor een paar uur. Veel leuke eetcafé's en coffeeplaces een aardige bookshop en een groot campusterrein waar je met goed weer rustig een boek kan lezen en mensen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |