Wiegel valt al af..die heeft officieel bekend gemaakt niet verder te gaan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:27 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ze hadden het vanmorgen over Wiegel, Verdonk, van Balen en Rutten als kanshebbers![]()
Maar wat nog weleens vergeten wordt is dat het huidige kabinet grotendeels uit dezelfde partijen bestaat als het kabinet van toen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:01 schreef Mojave het volgende:
Aan de andere kant gaat Nederland natuurlijk door een economisch erg moeilijke tijd en dan is het wel erg makkelijk om de vinger naar de huidige regering te wijzen.
Balkenende mag dan misschien niet de juiste persoon wezen maar als je kijkt naar de situatie in het land dan heeft hij het ook een stuk moeilijker dan bijv. Kok toen de economie super sterk was.
Wat zou de regering dan moeten doen volgens jou? De meeste burgers willen geld zien en krijgen. Dat zou niet alleen bevordelijk zijn voor de economie lijkt me. Bijv. de inflatie op peil houden is ook een punt en daar merk je weinig van in je eigen portomonnee. Het terugdringen van het financieringstekort heeft op langere termijn voordelen voor de economie maar ook dat voel je niet rechtstreeks in je portomonnee. Ze kunnen zich beter richten op punten als het in standhouden van de huidige koopkracht. En daar falen ze..in mijn ogen net iets teveel bij bepaalde groepen mensen in nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:21 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Maar wat nog weleens vergeten wordt is dat het huidige kabinet grotendeels uit dezelfde partijen bestaat als het kabinet van toen.
Verder doet de huidige regering er niks aan om de economie uit het slop te trekken, maar maken ze door hun maatregelen de recessie alleen maar sterker. Kijk maar naar de landen om ons heen, daar is het herstel van de economie veel eerder begonnen dan hier...
Kamp wordt nu ook genoemd als opvolger van v.Aartsenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef wendy-tje het volgende:
Het instanthouden van de koopkracht is juist het punt waar het mij om gaat. Bepaalde groepen gaan er in koopkracht enorm op achteruit in het moment,. en met name de chronisch zieken hebben dat niet verdiend, maar kunnen door het nieuwe zorgstelsel en allerlei aanvullende maatregelen vaak niet meer redden.
Het verhaal van die staatsschuld is heel mooi, maar waarom moest dat nu net op dit moment? En waarom dan wel weer maatregelen waar alleen de rijkeren beter van worden?
Omdat de rijken in den haag zitten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef wendy-tje het volgende:
Het verhaal van die staatsschuld is heel mooi, maar waarom moest dat nu net op dit moment? En waarom dan wel weer maatregelen waar alleen de rijkeren beter van worden?
De middenstand heeft zowiezo al een probleem. Veel mensen hebben een hypotheek van 125.000 tot 225.000 euro, afhankelijk van hun huis, met een relatief lage rente van 3,8 / 4,2% maar slechts met looptijd van 5/10 jaar. Wat denk je als straks de rente richting de 5,0% terugglijdt, dan komen er nog veel mensen financieel in de sores.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef Carda het volgende:
[..]
Omdat de rijken in den haag zitten?
Als je de rente aftrek weghaalt valt bij hun de grootste klap
Maarja dat heeft dan weer effect op de huizen prijzen..en wie is dan de pineut? de middenstand!
Het is allemaal nie zo makkelijk als mensen denken.
Daarom kijkt een slim persoon naar een hypotheek van 15-20 jaar nu.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De middenstand heeft zowiezo al een probleem. Veel mensen hebben een hypotheek van 125.000 tot 225.000 euro, afhankelijk van hun huis, met een relatief lage rente van 3,8 / 4,2% maar slechts met looptijd van 5/10 jaar. Wat denk je als straks de rente richting de 5,0% terugglijdt, dan komen er nog veel mensen financieel in de sores.
Qua prijzen viel het allemaal wel mee geloof ik, en ik ben niet ontevreden met de inhoud van de aanvullende pakketten. Als m'n gaatjes maar gevuld worden en ik m'n medicijnen maar vergoed krijgquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef wendy-tje het volgende:
In de aanvullende paketten zit juist het verschil, het is allemaal zo ondoorzichtig als de pest
Tsja, wat had GL dan verwacht he? Dat mensen zomaar uit het niets op hen zou stemmen
Ik wil helemaal niet voor de kids van een ander betalenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Qua prijzen viel het allemaal wel mee geloof ik, en ik ben niet ontevreden met de inhoud van de aanvullende pakketten. Als m'n gaatjes maar gevuld worden en ik m'n medicijnen maar vergoed krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |