Wil bijna zeggen, gelukkig ga je niet mee... maar toch zal ik je beetje missen knuffelbeer van mequote:
Een kwart van Groningen is student. Als de helft van de studenten vrouw is, dan zijn er zeker 20.000 vrouwen beneden de 23 jaar. Iets zegt me dat daar tijdverdrijf mee mogelijk is voor de mo-ge-lij-ke wachttijd die je oploopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef HeatWave het volgende:
Samengevat: er gaan mensen die kant op, maar niemand weet hoelaat en waar.
Gaat goed komen denk ik.
*noteert*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een kwart van Groningen is student. Als de helft van de studenten vrouw is, dan zijn er zeker 20.000 vrouwen beneden de 23 jaar. Iets zegt me dat daar tijdverdrijf mee mogelijk is voor de mo-ge-lij-ke wachttijd die je oploopt.
http://www.locatienet.nlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
ja.
Zo komen we ergens.
Ok, ik stel het zo : ik ken groningen voor geen meter en heb geen zin om me suf te zoeken naar de hele 3 zusters.
Je komt aan, loopt naar het busstation en recht tegenover je zie je een brug. Die steek je over en loopt het uit. Dan zit je heel erg warm in ieder geval. Of pakt een willekeurige stadsbus die naar de grote markt rijdt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
ja.
Zo komen we ergens.
Ok, ik stel het zo : ik ken groningen voor geen meter en heb geen zin om me suf te zoeken naar de hele 3 zusters.
Ik heb zelfs TomTom, maar das toch niet helemaal de bedoelingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.locatienet.nl
Adres: Grote Markt.
Volg de tieten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je komt aan, loopt naar het busstation en recht tegenover je zie je een brug. Die steek je over en loopt het uit. Dan zit je heel erg warm in ieder geval.
Ik denk dat iedereen die in Groningen op straat loopt je kan zeggen waar de 3 is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef HeatWave het volgende:
ja.
Zo komen we ergens.
Het patsen zou bij die ene avond gehouden worden eh.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zelfs TomTom, maar das toch niet helemaal de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |