abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34770791
Nou ik ben ook met de grote opruiming bezig:

1. Rood t-shirt maat 74 H&M/ Wit shirt (a-lijn) Mexx maat 68

2.Rokje maat 74 / Broekje Prenatal maat 68

Op de achterkant nog een print op het rokje

3. Leuke set van Mexx maat 68, broekje heeft een nep omslag. Ik heb er ook nog bijpassende schoentjes bij.

4. Set van Villa Happ maat 68

5. Stoere set van H&M LOGG. Op de achterkant van de broek nog leuke stiksels.

6. Set van Villa Happ maat 68

7. T-shirt van Mexx maat 68

8. Hemdje wit/oranje van Esprit maat 74/ Streepjes hemdje maat 74

9. Korte broek met t-shirt maat 74

10. 2 zomerjurkjes. Ideaal voor naar strand/zwembad etc. Maat 74

11. Korte broek met t-shirt

12. H&M set maat 74. Rokje heeft ook een broekje (LOGG)

13. Zomerse set van Dirkje. Maat 74 korte broek, Shirt heeft knoopjes aan de achterkant en heeft een A-lijn. Bijpassende hoofddoek.

14. Spijkerbroek Hema met verstelbaar elastiek maat 74

15. Shirt van E-sprit maat 74

16. Schattig setje van Mexx, beide maat 74

17. Shirt van Ducky Beau maat 68

18. Wijde broek met ceintuurtje van Hema maat 68. Een superbroek!

19. Set van Villa Happ maat 68

20. Linnen broekje maat 74

21. Set van Villa Happ. Rokje is een overslag broek Heb er ook nog een bijpassende majo bij.

22. Hema shirts maat 68

23. Strandjurk maat 74

24. Broekje Prenatal maat 62

25. Set van Villa Happ maat 68

26. 2 Halter hemdjes maat 74 van de Hema

27. Set van Bon\' aparte maat 70 Korte broek en tshirt

28. 3 tshirts van V&D maat 74, vallen klein!

29. Broek maat 74 Ducky Beau

30. Shirt van Ducky Beau maat 74

31. Superbroek van de Hema in het rood maat 74

32. Eventueel bijpassen shirtje van de Hema maat 74

Nou ja ik moet nog het e.e.a. op de foto zetten, maar zo wel ff genoeg voor vandaag.
Zie profiel voor mail adres.
  zondag 5 februari 2006 @ 20:58:57 #132
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34773428
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef Jelief het volgende:
M@x, ik heb je toegevoegd aan mijn msn, ik heb interesse in dat roze shirt \'my dad..\'
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 5 februari 2006 @ 21:12:15 #133
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34773926
Stiekemurd leuke kleding! Maar of ikhet nodig heb.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:47:24 #134
34891 melonovy
La Kutschie
pi_34775304
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:

[..]

Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
hij is zo rood: Yoram met hetzelfde leuke shirt
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_34775706
stiekemerd ik vind 't ook heel leuke kleertjes zeg. en wooh ook al zoveeeel!
pi_34785341
jah hou op schei uit
met pijn in miijn hart hoor... en tis niet eens alles
pi_34791702
Oh stiekemerd, wat een leuke kleding!

Als ik een meisje zou hebben zou ik het allemaal nemen echt heel leuk!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_34791972
Hehe jah tis echt schandalig wat Benthe heeft... Ben nu alles op Marktplaats aan het zetten.... wat een werk zeg
En moet maatje 62 nog op de foto zetten...
pi_34792487
Schoenen bij set van Mexx:

Het majootje bij de set van Villa Happ:

Paar schoentjes van de Hema. Volgens mij maat 74.

Maatje 50 van Hema (nog nooit aangehad)

Super leuke spijkerjurk van Mexx maat 50/56

Set van Villa Happ, maat 56

Mexx shirt maat 50/56

Set van Villa Happ maat 56

Supergaaf setje van Mexx. Alles maat 74, behalve het hemdje maat 80 maar valt klein. Ik verkoop deze set in 1 en niet apart.

Set van H&M maat 74

[ Bericht 90% gewijzigd door Stiekemurd op 06-02-2006 14:07:35 (nieuwe aanbiedingen) ]
pi_34793802
En nog een zooi.
Even het laatste...

Maat 56 van Prenatal.

Nijntje set. Er staat maat 68 in, maar is echt maat 62!

Spijkerblousje maat 62. Nog nooit aangehad.

Hele fijne broeken van Prenatal maat 62
Voorkant:
Achterkant:

Eventueel bijpassen shirtje van Prenatal maat 62

Leuk broekje maat 62. Op de rechterpijp is een stiksel in babyroze.

Broekje Prenatal maat 56

H&M setje maat 68
pi_34795560
Oh, die nijntje spijkerbroek is zo leuk! Maar ik niet dat Jenthe het gaat passen. Ik heb toevallig ook net de H&M broek met borduursels en ceintuur op marktplaats gegooid maar ik had hem in maatje 80. Dus als iemand interesse heeft hier? Jenthe en Benthe hebben dus niet meer dezelfde broek
pi_34795695
interesse in deze knalrode schoenen maatje 20?

iemand
  maandag 6 februari 2006 @ 15:42:43 #143
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34796247
Heb ook weer eens een zooi neergezet op Marktplaats dus mocht iemand het willen bekijken onder de naam Daan kun je me vinden.

Deze week komt daar nog meer op te staan.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:15:40 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34822509
quote:
Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:

[..]

Rood is beter! Emma is meer een rood meisje dan een rose meisje
Ik had je gemaild maar dat is niet gelukt. Dan maar zo, wat wil je er voor hebben?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:17:43 #145
3142 m@x
pi_34822581
2 euro + verzendkosten?

mijn emailadres is: marijebevers@gmail.com, mijn msn-adres doet het nog wel voor msn maar niet meer voor mail.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:24:21 #146
62233 Jelief
ikke lief!
pi_34822785
Is goed, ik mail je even over de details
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:21:18 #147
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34980015
iemand interesse in een hemeltje (incl de standaard) incl bijpassende lamp en aankleedkussen hoes??

zo zien ze eruit

beertje van dichtbij

ikzelf gebruik het niet, ik hang een klamboe op. ik heb het gehad, hoef er dan ook niks voor te hebben.
heb liever dat ik er iemand blij mee maak, anders beland het in de prullenbak.

mag het op komen halen bij mij, opsturen wil ik ook maar dan zijn wel de verzendkosten voor de gelukkige
pi_34993579
Ik heb een vriendinnetje die hier heel blij mee zou zijn maar ik durf het haast niet te vragen.. als je het wil zou ik het dan bij je mogen ophalen voor haar?
  zondag 12 februari 2006 @ 16:31:29 #149
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35003412
sorry, ik had het nog niet neergezet, maar was al voorzien met een geinteresseerde

evengoed mag je altijd langs komen
pi_35004200
jammer zeg

Mag ik hier even een oproepje doen namens een heel lief vriendinnetje van mij..?
Ze is nu 29 weken zwanger, in de steek gelaten door haar vriend toen ie hoorde dat ze zwanger was en door haar ouders het huis uit gezet.. Ze heeft geen ene rode rotcent om haar babykamertje aan te kleden met accesoires en prulletjes.. maar ook kleding etc. Het word een meisje.. Dus als mensen hier nog spulletjes/kleertjes enzo over hebben? Roze/paars/groen/rood/oranje.. wat dan ook, Please? Zou ik die dan voor haar kunnen overnemen.. Het liefst dus gratis of een klein bedrag..

Dank!
pi_35007272
Weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort , maar kan ze geen geld uit een "potje" krijgen van de sociale dienst of op een andere manier via de gemeente (sociale zaken). NIet geschoten is altijd mis
  zondag 12 februari 2006 @ 18:44:00 #152
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35008722
Daan, heb je een email adres? Ik kan even bij mijn ouders kijken, daar liggen Luuke's te kleine kleertjes. Misschien dat er nog wat tussen zit aan rompertjes e.d.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35012217
Daan: ik heb nog wel een muziekmobiel van tiamo (nieuw) liggen, in natureltinten met bruine beertjes maar ik weet niet of ze zoiets nog nodig heeft? Het past wel bij Martineke's hemeltje...
Verder niet echt meisjesdingen. Een paar zachte pyamas in maat 56 die voor allebei kunnen (zachtgeel, zachtgroen...dat soort kleuren)...
Misschien nog wel wat maar dan moet ik even kijken, wat speeltjes enzo...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 12 februari 2006 @ 20:16:10 #154
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35012467
Heb het ook al op het speeltuinbankje gezegd, maar hier dan ook nog even . Daan, naar welke plaats zou het dan moeten? Ik heb hier nog best het eaa (wipstoel, reiswieg bv) maar hoe is dat dan te realiseren? Met de post lijkt me vrij prijzig worden...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_35013528
Daan, wij hebben nog wel wat kleding wat Sara te klein is, we hebben ook nog wel een dekentje (maar die is wel blauw, wij kregen alle dekentjes van familie en die hebben allemaal jochies ). We hebben eventueel ook nog een avent flessenset (sara drinkt uit difrax). We hebben ook nog wel wat zwitsal zeepdingen, moltondingetjes (klein) winterjasje/zomerjasje, dat soort dingen. Laat even weten wat er nodig is en waar het naartoe kan dan stuur ik het op!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35013614
Oh en mocht ze in de buurt wonen (Hengelo OV) mag ze wat ons betreft ook de maxi cosi (sara groeit er over 10 weekjes wel uit) lenen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35016002
he daan, wat een ellendige situatie voor je vriendin. helaas heb ik niet veel voor haar, ik heb vanmiddag net héél veel spullen aan een hoogzwangere vriendin gegeven, en de rest is zo'n beetje allemaal aan mijn zwager beloofd...

maar even offtopic: fuente, waarom verwacht je dat sara zo snel uit de maxicosi is? ze is toch pas een maand of 8 hooguit dan? het wordt tegenwoordig aangeraden om ze zolang het nog enigszins past (vaak ± 1 jaar) in de maxicosi te laten. (anna is ook nog niet over).
pi_35016086
Daan ik heb ook nog een boel kleertjes en spulletjes over, dus ik kan het een en ander meenemen naar Dylan's verjaardag.
pi_35018259
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef bixister het volgende:
he daan, wat een ellendige situatie voor je vriendin. helaas heb ik niet veel voor haar, ik heb vanmiddag net héél veel spullen aan een hoogzwangere vriendin gegeven, en de rest is zo'n beetje allemaal aan mijn zwager beloofd...

maar even offtopic: fuente, waarom verwacht je dat sara zo snel uit de maxicosi is? ze is toch pas een maand of 8 hooguit dan? het wordt tegenwoordig aangeraden om ze zolang het nog enigszins past (vaak ± 1 jaar) in de maxicosi te laten. (anna is ook nog niet over).
Sara weegt inmiddels bijna 8 kilo, volgens mij kan ze tot 9 kilo in de cosi. En ik denk dat ze tegen die tijd wel aan de 9 kilo zit, zo snel als het nu gaat
Sara
Merel
Ukje
pi_35019137
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Fuente het volgende:

[..]

Sara weegt inmiddels bijna 8 kilo, volgens mij kan ze tot 9 kilo in de cosi. En ik denk dat ze tegen die tijd wel aan de 9 kilo zit, zo snel als het nu gaat
huh? Het is toch 13 kilo? Of vergis ik me nou?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_35019199
ik heb 't net even opgezocht en 't is tot 13 kilo inderdaad. de babybjorn is tot 9 kilo.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:49:59 #162
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35019300
Ik heb Dreumes hier tot 12 kilo in de cosi gehad, toen kwamen de oren er bovenuit en volgens mij is dat het criterium voor uit de cosi, als ik het goed heb uit een eerdere discussie.
Overigens vind ik dit ook weer zo'n persoonlijke keuze die iedereen zelf maar moet maken. Mijn overweging was dat ze in de MC nog achteruit zitten, en dat lijkt me voor het nekje beter, in geval van botsing.
  Jubileum moderator zondag 12 februari 2006 @ 22:51:05 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35019343
Ik las laatst ergens dat het zelfs beter is als kindjes tot 3 jaar achteruit zitten in de auto.
maar goed, zoals al gezegd, eerdere discussie etc....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 februari 2006 @ 22:55:16 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35019540
Daan, ik heb nog wel wat babyspeelgoed wat je vriendin zo mag hebben. Het is natuurlijk niet de eerste prioriteit, maar toch wel belangrijk lijkt me.

En nu ik hier toch post. Ik heb nog een onaangebroken pak Nutrilon 3 voor wie het wil hebben. Het heeft een houdbaarheidsdatum tot 22-07-2006.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:57:10 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35019619
Maar hoe moet je ze praktisch gezien dan nog achteruit zetten Lois, als ze niet meer in de cosi zitten? Zijn daar speciale stoeltjes voor?
pi_35019717
je kunt een (gewoon) groter stoeltje ook achterstevoren monteren.
pi_35019805
Romer King niet volgens mij (staat niet in de handleiding) maar in Scandinavie schijnt het idd wel de standaard te zijn om jonge kinderen achterstevoren te vervoeren.

Dit is trouwens 'de' overheidssite op dit gebied http://www.kinderzitjes.nl/welk_zitje (al vind ik de wijzer helemaal links niet handig; ongeacht de lengte stuurt die kinderen van 15 kilo door naar groep 2/3, en ik vind 50 cm daar toch echt nog te klein voor )
pi_35019837
Ik vroeg me dat ook af , of er stoeltjes zijn waarmee je je kind nog achteruit kunt laten rijden.
Dat het beter zou zijn voor het nekje kan ik me voorstellen , maar persoonlijk vind ik het ook wel lastig , want je kunt je kleine zo slecht in de gaten houden op de achterbank.
pi_35019879
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef bixister het volgende:
je kunt een (gewoon) groter stoeltje ook achterstevoren monteren.
Wij hebben een maxicosi (die met gordel aanspanner) en volgens mij kun je die niet andersom plaatsen
pi_35019916
ik bedoel het andersom Xanthe, een groter stoeltje (dus de eerstvolgende categorie) kun je ook achterstevoren plaatsen (vaak).

[edit]oh wacht je hebt 't over de grotere maxicosi (lekker verwarrend die merknaam he. ) maar ikw eet niet precies voor welke merken het wel geldt of niet, ik heb er alleen wel regelmatig over gehoord dat 't zou kunnen.
pi_35020167
Isis vind het wel een stuk fijner in dr gewone stoel , want ze kan nu makkelijker contact maken met ons. Alleen als ze in slaap valt zakt dr hoofdje vaak naar voren , als we dan samen in de auto zitten kan de bijrijder dr hoofdje naar achteren leggen. Nadeel als je alleen in de auto zit met dr dat je de auto aan de kant moet zetten....
pi_35023896
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef bixister het volgende:
ik heb 't net even opgezocht en 't is tot 13 kilo inderdaad. de babybjorn is tot 9 kilo.
oh, bij ons is de babybjorn tot 12 kilo (maar dat is dan wel de active, zit misschien verschil tussen?)
It's all up to you
pi_35026290
Ik wist niet dat het tot 13 kilo is, maar je hebt gelijk! En wanneer het hoofdje erbovenuit komt worden ze ook te groot he? Nou dat duurt denk ik nog wel ffies.

Overigens zijn er ook autostoeltjes te koop die achterstevoren te monteren zijn, moenteel is er zo 1 bij de makro in de aanbieding.
Sara
Merel
Ukje
pi_35026512
Ow, wat zijn jullie lief

Ze zit in zo'n rotsituatie en ik wil dr echt zoveel mogelijk helpen, maar tis ook weer niet zo dat wij aan het eind van de maand bergen met geld overhouden dat ik alles nieuw voor dr kan kopen.. en t jammere is dat ik in kleertjes echt alles stoer/blauw/absoluut niet meisjes heb..

Ze komt uit RIdderkerk (vlakbij Rotterdam)

Maar kleertjes enzo in maat 56/62 (roze roze roze ) is vooral nog nodig want ze heeft amper aan kleertjes gedacht.. Het enige wat ze heeft is een bedje en commode.. de kast krijgt ze van mij, wipstoel en kinderstoel ook.

Het is dus vooral kleertjes en aankleding van het kamertje.. zodat het niet zo'n kil kaal kamertje wordt.. dus van muziekmobiel tot hemeltje tot aankleedkussenhoes tot weet ik veel wat. En dan het liefst een beetje meisjesachtig enzo.. dat zou wel erg leuk zijn.. maar al het andere is ook HEEL erg welkom.. nogmaals ik vind jullie echt heel erg lief! Dank jullie wel..

En over het ophalen.. ehhm.. ik kan best wat dingen ophalen.. alleen geen auto zelf, dus dan moet ik wat regelen maar denk niet dat dat een groot probleem word.. tis natuurlijk het handigst als het of omgeving Almere is, of omgeving rotterdam.
email = danielle.aubroeck@doedanmaar.com
pi_35026523
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ow, wat zijn jullie lief

Ze zit in zo'n rotsituatie en ik wil dr echt zoveel mogelijk helpen, maar tis ook weer niet zo dat wij aan het eind van de maand bergen met geld overhouden dat ik alles nieuw voor dr kan kopen.. en t jammere is dat ik in kleertjes echt alles stoer/blauw/absoluut niet meisjes heb..

Ze komt uit RIdderkerk (vlakbij Rotterdam)

Maar kleertjes enzo in maat 56/62 (roze roze roze ) is vooral nog nodig want ze heeft amper aan kleertjes gedacht.. Het enige wat ze heeft is een bedje en commode.. de kast krijgt ze van mij, wipstoel en kinderstoel ook.

Het is dus vooral kleertjes en aankleding van het kamertje.. zodat het niet zo'n kil kaal kamertje wordt.. dus van muziekmobiel tot hemeltje tot aankleedkussenhoes tot weet ik veel wat. En dan het liefst een beetje meisjesachtig enzo.. dat zou wel erg leuk zijn.. maar al het andere is ook HEEL erg welkom.. nogmaals ik vind jullie echt heel erg lief! Dank jullie wel..
Ik stuur sowieso een setje kleding voor meiskes op. Waar kan het naartoe? Misschien niet handig om een adres op fok te zetten, maar mail me anders maar op lauravelthuisen@planet.nl
Ik ben pas vanavond weer terug, maar dan zie ik 't wel, maak ik meteen een pakketje.
Sara
Merel
Ukje
pi_35026548
Daan ik zou ook graag willen helpen, maar helaas hier ook alleen echte jongens dingen
Ik zal kijken wat er nog in de koffer zit wat unisex is en dan gooi ik het hier wel neer.
pi_35026578
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef Fuente het volgende:

[..]

Ik stuur sowieso een setje kleding voor meiskes op. Waar kan het naartoe? Misschien niet handig om een adres op fok te zetten, maar mail me anders maar op lauravelthuisen@planet.nl
Ik ben pas vanavond weer terug, maar dan zie ik 't wel, maak ik meteen een pakketje.
Ik heb gemaild dank je wel...

Anitra Dank! echt geweldig!
pi_35026637
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Ladybos het volgende:
Daan ik heb ook nog een boel kleertjes en spulletjes over, dus ik kan het een en ander meenemen naar Dylan's verjaardag.
ja ja ja LIEF!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 10:42:51 #179
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35028770
Ik heb hier nog een bobike achterzitje op mijn fiets, dat moet weg, dus als iemand er eentje zoekt?

Daan, ik had het al op het bankje gepost, maar ik heb eventueel een Ikea kinderstoel en een driewielertje voor je vriendin. Waar moet het heen? Mail me maar even of ze er iets aan heeft.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35049865
rewimo ik ga je mailen! had heel je berichtje nog niet gezien.. sorry!

eerste of tweede emailadres?
  maandag 13 februari 2006 @ 20:03:07 #181
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35050035
Daan ik heb nog wel dingen als dekentjes en lakens. Ook twee kleine slaapzakjes. Kleine kleertjes niet die zijn allemaal al weg. Als je het wil hebben dan zoek ik het volgende week even op, het heeft nog niet zo veel haast toch?
pi_35050123
nee.. ik wacht tot de 35ste week en dan geef ik alles in 1 keer.. wil een hele grote speelgoedkist vullen met allemaal dingetjes.. dus idd lakentjes/dekens/slaapzak/kleertjes/speelgoed etc etc...

dus ja.. het zou echt van harte welkom zijn LB.. als je het wil doen.. GRAAG!

Tearsong, ook de muziekmobiel is erg welkom.. dus als het nog mag.. graag Helaas is dat van Martineke al weg, maar ecru/creme is altijd prima!

Livelink.. ook speelgoed is natuurlijk hartstikke welkom en leuk.. woon je misschien in de buurt van Almere of Rotterdam?

Leah.. jou ga ik even mailen over de reiswieg!
Oh zie nu dat je geen emailadres in je profiel hebt.. zou je mij even willen mailen? danielle.aubroeck@doedanmaar.com

Dank word hier zo blij van.. ze word hier zo gelukkig van als ze dit ziet en krijgt...

[ Bericht 28% gewijzigd door DaanBanaantje op 13-02-2006 20:12:16 ]
pi_35051002
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef Xanthe het volgende:
Weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort , maar kan ze geen geld uit een "potje" krijgen van de sociale dienst of op een andere manier via de gemeente (sociale zaken). NIet geschoten is altijd mis
Ik heb het eea uitgezocht maar het is iig barweinig. Ze heeft een standaart uitkering en krijgt natuurlijk een verhoging als de kleine er is.. maar het is lang niet genoeg om alles van in te kopen. Ze zal straks gewoon heel zuinig moeten leven, maar dat lukt wel. Het is nu gewoon het begin wat zo ontzettend lastig is omdat ze geen cent kan missen.. en daarom probeer ik haar zo te helpen.. eigenlijk het enige wat voor mij goed genoeg voelt, samen met er gewoon voor haar zijn als ze me nodig heeft. De beginaankopen zijn gewoon zo veel.. en ik wil haar niet laten zitten met een kaal kamertje zonder gordijnen, een lege kledingkast etc etc voor die kleine. Tis al allemaal moeilijk genoeg.. ik wil zo graag dat ze dat poppetje dadelijk leuk kan aankleden en zich prettig voelt met een aangeklede babykamer...

en zo makkelijk is de sociale dienst niet meer hoor vanaf januari dit jaar.
  maandag 13 februari 2006 @ 20:26:13 #184
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35051215
Kben ff kwijt wat er allemaal al aanwezig is, maa rheb hier een box, een wipstoeltje, een babyslaapzakje, 2 babybadjasjes en vast ook wel wat klein spul qua kleding. Wanneer is de geboorte omgeveer? Qua weer/seizoen enzo?

edit: kheb ook nog een hemeltje, in blauw creme roze tinten met beertjes, echter alleen geen hemelstang er bij. Die mag er ook bij indien gewenst!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 13 februari 2006 @ 20:30:28 #185
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35051436
Daan, ik mail als ik een keer gezocht heb het is hartstikke lief dat je dit doet voor je vriendin. Het is inderdaad vervelend zat zulke dingen en het laatste waar je dan zin hebt om je druk over te maken is spullen die er niet zijn enzo. Gelukkig zijn er vaak zat lieve mensen die je dan zomaar ineens willen helpen en daar willen wel eens fijne dingen uit naar voren komen. zo heb ik Ireth leren kennen
pi_35051443
29 april is ze uitgerekend..

slaapzakje is welkom, badjasjes ook en kleding ook heel erg Box en wipstoeltje leent ze van m'n moeder..

durf het bijna niet te vragen maar hebben jullie misschien ook iets van babykameraankleding over? lampje/schilderijtje/hemeltje/deken etc?

Dank je LB, ik wacht geduldig op je mailtje!
Bij haar is het zo dat ze er niet aan WIL denken omdat ze toch wel weet dat ze er nooit voor kan zorgen dat het er allemaal is.. en ik vind het zo ontzettend rot en zielig.. en wou dat ik nog veel meer kon doen.. maarja.. wat ik al zei, wij hebben ook aan het eind van de maand geen bergen geld over..

Maar ik vind het zo lief dat jullie willen helpen!
pi_35051526
Daan, mail me maar op vbouwer@hotmail.com
Ik heb wat rompertjes en wat kleine kleertjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 13 februari 2006 @ 20:32:19 #188
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35051545
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Daan, ik mail als ik een keer gezocht heb het is hartstikke lief dat je dit doet voor je vriendin. Het is inderdaad vervelend zat zulke dingen en het laatste waar je dan zin hebt om je druk over te maken is spullen die er niet zijn enzo. Gelukkig zijn er vaak zat lieve mensen die je dan zomaar ineens willen helpen en daar willen wel eens fijne dingen uit naar voren komen. zo heb ik Ireth leren kennen
  maandag 13 februari 2006 @ 20:33:43 #189
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35051615
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
29 april is ze uitgerekend..

slaapzakje is welkom, badjasjes ook en kleding ook heel erg Box en wipstoeltje leent ze van m'n moeder..

durf het bijna niet te vragen maar hebben jullie misschien ook iets van babykameraankleding over? lampje/schilderijtje/hemeltje etc?
Ik heb volgens mij 2 slaapzakjes en als ik me niet vergis 3 badjasjes! Ik duik hier eens de zolder op voor alle spulletjes.
Hemeltje (zonder stang/voetstuk!) heb ik ook!
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef Ireth het volgende:
edit: kheb ook nog een hemeltje, in blauw creme roze tinten met beertjes, echter alleen geen hemelstang er bij. Die mag er ook bij indien gewenst!
Ik zal eens kijken wa tik aan decoratiespul heb / overhou. Suus gaat binnenkort toch naar een peuterkamer over!
  maandag 13 februari 2006 @ 20:36:19 #190
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35051778
Oja.. qua seizoen.. heeft ze hier denk je iets aan?

Is volgens label maat 56, maar is ook langer te gebruiken. Valt als voetenzak dicht te knopen, maar ook met broekspijpjes. Mag ze er dan ook bij hebben van me.
pi_35051808
Ireth wat moet ik hier nou toch op zeggen.. echt super! Dank je wel..
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor weer het in April is.. maar misschien wel lekker voor in de kinderwagen zonder deken?

Vicky ik heb gemaild! dank je wel!
  maandag 13 februari 2006 @ 20:38:09 #192
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35051889
Aangezien Suus trouwens toch dekbedjes gebruikt heb ik trouwens ook nog 2 witte lakentjes met kroontjes er op geborduurd!

*vrachtwagentje huurt*

Oja, je hoeft niets te zeggen, ben zelf onwijs vaak geholpen met spulletjes en het voelt gewoon lekker om ook te kunnen doen!
pi_35052059
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Ireth het volgende:
Aangezien Suus trouwens toch dekbedjes gebruikt heb ik trouwens ook nog 2 witte lakentjes met kroontjes er op geborduurd!

*vrachtwagentje huurt*

Oja, je hoeft niets te zeggen, ben zelf onwijs vaak geholpen met spulletjes en het voelt gewoon lekker om ook te kunnen doen!
hahaha.. zo lief.. ja.. het klinkt zo hebberig maar ja.. lakentjes zijn geweldig GRAAG! en ik vind dat roze voetenzakpakjeding ook zo lief

Ik ben gewoon blij dat iedereen zo vrijgevig is..

oke.. zit hier dus gewoon te janken achter mn pctje maargoed..
pi_35052160
Ik heb trouwens ook nog een slaapzak met lange mouwen en een capuchon, is blauw groen (meer jongensachtig maar je mag het zo hebben)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 13 februari 2006 @ 20:43:32 #195
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35052223
Doe maar ff mailen Daan ( ireth(a)ireth.nl ), desnoods regel ik wel samen met Luchtbel een transportje oid
  Jubileum moderator maandag 13 februari 2006 @ 20:44:17 #196
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35052277
Babyspeelgoed (rammelaars etc) wil ze dat ook hebben? Want daar heb ik nog wel het een en ander van liggen en dan kan ik wel een pakketje maken.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 13 februari 2006 @ 20:46:11 #197
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35052392
Ik moet maandagmiddag naar Almere, ik kan dan eventueel wel wat spullen meenemen vanuit Amsterdam.
Lekker douchen!
  maandag 13 februari 2006 @ 20:46:18 #198
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35052400
Daan, na even overleg heb ik ook een cremekleurig badje + standaard weg te geven voor je vriendin!

(kheb nog nooit zoveel gepost op 1 bladzijde van een topic volgens mij? )
pi_35052452
Heb gemaild Ireth

Lois.. speelgoed is ook welkom.. voor het begin.. de rest komt later wel, maar rammelaartjes enzo zijn ook geweldig

jullie maken mn toetsenbord nat
  maandag 13 februari 2006 @ 20:47:52 #200
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35052493
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Ireth het volgende:
Doe maar ff mailen Daan ( ireth(a)ireth.nl ), desnoods regel ik wel samen met Luchtbel een transportje oid
Zulke dingen doe ik niet meer nu ik meerderjarig ben remember

Maar nee is goed, wij moeten toch die speeltuindate even inhalen binnenkort! Komt allemaal goed Daan!
pi_35052783
haha LB

Ireth.. badje heb ik al voor dr, want Dylan zit altijd in het grote bad.. maar wel weer echt heel lief durf het bijna niet te weigeren
pi_35052791
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Daan ik heb nog wel dingen als dekentjes en lakens. Ook twee kleine slaapzakjes. Kleine kleertjes niet die zijn allemaal al weg . Als je het wil hebben dan zoek ik het volgende week even op, het heeft nog niet zo veel haast toch?
Die kleine kleertjes van jou zijn hier En die zitten nu in de tas voor de vriendin van Daan
  maandag 13 februari 2006 @ 20:54:10 #203
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35052844
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef DaanBanaantje het volgende:
haha LB

Ireth.. badje heb ik al voor dr, want Dylan zit altijd in het grote bad.. maar wel weer echt heel lief durf het bijna niet te weigeren
Nee joh geen probleem! Het belangrijkste is dat ze er 1 heeft toch! Je bent lief joh dat je dit allemaal regelt!
  Jubileum moderator maandag 13 februari 2006 @ 20:56:10 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35052936
Ik ga deze week de zolder even op Daan en dan maak ik een pakketje en mail ik je voor je adres oke?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35052941
Daan, ik heb nog geen mail. stuur hem anders nog maar keertje naar vbouwer@wanadoo.nl
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35052966
Daan ik heb nog een blauw lampje, en een standaard voor een hemeltje.
pi_35053034
Ik heb een draagzak over. Ziet er niet zo mooi meer uit (beetje verbleekt) maar op zich niks mis mee volgens mij. Een babybjorn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35053151
tsja... en nog voelt het alsof ik niet genoeg doe.. stom he.. ze is ook 20 en ik zou me het me ook niet kunnen voorstellen hoe ik het allemaal zou moeten doen zonder vriendlief.. Mensen nemen je zo vaak niet serieus als ze zien dat je zo jong moeder word.. vooral niet als je dan ook geen vriend heb en geen ouders om je heen hebt en dan ook nog eens in een niet al te fijn achterbuurts flatje woont.. al die vooroordelen.. dat maakt me zo verdrietig.. ze is zo sterk hoe ze zich overal doorheen slaat.. iedereen heeft dr in de steek gelaten en ze heeft net genoeg geld om dr huur en eten te betalen. Ik wou dat ik de jackpot won in de staatsloterij tis gewoon zo oneerlijk allemaal.. maarja..

ik ben zo blij dat jullie dit voor haar doen en mij willen helpen. Ik weet dat ik het al 20 keer heb gezegt en er komen er vast nog wel 20 keer bij, maar ik vind het zo ontzettend lief

Ik heb een hele grote speelgoedkist gezien op marktplaats en die ga ik dan verven en alle kleertjes etc inpakken en die aan dr geven als ze 35 weken is.. ik kan nu al niet wachten
  maandag 13 februari 2006 @ 21:02:55 #209
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35053312
Tja, wat kan het leven soms hard zijn he. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wel bereid zijn om veel goed te doen voor mensen. Zoals jij bijvoorbeeld Daan. Dat zal haar wel goed doen!
Ik hoor het wel als ik zondag een rondje kan rijden en het maandag ergens kan afleveren.
Lekker douchen!
pi_35053418
Sjak, ben je woensdag, donderdag of vrijdag thuis? dan kan ik het misschien even bij je afgeven vanuit mijn werk. Das vlakbij jou volgens mij.
pi_35053615
Snoopy, Lois, Ladybos, Sjak.. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen.. Ik vind het echt super.. echt..
  maandag 13 februari 2006 @ 21:09:23 #212
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35053688
Ik denk dat ik hier nog wel wat knuffels e.d. heb! Moet het even uitzoeken allemaal.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_35053696
Nou , met eerst maar kijken of je het wat vindt Daan
  maandag 13 februari 2006 @ 21:10:59 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35053804
Daan, is er belangstelling voor zoiets, maar dan egaal creme?

Is een zitje voor in het badje.
pi_35053954
Ireth.. die is leuk! en handig die past toch in een babybadje? want een groot bad heeft ze niet

Snoopy.. ik heb weinig te vinden denk ik hoor.. en als het aan haar ligt vind ze het allemaal geweldig.. ik vind het gewoon geweldig dat jullie dit doen!

Ja lieve knuffels maar niet teveel hoor zo groot is het kamertje niet ben benieuwd of er een bedje, commode en kast in past...
  maandag 13 februari 2006 @ 21:14:25 #216
3142 m@x
pi_35054020
Knuffels en speelgoedjes hebben wij hier ook nog wel. Ik ga dit weekend Kai's kamer opruimen en dan zal ik de boel even voor je op de foto zetten Daan. Mocht je het willen hebben voor je vriendin dan hoor ik het wel. Misschien heb ik ook nog wat Nijntje-schilderijtjes liggen voor aan de muur, maar dat weet ik niet zeker.

Jelief, ik ben er nog niet aan toe gekomen het shirtje te versturen, maar ik beloof je dat ik deze week op de post doe.

Saffier, het kleinste maat pyjamaatje wat ik hier heb liggen is 68, maar het meeste is maatje 74 en maatje 80.

Martineke, ik mail je morgen even over wanneer we die projector komen halen (maar volgens mij vind meneerm@x het maar onzin dat ik dat ding zo graag wil hebben
pi_35054055
Ireth, is dat een handig ding??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35054108
nijntje jaaaaa nijntje is leuk!
  maandag 13 februari 2006 @ 21:16:10 #219
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35054122
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ireth.. die is leuk! en handig die past toch in een babybadje? want een groot bad heeft ze niet
Wij hebben ook geen groot bad hij is juist voor in een babybadje

Ik doe um er bij!
  maandag 13 februari 2006 @ 21:16:13 #220
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35054124
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef snoopy het volgende:
Sjak, ben je woensdag, donderdag of vrijdag thuis? dan kan ik het misschien even bij je afgeven vanuit mijn werk. Das vlakbij jou volgens mij.
IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.
Lekker douchen!
  maandag 13 februari 2006 @ 21:16:51 #221
3142 m@x
pi_35054152
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef DaanBanaantje het volgende:
nijntje jaaaaa nijntje is leuk!
Ik beloof niks, maar ik ga de kasten even doorspitten. Ik weet echt niet meer zeker of ik ze heb.....(verhuizing en dingen kwijtraken enzo )
  maandag 13 februari 2006 @ 21:17:19 #222
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35054188
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Hijs voornamelijk handig als ze flink spekkig rond de 2 a 3 maanden zitten, dan kunnen ze er goed in liggen en heb je een handje vrij om te poedelen en haartjes te wassen enzo! Zodra ze zelf willen gaan zitten kan je hem aan de kant gooien, dan is ie niet meer handig
pi_35054195
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Ireth het volgende:

[..]

Wij hebben ook geen groot bad hij is juist voor in een babybadje

Ik doe um er bij!
jaaa kewl! leuk! lief!

ow en m@x als je ze niet kan vinden.. je hoeft niet heel je huis door te spitten hoor Ze kan vast ook leven zonder nijntje schilderijtjes!
  maandag 13 februari 2006 @ 21:18:39 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35054255
Sjak, kom jij op je route via Utrecht? Anders kan je hier ook spul oppikken?
pi_35054283
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Vicky het is een geweldig ding
Ik smeer ze iedereen aan
Je hebt zo je handen vrij om je kleine lekker te wassen en nat te spetteren!
Je rug vind het ook erg prettig omdat je niet in een rare houding staat.
pi_35054413
hmm dan toch maar eens kijken in de winkel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35054458
Daan ik heb een aantal ankleedkussen hoezen lime en rood geloof ik.
de koffer moet ik nog ff nakijken.
Morgen ga ik de zolder wel ff op om te kijken wat e nog staat.
pi_35054503
JAAAAAAAAAA die was ik bijna vergeten op het lijstje.. aankleedkussen hoezen.. leukleukleuk
pi_35054843
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef sjak het volgende:

[..]

IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.
Ik werk tot half 6. Zeg het maar, wat jou het beste uitkomt. Fiets ik langs en geef het even af.
pi_35054961
lieve meiden.. ik ga slapen aangezien mijn spruitje het doorslapen verleerd heeft op de een of andere manier.. wil toch nog 1 keer zeggen dat ik het super vind dat jullie zo willen helpen. Hele dikke kus!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 21:31:33 #231
13151 crew  Rewimo
pi_35054968
Daan mail maar rewimo @ fok.nl dan komt het wel goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 februari 2006 @ 21:51:25 #232
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_35055931
Twee Winnie-de-pooh 'pentekening'-schilderijtjes misschien? Met rode lijst. Afmeting +_ A5. Hebben een tijdje bij mijn zoontje op kamer gehangen, maar die vindt ze echt te kinderachtig nu (en ik vind ze zo lief!).

Laat maar weten, ik stuur het wel op. nausicaa_nescio apestaartje yahoo punt com
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  maandag 13 februari 2006 @ 21:58:30 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35056279
Daan, ik heb ook nog kraamverbanden enzo. Mogen die ook mee?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35056770
Hoi Daan, ik heb wel een pakketje kleertjes, maatje 50, 56 en 62. Mail me even op Igraine_74@hotmail.com voor waar ik het naartoe kan sturen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_35057097
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef Vicky het volgende:
hmm dan toch maar eens kijken in de winkel
Vicky, ik heb er net een op de kop getikt via marktplaats, daar kom je ze regelmatig tegen in verschillende uitvoeringen.
Daan, ik ga even spitten of ik nog iets leuks of handigs heb. Is er nog iets wat je vriendin nog nodig heeft?
  maandag 13 februari 2006 @ 22:18:45 #236
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35057396
Zo te lezen is 1 speelgoedkist niet voldoende, daan!!

Ik heb voor Amber haar kamertje toendertijd een kalender gekocht met hele grote platen erin. Die platen heb ik uitgeknipt en opgehangen. Die kalender heb ik volgens mij nog (alleen zijn er 2 platen uitgehaald). Misschien is dat ook leuk?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_35065987
Oeh ik ga voor de 2 speelgoedkisten waar ze het kwijt moet weet ik niet, maar anders neem ik 1 lege kist weer mee terug

Dit is echt leuk wzkker worden al die lieve reacties enzo

Rewimo, ik heb gemaild!
Igraine, jij hebt ook mail!

LIshe.. kraamverbanden heeft ze al van mij.. ik had namelijk 2 kraampaketten waarvan er nu 1 door is. maar wel weer heel erg lief.. echt!:*

Icaa, dingetjes om het kamertje gezellig te maken zijn absoluut welkom! Dus als je ze nog kwijt wil.. GRAAG!

Jelief.. alles is welkom.. accesoires voor het kinderkamertje, kleertjes, sokjes, mutsjes.... kruikenzakken, pyama's..

LadyS lijkt me leuk!

[ Bericht 2% gewijzigd door DaanBanaantje op 14-02-2006 09:50:34 ]
pi_35066007
ik vind het zo lief
pi_35069552
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Ireth het volgende:
Sjak, kom jij op je route via Utrecht? Anders kan je hier ook spul oppikken?
Kan ik dan op mijn beurt misschien weer spul bij jou achterlaten zodat Sjak dat mee kan nemen (of iemand anders?)

Daan: ik heb ook nog 6 kleine lijstjes (fotolijstjes) in felle kleuren (rood, geel, oranje) waarin ik dribbel kaarten gedaan heb. Het plan was om deze op te hangen in Tomas z'n kamer maar dat is nooit gedaan Hebben of denk je dat dat niet echt gaat kleuren?

Oh, en een grotere Winnie de Pooh poster in een lijst. Nooit opgehangen omdat we er geen goede 'muur' voor hadden en ik zelf een muurschildering gemaakt heb toen.
De mobiel zoek ik iig. op voor je, en de zachtgekleurde pyamapakjes.
It's all up to you
pi_35069756
nou kwa fotolijstjes/schilderijtjes denk ik dat we wel genoeg hebben zo.. tis namelijk echt maar een klein kamertje..

Ik zoek vooral veel (hard)roze.. want daar is ze helemaal gek van.. of oranje of lime.. dat wil ik een beetje gaan combineren kwa uiterlijk van het babykamertje (voor zover mogelijk natuurlijk) misschien dat als ik de spulletjes heb het wel hele andere kleuren worden.. ik heb geen idee en ook niet het gevoel dat ik iets te willen heb/ kan hebben.. Ik ben al veel te blij dat jullie de spulletjes allemaal willen afstaan enzo

Maar de mobile en pyamatjes zijn heel erg welkom!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 11:30:04 #241
13151 crew  Rewimo
pi_35069797
Je bent vergeten te zeggen dat je het lief vindt
pi_35069862
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Je bent vergeten te zeggen dat je het lief vindt

Ik vind jullie zo lief

dinsdag 14 februari 2006 @ 12:17:08 #243
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_35071233
daan> boekjes voor je vriendins kleintje? of heeft ze die al veel? We hebben er zo veel, kan er best een paar missen. (en Ela mist ze al helemaal niet).
kleerhangertjes ook te over hier trouwens. hebben? we hebben geen hangkast voor haar nl. en wel veel hangertjes gehad.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jdee op 15-02-2006 20:20:16 (emailweg...) ]
..en laat gaan...
pi_35071287
gemaild
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2006 @ 12:20:13 #245
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:25:38 #246
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35071506
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef m@x het volgende:

Martineke, ik mail je morgen even over wanneer we die projector komen halen (maar volgens mij vind meneerm@x het maar onzin dat ik dat ding zo graag wil hebben [/sub]
is prima hoor, meneerm@x lijkt op mijn meneermartineke, die vind het ook allemaal onzin als ik iets wil
pi_35071572
martinke, niet perongeluk iemand afgezegt van het hemeltje en lamp enzo?

Lady-wrb ja.. maar wat ongelooflijk lief dat je dat zou willen doen.. ze krijgt onze kinderwagen omdat Dylan alleen nog maar in de buggy wil en met het verhuizen naar Amerika enzo wel makkelijk is als we bagage verminderen ipv andersom.. dank je wel voor het aanbod
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:36:24 #248
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35071839
nee niemand afgezegd

als ik iets tegenkom wat wel handig is voor je vriendin zal ik het gelijk zeggen
pi_35074251
Daan ik heb een behoorlijk tasje met rompertje, pyama's en nog wat kleding. Niks biijzonders, maar het is iig iets. De aankleedhoezen die pak ik er straks bij want Djulian ligt te slapen en ik heb een ikea babygym over die mag ze ook zo hebben.
wil je mailen op anitra apeding wanadoo punt nl over waar het naar toe moet enzo?
pi_35074340
ik heb gemaild anitra Dank je wel voor de moeite..

dinsdag 14 februari 2006 @ 14:48:57 #251
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_35075781
quote:
[
Icaa, dingetjes om het kamertje gezellig te maken zijn absoluut welkom! Dus als je ze nog kwijt wil.. GRAAG!
Ik heb nog geen mail. Of heb je inmiddels toch al genoeg?
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2006 @ 14:53:25 #252
7074 moussy
kuttekop
pi_35075895
Ik weet niet of het al genoemd is, maar positiekleding? en dan in welke maat?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:58:33 #253
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35076065
Utrecht is wel erg om vanuit Amsterdam. Ik zal er even over nadenken.
Lekker douchen!
pi_35076163
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Icaä het volgende:

[..]

Ik heb nog geen mail. Of heb je inmiddels toch al genoeg?
had vanmorgen gemaild, heb m net opnieuw verzonden!
pi_35076209
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar positiekleding? en dan in welke maat?
Ook dat zou welkom zijn.. ze heeft maat 40.
Maar alleen echt als het niet teveel moeite is hoor.. ik voel me zo bezwaard dat jullie dit allemaal willen doen.. ik ga het toch weer zeggen ik vind het zo ontzettend lief!
  † In Memoriam † dinsdag 14 februari 2006 @ 15:15:09 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35076621
daan ik heb op zolder kleding uitgezocht waar ze misschien wat aan heeft. (gelukkig had ik niet alleen blauw) en nog wat losse dingen.
kan je me een adres mailen waar het naar toe gestuurd kan worden?

misschien is het handig als je opgeeft wat er nog nodig is en wat er genoeg is.
pi_35077118
Ik heb je gemaild!
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:15 schreef lady-wrb het volgende:

misschien is het handig als je opgeeft wat er nog nodig is
Oke, ehhm ik weet natuurlijk niet zo goed wat ik precies krijg opgestuurd, maar ik ga mn best doen!

* Kleertjes (broekjes, shirtjes, vestjes, rokjes, jurkjes.. alles dus)
* Sokjes
* mutsje(s)
* Rompertjes
* Badcapes
* Deken
* Lakentjes
* Zwitsaldingetjes
* lamp
* kruikenzakken

* zwangerschapskleding maat 40

Ik denk dat dat zo'n beestje het belangrijkste nog is.. en het liefst zoveel mogelijk meisjesachtig.. roze/paars etc.. maargoed zoals ik al vaak heb gezegt val een beetje in herhaling geloof ik ik heb erg weinig te willen.. alles is welkom en vooral heel erg bruikbaar..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:32:22 #258
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35077211
Ik heb dit boek ook nog over. Ik heb het zelf gekregen maar ik hou er helemaal niet van zulke dingen. Dus als je dat leuk vindt voor haar mag je die ook hebben.
pi_35077234
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:19 schreef Ladybos het volgende:
Iemand nog interesse in zwangerschapskleding (maat 40-42) ?
pi_35077241
Ik heb iig 1 bacape erbij zitten en waarschijnlijk kan er nog 1tje erbij. Er zit ook een mutsje bij. Kruiken zak kan ik kijken of ik die nog kan vinden. Sokjes zitten er ook bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')