quote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef Icaä het volgende:
En toch doe ik een volgende keer gewoon weer wat ik dit keer ook deed.
Omdat er ook mensen zijn die het wél echt nodig hebben. Omdat ik niet wil geloven dat de wereld alleen maar bestaat uit free loaders en oplichters. Omdat ik graag zou hebben dat iemand zich om mij bekommerde als ik in een rotsituatie zou zitten. Daarom. En als ik mijn hoofd gestoten zou hebben, jammer dan. Daar laat ik de volgende niet onder lijden.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef Icaä het volgende:
Omdat er ook mensen zijn die het wél echt nodig hebben. Omdat ik niet wil geloven dat de wereld alleen maar bestaat uit free loaders en oplichters. Omdat ik graag zou hebben dat iemand zich om mij bekommerde als ik in een rotsituatie zou zitten. Daarom. En als ik mijn hoofd gestoten zou hebben, jammer dan. Daar laat ik de volgende niet onder lijden.
We konden wel een clubje beginnen; ik sluit me bij je aanquote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef Icaä het volgende:
En hier sluit ik me ook bij aan. We hebben zelf ook een nare ervaring met iets weggeven en er niet eens een dank je wel voor terug krijgen, en dat betrof een auto nb...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:41 schreef Belana het volgende:
ow, maar het feit dat jullie dat gedaan hebben vind ik ook prachtig! En dat je het weer zou doen ook! Ik ben blij dat er zulke mensen bestaan! echt!
Ik heb zelf al heel wat spullen weg gegeven aan mensen, alleen dan wel mensen in de buurt, waarvan ik het zeker weet. Ja, in dat opzicht ben ik wat cynisch geworden.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef Sugar het volgende:
Ja, tuurlijk kan het nep zijn.
Maar november de eerste post en een paar dagen terug de laatste. Geduldige mensen om je punt te maken daar.
Ja maar bix, die beschuldigingen zijn al vanaf November.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef bixister het volgende:
jee wat een gek verhaal. lijkt me wel veel te vroeg voor een oordeel, voor zover ik het zie kan iedere gek een topic openen op dat opgelicht-forum, en met een paar verschillende bijdragen lijkt de beschuldiging al snel een vaststaand feit.
Nee, ik niet. Mijn reactie sloeg ook op het issue naïviteit, niet op het gebeuren omtrent Daan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Sugar het volgende:
Maar ik denk ook niet dat iemand zich druk maakt om wat ie heeft gegeven, wel? Of om hoe erg dat is? Ik niet in elk geval. Ik wilde alleen geen kosten maken (een soort principieel gevoel), daarom spande ik ElisaB voor mijn karretje.![]()
paar postjes boven je, ladybos is op de verjaardag van Dylan geweest. En volgens mij kent Renzell haar ook irl... maar daar ben ik niet 100% zeker van.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef Sugar het volgende:
Wie kent Daanb dan irl?
Kijk dat bedoel ik dus, het is dus niet iemand die ik ken, maar wel weer iemand die anderen wel weer kennen (klopt dit grammaticaal?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef Lishe het volgende:
Op de grote kleine babietjes meet was Daan ook aanwezig. Daar heb ik, en nog een heel stel, haar irl gezien.
kzit op ouwe puut, ouwe aanslingerbak, zonder msn... ben allang blij dat ik kan inetten! ik ga proberen te downen, voeg me dan ff toe met msn(apestaartje)ireth.nlquote:Op maandag 6 maart 2006 21:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ireth kom es online
Open een topic..quote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef moussy het volgende:
Nou mensen, ik heb wel zin in nieuwe spullen in mn tuin, mn budget is spontaan op 0,0 niks nada noppes
ja maar dan moet ik naar Flora * Fauna gaanquote:
Heb nog wel een bak zand staanquote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef moussy het volgende:
Nou mensen, ik heb wel zin in nieuwe spullen in mn tuin, mn budget is spontaan op 0,0 niks nada noppes
Volgens mij zouden we nog een keer afspreken...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik naar Flora * Fauna gaan
Nou, ik wil welmadeliefjes
het is voor een vriendinquote:
Als je bij mij de tuin leeg komt halen mag je alles wat erin staat hebben (lees: een hele berg aarde die de oude bewoner gebruikt heeft voor een ophoging, en een heleboel onkruid). Oh ja, en een kruiwagenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:02 schreef moussy het volgende:
Ja klopt!!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden we nog een keer afspreken...![]()
oh ja? ik weet van niksquote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef Belana het volgende:
volgens mij krijgt moussy nog stteds wat van ons
Dat was ik dus, vriendje stond nog ingelogdquote:
Waar ik ben is zij ookquote:Op maandag 6 maart 2006 21:35 schreef Lishe het volgende:
[..]
Als Daan een goede verklaring heeft wil ik best nog die kant afreizen. Zo niet dan is het klaar en breng ik de spullen van Rottdog terug naar Rottdog. (In de hoop een glimp van Zoe op te pikken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |