Lief aangebodenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
je kan evt. met mij mee carpoolen(even profiel gechecked) splitten we de kosten, scheelt ook weer
Minkeltje maybe ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef Faithy het volgende:
hmkay
iemand anders omgeving Den Haag (of op de route?)
Ah .. en jij wil ook terug enzoquote:
Utrecht?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah .. en jij wil ook terug enzo![]()
Hmm *denkt* .. weet ff niemand..
God jezus pak de treinquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef Faithy het volgende:
hmkay
iemand anders omgeving Den Haag (of op de route?)
Tot utrecht treinen -> Groningen, en dan Groningen -> Utrecht en trein.quote:
Boe.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
God jezus pak de trein. Elke meeting waar jij zegt te komen is het weer hetzelfde verhaal
.
Seggik!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
God jezus pak de trein. Elke meeting waar jij zegt te komen is het weer hetzelfde verhaal
.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:01 schreef Chandler het volgende:
Ik mis Ingrid19 en Djeez eingelijk.. zal eens vragen of ze zin hebben om langs te komen.
Haushofer!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:35 schreef ThE_ED het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen die er voor het eten al zijn?
Op nietz na dan.
Ik heb ook een auto hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:33 schreef Faithy het volgende:
ik kom langs utrechtdaar kan ik je best ophalen Q
quote:
Zekers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:17 schreef Faithy het volgende:
ja, maar kosten sharen is iets voordeliger
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef Faithy het volgende:
en ik hoef niet zo nodig te drinkenen ik kom langs Utrecht met de auto
Isgoedquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Haushofer!
Zeg, Haus, zullen wij dan afspreken dat we om vier uur in Sally's zitten als wij met zijn drietjes de enigen zijn?
Ok, gezellig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Isgoed![]()
Owh, en ik zag zonet dat mijn MSN weer es was uitgevallen, dus ik heb je niet bewust genegeerd ofzo( versie 5.0 geloof ik )
Mooi, dan moeten we alleen nog achterhalen of we echt de enigen zijn die er dan al zijnquote:
Ik had niets door, je was immers voor mij nog steeds offlinequote:Owh, en ik zag zonet dat mijn MSN weer es was uitgevallen, dus ik heb je niet bewust genegeerd ofzo( versie 5.0 geloof ik )
Ander nummer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:25 schreef Faithy het volgende:
als je nog hetzelfde nummer hebt bel ik je morgen wel ff
nu zlapen
donequote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ander nummer.![]()
Mail me maar ff op [afbeelding]
Geheim ja. Wis het nu het nog kanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:26 schreef Viking84 het volgende:
-knip-
wisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Geheim ja. Wis het nu het nog kan
Gewoon, morgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef Chandler het volgende:
En ik heb helaas niet kunnen vinden vanaf hoelaat het is? weet iemand vanaf hoelaat het gewenst is te komen?
Steeds misschiener?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ja, goed geregeld allemaal zo.
Ik sta overigens nog steeds op 'misschien".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |