quote:
Ik vind het gewoon lomp dat het nog nooit eens ergens onder de aandacht wordt gebracht in welke sport dan ook. Ik bedoel dus in het algemeen, en niet Haugli in het speciaal. Klassen is ook een keer naar Mexico gegaan om huizen te bouwen voor de bevolking, terwijl een paar honderd km verderop de Amazone wordt gekapt en McDonalds koeien onder erbarmelijke omstandigheden worden gehouden. Ik vind het weleens tijd voor iets anders, dieren verdienen het ook een keertje onder de aandacht gebracht te worden. Wat is er mis mee dat ik me daar druk om maak? Das toch alleen maar goed? Hoef jij niet meteen zo flauw te reageren  
 Ok, niet boos worden hoor  
![]()
 . Ik verbied je helemaal niet je mening te uiten, maar omdat ik je mening ietwat krom vind reageer ik juist op je mening.  Ik ben het natuurlijk er ook over eens dat er nog een heleboel problemen zijn die onderbelicht worden in de media (MCDonalds, boskap, zure regen, zielige dieren). Wat me aan jou post irriteerde was meer je timing. Namelijk we zien Maren die iets hartstikke moois doet en ipv complimenten maak jij een opmerking in de trend van Laten ze maar eens meer aandacht an dieren geven met een  
![]()
 erbij. Daarmee kraak je de actie van maren toch indirect af. Ik had je post beter op zijn plaats gevonden als die had gestaan onder een berichtje als "Chinezen leggen snelweg aan naar de Mount Everest" Als je dan een opmerking had gemaakt over geld dat betere naar zielige dieren kan gaan, dan had ik dat gesnapt.