quote:05.11.2006: 2 X GULL!
I was skating the national championship on single distances this weekend, and I ended up with two golds after skating 1500m and 3000m. Yesterdays 1500m was ok, but todays 3000m was better. My goal today was to skate flat for 7,5 laps, and I`m satisfied with my race. I got some good answears today, and I will try to use them next weekend in the world-cup opening in Heerenveen!
dat sowieso en ze is nog jong, kan nog progressie maken dus hoopt dat ze er komtquote:Op zondag 19 november 2006 22:57 schreef Joesse het volgende:
[afbeelding]
verkapte tvptoffe meid om te zien!
Misschien wordt ze wel prinses.quote:Op zondag 26 november 2006 14:03 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Maren en de Noorse kroonprins
de beste man is al getrouwd Mirriquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel prinses.![]()
Ik zou niet zo blij zijn met die foto als ik jou was, SJ.![]()
Ok, nou grijp je kans dan!quote:Op zondag 26 november 2006 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de beste man is al getrouwd Mirri
Op naar het WK afstanden waar ze misschien wel een medaille kan mee pakken!quote:The WCh allround in Heerenveen was a positive event for me, 4th place on 5k on sunday as best result. I`m also satisfied with my 3k on saturday, I feel like it finally is going better. I was very happy when I got the message that I was qualified for the last distance, 5k. This is the best 5k I`ve ever done in Europe before and I feel like the form is coming so I hope it stays like this for some more weeks! I`ve still got some things to work with,- like crossings! I did a bad crossing on the 1500m and I have to learn of it, so I`m not doing that again. It was realy nice to compete in Thialf this weekend, thank`s to all who was there and cheering!
Dit weekend?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef IJsVogel het volgende:
Dit weekend rijd ze met de Noren in salt lake 500 + 1500 dus wie weet een pr
ze rijdt het hele seizoen al niet echt goed op enkele uitschieters na. Wie weet in SLC welquote:Op maandag 26 februari 2007 15:50 schreef IJsVogel het volgende:
ja maar echt goed ging het niet 40 hoor en 2 blank geloof ik
quote:
Ze geeft bijna lichtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef Mirri het volgende:
Aww..ze lijkt nog bleker naast al die bruintjes![]()
Och, was ik maar een negertje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:50 schreef Remzz het volgende:
Maren is voor right to play in Afrika geweest
[img=578xnull]http://www.marenhaugli.com/images/RTP1.JPG[/img]
Ik kraak haar helemaal niet af! Lees maar terug, ik vind haar ook een leuke schaatster hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef oxylus11 het volgende:
Alsof al dat leed door de sporters zelf aan die diertjes aangwedaan wordt zeg. Wees blij dat er sporters zijn die zich inzetten voor een betere wereld. Ipv Maren af te kraken kan je beter haar initiatief ondersteunen.
Natuurlijk is dat niet zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is al meer dan genoeg aandacht voor dieren, met die flutpartij voorop
Ok, niet boos worden hoorquote:Ik vind het gewoon lomp dat het nog nooit eens ergens onder de aandacht wordt gebracht in welke sport dan ook. Ik bedoel dus in het algemeen, en niet Haugli in het speciaal. Klassen is ook een keer naar Mexico gegaan om huizen te bouwen voor de bevolking, terwijl een paar honderd km verderop de Amazone wordt gekapt en McDonalds koeien onder erbarmelijke omstandigheden worden gehouden. Ik vind het weleens tijd voor iets anders, dieren verdienen het ook een keertje onder de aandacht gebracht te worden. Wat is er mis mee dat ik me daar druk om maak? Das toch alleen maar goed? Hoef jij niet meteen zo flauw te reageren
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ok, niet boos worden hoor. Ik verbied je helemaal niet je mening te uiten, maar omdat ik je mening ietwat krom vind reageer ik juist op je mening. Ik ben het natuurlijk er ook over eens dat er nog een heleboel problemen zijn die onderbelicht worden in de media (MCDonalds, boskap, zure regen, zielige dieren). Wat me aan jou post irriteerde was meer je timing. Namelijk we zien Maren die iets hartstikke moois doet en ipv complimenten maak jij een opmerking in de trend van Laten ze maar eens meer aandacht an dieren geven met een
erbij. Daarmee kraak je de actie van maren toch indirect af. Ik had je post beter op zijn plaats gevonden als die had gestaan onder een berichtje als "Chinezen leggen snelweg aan naar de Mount Everest" Als je dan een opmerking had gemaakt over geld dat betere naar zielige dieren kan gaan, dan had ik dat gesnapt.
No problemoquote:Op woensdag 12 april 2006 22:51 schreef snellejelle het volgende:
en Peter even wegdenken
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |