Indien datgene onder die linkjes klopt dan is die smile multi toepasbaar....quote:Op maandag 6 maart 2006 21:14 schreef Loena-tik- het volgende:
Oehhh jokkebrokjes ik vind de volgende smilie nu wel legitiem![]()
![]()
![]()
Ach troost je jouw kleding vond ze toch niet goed genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Ladybos het volgende:
Jemig, ik ben hier echt ontdaan van.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:18 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ach troost je jouw kleding vond ze toch niet goed genoeg![]()
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:20 schreef Igraine het volgende:
Ik zou zeggen, laten we geen overhaaste conclusies trekken...
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:18 schreef Icaä het volgende:
Ehm, laten we even wachten met oordelen tot we hoor en wederhoor hebben gehad.
sommigen gaat het om het spel en niet om de knikkers. Maar goed, misschien is er een verklaring voor.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Icaä het volgende:
Hé, die actie is toch spontaan gekomen, ze heeft er toch niet echt zelf op aangestuurd? En laten we eerlijk zijn, wat móet je met al die spullen. Verkopen op marktplaats? Hou toch op, daar krijg je bijna niks meer van (geloof me, ik heb net tegen een habbekrats prachtige babykleding verkocht, mag nog blij zijn dat ik er íets voor teruggekregen heb).
Ook dat jaquote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Icaä het volgende:
En laten we eerlijk zijn, wat móet je met al die spullen. Verkopen op marktplaats? Hou toch op, daar krijg je bijna niks meer van (geloof me, ik heb net tegen een habbekrats prachtige babykleding verkocht, mag nog blij zijn dat ik er íets voor teruggekregen heb).
als het inderdaad foute boel is, vind ik het jammer dat ik het niet naar de kledingbank gebracht heb.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Icaä het volgende:
Hé, die actie is toch spontaan gekomen, ze heeft er toch niet echt zelf op aangestuurd? En laten we eerlijk zijn, wat móet je met al die spullen. Verkopen op marktplaats? Hou toch op, daar krijg je bijna niks meer van (geloof me, ik heb net tegen een habbekrats prachtige babykleding verkocht, mag nog blij zijn dat ik er íets voor teruggekregen heb).
Maak je geen zorgen over mij; ik heb een gezellige dag gehad en had er een goed gevoel over (als in: heb het geen moment náár gevonden); was gewoon een prima dag met leuke mensen! Linksom, of rechtsom; geen zorgen!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:18 schreef Belana het volgende:
ik vind het heel erg voor alle gulle gevers en zeker voor elisaB.
Staan mijn dozen nog in je gangquote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef Lishe het volgende:
Ik ga ervan uit dat de actie gewoon echt voor de vriendin van Daan is. Maar dan nog geef ik liever aan iemand van wie de intenties altijd oprecht zijn.![]()
geen idee, maar als leugens zo makkelijk je strot uit komen, heb ik mijn ernstige twijfelsquote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Niemand liegt over alles. Toch? Hoop ik...
Sommige mensen liegen óók voor aandachtquote:
Nou, de kans dat zij nog een reactie zal geven, acht ik niet groot. Ook al is het hele vriendin-gebeuren wél waar, dan nog...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef E.T. het volgende:
laat ik het zo zeggen...
Ik ben erg benieuwd naar de andere kant van het verhaal en dus de reactie van Daan.
Er kunnen wel 20 reacties onder 20 verschillende namen gepost zijn door 2 personen of zelfs 1 persoon.. meerdere reacties is geen garantie dat het ook waar dient te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef Ladybos het volgende:
Nou weet je, iedereen kan wel een berichtje zetten op die site van opgelicht. Als je boos bent op iemand ofzo. Maar er zijn er meerderen die er op reageren dat zij ook zijn opgelicht door hun. En dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet echt in hun voordeel pleiten
hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Belana het volgende:
ik vind een hoop mensen hier erg naief...
maar misschien heb ik te veel mee gemaakt hoor...
Als Daan een goede verklaring heeft wil ik best nog die kant afreizen. Zo niet dan is het klaar en breng ik de spullen van Rottdog terug naar Rottdog. (In de hoop een glimp van Zoe op te pikkenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
en hoe zit het met de dames die van de week nog bij haar langs zouden komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |