Ik lig hier geen seconde wakker van hoor. Maar stel nou dat er toch ergens een logische verklaring voor is (lijkt mij ook niet maar je weet nooit) dan zou ik hem al niet meer geven als ik haar was als heel OUD al zijn mening klaar heeft.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef Sugar het volgende:
[..]
Poeh, poeh, wát een heksenjacht. Het is een best heftige vondst en dat betekent iets voor mensen hier. Liggen jullie daar echt wakker van, dat mensen daar dingen van gaan denken?
dan mogen we verder gokkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:12 schreef jessie het volgende:
Nou dan geef ze die niet en wat dan?
Wie opent de pollquote:
Als ze uberhaupt haar neus nog durft te laten zien nu ze met naam (namen) genoemd staan elders en gelinkt hier.... Lijkt mij persoonlijk een erg goede reden om beschaamd af te druipen en nooit meer weder te keren...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:11 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik lig hier geen seconde wakker van hoor. Maar stel nou dat er toch ergens een logische verklaring voor is (lijkt mij ook niet maar je weet nooit) dan zou ik hem al niet meer geven als ik haar was als heel OUD al zijn mening klaar heeft.
(dan ook maar eurocent in zakje mikt... ik vond het persoonlijk vreemd dat er geen foto's van het geheel zijn.. van alles bij elkaar.. dat had ik dus verwacht.. maar dacht al dat ik misschien wereldvreemd zou zijn?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef jessie het volgende:
Ik ben het wel met Belana eens hoor. Het is wel erg sterk dit allemaal. En die vriendin die is zeker nog steeds aan het bijkomen van geluk waardoor ze nog geen bedankje heeft kunnen schrijven
heu, ik dacht even dat sinterkloon het hier over zichzelf had.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef sinterkloon het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heeft Sinterkloon vernomen dat mensen met een bedenkelijke reputatie het over het algemeen niet zeer op prijs stellen wanneer zij ontmaskerd worden. Sinterkloon heeft daarom besloten om nog even zijn mijter op te houden en zijn baard niet af te doen.
Dat had ze al verteld, René had de camera mee naar Amerika....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
(dan ook maar eurocent in zakje mikt... ik vond het persoonlijk vreemd dat er geen foto's van het geheel zijn.. van alles bij elkaar.. dat had ik dus verwacht.. maar dacht al dat ik misschien wereldvreemd zou zijn?)
Ah, dat had ik dus niet meegekregen! * Ireth vist eurocentje terug!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat had ze al verteld, René had de camera mee naar Amerika....
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, dat had ik dus niet meegekregen! * Ireth vist eurocentje terug!
(dat vond ik dus jammer, had wel een overzichtsplaatje van het geheel willen zien namelijk!)
eerlijk gezegd had ik dat ook al verwacht dus zo wereldvreemd ben je niet hoor. edit: jah lees nu dus de verklaringquote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
(dan ook maar eurocent in zakje mikt... ik vond het persoonlijk vreemd dat er geen foto's van het geheel zijn.. van alles bij elkaar.. dat had ik dus verwacht.. maar dacht al dat ik misschien wereldvreemd zou zijn?)
Technisch gesproken maakt Sinterkloon niemand zwart, Sinterkloon wijst alleen op een topic elders.. en wij denken er zelf de rest bij... (ja ik ook! Kom ik eerlijk voor uit!)quote:Op maandag 6 maart 2006 23:24 schreef _evenstar_ het volgende:
ik verbaas me over dit,
Sowieso waarom wordt hier nu pas mee gekomen? en persoonlijk vind ik sinterkloon laf, je maakt anderen zwart ( uitgaande dat het verhaal vcan daan echt waar is) maar je verbergt je wel achter een kloontje.. wees dan zo stoer om dan ook eerlijk te zijn.
Van het weekend was hij toch niet in amerika?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat had ze al verteld, René had de camera mee naar Amerika....
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef jessie het volgende:
[..]
Van het weekend was hij toch niet in amerika?
Toen zat hij met dat leuke hondje en Dylan bij haar moeder. Waar toch ook de spullen stonden. Ik snap dan al niet waarom vriendin niet mee ging naar moeder. Dan had ze leuk de spulletjes kunnen zien.
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:32 schreef Triangeljosti het volgende:
Kan íemand een link posten naar een topic zodat ook mensen die niet 24/7 Fok volgen dit topic kunnen begrijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |