Die kleine kleertjes van jou zijn hierquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Daan ik heb nog wel dingen als dekentjes en lakens. Ook twee kleine slaapzakjes. Kleine kleertjes niet die zijn allemaal al weg . Als je het wil hebben dan zoek ik het volgende week even op, het heeft nog niet zo veel haast toch?
Nee joh geen probleem! Het belangrijkste is dat ze er 1 heeft toch! Je bent lief joh dat je dit allemaal regelt!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef DaanBanaantje het volgende:
haha LB
Ireth.. badje heb ik al voor dr, want Dylan zit altijd in het grote bad.. maar wel weer echt heel liefdurf het bijna niet te weigeren
Wij hebben ook geen groot badquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ireth.. die is leuk! en handigdie past toch in een babybadje? want een groot bad heeft ze niet
IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef snoopy het volgende:
Sjak, ben je woensdag, donderdag of vrijdag thuis? dan kan ik het misschien even bij je afgeven vanuit mijn werk. Das vlakbij jou volgens mij.
Ik beloof niks, maar ik ga de kasten even doorspitten. Ik weet echt niet meer zeker of ik ze heb.....(verhuizing en dingen kwijtraken enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef DaanBanaantje het volgende:
nijntje jaaaaanijntje is leuk!
Hijs voornamelijk handig als ze flink spekkig rond de 2 a 3 maanden zitten, dan kunnen ze er goed in liggen en heb je een handje vrij om te poedelen en haartjes te wassen enzo! Zodra ze zelf willen gaan zitten kan je hem aan de kant gooien, dan is ie niet meer handigquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ireth, is dat een handig ding??
jaaa kewl! leuk! lief!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen groot badhij is juist voor in een babybadje
Ik doe um er bij!
Vicky het is een geweldig dingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ireth, is dat een handig ding??
Ik werk tot half 6. Zeg het maar, wat jou het beste uitkomt. Fiets ik langs en geef het even af.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef sjak het volgende:
[..]
IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.
Vicky, ik heb er net een op de kop getikt via marktplaats, daar kom je ze regelmatig tegen in verschillende uitvoeringen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef Vicky het volgende:
hmm dan toch maar eens kijken in de winkel
Kan ik dan op mijn beurt misschien weer spul bij jou achterlaten zodat Sjak dat mee kan nemen (of iemand anders?)quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Ireth het volgende:
Sjak, kom jij op je route via Utrecht? Anders kan je hier ook spul oppikken?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Je bent vergeten te zeggen dat je het lief vindt
is prima hoor, meneerm@x lijkt op mijn meneermartineke, die vind het ook allemaal onzin als ik iets wilquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef m@x het volgende:
Martineke, ik mail je morgen even over wanneer we die projector komen halen (maar volgens mij vind meneerm@x het maar onzin dat ik dat ding zo graag wil hebben[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |