nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak fouten gemaakt in de metro als in New York. Vergiste me in het begin constant in overstappen in combinatie met 'Express trains', waardoor ik meerdere malen per ongeluk de East River over ben gestoken
Zag het vandaag nog op MTVquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak fouten gemaakt in de metro als in New York. Vergiste me in het begin constant in overstappen in combinatie met 'Express trains', waardoor ik meerdere malen per ongeluk de East River over ben gestoken
Ik vind de metro in NYC maar zeer matig. Stations zijn onwijs slecht aangegeven (je ziet ze bijna niet, alleen twee van die bollen op palen die echt niet erg opvallen)quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Douwe het volgende:
Het enige wat aan de metro duidelijker is, is het stratensysteem (wat typisch Amerikaans is)quote:Op woensdag 26 april 2006 00:00 schreef Douwe het volgende:
Ik vond; toen ik het eenmaal doorhad; de metro van NYC zó veel duidelijker dan die van Londen! Maar jij bent ook gewoon bevooroordeeld door je Fulham addict
Bij mij waren de aanduidingen 2 meter breed?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik vind de metro in NYC maar zeer matig. Stations zijn onwijs slecht aangegeven (je ziet ze bijna niet, alleen twee van die bollen op palen die echt niet erg opvallen)
Omdat de metro vlak onder de grond ligt kan je vaak niet naar de andere kant oversteken zonder eerst bovengronds te gaan.
Maarja ik ben dan ook wel de Londonse Underground gewend, wel heel stuk beter imo
Wij namen liever de bus omdat dit veel leuker is, veel handiger is en je meer ziet. En het duurde voor ons niet eens zoveel langer!
Voor de rest geen kritiek, goede vakantie gehad! ;-)
Er was zover ik gezien heb vaak alleen een trap naar beneden, met twee palen met bollen erop en dan stond bij de trap een bord welke lijnen je kon nemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 03:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij mij waren de aanduidingen 2 meter breed?
Dat zal niet bij elke halte zo zijn lijkt me.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:40 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Er was zover ik gezien heb vaak alleen een trap naar beneden, met twee palen met bollen erop en dan stond bij de trap een bord welke lijnen je kon nemen.
Ja ik bedoelde vanaf straatkant! Heb me soms rot lopen zoeken, want dan zat er weer ergens een ingang onder een paar steigers van een in onderhoud zijnde skyscraper!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zal niet bij elke halte zo zijn lijkt me.Of bedoel je buiten op straat?
Kijk even op tripadvisor.com of google het even voor andere review sites!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef yves280977 het volgende:
Eind augustus gaan we naar New York.
Is iemand al eens naar Metro Hotel, Murray Hill Inn of Wellingtin hotel geweest?
Goeie ervaring(en) of juis niet?
San & Yves
Globale planning qua ligging.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Als jullie naar NY gaan maken jullie dan meestal van te voren al een planning vanwat jullie gaan doen?
Of bekijken jullie het op de dagzelf?
Dat had ik van tevoren wel gedaan maar daar is niks van gekomen. Uiteindelijk dacht ik ook bij mezelf: "Ik ben geen Japanner". Ik had gewoon een aantal dingen die ik sowieso wilde zien en dat deed ik dan per dag. Het meer zoiets van: "Wat ga ik vandaag eens bekijken?".quote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Als jullie naar NY gaan maken jullie dan meestal van te voren al een planning vanwat jullie gaan doen?
Mijn neefje is vorig jaar in het Milford Plaza geweest, hele gunstige ligging en volgens hem een prima hotel.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef yves280977 het volgende:
Heb zonet enkele sites van hotels bekeken - weet bijna niet wat te kiezen....
New Yorker - Hotel Pennsylvania - Milford Plaza - Murray Hill Inn - Metro Hotel....
Hoe meer ik zoek hoe meer ik twijfel.
San
Zal afhangen hoe lang je gaatquote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
ik had een lijstje in mn hoofd wat ik wilde zien, maar onderweg naar die dingen (niet teveel de metro gebruiken, maar ook veel lopen) kom je nog een hoop andere leuke dingen tegenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
9 is te kort, in de 11 dagen die ik er was heb ik zelfs nog niet alles gezienquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:25 schreef febster het volgende:
[..]
Zal afhangen hoe lang je gaatIk bedoel Fannetje gaat 2 dagen, dus die zal ongeveer alles tot de minuut geplanned hebben
.. Ik bv ga 9 dagen, en ik heb wel een "To see/do" lijstje, maar ik hoef dus niet alles strak te plannen..
Ben ondertussen wel blij dat ik 9 dagen ga, heb de Lonely Planet van voor tot achter uit, en écht teveel dingen die ik wil zien en doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |