Om maar niet te spreken van Rutte, Wiegel en Van Aartsen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef wendy-tje het volgende:
Zalm heeft zich al belachelijk genoeg gemaakt de laatste tijd
Maar dat het een kneuzenkermis is, is inmiddels wel duidelijk gewordenquote:
Jij mag toch voor het eerst dit jaar? En dan niet eens gaan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:29 schreef diertjuh het volgende:
Gevonden, was jullie kwijt.
Ik ga niet stemmen weet niet eens waarop
Ja, klopt. Ik weet niet waarop ik moet stemmen. Als ik ergens op stem wil ik ook graag weten waarom ik daarop stem, en dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij mag toch voor het eerst dit jaar? En dan niet eens gaan?![]()
Ook een optie idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
je zou gewoon even de stemwijzer kunnen doen...
Heb ik gedaan. Maar ik woon in de gemeente twenterand en die staat er niet op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
je zou gewoon even de stemwijzer kunnen doen...
Ohja, achtergesteld gebiedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Maar ik woon in de gemeente twenterand en die staat er niet op.![]()
doe eens gtalk aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Wat doe jij met eten trouwens?
Ik zit op de UT. Daar hebben ze geen Gtalk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef Arma_Angelus het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Wat doe jij met eten trouwens?
[/quot]
doe eens gtalk aan.
ik eet bij neuk
Wat had jij voor cijfer dan? Ook een 5.5? Of krik ik het gemiddelde van ons 2-en nog een beetje op?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Arma_Angelus het volgende:
het is maar goed dat wij bij elkaar in huis wonen drmarten. We kunnen Fajah Lourens er wel bij nemen
Dan maakt m'n stem wel wat uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef wendy-tje het volgende:
Stem dan blanco....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |