quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef jessie het volgende:
LadyS wilde jij de rompers? Anders ga ik door naar Sugar, en als die niet wil dan heb ik mijn mailbox nog vol![]()
Ik zal als ik er aan denk even voor je kijken dit weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef lady-wrb het volgende:
och gewoon iets meisjesachtig, maar toch sportief
of juist superroezelig, maar ook weer niet suikerzoet.
ik zag bij jessie wel leuke dingen voorbijkomen, maar die zijn of verkocht of te groot.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik zal als ik er aan denk even voor je kijken dit weekend
Ja in augustus wordt ze 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef Githa het volgende:
van de zomer is ze bijna 1 toch Fuente ? .... nou, ik denk wel dat ze dan aan de 80 zit hoor![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef bixister het volgende:
jessie, dat quicksilver jurkje is dat er nog wel? daar ben ik ook wel in geïnteresseerd!
en LadyS, ik vind 't zo grappig dat jij voor Amber blijkbaar ook nog steeds maat 80 koopt.maar rompertjes kun je toch ook best van te voren inslaan? die zijn niet zo seizoensgeboden. bij mij zijn rompertjes sowieso altijd een volle maat groter dan de gewone kledingmaat, ik vind ze al gauw te strak zitten.
dat kan je mbv de groeicurve toch wel een beetje nakijken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Fuente het volgende:
Ooooowww ik zie zoveel leuke zomerjurkjes voorbijkomen![]()
![]()
Sara heeft nu maat 62/68, zou ze in de zomer dan in 80 zitten?????
prima hoor bix.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef bixister het volgende:
fuente nou dat zit wel goed dan. anna draagt nu ook 80, soms 86.
lady_wrb ik wil de BobdeBouwer laarzen wel van je overnemen en die waterschoenen (maat 27/28).
En we schuiven een plekje op in de wachtrijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef Sugar het volgende:
Rompers van Jessie en Chicco-sleutel-ding zijn nog beschikbaar! Of in elk geval: ik koop ze tóch niet.![]()
Is goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Xanthe het volgende:
Vind het ook goed om m van Anitra over te nemen hoor. Geen probleem!
Mail je vanavond of morgen wel even ok?
Nee, ik heb ook nog een andere Smoby, de summertime. Is een soort overdekt boxkleed met opgeblazen randen en een zonnescherm.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Ik heb er idd ook 1
Deze is het:
[afbeelding]
zag dat jij op mp een ander plaatje had staan ladybos, klopt dat?
Een paar vragen:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Githa het volgende:
Ik heb hier ook nog een smoby cocoon van cotoons en hij mag weg![]()
Wie er interesse heeft laat maar horen, ik heb hem nog netjes met doos![]()
Edit: Nee lamaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef Githa het volgende:
niet ipv een box... het is beter te vergelijken met een babygym alleen dan met een mooi bedje eromheen![]()
nee, niet koud op de grond want het is een luchtbodem met daarover nog stof
enne tot hoe oud ...hmmmz nouja, zolang ze het leuk vinden. Jordy vind hem nog steeds leuk, maar hij is zo groot die cocoon dan he![]()
Zo´n eentje zoek ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog een andere Smoby, de summertime. Is een soort overdekt boxkleed met opgeblazen randen en een zonnescherm.
[afbeelding]
wie ikke? denk dat je iemand anders bedoeltquote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef dutchie het volgende:
En mocht Martineke het niet meer nodig hebben ofzo, dan heb ik nog wel interesse Anitra.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:57 schreef Xanthe het volgende:
Anitra heb je mijn mail gisteren nog ontvangen?
vriendin van mij heeft wel erg interesse in de band.. dus als je het goed vind zou ik hem graag van je overnemen! Zou je m dan mee kunnen nemen naar de meet bij LadyBos? Dan zorg ik voor een kleinigheidje voor Maxim in ruil. Lijkt me leuker dan geld.. of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Martineke het volgende:
ff linkie, heb dus een buik band in de aanbieding,
mag weg voor verzendkosten. kan ook opgehaald worden voor niks
Zwangerschap en geboorte deel 170
Interessequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef jessie het volgende:
Ook te koop little people boerderij met geluid enzo.
Ik schop deze even omhoog voor Belana, die zat vandaag wat krapjes in haar, niet zo warme, jasje.quote:
Wel geen Melonovy, maar...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef Belana het volgende:
melonovy, welke maat is ie enzo? kost ie?
*Bron* / (de rest)quote:Ik paste in deze winterjas toen ik nog hoogzwanger was en maat 44 had.large blauw van kleur met afneembare cappuchon lekker warm
Daar ben ik ook wel voor te porren. Ik gok dat jij zo'n beetje mijn maat hebt (42?)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:47 schreef bixister het volgende:
ik heb mijn positie winterjas laatst ook een keer op mp gezet. maar die is zeker weten te groot voor jou sugar.
verder twee enorme zakken vol positiekleding waar je best eens in mag komen snuffelen, heb geen puf meer om alles op de foto te zetten.
heb een verschil ontdekt qua plaatje, die band die ik hier heb liggen heeft geen buikstuk, het is alleen een rugstuk en dan 4 banden die je om je taille en buik moet doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:32 schreef Martineke het volgende:
iemand interesse in een bekken/buik/lenden band??
deze is geloof ik het meest bedoeld om rug te ondersteunen
zo 1tje [afbeelding]
moet alleen nog ff het buikstuk meten voor de juiste maat.
ik heb dat ding gehad van mijn schoonzus (een andere) toen ik zwanger was van maxim, en nog nooit aan gehad. nu kom ik hem dus weer tegen in een doos, kan ik er iemand blij mee maken??
kipkluifje@hotmail.com
wat is dit voor een pokemon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:55 schreef Martineke het volgende:
of iemand interesse in een magic theatre ding, zo 1tje [afbeelding]
gekocht voor maxim, 1 x gebruiktis nu in de aanbieding voor 39,99, mag weg bij mij voor de helft.
wederom kipkluifje@hotmail.com
*kucht*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:43 schreef Luchtbel het volgende:
Kan ik iemand blij maken met dit shirt? Gratis en voor niets.
[afbeelding]
Ik heb het ergens bij gekregen maar tegen de tijd dat Jolie zoiets aan mag past ze hier hoogstwaarschijnlijk niet meer inMaat 92/98.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |