Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef Jelief het volgende:
M@x, ik heb je toegevoegd aan mijn msn, ik heb interesse in dat roze shirt \'my dad..\'
hij is zo rood: Yoram met hetzelfde leuke shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
Rood is beter! Emma is meer een rood meisje dan een rose meisjequote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
Sara weegt inmiddels bijna 8 kilo, volgens mij kan ze tot 9 kilo in de cosi. En ik denk dat ze tegen die tijd wel aan de 9 kilo zit, zo snel als het nu gaatquote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef bixister het volgende:
he daan, wat een ellendige situatie voor je vriendin. helaas heb ik niet veel voor haar, ik heb vanmiddag net héél veel spullen aan een hoogzwangere vriendin gegeven, en de rest is zo'n beetje allemaal aan mijn zwager beloofd...
maar even offtopic: fuente, waarom verwacht je dat sara zo snel uit de maxicosi is? ze is toch pas een maand of 8 hooguit dan? het wordt tegenwoordig aangeraden om ze zolang het nog enigszins past (vaak ± 1 jaar) in de maxicosi te laten. (anna is ook nog niet over).
huh? Het is toch 13 kilo? Of vergis ik me nou?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Fuente het volgende:
[..]
Sara weegt inmiddels bijna 8 kilo, volgens mij kan ze tot 9 kilo in de cosi. En ik denk dat ze tegen die tijd wel aan de 9 kilo zit, zo snel als het nu gaat![]()
Wij hebben een maxicosi (die met gordel aanspanner) en volgens mij kun je die niet andersom plaatsenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef bixister het volgende:
je kunt een (gewoon) groter stoeltje ook achterstevoren monteren.
oh, bij ons is de babybjorn tot 12 kilo (maar dat is dan wel de active, zit misschien verschil tussen?)quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef bixister het volgende:
ik heb 't net even opgezocht en 't is tot 13 kilo inderdaad. de babybjorn is tot 9 kilo.![]()
Ik stuur sowieso een setje kleding voor meiskes op. Waar kan het naartoe? Misschien niet handig om een adres op fok te zetten, maar mail me anders maar op lauravelthuisen@planet.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 08:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ow, wat zijn jullie lief![]()
![]()
Ze zit in zo'n rotsituatie en ik wil dr echt zoveel mogelijk helpen, maar tis ook weer niet zo dat wij aan het eind van de maand bergen met geld overhouden dat ik alles nieuw voor dr kan kopen.. en t jammere is dat ik in kleertjes echt alles stoer/blauw/absoluut niet meisjes heb..
Ze komt uit RIdderkerk (vlakbij Rotterdam)
Maar kleertjes enzo in maat 56/62 (roze roze roze) is vooral nog nodig want ze heeft amper aan kleertjes gedacht.. Het enige wat ze heeft is een bedje en commode.. de kast krijgt ze van mij, wipstoel en kinderstoel ook.
Het is dus vooral kleertjes en aankleding van het kamertje.. zodat het niet zo'n kil kaal kamertje wordt.. dus van muziekmobiel tot hemeltje tot aankleedkussenhoes tot weet ik veel wat. En dan het liefst een beetje meisjesachtig enzo.. dat zou wel erg leuk zijn.. maar al het andere is ook HEEL erg welkom.. nogmaals ik vind jullie echt heel erg lief!Dank jullie wel..
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik stuur sowieso een setje kleding voor meiskes op. Waar kan het naartoe? Misschien niet handig om een adres op fok te zetten, maar mail me anders maar op lauravelthuisen@planet.nl
Ik ben pas vanavond weer terug, maar dan zie ik 't wel, maak ik meteen een pakketje.
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Ladybos het volgende:
Daan ik heb ook nog een boel kleertjes en spulletjes over, dus ik kan het een en ander meenemen naar Dylan's verjaardag.
Ik heb het eea uitgezocht maar het is iig barweinig. Ze heeft een standaart uitkering en krijgt natuurlijk een verhoging als de kleine er is.. maar het is lang niet genoeg om alles van in te kopen. Ze zal straks gewoon heel zuinig moeten leven, maar dat lukt wel. Het is nu gewoon het begin wat zo ontzettend lastig is omdat ze geen cent kan missen.. en daarom probeer ik haar zo te helpen.. eigenlijk het enige wat voor mij goed genoeg voelt, samen met er gewoon voor haar zijn als ze me nodig heeft. De beginaankopen zijn gewoon zo veel.. en ik wil haar niet laten zitten met een kaal kamertje zonder gordijnen, een lege kledingkast etc etc voor die kleine. Tis al allemaal moeilijk genoeg..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef Xanthe het volgende:
Weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort , maar kan ze geen geld uit een "potje" krijgen van de sociale dienst of op een andere manier via de gemeente (sociale zaken). NIet geschoten is altijd mis
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Daan, ik mail als ik een keer gezocht hebhet is hartstikke lief dat je dit doet voor je vriendin. Het is inderdaad vervelend zat zulke dingen en het laatste waar je dan zin hebt om je druk over te maken is spullen die er niet zijn enzo. Gelukkig zijn er vaak zat lieve mensen die je dan zomaar ineens willen helpen en daar willen wel eens fijne dingen uit naar voren komen. zo heb ik Ireth leren kennen
Ik heb volgens mij 2 slaapzakjes en als ik me niet vergis 3 badjasjes! Ik duik hier eens de zolder op voor alle spulletjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
29 april is ze uitgerekend..
slaapzakje is welkom, badjasjes ook en kleding ook heel erg![]()
Box en wipstoeltje leent ze van m'n moeder..
durf het bijna niet te vragen maar hebben jullie misschien ook iets van babykameraankleding over? lampje/schilderijtje/hemeltje etc?![]()
Ik zal eens kijken wa tik aan decoratiespul heb / overhou. Suus gaat binnenkort toch naar een peuterkamer over!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef Ireth het volgende:
edit: kheb ook nog een hemeltje, in blauw creme roze tinten met beertjes, echter alleen geen hemelstang er bij. Die mag er ook bij indien gewenst!
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Ireth het volgende:
Aangezien Suus trouwens toch dekbedjes gebruikt heb ik trouwens ook nog 2 witte lakentjes met kroontjes er op geborduurd!
*vrachtwagentje huurt*
Oja, je hoeft niets te zeggen, ben zelf onwijs vaak geholpen met spulletjes en het voelt gewoon lekker om ook te kunnen doen!
Zulke dingen doe ik niet meer nu ik meerderjarig ben rememberquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Ireth het volgende:
Doe maar ff mailen Daan ( ireth(a)ireth.nl ), desnoods regel ik wel samen met Luchtbel een transportje oid
Die kleine kleertjes van jou zijn hierquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Daan ik heb nog wel dingen als dekentjes en lakens. Ook twee kleine slaapzakjes. Kleine kleertjes niet die zijn allemaal al weg . Als je het wil hebben dan zoek ik het volgende week even op, het heeft nog niet zo veel haast toch?
Nee joh geen probleem! Het belangrijkste is dat ze er 1 heeft toch! Je bent lief joh dat je dit allemaal regelt!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef DaanBanaantje het volgende:
haha LB
Ireth.. badje heb ik al voor dr, want Dylan zit altijd in het grote bad.. maar wel weer echt heel liefdurf het bijna niet te weigeren
Wij hebben ook geen groot badquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ireth.. die is leuk! en handigdie past toch in een babybadje? want een groot bad heeft ze niet
IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef snoopy het volgende:
Sjak, ben je woensdag, donderdag of vrijdag thuis? dan kan ik het misschien even bij je afgeven vanuit mijn werk. Das vlakbij jou volgens mij.
Ik beloof niks, maar ik ga de kasten even doorspitten. Ik weet echt niet meer zeker of ik ze heb.....(verhuizing en dingen kwijtraken enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef DaanBanaantje het volgende:
nijntje jaaaaanijntje is leuk!
Hijs voornamelijk handig als ze flink spekkig rond de 2 a 3 maanden zitten, dan kunnen ze er goed in liggen en heb je een handje vrij om te poedelen en haartjes te wassen enzo! Zodra ze zelf willen gaan zitten kan je hem aan de kant gooien, dan is ie niet meer handigquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ireth, is dat een handig ding??
jaaa kewl! leuk! lief!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen groot badhij is juist voor in een babybadje
Ik doe um er bij!
Vicky het is een geweldig dingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ireth, is dat een handig ding??
Ik werk tot half 6. Zeg het maar, wat jou het beste uitkomt. Fiets ik langs en geef het even af.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef sjak het volgende:
[..]
IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.
Vicky, ik heb er net een op de kop getikt via marktplaats, daar kom je ze regelmatig tegen in verschillende uitvoeringen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef Vicky het volgende:
hmm dan toch maar eens kijken in de winkel
Kan ik dan op mijn beurt misschien weer spul bij jou achterlaten zodat Sjak dat mee kan nemen (of iemand anders?)quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Ireth het volgende:
Sjak, kom jij op je route via Utrecht? Anders kan je hier ook spul oppikken?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Je bent vergeten te zeggen dat je het lief vindt
is prima hoor, meneerm@x lijkt op mijn meneermartineke, die vind het ook allemaal onzin als ik iets wilquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef m@x het volgende:
Martineke, ik mail je morgen even over wanneer we die projector komen halen (maar volgens mij vind meneerm@x het maar onzin dat ik dat ding zo graag wil hebben[/sub]
Ik heb nog geen mail. Of heb je inmiddels toch al genoeg?quote:[
Icaa, dingetjes om het kamertje gezellig te maken zijn absoluut welkom! Dus als je ze nog kwijt wil.. GRAAG!
had vanmorgen gemaild, heb m net opnieuw verzonden!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail. Of heb je inmiddels toch al genoeg?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar positiekleding? en dan in welke maat?
Oke, ehhm ik weet natuurlijk niet zo goed wat ik precies krijg opgestuurd, maar ik ga mn best doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
misschien is het handig als je opgeeft wat er nog nodig is
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:19 schreef Ladybos het volgende:
Iemand nog interesse in zwangerschapskleding (maat 40-42) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |