Totdat je zelf iets overkomt waar je voor geopereerd moet worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet voor de kids van een ander betalen![]()
Dat is wat er nog echt mis is met dat zorgstelsel![]()
Ja!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef wendy-tje het volgende:
kloteregen
Lang leve de busquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef wendy-tje het volgende:
kloteregen
Nu weet ik het weer.. Was niet het Eindhoven topic maar Enschede topic!!!quote:
Ej Tallyquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer.. Was niet het Eindhoven topic maar Enschede topic!!!
Ja joh.. En ik was in ene de reeksen topic kwijt..quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:41 schreef Carda het volgende:
Over de helft van de week
Iemand nog leuke dingen geplanned voor het weekend? Ik hoop eindelijk weer es te kunnen voetballen!
ga je een eigen manege/bedrijf beginnen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef wendy-tje het volgende:
De mijne staat er nog niet... gaat binnenkort verhuizen.
Ik ben nog op zoek naar meer paardjuhs
wordt er eten gehaaldquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef diertjuh het volgende:Ik heb honger maar ze hebben hier niks. Najah wordt opgehaald. Werd ineens beetje duizelig net
.
Nee wordt eten gehaald. Of kom jij me ophalen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt er eten gehaald
of wordt jij opgehaald omdat je duizelig bent?
hmm..goedplan! Moet helaas werken!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee wordt eten gehaald. Of kom jij me ophalen?
Ik ben wel weer warrig aan het schrijven
damn....quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef wendy-tje het volgende:
Bij het vliegveld in de buurt
diertjuh, eetze
@frutsel, tsja, mijn eigen paard heeft me een tand uit de mond getrapt, dat soort dingen gebeurt nu eenmaal.
Dan ga je vliegen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Mojave het volgende:
Pff wat een dag...
07:30 van huis en pas om 09:15 op het vliegveld Teuge.... te kansloos lang in de file gestaan!
Ben blij als ik straks dat kut stuk niet meer hoef te rijden
damn..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:54 schreef wendy-tje het volgende:
Dat niet alleen, het was ook nog eens opgezwollen en ontstoken
ben altijd bang dat ze bijten...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef wendy-tje het volgende:
Ik heb ook al wel meer kleine ongelukjes gehad hoor, maar dat telt niet
Daar zijn paarden veels te leuk voor
dom dom dom
Mee eens, hehe, iemand die net zo gek is als ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef AngelinaJolie het volgende:
anderen verklaren je voor gek, en snappen niet dat je er weer op gaat zitten...
Overal kan je wat gebeuren! Meeste ongelukken gebeuren in het huishouden, daarom doe ik daar maar niet zoveel aan.. ter compensatie
Alleen kun je honden en katten nog wel eens een rotschop verkopen, doe je met een paard toch minder snelquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
doen ze ook wel eens.. honden ook.. katten ook.. en nog veel meer dieren!!
Niet alleen dierenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
doen ze ook wel eens.. honden ook.. katten ook.. en nog veel meer dieren!!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen kun je honden en katten nog wel eens een rotschop verkopen, doe je met een paard toch minder snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |