waarheen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:51 schreef Mojave het volgende:
Ik ben waarschijnlijk ook binnenkort pleite!![]()
Hoe doet ze dat merk onderdak enzo dan? Wordt dat tijdelijk voor d'r geregeld tot ze zelf wat heeft gevonden of wordt dat allemaal voor haar gedaan? Of kan ze er pas heen als de woning geregeld is?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:22 schreef wendy-tje het volgende:
Tsja, zuslief heeft al meer dan een jaar de verkering uit, en had altijd al in haar hoofd om naar het buitenland te gaan. Ze liet zich echter enorm beperken door haar ex.
Nu heeft ze haar opleiding af, ze zat in een baan waar geen uitzicht was op promotie, dus dit is het ideale moment.
Ze heeft 3 banen aangeboden gekregen in Ierland, daar is veel werk voor buitenlanders als je de juiste opleiding en capaciteiten hebt
low cost iers...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:38 schreef wendy-tje het volgende:
De maatschappij is?
dat zei ik ook 22 jaar langquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:07 schreef Carda het volgende:
Veel plezier wendy
Ik blijf lekker in enschede denk ik, maar ik zeg nooit nooit!
ik ook niequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:56 schreef diertjuh het volgende:
beetje geen zin heeft in werken.
Ik ben maar bezig gegaan met een soort van samenvatting maken voor een vak van school die ik binnenkort moet herkansen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ook nie
maar ja, zit alleen, dus moet wel...
thx for alles Diertjuh
lekker man!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Zwemmen was best lekker, ga ik vaker doen denk ik
Zwemmen is goed, doe ik ook paar keer per week .quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Zwemmen was best lekker, ga ik vaker doen denk ik
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:33 schreef Q. het volgende:
Bier drinken ook. Mits literpullen.
Op de terugweg van het bezoekje hadden mijn vriend en ik er overdat dat bij ons voorlopig toch echt niet aan de orde is. We vermaken ons prima met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Mojave het volgende:
jij ook dus?
Deze vrouw ook alquote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef DrMarten het volgende:
Deze man werd net wakker gebeld terwijl ie toch echt van plan was iets eerder op te staan
Beters! Tot morgen!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef wendy-tje het volgende:
Het is schitterend!
Zometeen komt er iemand kijken om eventueel samen met mij het weitje te huren...
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:32 schreef wendy-tje het volgende:
Geen idee, mijn vriend heeft een verrassing omdat we vandaag 7 jaar bij elkaar zijn
Goed zo jonkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:54 schreef DrMarten het volgende:
Op m'n gemak naar de UT gefietst, vervolgens op m'n gemak in leuk gezelschap een kopje koffie gedronken, even langs de bieb geweest. Nu weer online
Negative.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd of die lamme tak van 'n Arma z'n ochtendjas al eens uit heeft
Die zit nog in het hoesje, op de andere cd. Het Chinese meisje is wel langs geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Mojave het volgende:
En is Major Tom er ook bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |