LOL! Verklaar je nader... Zal me niet net zo triest gedragen door het ineens op de man te spelen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:32 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik stem lokaal heel anders als landelijk. PVDA krijgt mijn stem.
GL en SP kunnen de boom in, die hebben niets dan ellende voor de stad in mijn ogen. VVD ik weet het niet, veel te veel over het paard getilde blaaskaken, frutsel is goed voorbeeld.
Ik ben het met je eens dat er NIET ÉÉN partij is die alles perfect doet. Feit is gewoon dat als ik de stemwijzers volg en de partijprogramma's bekijk en dat gene aankruis waar ik het meeste belang aan hecht ik de laatste jaren altijd bij de VVD uitkom. En ik vind hen juist een lange termijn partij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
Kom zeg, waarom zou jij met je 'verheven' VVD mening mensen die anders denken in het openbaar gaan zitten afzeiken. Zielepoot. Ik vind over het algemeen de VVD maar een stel korte termijn egoisten. Ja, ik vind de SP een hopeloze zooi, enige waar die partij op draait dat is Marijnissen. Zo is er op elke partij wel een stereotyp te bedenken. Het is zo jammer dat er zoveel mensen zijn die de stereotypen bevestigen.
Tijd voor een goede libertarische partij, voor een partij die kiest voor vrijheid en inviduele verantwoordelijkeheid van mensen. Want op dit ogenblik kun je alleen maar kiezen uit de kwaden, omdat er niet 1 partij is die ECHT eens wat durft te zeggen, zonder in dogma's te vervallen of een hoop populistische stront naar buiten te kieperen.
Volgens mij kreeg Darfur nog meer dan 10 miljoen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
En met individuele vrijheid bedoel ik tevens verantwoordelijkheid om te zorgen voor je medemens, niet het maandelijkse 10 miljoen voor aidsnegers in afrika die prompt de week erop elkaar weer uitmoorden...
Nouja, dat is een verschil in visie en aanpak. Zonder twijfelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:51 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben het met je eens dat er NIET ÉÉN partij is die alles perfect doet. Feit is gewoon dat als ik de stemwijzers volg en de partijprogramma's bekijk en dat gene aankruis waar ik het meeste belang aan hecht ik de laatste jaren altijd bij de VVD uitkom. En ik vind hen juist een lange termijn partij.
Ik ben van mening dat van die kabinet nog veel meer troep af is gekomen, alleen niet op een economisch niveau. Het vertrouwen is gedaald tot een dieptepunt, armoede is gestegen, we hebben stapel nieuwe wetten er doorgedrukt gekregen waar niemand op zat te wachten...quote:Dat jij je zichtbaar stoort aan 'een verheven VVD mening' vind ik prima, maar jammer dat je het zo persoonlijk brengt. Ik stoor me aan mensen die alleen maar PVDA stemmen omdat Wouter Bos een lekker ventje is of omdat ze een roos kregen op de oude markt. Ten tweede vind ik het niet terecht dat de SHIT waar jij het over hebt en de economische troep van de laatste vier jaar elke keer richting het huidige kabinet wordt geschoven. Gedeeltelijk misschien wel, maar ook zeker richting de PVDA die in de jaren daarvoor er een korte termijnvisie op nahield in mijn ogen.
Tjsa, het zijn je eigen woorden die ik tegen je gebruikquote:Jammer dat je het dan zo op de man moet spelen...
hehe niet maandelijksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:52 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij kreeg Darfur nog meer dan 10 miljoen...
Ja, is het in Arnhem ook zo fijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:51 schreef bastardhost het volgende:
Mooi weer he, buiten... zonnetje schijnt, vogeltjes vluiten
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:57 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Nouja, dat is een verschil in visie en aanpak. Zonder twijfel
[..]
Ik ben van mening dat van die kabinet nog veel meer troep af is gekomen, alleen niet op een economisch niveau. Het vertrouwen is gedaald tot een dieptepunt, armoede is gestegen, we hebben stapel nieuwe wetten er doorgedrukt gekregen waar niemand op zat te wachten...
Verdonk bijv. Nu valt half nederland over het feit dat ze haar eigen regels volgt, die geheel in de lijn van het kabinet ligt. Daarom is ze slecht, terwijl ze eerst geprezen werd omwat ze allemaal gedaan had. Ze voert alleen het goedgekeurde voorstel van Kok II uit.
En mensen die op wouter bos stemmen omdat hij een 'lekker ventje' is of omdat hij wel uitstraling heeft, kom zeg, daarmee moet je het ijsselmeer indammen. Er is maar 1 goede reden om eventueel op hem te stemmen dat is dat hij de boel goed bij elkaar kan houden, en de juiste mensen om zich heeft weten te verzamelen. Desalniettemin zal hij mijn stem niet krijgen.
[..]
Tjsa, het zijn je eigen woorden die ik tegen je gebruikmaar verder even goede vrienden wat mij betreft.
4 op een rij jahquote:
Ben je vergeten dat de VVD toen ook in het kabinet zat en bovendien de post financiën had?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:51 schreef Frutsel het volgende:
Ten tweede vind ik het niet terecht dat de SHIT waar jij het over hebt en de economische troep van de laatste vier jaar elke keer richting het huidige kabinet wordt geschoven. Gedeeltelijk misschien wel, maar ook zeker richting de PVDA die in de jaren daarvoor er een korte termijnvisie op nahield in mijn ogen.
Jelmerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
Rene Tenkink is zeker een aardige vent, de rest van die flapdrollen. argh laat ook maar
Misschien wel... maar das net als met het kabinet Den Uyl PVDA-KVP (CDA)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat de VVD toen ook in het kabinet zat en bovendien de post financiën had?
Jij vindt het niet terecht dat het huidige kabinet overal de schuld van krijgt. Ik vind het raar dat de mensen die daar kritiek op hebben feilloos de kritiek afschuiven op de PvdA, terwijl die toch echt met twee van de huidige regeringspartijen in het kabinet zaten.
Iemand die op de PVDA stemt met goede redenen zal van mij geen uitbrander krijgen zoals ik eerder aangaf op die mensen die stemmen omdat ze hem een lekkere vent vinden of een roos kregen ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef DrMarten het volgende:
En Jelmer die persé op nr 1 van de lijst moet staan. Als ze slim waren geweest hadden ze René Tenkink op 1 laten staan, die spreekt toch echt veel meer mensen aan dan zo'n lulletje rozenwater als Jelmer.
Je beslist samen idd, daarom is onterecht alleen maar naar de PvdA te wijzen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat steeds de PVDA erbij zat en je het als kabinet toch samen beslist?
Om maar niet te spreken van Rutte, Wiegel en Van Aartsen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef wendy-tje het volgende:
Zalm heeft zich al belachelijk genoeg gemaakt de laatste tijd
Maar dat het een kneuzenkermis is, is inmiddels wel duidelijk gewordenquote:
Jij mag toch voor het eerst dit jaar? En dan niet eens gaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:29 schreef diertjuh het volgende:
Gevonden, was jullie kwijt.
Ik ga niet stemmen weet niet eens waarop
Ja, klopt. Ik weet niet waarop ik moet stemmen. Als ik ergens op stem wil ik ook graag weten waarom ik daarop stem, en dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij mag toch voor het eerst dit jaar? En dan niet eens gaan?![]()
Ook een optie idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
je zou gewoon even de stemwijzer kunnen doen...
Heb ik gedaan. Maar ik woon in de gemeente twenterand en die staat er niet op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
je zou gewoon even de stemwijzer kunnen doen...
Ohja, achtergesteld gebiedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Maar ik woon in de gemeente twenterand en die staat er niet op.![]()
doe eens gtalk aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Wat doe jij met eten trouwens?
Ik zit op de UT. Daar hebben ze geen Gtalk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef Arma_Angelus het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Wat doe jij met eten trouwens?
[/quot]
doe eens gtalk aan.
ik eet bij neuk
Wat had jij voor cijfer dan? Ook een 5.5? Of krik ik het gemiddelde van ons 2-en nog een beetje op?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
het is maar goed dat wij bij elkaar in huis wonen drmarten. We kunnen Fajah Lourens er wel bij nemen
Dan maakt m'n stem wel wat uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef wendy-tje het volgende:
Stem dan blanco....
Laten we stellen dat ze de bestaande vooroordelen over GL niet bepaald teniet doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar dat het een kneuzenkermis is, is inmiddels wel duidelijk geworden
Niemand weet of ik wel of niet gestemd hebquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, maar dan mag je in ieder geval nog eens klagen over het beleid
Rutten wordt genoemd.....zolang het van Baal maar niet wordtquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef wendy-tje het volgende:
mogge!
Van Aartsen heeft z'n conclusies getrokken, ben benieuwd naar de soap wie uiteindelijk lijsttrekker gaat worden van de VVD
Ze hadden het vanmorgen over Wiegel, Verdonk, van Balen en Rutten als kanshebbersquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rutten wordt genoemd.....zolang het van Baal maar niet wordt![]()
Wiegel zal zijn vingers wel niet branden![]()
Wiegel valt al af..die heeft officieel bekend gemaakt niet verder te gaan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:27 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ze hadden het vanmorgen over Wiegel, Verdonk, van Balen en Rutten als kanshebbers![]()
Maar wat nog weleens vergeten wordt is dat het huidige kabinet grotendeels uit dezelfde partijen bestaat als het kabinet van toen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef Mojave het volgende:
Aan de andere kant gaat Nederland natuurlijk door een economisch erg moeilijke tijd en dan is het wel erg makkelijk om de vinger naar de huidige regering te wijzen.
Balkenende mag dan misschien niet de juiste persoon wezen maar als je kijkt naar de situatie in het land dan heeft hij het ook een stuk moeilijker dan bijv. Kok toen de economie super sterk was.
Wat zou de regering dan moeten doen volgens jou? De meeste burgers willen geld zien en krijgen. Dat zou niet alleen bevordelijk zijn voor de economie lijkt me. Bijv. de inflatie op peil houden is ook een punt en daar merk je weinig van in je eigen portomonnee. Het terugdringen van het financieringstekort heeft op langere termijn voordelen voor de economie maar ook dat voel je niet rechtstreeks in je portomonnee. Ze kunnen zich beter richten op punten als het in standhouden van de huidige koopkracht. En daar falen ze..in mijn ogen net iets teveel bij bepaalde groepen mensen in nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:21 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Maar wat nog weleens vergeten wordt is dat het huidige kabinet grotendeels uit dezelfde partijen bestaat als het kabinet van toen.
Verder doet de huidige regering er niks aan om de economie uit het slop te trekken, maar maken ze door hun maatregelen de recessie alleen maar sterker. Kijk maar naar de landen om ons heen, daar is het herstel van de economie veel eerder begonnen dan hier...
Kamp wordt nu ook genoemd als opvolger van v.Aartsenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef wendy-tje het volgende:
Het instanthouden van de koopkracht is juist het punt waar het mij om gaat. Bepaalde groepen gaan er in koopkracht enorm op achteruit in het moment,. en met name de chronisch zieken hebben dat niet verdiend, maar kunnen door het nieuwe zorgstelsel en allerlei aanvullende maatregelen vaak niet meer redden.
Het verhaal van die staatsschuld is heel mooi, maar waarom moest dat nu net op dit moment? En waarom dan wel weer maatregelen waar alleen de rijkeren beter van worden?
Omdat de rijken in den haag zitten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef wendy-tje het volgende:
Het verhaal van die staatsschuld is heel mooi, maar waarom moest dat nu net op dit moment? En waarom dan wel weer maatregelen waar alleen de rijkeren beter van worden?
De middenstand heeft zowiezo al een probleem. Veel mensen hebben een hypotheek van 125.000 tot 225.000 euro, afhankelijk van hun huis, met een relatief lage rente van 3,8 / 4,2% maar slechts met looptijd van 5/10 jaar. Wat denk je als straks de rente richting de 5,0% terugglijdt, dan komen er nog veel mensen financieel in de sores.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef Carda het volgende:
[..]
Omdat de rijken in den haag zitten?
Als je de rente aftrek weghaalt valt bij hun de grootste klap
Maarja dat heeft dan weer effect op de huizen prijzen..en wie is dan de pineut? de middenstand!
Het is allemaal nie zo makkelijk als mensen denken.
Daarom kijkt een slim persoon naar een hypotheek van 15-20 jaar nu.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De middenstand heeft zowiezo al een probleem. Veel mensen hebben een hypotheek van 125.000 tot 225.000 euro, afhankelijk van hun huis, met een relatief lage rente van 3,8 / 4,2% maar slechts met looptijd van 5/10 jaar. Wat denk je als straks de rente richting de 5,0% terugglijdt, dan komen er nog veel mensen financieel in de sores.
Qua prijzen viel het allemaal wel mee geloof ik, en ik ben niet ontevreden met de inhoud van de aanvullende pakketten. Als m'n gaatjes maar gevuld worden en ik m'n medicijnen maar vergoed krijgquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef wendy-tje het volgende:
In de aanvullende paketten zit juist het verschil, het is allemaal zo ondoorzichtig als de pest
Tsja, wat had GL dan verwacht he? Dat mensen zomaar uit het niets op hen zou stemmen
Ik wil helemaal niet voor de kids van een ander betalenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Qua prijzen viel het allemaal wel mee geloof ik, en ik ben niet ontevreden met de inhoud van de aanvullende pakketten. Als m'n gaatjes maar gevuld worden en ik m'n medicijnen maar vergoed krijg
Totdat je zelf iets overkomt waar je voor geopereerd moet worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet voor de kids van een ander betalen![]()
Dat is wat er nog echt mis is met dat zorgstelsel![]()
Ja!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef wendy-tje het volgende:
kloteregen
Lang leve de busquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef wendy-tje het volgende:
kloteregen
Nu weet ik het weer.. Was niet het Eindhoven topic maar Enschede topic!!!quote:
Ej Tallyquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer.. Was niet het Eindhoven topic maar Enschede topic!!!
Ja joh.. En ik was in ene de reeksen topic kwijt..quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:41 schreef Carda het volgende:
Over de helft van de week
Iemand nog leuke dingen geplanned voor het weekend? Ik hoop eindelijk weer es te kunnen voetballen!
ga je een eigen manege/bedrijf beginnen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef wendy-tje het volgende:
De mijne staat er nog niet... gaat binnenkort verhuizen.
Ik ben nog op zoek naar meer paardjuhs
wordt er eten gehaaldquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef diertjuh het volgende:Ik heb honger maar ze hebben hier niks. Najah wordt opgehaald. Werd ineens beetje duizelig net
.
Nee wordt eten gehaald. Of kom jij me ophalen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt er eten gehaald
of wordt jij opgehaald omdat je duizelig bent?
hmm..goedplan! Moet helaas werken!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee wordt eten gehaald. Of kom jij me ophalen?
Ik ben wel weer warrig aan het schrijven
damn....quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef wendy-tje het volgende:
Bij het vliegveld in de buurt
diertjuh, eetze
@frutsel, tsja, mijn eigen paard heeft me een tand uit de mond getrapt, dat soort dingen gebeurt nu eenmaal.
Dan ga je vliegen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Mojave het volgende:
Pff wat een dag...
07:30 van huis en pas om 09:15 op het vliegveld Teuge.... te kansloos lang in de file gestaan!
Ben blij als ik straks dat kut stuk niet meer hoef te rijden
damn..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:54 schreef wendy-tje het volgende:
Dat niet alleen, het was ook nog eens opgezwollen en ontstoken
ben altijd bang dat ze bijten...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb ook al wel meer kleine ongelukjes gehad hoor, maar dat telt niet
Daar zijn paarden veels te leuk voor
dom dom dom
Mee eens, hehe, iemand die net zo gek is als ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef AngelinaJolie het volgende:
anderen verklaren je voor gek, en snappen niet dat je er weer op gaat zitten...
Overal kan je wat gebeuren! Meeste ongelukken gebeuren in het huishouden, daarom doe ik daar maar niet zoveel aan.. ter compensatie
Alleen kun je honden en katten nog wel eens een rotschop verkopen, doe je met een paard toch minder snelquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
doen ze ook wel eens.. honden ook.. katten ook.. en nog veel meer dieren!!
Niet alleen dierenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
doen ze ook wel eens.. honden ook.. katten ook.. en nog veel meer dieren!!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen kun je honden en katten nog wel eens een rotschop verkopen, doe je met een paard toch minder snel
waarheen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:51 schreef Mojave het volgende:
Ik ben waarschijnlijk ook binnenkort pleite!![]()
Hoe doet ze dat merk onderdak enzo dan? Wordt dat tijdelijk voor d'r geregeld tot ze zelf wat heeft gevonden of wordt dat allemaal voor haar gedaan? Of kan ze er pas heen als de woning geregeld is?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:22 schreef wendy-tje het volgende:
Tsja, zuslief heeft al meer dan een jaar de verkering uit, en had altijd al in haar hoofd om naar het buitenland te gaan. Ze liet zich echter enorm beperken door haar ex.
Nu heeft ze haar opleiding af, ze zat in een baan waar geen uitzicht was op promotie, dus dit is het ideale moment.
Ze heeft 3 banen aangeboden gekregen in Ierland, daar is veel werk voor buitenlanders als je de juiste opleiding en capaciteiten hebt
low cost iers...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:38 schreef wendy-tje het volgende:
De maatschappij is?
dat zei ik ook 22 jaar langquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef Carda het volgende:
Veel plezier wendy
Ik blijf lekker in enschede denk ik, maar ik zeg nooit nooit!
ik ook niequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:56 schreef diertjuh het volgende:
beetje geen zin heeft in werken.
Ik ben maar bezig gegaan met een soort van samenvatting maken voor een vak van school die ik binnenkort moet herkansen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ook nie
maar ja, zit alleen, dus moet wel...
thx for alles Diertjuh
lekker man!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Zwemmen was best lekker, ga ik vaker doen denk ik
Zwemmen is goed, doe ik ook paar keer per week .quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Zwemmen was best lekker, ga ik vaker doen denk ik
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef Q. het volgende:
Bier drinken ook. Mits literpullen.
Op de terugweg van het bezoekje hadden mijn vriend en ik er overdat dat bij ons voorlopig toch echt niet aan de orde is. We vermaken ons prima met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Mojave het volgende:
jij ook dus?
Deze vrouw ook alquote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef DrMarten het volgende:
Deze man werd net wakker gebeld terwijl ie toch echt van plan was iets eerder op te staan
Beters! Tot morgen!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef wendy-tje het volgende:
Het is schitterend!
Zometeen komt er iemand kijken om eventueel samen met mij het weitje te huren...
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:32 schreef wendy-tje het volgende:
Geen idee, mijn vriend heeft een verrassing omdat we vandaag 7 jaar bij elkaar zijn
Goed zo jonkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:54 schreef DrMarten het volgende:
Op m'n gemak naar de UT gefietst, vervolgens op m'n gemak in leuk gezelschap een kopje koffie gedronken, even langs de bieb geweest. Nu weer online
Negative.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd of die lamme tak van 'n Arma z'n ochtendjas al eens uit heeft
Die zit nog in het hoesje, op de andere cd. Het Chinese meisje is wel langs geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Mojave het volgende:
En is Major Tom er ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |