Is goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Xanthe het volgende:
Vind het ook goed om m van Anitra over te nemen hoor. Geen probleem!
Mail je vanavond of morgen wel even ok?
Nee, ik heb ook nog een andere Smoby, de summertime. Is een soort overdekt boxkleed met opgeblazen randen en een zonnescherm.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Ik heb er idd ook 1
Deze is het:
[afbeelding]
zag dat jij op mp een ander plaatje had staan ladybos, klopt dat?
Een paar vragen:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Githa het volgende:
Ik heb hier ook nog een smoby cocoon van cotoons en hij mag weg![]()
Wie er interesse heeft laat maar horen, ik heb hem nog netjes met doos![]()
Edit: Nee lamaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef Githa het volgende:
niet ipv een box... het is beter te vergelijken met een babygym alleen dan met een mooi bedje eromheen![]()
nee, niet koud op de grond want het is een luchtbodem met daarover nog stof
enne tot hoe oud ...hmmmz nouja, zolang ze het leuk vinden. Jordy vind hem nog steeds leuk, maar hij is zo groot die cocoon dan he![]()
Zo´n eentje zoek ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog een andere Smoby, de summertime. Is een soort overdekt boxkleed met opgeblazen randen en een zonnescherm.
[afbeelding]
wie ikke? denk dat je iemand anders bedoeltquote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef dutchie het volgende:
En mocht Martineke het niet meer nodig hebben ofzo, dan heb ik nog wel interesse Anitra.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:57 schreef Xanthe het volgende:
Anitra heb je mijn mail gisteren nog ontvangen?
vriendin van mij heeft wel erg interesse in de band.. dus als je het goed vind zou ik hem graag van je overnemen! Zou je m dan mee kunnen nemen naar de meet bij LadyBos? Dan zorg ik voor een kleinigheidje voor Maxim in ruil. Lijkt me leuker dan geld.. of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Martineke het volgende:
ff linkie, heb dus een buik band in de aanbieding,
mag weg voor verzendkosten. kan ook opgehaald worden voor niks
Zwangerschap en geboorte deel 170
Interessequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef jessie het volgende:
Ook te koop little people boerderij met geluid enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |