is dat geen open deur intrappenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
Waarom kreeg je zo'n onwijs snelle echo?
Wat heb je daarop gezien zodat je nu wéét dat je niet meer zwanger bent?
ik heb ook ooit een echo gehad bij bloedingen en krampen. daar was niets meer op te zien dan een lege baarmoeder. ik neem aan dat daan iets dergelijks te zien heeft gekregen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:53 schreef Sugar het volgende:
Hoezo, ladywrb?
omdat ik in eerste instantie niet wist of ik het kindje wilde aangezien het voor mijn ongelooflijk snel na Dylan was en ik niet wist of ik het met de combinatie naar Amerika verhuizen wel aankon. Toen we hadden besloten het toch te houden en er voor te gaan kreeg ik enorme krampen met bloed. We hebben het ziekenhuis gebelt en uitgelegt wat er aan de hand was en omdat de vorige keer ook zo fout is gegaan, maar bij Dylan er ook krampen en bloedverlies was en die al 14 weken was omdat ik de krampen en bloedverlies als menstruatie zag, mochten we maandagochtend komen. Dit is toen sochtends verschoven naar smiddags en maandag heb ik waarschijnlijk ook de bloeding gehad wat er voor zorgde dat er geen (vol) vruchtzakje meer te zien was op de echo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:49 schreef Sugar het volgende:
Waarom kreeg je zo'n onwijs snelle echo?
Wat heb je daarop gezien zodat je nu wéét dat je niet meer zwanger bent?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
knip
verder begint het wel steeds meer tot me door te dringen en heb ik mn bakje filet american alweer in de prullenbak gedumpt. Ik begin het ook wel een beetje leuk te vindenmaar ben nog wel voorzichtig aangezien ik pas heel kort zwanger ben waarschijnlijk. Heb maandagochtend een echo dus ben benieuwd..
knip
Zoals ik al zei had ik maandagochtend sowieso een echo om te kijken en praten over wat ik nou precies wou! dus kijken hoe ver ik was etc!quote:Op maandag 6 maart 2006 06:50 schreef DaanBanaantje het volgende:
-knip-
Daarna weer terug naar mn eigen kindje met een heel mooi gevoel. Onderweg alleen weer last van enorme krampen in mn buik en toen ik bij mn moeder kwam bloedverlies. Ik dus gelijk heel bang en Rene ook. We hebben afgesproken dat ik heel rustig doe en we hebben een hotel geboekt in Rotterdam aangezien we zondag ook een verjaardag hadden in de omgeving. We zijn zondag op verjaardagsvisite gewest en ook daar kreeg ik weer enorme krampen en bloedverlies. Dus op tijd weg gegaan en zondag heel de dag in mn bed gelegen.. Met enorme gemengde gevoelens. Ik had het even niet meer. Het was echt even allemaal too much, too impressive.
Maar het gaat nu wel ok. Geen krampen en bloedverlies meer gehad en ik ga zodadelijk gelijk bellen.
-knip-
quote:We zijn NIET failliet, we hebben anderhalf jaar lang krom gelegen om alles terug te betalen..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:58 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
omdat ik in eerste instantie niet wist of ik het kindje wilde aangezien het voor mijn ongelooflijk snel na Dylan was en ik niet wist of ik het met de combinatie naar Amerika verhuizen wel aankon. Toen we hadden besloten het toch te houden en er voor te gaan kreeg ik enorme krampen met bloed. We hebben het ziekenhuis gebelt en uitgelegt wat er aan de hand was en omdat de vorige keer ook zo fout is gegaan, maar bij Dylan er ook krampen en bloedverlies was en die al 14 weken was omdat ik de krampen en bloedverlies als menstruatie zag, mochten we maandagochtend komen. Dit is toen sochtends verschoven naar smiddags en maandag heb ik waarschijnlijk ook de bloeding gehad wat er voor zorgde dat er geen (vol) vruchtzakje meer te zien was op de echo.
Rene heeft faillisement over zn bedrijf aangevraagd en we zijn daar sinds eind van het vorige jaar helemaal uit. Dus het is voia de rechtbank wetterlijk opgeheven!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:21 schreef Kbot2000 het volgende:
Ik ben het wel met Sugar eens, ik heb ook eens een aantal topics terug zitten lezen en er kloppen gewoonweg een aantal zaken niet. Ook ik blijf bij mijn woorden. Waar rook is....
Ook nu zitten er gaten in de uitleg:
[..]
De eerste posts uit het linkje in de OP is op 7 november 2005....
wat wil je in godsnaam zeggen?quote:
Ik zou graag zien dat je niet zo overduidelijk in de slachtoffer rol duikt, maar indien mogelijk bewijst dat je wel oprecht bent.quote:
die kwamen tien minuten later, omdat ze de hond weg moesten brengen (of zoiets)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:28 schreef Sugar het volgende:
Dat je schrijft: we belden het ziekenhuis vanwege krampen en bloed.
Maar je schrijft op zaterdag rond 11.00 uur een heel verhaal over vanalles rond je nieuwe zwangerschap, inclusief de afspraak voor de echo. Je schrijft frappant genoeg niets over bloed en ontzettende krampen op dat moment.
Lekker makkelijk imho..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:37 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ik heb mn verhaal gedaan.. en mijn verhaal klopt. Als mensen hier aan twijfelen moeten ze dat maar vooral gaan doen. Zoals al eerder gezegt, ik ben hier nu gewoon klaar mee en heb hier absoluut op dit moment geen zin in.
Mjah, tegen 35 wilde wijven lullen welke meerendeels hun oordeel al klaar hebben is natuurlijk ook nutteloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |