abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35836032
Het sneeuwt hier weer
pi_35836086
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:27 schreef wendy-tje het volgende:
Het sneeuwt hier weer
Hier ook! toevallig!

Maar euuh voor jou een vraag, voor mij een weet hihi
pi_35836179
Zelfde andersom... jij weet ook niet waar ik nu zit

En nee, niet vertellen DrMarten
  woensdag 8 maart 2006 @ 09:44:01 #79
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_35836362
hier niet!
FCT
pi_35836558
Het is ook alweer over.
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 10:34:05 #81
8781 crew  Frutsel
pi_35837445
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:27 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ze hadden het vanmorgen over Wiegel, Verdonk, van Balen en Rutten als kanshebbers
Wiegel valt al af..die heeft officieel bekend gemaakt niet verder te gaan...
waarom Wilders niet terughalen of Ayaan?
pi_35837892
Dat van Wiegel las ik ja.

Omdat die mensen niet zo lekker liggen? Veels te extreem imho... laat de VVD nu eerst maar eens bedenken wat ze nu eigenijk willen, welke kant ze op gaan.
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:01:21 #83
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_35838160
Ayaan mag wel terug naar dat land waar ze wegkomt, geen oorlog meer en daar kun je terplekke heel wat meer doen tegen vrouwenbesnijdenissen.

en Wilders? hahaha

Ik hoop iig dat de trent van leefbaar, burgerbelang en stadspartijen hypen nu geweest is, en dat mensen meer blijven kijken naar prestaties.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:01:49 #84
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_35838166
Ik ben altijd VVD stemmer geweest en m'n ouders ook zeer zeker.
Maar de laatste jaren ben ik ook wel een stukje naar links geschoven hoor.

Aan de andere kant gaat Nederland natuurlijk door een economisch erg moeilijke tijd en dan is het wel erg makkelijk om de vinger naar de huidige regering te wijzen.

Balkenende mag dan misschien niet de juiste persoon wezen maar als je kijkt naar de situatie in het land dan heeft hij het ook een stuk moeilijker dan bijv. Kok toen de economie super sterk was.
FCT
pi_35838291
Ach jah.. enige wat nederlanders kunnen doen is klagen dat het zo slecht is en geld uitgeven voor de meest onnozele dingen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:09:58 #86
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_35838376
Juist! als men wat te klagen heeft en wil zien dat het beter wordt dan moeten ze eerst maar zelf er alles aan doen.
Doe ik ook en werkt prima.
FCT
pi_35838668
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef Mojave het volgende:
Aan de andere kant gaat Nederland natuurlijk door een economisch erg moeilijke tijd en dan is het wel erg makkelijk om de vinger naar de huidige regering te wijzen.

Balkenende mag dan misschien niet de juiste persoon wezen maar als je kijkt naar de situatie in het land dan heeft hij het ook een stuk moeilijker dan bijv. Kok toen de economie super sterk was.
Maar wat nog weleens vergeten wordt is dat het huidige kabinet grotendeels uit dezelfde partijen bestaat als het kabinet van toen.

Verder doet de huidige regering er niks aan om de economie uit het slop te trekken, maar maken ze door hun maatregelen de recessie alleen maar sterker. Kijk maar naar de landen om ons heen, daar is het herstel van de economie veel eerder begonnen dan hier...
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 11:38:12 #88
8781 crew  Frutsel
pi_35839074
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:21 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Maar wat nog weleens vergeten wordt is dat het huidige kabinet grotendeels uit dezelfde partijen bestaat als het kabinet van toen.

Verder doet de huidige regering er niks aan om de economie uit het slop te trekken, maar maken ze door hun maatregelen de recessie alleen maar sterker. Kijk maar naar de landen om ons heen, daar is het herstel van de economie veel eerder begonnen dan hier...
Wat zou de regering dan moeten doen volgens jou? De meeste burgers willen geld zien en krijgen. Dat zou niet alleen bevordelijk zijn voor de economie lijkt me. Bijv. de inflatie op peil houden is ook een punt en daar merk je weinig van in je eigen portomonnee. Het terugdringen van het financieringstekort heeft op langere termijn voordelen voor de economie maar ook dat voel je niet rechtstreeks in je portomonnee. Ze kunnen zich beter richten op punten als het in standhouden van de huidige koopkracht. En daar falen ze..in mijn ogen net iets teveel bij bepaalde groepen mensen in nederland.

Duitslands herstel is volgens mij nog niet beter als dat van ons en zie wat voor ellende Frankrijk heeft. Stakingen etc. Dus weet niet of het in die landen, vaak toongevende landen voor Europa wel beter gaat.
pi_35839484
Het instanthouden van de koopkracht is juist het punt waar het mij om gaat. Bepaalde groepen gaan er in koopkracht enorm op achteruit in het moment,. en met name de chronisch zieken hebben dat niet verdiend, maar kunnen door het nieuwe zorgstelsel en allerlei aanvullende maatregelen vaak niet meer redden.

Het verhaal van die staatsschuld is heel mooi, maar waarom moest dat nu net op dit moment? En waarom dan wel weer maatregelen waar alleen de rijkeren beter van worden?
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:08:22 #90
8781 crew  Frutsel
pi_35840003
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef wendy-tje het volgende:
Het instanthouden van de koopkracht is juist het punt waar het mij om gaat. Bepaalde groepen gaan er in koopkracht enorm op achteruit in het moment,. en met name de chronisch zieken hebben dat niet verdiend, maar kunnen door het nieuwe zorgstelsel en allerlei aanvullende maatregelen vaak niet meer redden.

Het verhaal van die staatsschuld is heel mooi, maar waarom moest dat nu net op dit moment? En waarom dan wel weer maatregelen waar alleen de rijkeren beter van worden?
Kamp wordt nu ook genoemd als opvolger van v.Aartsen

de Chronisch zieken, VUT-ters en bejaarden gaan het moeilijk krijgen en daar had inderdaad (veel) meer geld heen gemoeten. Er moet immers ook genoeg geld zijn binnen gekomen van de WAOérs en WW'ers die jarenlang geprofiteerd hadden. Daar hadden we er genoeg van. (niet bedoeld voor mensen die terecht in de WAO zitten)

Ik weet niet of de rijken er echt op vooruit gaan. De Modale Tweeverdieners gaan er behoorlijk op achter uit en daar baal ik wel van. De 'hardwerkende' Nederander moet in mijn ogen niet gestraft worden voor de grijpgrage vingers van de bedrijfstop. Er verlaten ook steeds meer Nederlanders, vaak rijkere mensen, het land. Ook dat is op langere termijn geen goede zaak volgens mij.

Ik denk dat je genoeg mensen vind die
A: Bij god niet weten waarom er uberhaupt een nieuw zorgstelsel moest komen
B: Niet begrijpen waarom het terugdringen van het financieringstekort zo belangrijk is.

Op A weet ik het antwoord niet en op B kan ik ook geen duidelijk antwoord vinden. Hooguit wat argumenten zoals net.

Is er hier iemand overgestapt van zorgverzekeraar dan? (ik wel trouwens)

Als je dan ook ziet dat de energiemarkt vorig jaar 'vrij' werd en dat je die zelf kon gaan kiezen valt het me ook weer op dat de prijzen 'enorm' gaan stijgen onder het mom van "hoge olie en dus gasprijzen"... OF zijn het toevallig onderlinge afspraken?
pi_35840085
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef wendy-tje het volgende:
Omdat de rijken in den haag zitten?
Als je de rente aftrek weghaalt valt bij hun de grootste klap
Maarja dat heeft dan weer effect op de huizen prijzen..en wie is dan de pineut? de middenstand!

Het is allemaal nie zo makkelijk als mensen denken.
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:39:45 #92
8781 crew  Frutsel
pi_35840995
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef Carda het volgende:

[..]

Omdat de rijken in den haag zitten?
Als je de rente aftrek weghaalt valt bij hun de grootste klap
Maarja dat heeft dan weer effect op de huizen prijzen..en wie is dan de pineut? de middenstand!

Het is allemaal nie zo makkelijk als mensen denken.
De middenstand heeft zowiezo al een probleem. Veel mensen hebben een hypotheek van 125.000 tot 225.000 euro, afhankelijk van hun huis, met een relatief lage rente van 3,8 / 4,2% maar slechts met looptijd van 5/10 jaar. Wat denk je als straks de rente richting de 5,0% terugglijdt, dan komen er nog veel mensen financieel in de sores.
pi_35841993
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

De middenstand heeft zowiezo al een probleem. Veel mensen hebben een hypotheek van 125.000 tot 225.000 euro, afhankelijk van hun huis, met een relatief lage rente van 3,8 / 4,2% maar slechts met looptijd van 5/10 jaar. Wat denk je als straks de rente richting de 5,0% terugglijdt, dan komen er nog veel mensen financieel in de sores.
Daarom kijkt een slim persoon naar een hypotheek van 15-20 jaar nu.
pi_35842209
Ik ben ook overgestapt naar een andere zorgverzekeraar, niet alleen vanwege de prijs, maar ook vanwege de goede service (via internet declareren etc).
pi_35842523
Ik ben niet overgestapt. Had weinig nut. Heb een paar anderen bekeken en de basispakketten waren overal ongeveer even duur. Zat misschien een keer een euro verschil in. De aanvullende pakketten zullen ook niet veel verschillen. Ik blijf maar gewoon bij Menzis.
A mind with a heart of it's own
pi_35842553
Ook leuk om nu die posters van GL langs de weg te zien hangen waar ze allemaal nog met een glimlach op staan. Het scheen gister nogal een grafstemming te zijn in café het Bolwerk
pi_35842720
In de aanvullende paketten zit juist het verschil, het is allemaal zo ondoorzichtig als de pest

Tsja, wat had GL dan verwacht he? Dat mensen zomaar uit het niets op hen zou stemmen
pi_35842806
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef wendy-tje het volgende:
In de aanvullende paketten zit juist het verschil, het is allemaal zo ondoorzichtig als de pest

Tsja, wat had GL dan verwacht he? Dat mensen zomaar uit het niets op hen zou stemmen
Qua prijzen viel het allemaal wel mee geloof ik, en ik ben niet ontevreden met de inhoud van de aanvullende pakketten. Als m'n gaatjes maar gevuld worden en ik m'n medicijnen maar vergoed krijg
pi_35843185
Via internet declareren wil ik ook!

Ik hoop dat m'n tandarts nie meer met een incasso buro werkt.. naja.. denk het wel ivm met de allochtonen die nooit betalen.
pi_35843699
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Qua prijzen viel het allemaal wel mee geloof ik, en ik ben niet ontevreden met de inhoud van de aanvullende pakketten. Als m'n gaatjes maar gevuld worden en ik m'n medicijnen maar vergoed krijg
Ik wil helemaal niet voor de kids van een ander betalen
Dat is wat er nog echt mis is met dat zorgstelsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')