Ik schop deze even omhoog voor Belana, die zat vandaag wat krapjes in haar, niet zo warme, jasje.quote:
Wel geen Melonovy, maar...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef Belana het volgende:
melonovy, welke maat is ie enzo? kost ie?
*Bron* / (de rest)quote:Ik paste in deze winterjas toen ik nog hoogzwanger was en maat 44 had.large blauw van kleur met afneembare cappuchon lekker warm
Daar ben ik ook wel voor te porren. Ik gok dat jij zo'n beetje mijn maat hebt (42?)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:47 schreef bixister het volgende:
ik heb mijn positie winterjas laatst ook een keer op mp gezet. maar die is zeker weten te groot voor jou sugar.
verder twee enorme zakken vol positiekleding waar je best eens in mag komen snuffelen, heb geen puf meer om alles op de foto te zetten.
heb een verschil ontdekt qua plaatje, die band die ik hier heb liggen heeft geen buikstuk, het is alleen een rugstuk en dan 4 banden die je om je taille en buik moet doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:32 schreef Martineke het volgende:
iemand interesse in een bekken/buik/lenden band??
deze is geloof ik het meest bedoeld om rug te ondersteunen
zo 1tje [afbeelding]
moet alleen nog ff het buikstuk meten voor de juiste maat.
ik heb dat ding gehad van mijn schoonzus (een andere) toen ik zwanger was van maxim, en nog nooit aan gehad. nu kom ik hem dus weer tegen in een doos, kan ik er iemand blij mee maken??
kipkluifje@hotmail.com
wat is dit voor een pokemon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:55 schreef Martineke het volgende:
of iemand interesse in een magic theatre ding, zo 1tje [afbeelding]
gekocht voor maxim, 1 x gebruiktis nu in de aanbieding voor 39,99, mag weg bij mij voor de helft.
wederom kipkluifje@hotmail.com
*kucht*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:43 schreef Luchtbel het volgende:
Kan ik iemand blij maken met dit shirt? Gratis en voor niets.
[afbeelding]
Ik heb het ergens bij gekregen maar tegen de tijd dat Jolie zoiets aan mag past ze hier hoogstwaarschijnlijk niet meer inMaat 92/98.
Belana, beetje laat, maar ik heb de jas inmiddels al verkocht. Heb jij ondertussen al iets warms gevonden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Wel geen Melonovy, maar...
[..]
*Bron* / (de rest)
zon ding wat figuurtjes projecteerd op plafond/muur waar je ook op richt. en dan met een hartslagje of kabbelend riviertje erbij, of een muziekjequote:
geeft niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef melonovy het volgende:
[..]
Belana, beetje laat, maar ik heb de jas inmiddels al verkocht. Heb jij ondertussen al iets warms gevonden?
Nou ja een witte box spreekt wel voor zich denk ik. Zitten er veel beschadigingen op? En kun je me misschien mailen waar je ongeveer woont dan kan ik kijken of het niet al te ver hier vandaan isquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef coolbabe het volgende:
Euhm, 25 euro? Als je een foto wil zien zoek ik die op voor je
o wat leukquote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef Martineke het volgende:
[..]
zon ding wat figuurtjes projecteerd op plafond/muur waar je ook op richt. en dan met een hartslagje of kabbelend riviertje erbij, of een muziekje
Er zijn hier en daar wat stukjes van de verf af en er zitten een paar butsjes in maar hij ziet er op zich nog best toonbaar uit. Ik woon tussen Delft en Den Haagquote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou ja een witte box spreekt wel voor zich denk ik. Zitten er veel beschadigingen op? En kun je me misschien mailen waar je ongeveer woont dan kan ik kijken of het niet al te ver hier vandaan is
Vind het niet erg om er even voor te rijden maar als het aan de andere kant van het land is wordt het wat anders
we vinden het geen leuk ding, deze valt bij ons in de categorie " miskoop van de eeuw"quote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o wat leuk. maar waarom gebruik je die niet voor nr.2?
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef Jelief het volgende:
M@x, ik heb je toegevoegd aan mijn msn, ik heb interesse in dat roze shirt \'my dad..\'
hij is zo rood: Yoram met hetzelfde leuke shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
Rood is beter! Emma is meer een rood meisje dan een rose meisjequote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |