quote:Dus vertel hier je mening over Maren
daar probeer ik niet aan te denkenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
alleen t idee dat PM er aan gezeten heeft is minder
mee eensquote:
Nou Maren is dus in Calgary aangekomen en ze heeft er zin in! Nu Renate niet meedoet zou ze zeker top tien (mischien wel zes) moeten kunnen halen. Ik ga 'r iig flink aanmoedigen voor de buisquote:15.03.2006: Calgary
I`m now i Calgary, Canada, preparing for next weekend when it`s world championship allround here. We arrived last monday, and I had to use some days to get used to the altitude(1100m.o.s.) and the big timedifference(8h after Europe). But now I feel good, and I look forward to the weekends competition.
Leuke foto ditquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:55 schreef JanJanJan het volgende:
Heeft Peter er echt aangezeten![]()
Ik kan hem geen ongelijk geven eigenlijk![]()
Iets te vroeg geknipt volgens mij [afbeelding]
idd. maar wat was ze goed op de ploegenachtervolgingquote:Op zondag 19 maart 2006 11:08 schreef komrad het volgende:
Gaat Haugli makkelijk halen, en oh wat zat Mueller weer eens mis door te zeggen dat ze er niets van kon en alleen maar mee mocht doen voor de pleogenachtervolging
Ja, zonde dat ze die tweederangs Bjelkevikdozen er bij nodig had omdat ze in haar eentje geen ploegenachtervolging kon rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 11:08 schreef komrad het volgende:
Gaat Haugli makkelijk halen, en oh wat zat Mueller weer eens mis door te zeggen dat ze er niets van kon en alleen maar mee mocht doen voor de pleogenachtervolging
Maandags is het nooit druk op het gemeentehuis, dus morgen, lijkt mequote:
jij, jij, jij heb mijn vorige Maren-avatar gejatquote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maandags is het nooit druk op het gemeentehuis, dus morgen, lijkt me![]()
jammer Jelle
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
.. die tweederangs Bjelkevikdozen ...
nu nog 4 seconden harder om te winnen hehequote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef snellejelle het volgende:
En wéér een nieuw PR voor Maren. Op de 1500 meter reed ze voor 't eerst onder de 1.57 én direct ook onder de 1.56: 1.55.99. Ruim zes seconde (6.03) van d'r PR al af dit seizoen!
Open er een topic overquote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef komrad het volgende:
Tessa van DIjk is ook wel een favorietje van me aan het worden
Mooi podium trouwensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Op het podium tijdens de wereldbekerfinale
[afbeelding]
En Sanne danquote:Op zondag 9 april 2006 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een skaaaaaaaaatje
wat leuk dat jij dat dan weer weetquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MiLalaa het volgende:
ja het is haar opa (of broer van opa, iig familie)![]()
sinds jij fan bent geworden, ben ik het ook wel een beetje door jouw enthousiasme. Er zijn ook weinig leuke schaatsdames (altijd diezelfde oude garde) en Maren is een leuke aanvullingquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat leuk dat jij dat dan weer weet
zeker, van de dertien verhalen (allemaal verschillende schrijvers) zijn er minstens tien interessantquote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds jij fan bent geworden, ben ik het ook wel een beetje door jouw enthousiasme. Er zijn ook weinig leuke schaatsdames (altijd diezelfde oude garde) en Maren is een leuke aanvulling![]()
Dat boek is een aanrader?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
Jammer dat die 3km net niet onder de 4 minuten is. Aan de andere kant, zo'n tijd heeft ze al wel snel voor elkaar! Want hoe lang is ze nou internationaal actief? Twee jaar ofzo?
Jelle wat vind je ervan dat Peter Mueller haar coach is?
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef snellejelle het volgende:
Het is nu wel 'ns tijd voor een Maren Haugli fantopic!
Wat is er eigenlijk niet leuk aan Maren?
Haar trainer. Helaas heeft de Noorse schaatsbond Peter Mueller als coach aangesteld...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Sesong (alder) 500m 1000m 1500m 3000m 5000m 1995/96(10) 53,7 1996/97:(11) 51,0 1.49,6 1997/98:(12) 47,21 1.35,04 2.27,14 1998/99:(13) 46,63 1.32,74 2.38,32 1999/00:(14) 44,9 1.30,36 2.18,60 4.59,70 2000/01:(15) 43,53 1.26,31 2.11,81 4.42,29 2001/02:(16) 43,70 1.26,15 2.09,41 4.32,04 2002/03:(17) 43,56 1.25,59 2.10,50 4.31,73 8.24,84 2003/04:(18) 42.17 1.22.00 2.03.23 4.21.18 7.21.59 2004/05:(19) 41.21 1.22.00 2.02.02 4.15.44 7.15.33 2005/06:(20) 39,94 1.19,65 1.55,99 4.00,34 6.54,98 |
Maren is een scheetje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker, van de dertien verhalen (allemaal verschillende schrijvers) zijn er minstens tien interessant
btw, leuk dat je ook een beetje fan bent geworden
.254 en ze is Anschutz voorbijquote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
.240 is idd peanuts
ik weet niet hoe het komt maar ik vind maren echt een mooie naam, vooral op zijn noors uitgesprokenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
.254 en ze is Anschutz voorbij![]()
straks eindelijk een echt mooi meisje in de top 10
dat heb ik nou bij Evenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef komrad het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het komt maar ik vind maren echt een mooie naam, vooral op zijn noors uitgesproken
zo gaan onze kindjes toch heten? Sverre en Marenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat heb ik nou bij Even![]()
![]()
Nee hoor dan vind ik Sverre toch leuker klinken
Eskil vind ik dan weer niet mooi, Lasse wel en Oystein klinkt in mijn oren ook niet zo mooi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat heb ik nou bij Even![]()
![]()
Nee hoor dan vind ik Sverre toch leuker klinken
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef snellejelle het volgende:
zo gaan onze kindjes toch heten? Sverre en Maren
![]()
Noorwegenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Gaan we dan ook in Noorwegen wonen?
![]()
komrad: je kan wel mee als m'n buurman/minnaar wellicht
hoe zit dat met de isolatie van die tuinhuisjes, weet je wel hoe koud dat isquote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Noorwegen
en och, Komrad mag in het tuinhuisje
dat heb ik nooit gezegd. Weet je wel wat een minnaar is? Oh en Noorwegen is tof jaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef komrad het volgende:Milalaa, waarom ben ik trouwens 2e keuze
Jup, mijn vriend woont er.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef komrad het volgende:
Noorwegen is idd wel een erg mooi land ( van de foto's dan)
nee, zo obsessief (quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd. Weet je wel wat een minnaar is? Oh en Noorwegen is tof ja
Hup Maren.
Wie weet heb je nog leuke plaatjes ofzo, jelle? Of ben jij niet zo fanatiek als Mirri?
er stond eenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef Mirri het volgende:
Ik ben niet obsessief
Misschien was het wel het mutsje van Marenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef Mirri het volgende:
Wel leuk om even te vermelden nu dit topic weer naar boven is gebracht.
Ik kwam in contact met een groep Noren die naar de WBfinale waren geweest. Ze waren via de sponsor er heen gegaan, helemaal blij dat Maren 3e was geworden. Toen gaf een Noorse jongen mij een Noors mutsje en een Noors vlaggetje. En dat mutsje lijkt precies op die van Maren!
Oh wat leuk! Ik heb dus echt hetzelfde mutsje als Maren!quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
nieuwe foto's uit een privé-collectie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe![]()
![]()
Deze foto's zijn niet van mij. Ik heb ze gekregen van iemand die hier dit topic had gezienquote:Op zondag 16 april 2006 22:20 schreef MiLalaa het volgende:
leuke foto's jelle! Eerder had je ook eens prive-foto's gepost maar die kon ik toen niet zien.
Ze poseert erg schattig
nee!quote:Op zondag 16 april 2006 22:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ik heb dus echt hetzelfde mutsje als Maren!![]()
Bij mij staat er ook Terra op, alleen is die van mij wit. En een Noors vlaggetje op de voorkant.
Zou ik het kunnen veranderen in een maple leaf![]()
Ik wil het je best een keer lenen als je naar een schaatswedstrijd gaat, om indruk op haar te maken.quote:Op zondag 16 april 2006 23:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee!
Geef het mutsje dan maar aan mij
zorg eens dat je ook op het strand is bij de telwedstrijdquote:
Ben benieuwd wat ze komend jaar gaat laten zienquote:The days goes really fast when you are at trainingcamps, and now we are already halfway in this camp on Hamar. It`s nice to feel the ice again, and I think it`s going better this time, compared to the last time I was on ice. I`ve been trying out some new blades now, and I think it`s working good.
gat ??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
Maren is weer goed bezig:
[..]
Ben benieuwd wat ze komend jaar gat laten zien
Hij bedoelt dat ze iedereen haar gat laat zien (figuurlijk dan wel), oftewel dat ze wegrijdt van allle anderenquote:
Ter vergelijking haar PR's: 4.00.34 en 1.55.99 (Calgary).quote:I skated a testrace here in Inzell on friday and on saturday, I got the times 4.13,16 and 2.01,99 on 3k and 1500m. Both are new outdoor-records, and I`m satisfied with the times. It`s good trainingconditions here, and the weather is nice.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, heel slim is ze waarschijnlijk niet want zo'n brilletje werkt helemaal niet bij een laptop LOL EINS!!!!!!!!!!!!!!![]()
: D
.
quote:Since a visiontest at Interoptik Anders Løchen Foght in Hønefoss in the spring this year, I was introduced for an eyetrainingprogram called TrainYourEyes, which can optimize the vision with activ eyetraining. This will help me to see better in "stressed" situations. I can read faster and better now, compared to before I was starting this training. I hope this can help me in the end of hard races, to focus in a better way! Do you want to know more, look at their site: www.trainyoureyes.dk
dat moeten twee titels worden natuurlijkquote:Tomorrow starts the national championships here in Hamar, and I will skate two distances during this weekend. First the 1500m tomorrow, and then the 3k on sunday. I feel good, and the ice is good too, so I`m looking forward to this weekends competitions!
Lief wel, maar ik vind het een beetje een rare foto, ik heb haar wel eens leuker op de foto zien staan.quote:Op zondag 5 november 2006 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Hoe lief
helaas nog geen idee van haar tijden van dit weekend...
quote:05.11.2006: 2 X GULL!
I was skating the national championship on single distances this weekend, and I ended up with two golds after skating 1500m and 3000m. Yesterdays 1500m was ok, but todays 3000m was better. My goal today was to skate flat for 7,5 laps, and I`m satisfied with my race. I got some good answears today, and I will try to use them next weekend in the world-cup opening in Heerenveen!
dat sowieso en ze is nog jong, kan nog progressie maken dus hoopt dat ze er komtquote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Joesse het volgende:
[afbeelding]
verkapte tvptoffe meid om te zien!
Misschien wordt ze wel prinses.quote:Op zondag 26 november 2006 14:03 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Maren en de Noorse kroonprins
de beste man is al getrouwd Mirriquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel prinses.![]()
Ik zou niet zo blij zijn met die foto als ik jou was, SJ.![]()
Ok, nou grijp je kans dan!quote:Op zondag 26 november 2006 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de beste man is al getrouwd Mirri
Op naar het WK afstanden waar ze misschien wel een medaille kan mee pakken!quote:The WCh allround in Heerenveen was a positive event for me, 4th place on 5k on sunday as best result. I`m also satisfied with my 3k on saturday, I feel like it finally is going better. I was very happy when I got the message that I was qualified for the last distance, 5k. This is the best 5k I`ve ever done in Europe before and I feel like the form is coming so I hope it stays like this for some more weeks! I`ve still got some things to work with,- like crossings! I did a bad crossing on the 1500m and I have to learn of it, so I`m not doing that again. It was realy nice to compete in Thialf this weekend, thank`s to all who was there and cheering!
Dit weekend?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef IJsVogel het volgende:
Dit weekend rijd ze met de Noren in salt lake 500 + 1500 dus wie weet een pr
ze rijdt het hele seizoen al niet echt goed op enkele uitschieters na. Wie weet in SLC welquote:Op maandag 26 februari 2007 15:50 schreef IJsVogel het volgende:
ja maar echt goed ging het niet 40 hoor en 2 blank geloof ik
quote:
Ze geeft bijna lichtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef Mirri het volgende:
Aww..ze lijkt nog bleker naast al die bruintjes![]()
Och, was ik maar een negertje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef Remzz het volgende:
Maren is voor right to play in Afrika geweest
[img=578xnull]http://www.marenhaugli.com/images/RTP1.JPG[/img]
Ik kraak haar helemaal niet af! Lees maar terug, ik vind haar ook een leuke schaatster hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef oxylus11 het volgende:
Alsof al dat leed door de sporters zelf aan die diertjes aangwedaan wordt zeg. Wees blij dat er sporters zijn die zich inzetten voor een betere wereld. Ipv Maren af te kraken kan je beter haar initiatief ondersteunen.
Natuurlijk is dat niet zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is al meer dan genoeg aandacht voor dieren, met die flutpartij voorop
Ok, niet boos worden hoorquote:Ik vind het gewoon lomp dat het nog nooit eens ergens onder de aandacht wordt gebracht in welke sport dan ook. Ik bedoel dus in het algemeen, en niet Haugli in het speciaal. Klassen is ook een keer naar Mexico gegaan om huizen te bouwen voor de bevolking, terwijl een paar honderd km verderop de Amazone wordt gekapt en McDonalds koeien onder erbarmelijke omstandigheden worden gehouden. Ik vind het weleens tijd voor iets anders, dieren verdienen het ook een keertje onder de aandacht gebracht te worden. Wat is er mis mee dat ik me daar druk om maak? Das toch alleen maar goed? Hoef jij niet meteen zo flauw te reageren
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ok, niet boos worden hoor. Ik verbied je helemaal niet je mening te uiten, maar omdat ik je mening ietwat krom vind reageer ik juist op je mening. Ik ben het natuurlijk er ook over eens dat er nog een heleboel problemen zijn die onderbelicht worden in de media (MCDonalds, boskap, zure regen, zielige dieren). Wat me aan jou post irriteerde was meer je timing. Namelijk we zien Maren die iets hartstikke moois doet en ipv complimenten maak jij een opmerking in de trend van Laten ze maar eens meer aandacht an dieren geven met een
erbij. Daarmee kraak je de actie van maren toch indirect af. Ik had je post beter op zijn plaats gevonden als die had gestaan onder een berichtje als "Chinezen leggen snelweg aan naar de Mount Everest" Als je dan een opmerking had gemaakt over geld dat betere naar zielige dieren kan gaan, dan had ik dat gesnapt.
No problemoquote:Op woensdag 12 april 2006 22:51 schreef snellejelle het volgende:
en Peter even wegdenken
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |