HAhaha ja hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef Faithy het volgende:
ah, ik zag 'm niet
oh, ik logeer niet bij jou, maar mag ik dan ook spelletjes komen doen?
Lulquote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is misschien hoor. Niet zeker niet
.
Hij is het geworden en staat op de lijst voor nominaties van het jaarquote:
Que?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Gelukkig sta ik niet in de lijstjes.
Gelukkig sta ik niet in de lijstjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Gezellig.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien komen ondergetekende en Artyshock ook wel even binnenwandelen!
Hele goede opmerking! TVP idd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik tvp.
Da's een hintquote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Gelukkig sta ik niet in de lijstjes.
Als je Fries bent ga je niet meeten met Gronigse boeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
nietzman is een vuile overloper.
Dan hoor je in een kliniek te zitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef Natalie het volgende:
En als je een in Drenthe wonende Groningse met Fries bloed bent wel?
+1 Goeie vraag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Wáár is de meet eigenlijk?
Journalist hè?quote:
Ah! Zulks valt te strompelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Natalie het volgende:
De vorige keren spraken we af voor De Drie
Je logeert bij hem of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:15 schreef Faithy het volgende:
moet ik alleen nog even uitvogelen of 't huis van tvdleur op strompelafstand is van De Drie
damn, 3 hele luistereraars en Nolius weten het nuquote:
Je neukt met hem?quote:
zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je neukt met hem?
Ja ik probeer hier ook alleen maar wat duidelijkheid te krijgen hoor.
Neuken dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
zo zou je het ook kunnen noementis mn vriend
![]()
Ik ook niet. Weet alleen dat de kroegen rechtdoor zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Faithy het volgende:
ja, maar verder ken ik groningen totaal niet ofzo
Elke domme gek kan er heen komenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:49 schreef Faithy het volgende:
oh, dat weet ik wel, het Groninger Museum en het Station!
das ongeveer bijna op strompelafstand geloof ik
Ik zal jullie verwelkomen in "The Golden Arm"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
ThE_ED & Black_Tulip komen ook
Locatie = ? (Groningen is wel niet groot, maar 'tis handig als we op dezelfde plek staan.) De Drie lees ik? Daar hebben ze heineken toch?Nietz
QyRoZ
Dat was 3 Groningen-meetings geleden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:13 schreef SANCTAsimplicissimu... het volgende:
[..]
Ik zal jullie verwelkomen in "The Golden Arm"
You had fun, daar gaat 't omquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Van "zeker" naar een klein "misschientje"
Veel onverwachte uitgaven afgelopen week en ik moet op mn centen gaan letten..
Hey Feefquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Faithy het volgende:
ja, maar verder ken ik groningen totaal niet ofzo
tot nu toe heeft de bank in combinatie met een deken en een tv de voorkeur gehad..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hey Feef![]()
Doen jullie nooit wat in Grûn dan?
Hee! Dat is gezellig!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
ThE_ED & Black_Tulip komen ook
Locatie = ? (Groningen is wel niet groot, maar 'tis handig als we op dezelfde plek staan.) De Drie lees ik? Daar hebben ze heineken toch?Nietz
QyRoZ
Kutsmoesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Van "zeker" naar een klein "misschientje"
Veel onverwachte uitgaven afgelopen week en ik moet op mn centen gaan letten..
Ik ben half Gronings.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef martinlutherking het volgende:
nietzman is een vuile overloper.
Goed de fotoboeken bekijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef RealZeus het volgende:
Ik val tussen 20.30u en 21.00u wel binnen.(en eet dus ook niet mee)Maarreh,waar in de Drie zitten we?Want om nou de Drie af te zoeken naar mensen die ik eigenlijk nog nooit gezein heb is ook zo'n klus.En om nou als een kip met een spraakgebrek door de kroeg te lopen is ook zo wat.("Foookk,fok,fok,fok")![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo,ff fotoboeken gecheckt.En ja,idd alleen van de vrouwen.Een vrouw onthoud ik beter.![]()
En nou de bek toe anders ga ik je de hele avond optillen.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
*checkt fotoboek Nietzman.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je die kop van nietzman 1x gezien hebt..
Zo laat pas?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Oh, het wordt dus meer een eetmeet?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
uur of 5 is gebruikelijk, geloof ik...
5 uur verzamelen, tegen 6en naar 't restaurant/eethuis...
Maar hoe lang doen we over het eten...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef Jordy-B het volgende:
Jawel... Na het eten gaat men eigenlijk altijd terug naar de drie...
Hé,doe eens niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar moeten alle Groningen-meets een vast patroon volgen dan?
Ik weet het goed gemaakt hoor, ik ben aanwezig zodra het begint en daarna sleep ik enkele fokkers ergens anders mee naartoe
Doe datquote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar moeten alle Groningen-meets een vast patroon volgen dan?
Ik weet het goed gemaakt hoor, ik ben aanwezig zodra het begint en daarna sleep ik enkele fokkers ergens anders mee naartoe
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
Waar wordt er eigenlijk gegeten en is/wordt er gereserveerd?
Hey Q.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
Goede vragen.
Be my guestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet altijd alles regelen met meetings, ik wil ook wel eens gewoon gast zijn.
Mag ik mijn voeten op tafel leggen?quote:
Nee, bij meetings is het de bedoeling dat niemand weet waar we nu eigenlijk heengaan en dat we daarna bij 5 restaurants aankloppen omdat het overal vol is, waarna 10 man het toch te duur vinden en dan gaan "eten" bij de mac.quote:
Ik ben er in mijn hele leven 1 avondje geweest, ik ben nou ook niet echt een kennerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:42 schreef Faithy het volgende:
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik Groningen niet ken?
geregeld, kan hij een beetje koken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef Faithy het volgende:
dan ben ik er meer geweest
alleen nooit verder gekomen dan Tim's huis
Eerste kamer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
mac?
We hebben de vorige keer ook ergens gegeten, geen idee hoe het heet maar het was niet duur en wel redelijk lekker.
Dat is een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.quote:
Ik kom sowieso NIET eten, maar als je gaat eten doe je dat toch niet bij Napoliquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik ken de Eerste Kamer niet, maar ik dacht zelf gelijk aan Napoli. Kenners? Geïnteresseerden?
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kom sowieso NIET eten, maar als je gaat eten doe je dat toch niet bij Napoli
Tja, Napoli is een pizzeria. En daar kun je pizza's eten. Dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik kom sowieso NIET eten, maar als je gaat eten doe je dat toch niet bij Napoli
Omdat ik op dat moment nog geen tijd heb... Ik ben 's avonds waarschijnlijk wel in de stad... Dus dan ga ik misschien wel even langshuppelen als ik een beetje weet waar jullie uithangen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
En ik was eigenlijk ook niet van plan om mee te eten, maar ik ben er nog niet zeker over.
Ik bedoelde uiteraard, waarom zou je niet bij Napoli etenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Omdat ik op dat moment nog geen tijd heb... Ik ben 's avonds waarschijnlijk wel in de stad... Dus dan ga ik misschien wel even langshuppelen als ik een beetje weet waar jullie uithangen...
Kamer in De Doelen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef Minkeltje het volgende:
Ik zal er zijn , weet nog niet hoelaat![]()
kan echter om 14:00u al mn kamer op dus als er niemand is ga ik lekker tv kijken ofzoow
Je zegt af?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef Renesite het volgende:
Andere plannen zaterdag, vooral ff met een aantal shoppuh![]()
![]()
Ik knijp een oogje toe als ik langs de 3 loop![]()
(NAPOLI IS TOF)
Ik-durf-het-niet-te-zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zegt af?
Of begrijp ik gewoon geen gronings?![]()
Als je gaat winkelen kun je toch even met je gezelschap binnenvallen? Al is het maar voor tien minuutjes.quote:
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwartquote:
En dan zeker weer vier jaar aan moeten horen dat paars er zo'n zooitje van gemaakt heeft... 't is wel goed met je...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwart.
Agossiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
kan ik van iemand een lift krijgen naar Grunn'n, anders doe ik ook mee aan het grote afzeggen en ga ik me hier in Den Haag bezatten?
WIl je het echt weten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je gaat winkelen kun je toch even met je gezelschap binnenvallen? Al is het maar voor tien minuutjes.
Het is niet dat we bepaald een besloten bijeenkomst houden.![]()
Bovendien: je weet al tijden dat er een meet is en nu komt er plots 'shoppen' in Groningen tussen...![]()
You don't darequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij komt! Als je niet komt zoek ik snachts een PC op en zet je op zwart.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
kan ik van iemand een lift krijgen naar Grunn'n, anders doe ik ook mee aan het grote afzeggen en ga ik me hier in Den Haag bezatten?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
WIl je het echt weten?
Ik dacht dat het vorige week was![]()
Ik wou echt komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stond je in De Drie te wachten?
*suprise*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
Ik heb dat van het begin af voorspeld!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
Ik moest al meteen aan jouw woorden denken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik heb dat van het begin af voorspeld!
Zet mij maar op zeker!
YEP!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik moest al meteen aan jouw woorden denken..
Ging zij nou al je bier betalen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zet mij maar op zeker!
dan kom ik ook zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zet mij maar op zeker!
Ik heb niet de indruk dat U het werkwoord komen in al zijn betekenissen kunt vervoegen.quote:
Wat ze is weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is god niet...
gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is god niet...
Het is geel en het is vaak vertraagd en komt ook in Groningen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:11 schreef Faithy het volgende:
ah, nou, feest
het is uit
Het is al zo koud!quote:
Je herkent die fokliefde zo hehquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef nietzman het volgende:
Is dit nou die zogenaamde liefde die ik hier voel?
Welquote:
Jij komt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga zaterdag wel even bellen hoe ik het allemaal ga regelen. Komt vast goed(eten hoeft geen rekening mee te worden gehouden)
Rond die tijd zijn WIJ er ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef RealZeus het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat het Grote Afzeggen zojuist begonnen is.![]()
Nou???![]()
*RealZeus komt nog steeds maar nog steeds pas na 20.30u.![]()
De kans is extreem groot dat ik gewoon kom. Alleen eten is een probleem, ik kom dus wat later. Komt wel goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef nikky het volgende:
Jij komt!
Als er mensen gaan afzeggen waarvan die moeten komen dan kom ik ook niet meer!
Ik ben ook later want ik moet eerst werkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De kans is extreem groot dat ik gewoon kom. Alleen eten is een probleem, ik kom dus wat later. Komt wel goed![]()
Ah we gaan in de avond van je zwaar verdiende centjes feestenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef nikky het volgende:
Ik ben ook later want ik moet eerst werken
Helaas. Ik heb de huur van de voordeur nog niet betaaldquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah we gaan in de avond van je zwaar verdiende centjes feestenDoe mij maar zo’n parasol drankje
Aaaaaaarrggggghquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef nikky het volgende:
Helaas. Ik heb de huur van de voordeur nog niet betaald
Ik trek mijn doorkijkbloesje en kort rokje wel even aan danquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Aaaaaaarrgggggh
Nou ja er zit dus niks anders op dan de barman te versieren voor een fikse korting![]()
Wie huurt er nou een huis in onderdelen,huur dan een compleet pand.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb de huur van de voordeur nog niet betaald
Gewoon komenquote:
Voor ff paar uurtjes daar is het net ff te ver heen en weer rijden.. ( ruim 2,5 uur enkele ritquote:
Lief aangebodenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
je kan evt. met mij mee carpoolen(even profiel gechecked) splitten we de kosten, scheelt ook weer
Minkeltje maybe ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef Faithy het volgende:
hmkay
iemand anders omgeving Den Haag (of op de route?)
Ah .. en jij wil ook terug enzoquote:
Utrecht?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah .. en jij wil ook terug enzo![]()
Hmm *denkt* .. weet ff niemand..
God jezus pak de treinquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef Faithy het volgende:
hmkay
iemand anders omgeving Den Haag (of op de route?)
Tot utrecht treinen -> Groningen, en dan Groningen -> Utrecht en trein.quote:
Boe.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
God jezus pak de trein. Elke meeting waar jij zegt te komen is het weer hetzelfde verhaal
.
Seggik!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
God jezus pak de trein. Elke meeting waar jij zegt te komen is het weer hetzelfde verhaal
.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:01 schreef Chandler het volgende:
Ik mis Ingrid19 en Djeez eingelijk.. zal eens vragen of ze zin hebben om langs te komen.
Haushofer!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:35 schreef ThE_ED het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen die er voor het eten al zijn?
Op nietz na dan.
Ik heb ook een auto hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:33 schreef Faithy het volgende:
ik kom langs utrechtdaar kan ik je best ophalen Q
quote:
Zekers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:17 schreef Faithy het volgende:
ja, maar kosten sharen is iets voordeliger
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef Faithy het volgende:
en ik hoef niet zo nodig te drinkenen ik kom langs Utrecht met de auto
Isgoedquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Haushofer!
Zeg, Haus, zullen wij dan afspreken dat we om vier uur in Sally's zitten als wij met zijn drietjes de enigen zijn?
Ok, gezellig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Isgoed![]()
Owh, en ik zag zonet dat mijn MSN weer es was uitgevallen, dus ik heb je niet bewust genegeerd ofzo( versie 5.0 geloof ik )
Mooi, dan moeten we alleen nog achterhalen of we echt de enigen zijn die er dan al zijnquote:
Ik had niets door, je was immers voor mij nog steeds offlinequote:Owh, en ik zag zonet dat mijn MSN weer es was uitgevallen, dus ik heb je niet bewust genegeerd ofzo( versie 5.0 geloof ik )
Ander nummer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:25 schreef Faithy het volgende:
als je nog hetzelfde nummer hebt bel ik je morgen wel ff
nu zlapen
donequote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ander nummer.![]()
Mail me maar ff op [afbeelding]
Geheim ja. Wis het nu het nog kanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:26 schreef Viking84 het volgende:
-knip-
wisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Geheim ja. Wis het nu het nog kan
Gewoon, morgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef Chandler het volgende:
En ik heb helaas niet kunnen vinden vanaf hoelaat het is? weet iemand vanaf hoelaat het gewenst is te komen?
Steeds misschiener?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ja, goed geregeld allemaal zo.
Ik sta overigens nog steeds op 'misschien".
Ik woon op drie minuutjes lopen van het station. Als je nou per ongeluk wat vroeger komt kun je nog net een paar uurtjes mee helpen klussen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Als er nou wat mensen een tijd roepen (meer dan 1) dan kan ik evt mijn treinreis eens plannen bijv...
Dat wil jij helemaal niet, ik neem aan dat je er wil WONEN?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik woon op drie minuutjes lopen van het station. Als je nou per ongeluk wat vroeger komt kun je nog net een paar uurtjes mee helpen klussen.
Mijn opmerking was vooral geplaatst in het licht dat jij het vooral niet zou willen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Dat wil jij helemaal niet, ik neem aan dat je er wil WONEN?.
Ik ben met 2 dingen goed, en er zitten allebei knopjes opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn opmerking was vooral geplaatst in het licht dat jij het vooral niet zou willen.
Ik heb je meegemaakt in het echt. No way dat binnen ons huis jij een hamer of kwast in je handen gedrukt krijgt. D'r lopen bij ons al slopers met nageltjes rond. Da's eerst wel even genoeg.
Zolang jij je maar niet vergist met welke van de twee je de tv aanzet, zit je goed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben met 2 dingen goed, en er zitten allebei knopjes op.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
Mijn opmerking was vooral geplaatst in het licht dat jij het vooral niet zou willen.
Ik heb je meegemaakt in het echt. No way dat binnen ons huis jij een hamer of kwast in je handen gedrukt krijgt. D'r lopen bij ons al slopers met nageltjes rond. Da's eerst wel even genoeg.
Dat kan met allebei:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zolang jij je maar niet vergist met welke van de twee je de tv aanzet, zit je goed.![]()
Buitendat, ik kan je wel een hamer of kwast geven, maar tegen de tijd dat je klaar bent met lullen heb je waarschijnlijk allang het gereedschap verruild voor een bier...
Hm. Ik heb liever de pocketversie van de afstandbediening. Die begrijpt tenminste wat ik bedoel, blijft niet onnodig lang bij Oprah hangen tijdens het zappen en zeurt niet als ik het achteloos achter me aan op de bank werp.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:35 schreef HeatWave het volgende:
Dat kan met allebei:
1) klik
2) Zet de TV eens aan "vul synoniem voor vrouw in'
Die kans is ongeveer 100% ja.
Goed puntquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hm. Ik heb liever de pocketversie van de afstandbediening. Die begrijpt tenminste wat ik bedoel, blijft niet onnodig lang bij Oprah hangen tijdens het zappen en zeurt niet als ik het achteloos achter me aan op de bank werp.
nou... euh...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Wanneer was jij van plan om hier te komen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef HeatWave het volgende:
Anyway. Als ik kom, morgen kom ik dus met de trein vanaf Amsterdam CS.
komt er nog iemand uit die richting of is het de hele reis ik en mijn MDA vario?
Lieverd, er zijn dingen die voorgaan boven een fok meetingquote:
Ik ben naar de toko geweest voor lekkere dingen. Jij komt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lieverd, er zijn dingen die voorgaan boven een fok meeting.
Of er moet een fokster zijn die mij ook sex garandeert morgen.
Waarschijnlijk wel hoor. Het ziet er aan haar kant planningtechnisch niet zo eenvoudig uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben naar de toko geweest voor lekkere dingen. Jij komt!
Doen we dat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef nikky het volgende:
Normaal was het altijd zo dat men uiterlijk om 18.00 voor de Drie stond om te gaan eten. Als de meetinggangers dat nou afspreken kan er ook weinig fout gaan.
Het hoeft niet hoor.. ik ga in elk geval karten in de avond en dan de kroeg in dus misschien dat ik jullie nog wel ergens zie.quote:
Jij komt altijd dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:01 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor.. ik ga in elk geval karten in de avond en dan de kroeg in dus misschien dat ik jullie nog wel ergens zie.
Zullen we doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef gr8w8 het volgende:
Veel plezier morgen en doe Natalie de groeten!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:19 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laten he*vlucht weer heel snel het topic uit*
Wil bijna zeggen, gelukkig ga je niet mee... maar toch zal ik je beetje missen knuffelbeer van mequote:
Een kwart van Groningen is student. Als de helft van de studenten vrouw is, dan zijn er zeker 20.000 vrouwen beneden de 23 jaar. Iets zegt me dat daar tijdverdrijf mee mogelijk is voor de mo-ge-lij-ke wachttijd die je oploopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef HeatWave het volgende:
Samengevat: er gaan mensen die kant op, maar niemand weet hoelaat en waar.
Gaat goed komen denk ik.
*noteert*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een kwart van Groningen is student. Als de helft van de studenten vrouw is, dan zijn er zeker 20.000 vrouwen beneden de 23 jaar. Iets zegt me dat daar tijdverdrijf mee mogelijk is voor de mo-ge-lij-ke wachttijd die je oploopt.
http://www.locatienet.nlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
ja.
Zo komen we ergens.
Ok, ik stel het zo : ik ken groningen voor geen meter en heb geen zin om me suf te zoeken naar de hele 3 zusters.
Je komt aan, loopt naar het busstation en recht tegenover je zie je een brug. Die steek je over en loopt het uit. Dan zit je heel erg warm in ieder geval. Of pakt een willekeurige stadsbus die naar de grote markt rijdt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
ja.
Zo komen we ergens.
Ok, ik stel het zo : ik ken groningen voor geen meter en heb geen zin om me suf te zoeken naar de hele 3 zusters.
Ik heb zelfs TomTom, maar das toch niet helemaal de bedoelingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.locatienet.nl
Adres: Grote Markt.
Volg de tieten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je komt aan, loopt naar het busstation en recht tegenover je zie je een brug. Die steek je over en loopt het uit. Dan zit je heel erg warm in ieder geval.
Ik denk dat iedereen die in Groningen op straat loopt je kan zeggen waar de 3 is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
ja.
Zo komen we ergens.
Het patsen zou bij die ene avond gehouden worden eh.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zelfs TomTom, maar das toch niet helemaal de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |