Daar kwam ik dus ook al Google-end terecht...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef Meimeltje het volgende:
Ik schrik me rot, zat net ook ff te googlen en kwam erachter dat Rene ook mensen heeft opgelicht die de neef van mijn vriend kent. Op mijn pc staat deze neef nog ingelogd op gummen.org (waar ik dus met googlen kwam), waardoor ik daar op het forum kan komen, en daar is ook een hoop te lezen, o.a. dus dat degene die ik ken mensen kent die opgelicht zijn. Hij schijnt echt geen lieverdje te zijn wat ik allemaal lees.
Maargoed eigenlijk moet ik me er helemaal niet mee bemoeien...en dit zegt nog niets over Daan, maar wilde het toch ff kwijt.
Leven in een fantasiewereldje misschien? Ik weet het ook niet hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef Sugar het volgende:
[..]
Nou, dit is echt een beetje onzin. Sorry dat het er rot uitkomt. Wanneer weet je dat het een meisje is? Met 18 weken ongeveer, toch? Op z'n vroegst. Dan dus om spullen vragen, met een lulverhaal van een vriendin. Tegelijkertijd vandaag en gisteren de bloedingen van een miskraam (met ruim 18 weken dan dus) en de financieel zeer lekkere situatie van haar vriend (opslag, hoog salaris, Chicago).
Ergens klopt er toch iets niet dan, in jouw versie?
maar dat kan een deel fantasiewereld zijn. Niet naar amerika vertrekken, maar naar koog aan de greppel voor een nieuw bestaan, want wie zoekt daar nou als ze naar "Amerika" zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
livelink als ze echt failliet zijn dan heb je ook geen geld om naar Amerika te verhuizen![]()
Amerika/Americaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
maar dat kan een deel fantasiewereld zijn. Niet naar amerika vertrekken, maar naar koog aan de greppel voor een nieuw bestaan, want wie zoekt daar nou als ze naar "Amerika" zijn.
okay, ff google opstarten hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef Sugar het volgende:
Als ik het Chicagoverhaal nog geloof, is dat omdat de ouders van Daanb dat hebben besproken met Ladybos. De reisjes waren ook waar (zie site met foto's), de "dure" spullen zijn gespot door Ladybos.
Dus als iemand nu een verdacht linkje plaatst over Ladybos of Misterbos, dan weten we echt niet meer hoe de vork in de steel zit.![]()
Maar over wie zegt dit nu weer watquote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
Rick heeft het er nog weken erna over gehad.
Poeh, poeh, wát een heksenjacht. Het is een best heftige vondst en dat betekent iets voor mensen hier. Liggen jullie daar echt wakker van, dat mensen daar dingen van gaan denken?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:06 schreef Karin het volgende:
He toch een heksenjacht blijkbaar
Kan er nou niet gewoon gewacht worden op uitleg?
Misschien wel heel naief van mij hoor maar wacht het nou eens een dagje af voordat iedereen zijn mening moet geven terwijl nog niet eens duidelijk is wat er precies aan de hand is.
Ik lig hier geen seconde wakker van hoor. Maar stel nou dat er toch ergens een logische verklaring voor is (lijkt mij ook niet maar je weet nooit) dan zou ik hem al niet meer geven als ik haar was als heel OUD al zijn mening klaar heeft.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef Sugar het volgende:
[..]
Poeh, poeh, wát een heksenjacht. Het is een best heftige vondst en dat betekent iets voor mensen hier. Liggen jullie daar echt wakker van, dat mensen daar dingen van gaan denken?
dan mogen we verder gokkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:12 schreef jessie het volgende:
Nou dan geef ze die niet en wat dan?
Wie opent de pollquote:
Als ze uberhaupt haar neus nog durft te laten zien nu ze met naam (namen) genoemd staan elders en gelinkt hier.... Lijkt mij persoonlijk een erg goede reden om beschaamd af te druipen en nooit meer weder te keren...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:11 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik lig hier geen seconde wakker van hoor. Maar stel nou dat er toch ergens een logische verklaring voor is (lijkt mij ook niet maar je weet nooit) dan zou ik hem al niet meer geven als ik haar was als heel OUD al zijn mening klaar heeft.
(dan ook maar eurocent in zakje mikt... ik vond het persoonlijk vreemd dat er geen foto's van het geheel zijn.. van alles bij elkaar.. dat had ik dus verwacht.. maar dacht al dat ik misschien wereldvreemd zou zijn?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef jessie het volgende:
Ik ben het wel met Belana eens hoor. Het is wel erg sterk dit allemaal. En die vriendin die is zeker nog steeds aan het bijkomen van geluk waardoor ze nog geen bedankje heeft kunnen schrijven
heu, ik dacht even dat sinterkloon het hier over zichzelf had.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef sinterkloon het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heeft Sinterkloon vernomen dat mensen met een bedenkelijke reputatie het over het algemeen niet zeer op prijs stellen wanneer zij ontmaskerd worden. Sinterkloon heeft daarom besloten om nog even zijn mijter op te houden en zijn baard niet af te doen.
Dat had ze al verteld, René had de camera mee naar Amerika....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
(dan ook maar eurocent in zakje mikt... ik vond het persoonlijk vreemd dat er geen foto's van het geheel zijn.. van alles bij elkaar.. dat had ik dus verwacht.. maar dacht al dat ik misschien wereldvreemd zou zijn?)
Ah, dat had ik dus niet meegekregen! * Ireth vist eurocentje terug!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat had ze al verteld, René had de camera mee naar Amerika....
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dus niet meegekregen! * Ireth vist eurocentje terug!
(dat vond ik dus jammer, had wel een overzichtsplaatje van het geheel willen zien namelijk!)
eerlijk gezegd had ik dat ook al verwacht dus zo wereldvreemd ben je niet hoor. edit: jah lees nu dus de verklaringquote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
(dan ook maar eurocent in zakje mikt... ik vond het persoonlijk vreemd dat er geen foto's van het geheel zijn.. van alles bij elkaar.. dat had ik dus verwacht.. maar dacht al dat ik misschien wereldvreemd zou zijn?)
Technisch gesproken maakt Sinterkloon niemand zwart, Sinterkloon wijst alleen op een topic elders.. en wij denken er zelf de rest bij... (ja ik ook! Kom ik eerlijk voor uit!)quote:Op maandag 6 maart 2006 23:24 schreef _evenstar_ het volgende:
ik verbaas me over dit,
Sowieso waarom wordt hier nu pas mee gekomen? en persoonlijk vind ik sinterkloon laf, je maakt anderen zwart ( uitgaande dat het verhaal vcan daan echt waar is) maar je verbergt je wel achter een kloontje.. wees dan zo stoer om dan ook eerlijk te zijn.
Van het weekend was hij toch niet in amerika?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat had ze al verteld, René had de camera mee naar Amerika....
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef jessie het volgende:
[..]
Van het weekend was hij toch niet in amerika?
Toen zat hij met dat leuke hondje en Dylan bij haar moeder. Waar toch ook de spullen stonden. Ik snap dan al niet waarom vriendin niet mee ging naar moeder. Dan had ze leuk de spulletjes kunnen zien.
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:32 schreef Triangeljosti het volgende:
Kan íemand een link posten naar een topic zodat ook mensen die niet 24/7 Fok volgen dit topic kunnen begrijpen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:32 schreef Triangeljosti het volgende:
Kan íemand een link posten naar een topic zodat ook mensen die niet 24/7 Fok volgen dit topic kunnen begrijpen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:34 schreef jessie het volgende:
Jongens dan moeten jullie maar wat vaker in oud komen hoor. Stelletje ramptoeristen![]()
Ik gok op linkje naar de start en het vervolg van de babyspulinzamelingsgedoetjedinges..quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef rena het volgende:
[..]
Kijk eens in de openingspost zou ik zeggen![]()
Ja dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef jessie het volgende:
[..]
Van het weekend was hij toch niet in amerika?
Toen zat hij met dat leuke hondje en Dylan bij haar moeder. Waar toch ook de spullen stonden. Ik snap dan al niet waarom vriendin niet mee ging naar moeder. Dan had ze leuk de spulletjes kunnen zien.
O zo, dan moeten ze zelf maar zoeken als ze echt zo nieuwsgierig zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok op linkje naar de start en het vervolg van de babyspulinzamelingsgedoetjedinges..
Ik heb (echt waar) 3 kwartier lopen zoekenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
O zo, dan moeten ze zelf maar zoeken als ze echt zo nieuwsgierig zijn.
Ik vind het maar een raar verhaal.
Met je ogen dichtquote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb (echt waar) 3 kwartier lopen zoeken
Mevr. A. poste over zwangere dinnetje zonder spulletjes, Heel Oud ging aan de inzameling. Men. A blijkt nu elders bekend te staan dankzij oplichtingspraktijken en Mevr. A. wordt daarbij met naam en toenaam genoemd.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef Triangeljosti het volgende:
Waar gaat dit nou over? Ik snap een oplichtingsding en die heeft hier ook wat geprobeerd?
Ik dacht dat je het nu verkocht had op marktplaatsquote:Op maandag 6 maart 2006 23:42 schreef jessie het volgende:
Ik heb van de week een boek geleend uit de bieb . Makkelijk geld heet dat.
vraag en aanbod kinderspullen deel 7quote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb (echt waar) 3 kwartier lopen zoeken
Sorry, Jessiequote:
ik heb er niet zo'n probleem mee. van mij mag sinterkloon. ik ben alleen maar blij dat hij/zij mij weer met de neus op de feiten gedrukt heeft dat je niet klakkeloos alles kan geloven op internet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:44 schreef teig het volgende:
verhaal over sinterkloon......
is dat geen open deur intrappenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
Waarom kreeg je zo'n onwijs snelle echo?
Wat heb je daarop gezien zodat je nu wéét dat je niet meer zwanger bent?
ik heb ook ooit een echo gehad bij bloedingen en krampen. daar was niets meer op te zien dan een lege baarmoeder. ik neem aan dat daan iets dergelijks te zien heeft gekregen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:53 schreef Sugar het volgende:
Hoezo, ladywrb?
omdat ik in eerste instantie niet wist of ik het kindje wilde aangezien het voor mijn ongelooflijk snel na Dylan was en ik niet wist of ik het met de combinatie naar Amerika verhuizen wel aankon. Toen we hadden besloten het toch te houden en er voor te gaan kreeg ik enorme krampen met bloed. We hebben het ziekenhuis gebelt en uitgelegt wat er aan de hand was en omdat de vorige keer ook zo fout is gegaan, maar bij Dylan er ook krampen en bloedverlies was en die al 14 weken was omdat ik de krampen en bloedverlies als menstruatie zag, mochten we maandagochtend komen. Dit is toen sochtends verschoven naar smiddags en maandag heb ik waarschijnlijk ook de bloeding gehad wat er voor zorgde dat er geen (vol) vruchtzakje meer te zien was op de echo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
Waarom kreeg je zo'n onwijs snelle echo?
Wat heb je daarop gezien zodat je nu wéét dat je niet meer zwanger bent?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
knip
verder begint het wel steeds meer tot me door te dringen en heb ik mn bakje filet american alweer in de prullenbak gedumpt. Ik begin het ook wel een beetje leuk te vindenmaar ben nog wel voorzichtig aangezien ik pas heel kort zwanger ben waarschijnlijk. Heb maandagochtend een echo dus ben benieuwd..
knip
Zoals ik al zei had ik maandagochtend sowieso een echo om te kijken en praten over wat ik nou precies wou! dus kijken hoe ver ik was etc!quote:Op maandag 6 maart 2006 06:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
-knip-
Daarna weer terug naar mn eigen kindje met een heel mooi gevoel. Onderweg alleen weer last van enorme krampen in mn buik en toen ik bij mn moeder kwam bloedverlies. Ik dus gelijk heel bang en Rene ook. We hebben afgesproken dat ik heel rustig doe en we hebben een hotel geboekt in Rotterdam aangezien we zondag ook een verjaardag hadden in de omgeving. We zijn zondag op verjaardagsvisite gewest en ook daar kreeg ik weer enorme krampen en bloedverlies. Dus op tijd weg gegaan en zondag heel de dag in mn bed gelegen.. Met enorme gemengde gevoelens. Ik had het even niet meer. Het was echt even allemaal too much, too impressive.
Maar het gaat nu wel ok. Geen krampen en bloedverlies meer gehad en ik ga zodadelijk gelijk bellen.
-knip-
quote:We zijn NIET failliet, we hebben anderhalf jaar lang krom gelegen om alles terug te betalen..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
omdat ik in eerste instantie niet wist of ik het kindje wilde aangezien het voor mijn ongelooflijk snel na Dylan was en ik niet wist of ik het met de combinatie naar Amerika verhuizen wel aankon. Toen we hadden besloten het toch te houden en er voor te gaan kreeg ik enorme krampen met bloed. We hebben het ziekenhuis gebelt en uitgelegt wat er aan de hand was en omdat de vorige keer ook zo fout is gegaan, maar bij Dylan er ook krampen en bloedverlies was en die al 14 weken was omdat ik de krampen en bloedverlies als menstruatie zag, mochten we maandagochtend komen. Dit is toen sochtends verschoven naar smiddags en maandag heb ik waarschijnlijk ook de bloeding gehad wat er voor zorgde dat er geen (vol) vruchtzakje meer te zien was op de echo.
Rene heeft faillisement over zn bedrijf aangevraagd en we zijn daar sinds eind van het vorige jaar helemaal uit. Dus het is voia de rechtbank wetterlijk opgeheven!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:21 schreef Kbot2000 het volgende:
Ik ben het wel met Sugar eens, ik heb ook eens een aantal topics terug zitten lezen en er kloppen gewoonweg een aantal zaken niet. Ook ik blijf bij mijn woorden. Waar rook is....
Ook nu zitten er gaten in de uitleg:
[..]
De eerste posts uit het linkje in de OP is op 7 november 2005....
wat wil je in godsnaam zeggen?quote:
Ik zou graag zien dat je niet zo overduidelijk in de slachtoffer rol duikt, maar indien mogelijk bewijst dat je wel oprecht bent.quote:
die kwamen tien minuten later, omdat ze de hond weg moesten brengen (of zoiets)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:28 schreef Sugar het volgende:
Dat je schrijft: we belden het ziekenhuis vanwege krampen en bloed.
Maar je schrijft op zaterdag rond 11.00 uur een heel verhaal over vanalles rond je nieuwe zwangerschap, inclusief de afspraak voor de echo. Je schrijft frappant genoeg niets over bloed en ontzettende krampen op dat moment.
Lekker makkelijk imho..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:37 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ik heb mn verhaal gedaan.. en mijn verhaal klopt. Als mensen hier aan twijfelen moeten ze dat maar vooral gaan doen. Zoals al eerder gezegt, ik ben hier nu gewoon klaar mee en heb hier absoluut op dit moment geen zin in.
Mjah, tegen 35 wilde wijven lullen welke meerendeels hun oordeel al klaar hebben is natuurlijk ook nutteloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |