Hoe sneller het topic vol is, hoe sneller er een andere TT op kanquote:
Sorry kan der niks aan doen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:21 schreef Timmai het volgende:
[..]
Erik is beetje gekalmeerd, nu ben jij der nr. 1 Floortje basher geworden?![]()
Ja Floortje wint idols niet ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hoe sneller het topic vol is, hoe sneller er een andere TT op kan.
Ik heb een waardige opvolger gevonden.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:21 schreef Timmai het volgende:
[..]
Erik is beetje gekalmeerd, nu ben jij der nr. 1 Floortje basher geworden?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een waardige opvolger gevonden..
Heb je last van muizen?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooie wallpapers! Wie heeft die gemaakt? Lynx?
Ik weet niet of dat ergens online staat.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:52 schreef Liene het volgende:
Ik heb dat stukje van de soundmixshow nog nooit gezien! Kan niemand dat even laten zien?
Ow heeft ze dat niet danquote:Op maandag 6 maart 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Op die foto is het net of dat ze beenhaar heeft.
ik heb het gezien ja, zo liefquote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Cee het volgende:
Nu 'n stukje op SBS6. Floortje op 't podium in d'r woonplaats. "Ooh ik vind het zo ontzettend bijzonderrr!"
En de winnende single gaat 'Right here, right now' heten.
Als ik het fenomeen "Middle of the road" nog 1x hier ga horen, wordt ik serieus knettergek!!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Liene het volgende:
Heb t gezien ja, gaat weer zo'n 'middle of the road' nummer worden!
Laat me raden, ze had d'r emo-gezicht weer uit de kast gehaald, inclusief wapperende handjes?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Cee het volgende:
Nu 'n stukje op SBS6. Floortje op 't podium in d'r woonplaats. "Ooh ik vind het zo ontzettend bijzonderrr!"
Hier staan nog wat meer foto's http://www.patrick.fm/ Ze ziet er wel aardig dronken uit op sommige foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.idolsonline.nl/?ppage=read&id=158
Mag niet ontbreken natuurlijk!
Dit is trouwens dezelfde TT als het topic van Raffaëla![]()
Alleen deze TT kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
Dit is trouwens dezelfde TT als het topic van Raffaëla![]()
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortjequote:
Raffaëla toch stukken leukerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:17 schreef MociN het volgende:
Hmm, heb idols dit jaar totaal niet gevolgd, maar zag d'r zondag bij Carlo & Irene. Was toch wel leuk hoor.
Saaie finale zal ik het niet willen noemen, misschien wat spannender gemaakt door Idols zelf, maar Floortje zal gewoon winnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortje)al bekend is
oh, op een saaie finale zou ik niet rekenen, ik hoop natuurlijk dat Floortje wint, maar denk dat hetverschil erg klein zal zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortje)al bekend is
quote:Floortje ontkent dronkenschap
ROTTERDAM - Floortje, de finalist van de populaire talentenjacht Idols, heeft ontkend dat ze op oudejaarsavond van 2003...
stomdronken oud & nieuw heeft gevierd. Volgens Veronica-deejay Patrick Kicken goot de zangeres die bewuste avond bij hem thuis schaamteloos een halve fles Goldstrick (alcoholpercentage van 50%) naar binnen en viel toen na een flinke kotsbui in slaap. Volgens Kicken was Floortje zo lam dat ze de klok die het nieuwe jaar aankondigde niet meer heeft gezien.
Bij Shownieuws van SBS 6 ontkende Floortje dat ze tijdens oudjaar 2003 als een tempelier heeft gedronken. ,,Het was natuurlijk oudejaarsavond. Daar hoort een drankje bij. Maar ik was niet ladderzat'', aldus de 22-jarige apothekersassistente uit Almere. Ze ontkende ook dat het bewuste drankje een halve fles Goldstrick was.
Volgens Floortje zou ze nooit zoveel hebben gedronken. ,,Want dan zou ik niet meer op mijn benen hebben kunnen staan.'' Pikant: volgens Kicken, die foto's en een verslag van de feestpartij op zijn weblog plaatste, was dat precies ook het geval.
Zaterdag staat Floortje in de finale van Idols. Haar 'tegenstander' is Raffaëla.
Inderdaad, tis natuurlijk ook niet geheel ontoevallig dat het net een week voor de finale naar buiten komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Lynx666 het volgende:
Dit zegt denk ik meer over Kicken dan over Floortje.
Dat je pas na 15 weken zo iemand herkend, vraag ik me af wat er met het geheugen van de heer Kicken isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
Inderdaad, tis natuurlijk ook niet geheel ontoevallig dat het net een week voor de finale naar buiten komt.
Briljante actiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
Als je naar de site van Kicken gaat krijg je nu heel groot 'STEM FLOORTJE!' in beeld.![]()
Spamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
Als je naar de site van Kicken gaat krijg je nu heel groot 'STEM FLOORTJE!' in beeld.![]()
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
2003 waar hebben ze het in godsnaam over
Het nieuwsbericht op FP.quote:Kicken zet oude foto's Floortje online
Radio Veronica-dj Patrick Kicken heeft foto's op zijn website gezet van Idols-finaliste Floortje, die twee jaar geleden bij hem thuis zijn genomen tijdens een feestje. Volgens Kicken is Floortje echt niet zo braaf als dat ze op tv overkomt. Op het feestje bij Kicken draagt de dan 20-jarige Floor sexy netkousen en gehaakte handschoenen zonder vingers.
Kicken omschrijft de Idols-finaliste als 'het meisje dat een halve fles Goldstrike (50% alcohol) achterover kiepte, om daarna de weg naar het toilet te vragen'.
De dj zegt niets tegen Floortje te hebben, maar hij gelooft niet dat ze Idols gaat winnen. De redenatie van Kicken luidt: ''Platenmaatschappij BMG gaat zich natuurlijk geen 3e keer in de vingers snijden met een blanke artiest waar ze maar 1 CD plezier van hebben. Jamai, Boris, Jim, Maud.. allemaal naar de achtergrond. Een gekleurde artiest met een dijk van een stem, Hind, daar verkopen ze nog genoeg van. Dus wordt onze Nederlandse Beyoncé, ondanks een zwangere buik, de winnaar van Idols 3. ''
De 'schokkende' foto's staan dus op de site van Kicken. FOK!kers zullen zich overigens waarschijnlijk eerder afvragen wat iemand met zulke spannende kleding als Floortje, op een 'sukkelig feestje' bij Kicken te zoeken had.
Wie nu naar de website van Patrick Kicken surft, krijgt groot 'Stem Floortje, Stem Floortje, Stem Floortje' in beeld. Als je hier vervolgens op klikt, word je doorgelinkt naar de pagina van Floortje op de website van Idols. Wie verantwoordelijk is voor deze actie, is niet bekend.
Sorry Erik, maar Floortje heeft de foto's niet online gezet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dan nu het moment aangebroken dat Floortje ook als aandachtsgeil wordt uitgemaakt.
Ik loop der zo niet bij hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
''Oh jeetje, kijk nou! Floortje heeft/ had gewoon een leven!!"
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
wat een gezeik om die fotos zeg"Oh jeetje, kijk nou! Floortje heeft/ had gewoon een leven!!
"
met "stem floortje" heeftie wel gelijk natuurlijk
Boeiend, die foto's zijn gewoon lelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
wat een gezeik om die fotos zeg"Oh jeetje, kijk nou! Floortje heeft/ had gewoon een leven!!
"
met "stem floortje" heeftie wel gelijk natuurlijk
Ze is nog wel leuker.quote:
Yess, baby, Raf is er gelukkig ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef migebiggie het volgende:
LeukGa zeker kijken ! Is raff der ook ?
Ik ga me dan juist meer vervelen als Raf er ook bij isquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Yess, baby, Raf is er gelukkig ook.![]()
Wat zou Robert zich anders vervelen.![]()
Hoe kán dat nouquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga me dan juist meer vervelen als Raf er ook bij is.
Nee, Raf trekt gewoon dr oude truukjes uit de kast die we allemaal onderhand wel kennenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoe kán dat nou![]()
Raf zit niet stilletjes op de bank met de beentjes over elkaar.![]()
Tis vreemd ja. Raffaela en Floortje schijnen goeie vriendinnen te zijn, maar de fans kunnen elkaar niet luchten of zienquote:
Nou ik ken best met floortje fans om gaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis vreemd ja. Raffaela en Floortje schijnen goeie vriendinnen te zijn, maar de fans kunnen elkaar niet luchten of zien.
Ze bestaan toch!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nou ik ken best met floortje fans om gaan![]()
en ik best mer Raff fans hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nou ik ken best met floortje fans om gaan![]()
psies,. daarbij zijn het allebei goede zangeressen, met ieder hun eigen sterke en minder sterke punten, en dan hangt het er gewoon van af waar je het meest op let.quote:
Dan gaat ze gepest wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:04 schreef the_hunter het volgende:
Leuk dat ze morgen bij Jensen komt. Ik ga zeker kijken.
![]()
Floortje
![]()
![]()
Neuh, vind ik niet. Af en toe ff een geintje ja, maar (beledigend) pesten, neuhquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef migebiggie het volgende:
Jensen pest altijd iedereen in ze programma volgens mij ...
Valt reuze mee tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef migebiggie het volgende:
Jensen pest altijd iedereen in ze programma volgens mij ...
Maar tuttige types kunnen daar niet tegenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Valt reuze mee tegenwoordig.
En een grapje moet kunnen.
Lieve schat, niet alles letterlijk opnemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef migebiggie het volgende:
Floortje ken daar wel tegen hoor
Als je haar bedoelt ..
Scherpquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef the_hunter het volgende:
Herinnering: vanavond om half 11 is Floortje bij Jensen![]()
Samen met Raffaela toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef the_hunter het volgende:
Herinnering: vanavond om half 11 is Floortje bij Jensen![]()
Ik snap jequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ja, maar dat vond ik niet de moeite waard om erbij te zeggen![]()
Weet jij toevallig of Ellen nog een keer komtquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
dus om het even te verbeteren: Floortje en Raffaëla vanavond bij Jensen om half 11
Morgen wordt de Day Before uitgezonden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:46 schreef LoggedIn het volgende:
morgen komt er toch weer iets van idols? of is dat zaterdag pas?
Dieptepunt voor de Ajax en Sparta supportersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:50 schreef the_hunter het volgende:
Leuk trouwens het hoogtepunt van Floortje: Optreden in de rust bij Ajax-sparta![]()
Hoe de sparta supporters er over dachten weet ik niet, maar ik vond het erg leuk. En getuige het applaus van de Ajax supporters deelden velen dezelfde mening als mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dieptepunt voor de Ajax en Sparta supporters![]()
Wat zong ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hoe de sparta supporters er over dachten weet ik niet, maar ik vond het erg leuk. En getuige het applaus van de Ajax supporters deelden velen dezelfde mening als mij.
Ik weet dat die opmerking van je niet serieus was, maar laat het even gezegt zijn dat het een goed optreden was
1 liedje maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:30 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Never Can Say Goodbye. Ik geloof dat dat nummer van Gloria geynor is.
ik had niet gekeken.. had haar eigenlijk wel willen zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:07 schreef the_hunter het volgende:
Wat was Floortje gisteren leuk bij Jensen![]()
Toen die foto's ter sprake kwamen, deed ze er heel laconiek over. En terecht, want er is niets schokkends aan die foto's. Ze had die foto's zelfs nog niet eens gezien. Dat geeft toch aan dat ze er boven staat.
Tsja, hiermee zie je dat Floortje al behoorlijk professioneel is en met beide benen op de grond staat, dit in tegenstelling tot Rafealla die met dit soort dingen absoluut niet kan omgaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:07 schreef the_hunter het volgende:
Wat was Floortje gisteren leuk bij Jensen![]()
Toen die foto's ter sprake kwamen, deed ze er heel laconiek over. En terecht, want er is niets schokkends aan die foto's. Ze had die foto's zelfs nog niet eens gezien. Dat geeft toch aan dat ze er boven staat.
Hoezo kan Raffaëla niet met dit soort dingen omgaan, heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:07 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, hiermee zie je dat Floortje al behoorlijk professioneel is en met beide benen op de grond staat, dit in tegenstelling tot Rafealla die met dit soort dingen absoluut niet kan omgaan.
Ik ook. Raffa is gewoon haar maffe zelf, ze heeft een apart karakter, maar dat maakt haar voor mij (naast haar werkelijk fantastische en veelzijdige stem) juist eens te meer een Idol. Floortje gaat voor mij op in de massa en haar gespeelde "ideale schoondochter" houding vind ik niet getuigen van veel eerlijkheid. Tel daarbij op dat praktisch iedere kandidaat Raffa het liefst ziet winnen en het is voor mij duidelijk. Raffa, zet 'm op morgenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo kan Raffaëla niet met dit soort dingen omgaan, heb je voorbeelden?
Ik vond haar reactie omtrent haar zwangerschap en Henkjan anders heel volwassen en professioneel overkomen.
Ik vind van niet, ze kwam in dat hele zwangerschapsverhaal juist onvolwassen over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo kan Raffaëla niet met dit soort dingen omgaan, heb je voorbeelden?
Ik vond haar reactie omtrent haar zwangerschap en Henkjan anders heel volwassen en professioneel overkomen.
Omdat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ze kwam in dat hele zwangerschapsverhaal juist onvolwassen over.
In ieder geval moet je je afvragen waarom het juist bij Rafealla gebeurd dat ze zwanger wordt, dit is niet toevallig dat het juist haar overkomt. Bij Floortje, Elllen, Angelique zou dit niet snel gebeuren. Dat is ook professioneel gedrag, serieus bezig zijn met wat je doet.quote:
Wat is daar oneerlijk aan? Zo ís Floortje gewoon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Floortje gaat voor mij op in de massa en haar gespeelde "ideale schoondochter" houding vind ik niet getuigen van veel eerlijkheid.
Dat zeggen haar schoonouders ook alquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat is daar oneerlijk aan? Zo ís Floortje gewoon.
Die discussie hebben wel toch al gehadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef the_hunter het volgende:
+ dat ze al 4 maanden zwanger is, terwijl ze pas 5 maanden bij elkaar zijn. Dat vind ik op z'n zachtst gezegt toch wel erg snel...
Daar heb ik niet aan meegedaan, maar van mij hoeft het daar ook niet over te gaan hoor. Laten we het hier maar gewoon overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die discussie hebben wel toch al gehad![]()
dacht ook wel zo onderhand....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Kan best, maar die discussie hebben we wél al gehadquote:
Zit jij er op te wachten om over Raffaëla te discussieren? Ik niet. Laten we het maar lekker over Hét idool van 2006quote:
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan best, maar die discussie hebben we wél al gehad.
Ik ook niet maar die Rafealla aanhangers beginnen er weer over en dan ben ik niet te beroerd om er mijn mening over tegevenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zit jij er op te wachten om over Raffaëla te discussieren?
Als je jezelf dan niet in kan houden, doe het dan minstens in het Raffaëla topic.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die Rafealla aanhangers beginnen er weer over en dan ben ik niet te beroerd om er mijn mening over tegeven![]()
Neu, in dat topic staan van die enge foto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je jezelf dan niet in kan houden, doe het dan minstens in het Raffaëla topic.
Rafe allaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die Rafealla aanhangers beginnen er weer over en dan ben ik niet te beroerd om er mijn mening over tegeven![]()
Dan niet zo doorzeuren over "de discussie".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:22 schreef Danzig het volgende:
[..]
Neu, in dat topic staan van die enge foto's![]()
Waarom een felicitatie-topic?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef Danzig het volgende:
On topic: Is er al een felicitatie-topic voor Floortje?
Morgenavond om 23:00.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef Danzig het volgende:
On topic: Is er al een felicitatie-topic voor Floortje?
Er zal historie geschreven wordenquote:
Dat sowieso, want er wint voor de eerste keer een vrouwquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Er zal historie geschreven worden
Ok, hij is flauw maar toch: als een vrouw wint dan is het sowieso Floortjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat sowieso, want er wint voor de eerste keer een vrouw![]()
Floortje![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ok, hij is flauw maar toch: als een vrouw wint dan is het sowieso Floortje
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
[..]
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef Ayaxola het volgende:
Ik hoorde vanochtend dat Floortje die foto's express naar buiten heeft gebracht om het saaie imago wat weg te poetsen?
Patrick Kicken heeft ze expres naar buiten gebracht, om diezelfde reden. Alleen hadden weinig mensen die reden door. Ik geloof niet dat ze er zelf achter zat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef Ayaxola het volgende:
Ik hoorde vanochtend dat Floortje die foto's express naar buiten heeft gebracht om het saaie imago wat weg te poetsen?
Sterker nog, gisteren bij Jensen zei ze dat ze die foto's nog niet eens had gezien. En als Floortje dat zegt, geloof ik dat uiteraardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Patrick Kicken heeft ze expres naar buiten gebracht, om diezelfde reden. Alleen hadden weinig mensen die reden door. Ik geloof niet dat ze er zelf achter zat.
Inderdaad. Klasse zoals ze erover praatte. Ze is nu al een sterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:24 schreef Lynx666 het volgende:
Ze praatte ook gewoon heel open en leuk over die foto's.
quote:
lijkt me niet bijzonder spannend eigenlijk..quote:In deze aflevering wordt teruggekeken op de afgelopen week waarin de twee finalisten door het land zijn gegaan en een persconferentie hebben gegeven.
Het liefst er helemaal live bijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:29 schreef LoggedIn het volgende:
morgenavond wil ik wel kijken natuurlijk, ik wil erbij zijn als Floortje officieel tot winnaar benoemd wordt
Die snapt hetquote:AD-astrologe voorspelt dat Floortje wint
ROTTERDAM - AD-astrologe Elodie Hunting voorspelt op de website van deze krant dat Floortje de finale van Idols wint.Voor Raffaëla komt het verlies als een schok, zo voorspelt Hunting. ,,Zij verwacht stiekem toch dat zij als grote winnaares uit de bus komt, maar helaas.’’
Ook de lezers van www.AD.nl voorspellen dat Floortje het gaat redden. 48% van de ruim drieduizend stemmers zien de apothekersassistente met de overwinning aan de haal gaan, terwijl 34% denkt dat het Raffaëla zal zegevieren. De overige 18% had geen idee wie zou winnen.
Lees hieronder de complete voorspelling van AD-astrologe Elodie Hunting over de Idols-finale:
Iedereen weet dat het een hele spannende finale zal zijn bij Idols. Eigenlijk is er geen sprake van een winnaar en een verliezer, maar van twee winnaars. De roem lonkt naar beide dames en we zullen hoe dan ook van allebei nog veel horen.
In de horoscoop van Raffaëlla is te zien dat het voor haar al begonnen is. Door allerlei verwikkelingen rondom haar zwangerschap en gewaagde liefdeverklaringen naar Henk Jan Smits is zij uitgebreid in het nieuws gekomen. Ze heeft laten zien dat ze dit aankan en ook dat ze haar publiek goed kan bespelen. Letterlijk én figuurlijk.
In haar horoscoop is ook te zien, dat ze als snel publiekelijk bezit is geworden en dit kan haar in de toekomst wel eens doen verzuchten dat ze wat meer privé wil. Desnoods zal ze een rechtszaak aanspannen tegen een of ander roddeltijdschrift.
Floortje zal de winnares van de finale zijn. In haar horoscoop is overduidelijk te zien dat zij het gezicht wordt van het nieuwe Idol 2006. Ook is te zien dat ze een paar minder goede prestaties heeft neergezet, maar dat is voorbij. Het had te maken met het trainen van haar stem, met name dat ze moest leren presteren onder druk en toeziend oog van deskundigen.
Het zal haar zwaar vallen om te blijven staan onder de druk die ze te verduren krijgt. Zij is niet zo gewiekst als Raffaëlla in het omgaan met de pers. Kritiek zal ze snel persoonlijk opvatten waardoor ze menig traantje zal wegpinken. Haar kledingstijl is niet bijzonder hip, maar wel stijlvol.
Voor Floortje is het belangrijk dat ze een veilige thuishaven heeft, vrienden en familie waar ze ten alle tijden op kan terugvallen, want ze zal zich regelmatig alleen voelen in de wereld van de glamour.
Voor Raffaëlla komt de overwinning van Floortje als een schok. Zij verwacht stiekem toch dat zij als grote winnares uit de bus zal komen, maar helaas. Floortje gaat met de eer strijken en zal daar verlegen onder zijn. Wat de impact van haar overwinning is, realiseert zij zich pas de komende weken. Ondanks dat ze veel energie zal willen steken in haar nieuwe huis, komt dat er niet van omdat ze er simpelweg geen tijd voor heeft. Ze zal erg veel onderweg zijn en op plekken komen waar ze nog nooit eerder is geweest.
Haar sterke kant is dat ze levensvreugde kan uitstralen. Haar carrière ligt zeker niet in het apothekerschap want haar leven neemt een radicale wending. Ze zal het erg druk gaan krijgen.
Overigens is de AD-astrologe van mening dat Harm had moeten winnen. Opdat Nederland weer een kleurrijk figuur mag verwelkomen in het rijk der Idolen, die de gemoederen wakker houdt en een dosis humor inbrengt. En natuurlijk ook omdat ie fijn is om naar te kijken!
Zonde van je geld zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:14 schreef the_hunter het volgende:
Net op 538 kon je smsen wie er morgen Idols zou winnen:
Dát zijn de percentages!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:14 schreef the_hunter het volgende:
Net op 538 kon je smsen wie er morgen Idols zou winnen:
Floortje: 76% van de stemmen
![]()
Raffaanhangers bewaren hun geld voor morgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
Zonde van je geld zeg.
Wat een schattig meiske was ze toen al.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Prondo het volgende:
dat stukje gister bij Jensen van de soundmixshow, wow wat zag ze er toen geweldig uit en ze zong ook fantastisch, misschien wel beter dan nu. zou graag dat optreden van toen en jurycommentaar (jacques d'ancona
willen zien
![]()
Nou, iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat een schattig meiske was ze toen al.![]()
ze zullen het hard nodig hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raffaanhangers bewaren hun geld voor morgen..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raffaanhangers bewaren hun geld voor morgen..
Wat heb jij altijd een eenzijdige bekrompen mening.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
[..]
Hoorde ik vanochtend op Slam Fm.quote:
Ja, als ze het gewoon express zou doen als 'publiciteitsstunt' zou ik dat ook wel doen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:24 schreef Lynx666 het volgende:
Ze praatte ook gewoon heel open en leuk over die foto's.
En daar geloof ik dus nog steeds niet in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, als ze het gewoon express zou doen als 'publiciteitsstunt' zou ik dat ook wel doen ja![]()
Mwah, weet ik niet. Bij Slam Fm lullen ze natuurlijk wel veel onzin, maar toen die foto's vrijkwamen waren ze er ook wel snel bij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus nog steeds niet in.. Wil eerst hun bron wel eens weten
.
Vast gewoon populistisch geblaat
Inderdaad. Bij Slam FM lullen ze veel onzin. En dat ze er snel bij waren toen die foto's vrij kwamen, hoeft niet automatischi in te houden, dat ze er alles over weten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Bij Slam Fm lullen ze natuurlijk wel veel onzin, maar toen die foto's vrijkwamen waren ze er ook wel snel bij.
o gut toch, ga je nu huilen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wat heb jij altijd een eenzijdige bekrompen mening.![]()
![]()
zo, dat moest er ff uit.
Wat moet ik dan ontkennenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nee. Maar probeer het maar eens te ontkennen als je het zo goed weet.
Niks. Klaar.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Is Floortje een vrouw
Ik dacht zo travo zo dochter
Dat er een slechte grap gemaakt wordt is al triest, maar dat er ook nog iemand om kan lachen is zo mogelijk nóg triesterquote:
Vind je haar moeder op een vrouw lijken dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat er een slechte grap gemaakt wordt is al triest, maar dat er ook nog iemand om kan lachen is zo mogelijk nóg triester![]()
Ik ben wel voor erger uitgemaakt, dus dit doet me eigenlijk vrij weinig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat er een slechte grap gemaakt wordt is al triest, maar dat er ook nog iemand om kan lachen is zo mogelijk nóg triester![]()
Ik ben blij dat je je eigen grap zelf leuk vindtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind je haar moeder op een vrouw lijken dan?
Zo slecht is die grap dan niet hoor![]()
Dat is mn 1e doelstelling altijd met grappen,toch 1 die lachtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:48 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je eigen grap zelf leuk vindt![]()
Dat motto komt mij vrij bekend voorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is mn 1e doelstelling altijd met grappen,toch 1 die lacht
Ach, iemand uitschelden op internet, dat kan iedereen. Daar doe ik dus niet aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben wel voor egrer uitgemaakt, dus dit doet me eigenlijk vrij weinig..
Ik begrijp niet waarom sommige mensen die zwangerschap van Raffaela steeds maar weer onder discussie willen stellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:52 schreef Danzig het volgende:
Ik begrijp nog steeds waarom iedereen die moeder loopt uit te schelden, blijkbaar geen argumenten tegen Floortje zelf of zo.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:52 schreef Danzig het volgende:
Ik begrijp nog steeds waarom iedereen die moeder loopt uit te schelden, blijkbaar geen argumenten tegen Floortje zelf of zo.
Omdat Rafaella een deelneemster is aan Idols en de zwangerschap effect kan hebben op haar verdere carierre bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom sommige mensen die zwangerschap van Raffaela steeds maar weer onder discussie willen stellen..
Zo;ang je die naam fout typt weiger ik om de serieusheid van je posts ook maar in overweging te nemenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Omdat Rafaella een deelneemster is aan Idols en de zwangerschap effect kan hebben op haar verdere carierre bijvoorbeeld.
OK, dus je hebt gewoon geen argumenten, ook goed hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo;ang je die naam fout typt weiger ik om de serieusheid van je posts ook maar in overweging te nemen.
Ik zou over Raffaëla ook wel zo'n lijstje (nog wel langer zelfs) kunnen maken, maar ik zou niet weten waarom. Ik heb namelijk absoluut geen hekel aan haar, ondanks dat het de grote concurrent van Floortje is. Ik ben fan van Floortje, omdat ik het een heel erg leuk meisje vind, die ook nog eens heel erg goed kan zingen en niet omdat ik anti Raffaëla ben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel hoor
1 Haar libelle gehalte is skyhigh
2 ze zingt alleen simpele liedjes
3 altijd het zelfde kapsel
4 logisch want ze heeft amper haar
5 altijd antwoorden wat mensen willen horen
6 ziet er zonder makeup niet uit
![]()
Of je gaat gewoon in op de inhoud?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo;ang je die naam fout typt weiger ik om de serieusheid van je posts ook maar in overweging te nemen.
Mee eens met bovenstaandequote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zou over Raffaëla ook wel zo'n lijstje (nog wel langer zelfs) kunnen maken, maar ik zou niet weten waarom. Ik heb namelijk absoluut geen hekel aan haar, ondanks dat het de grote concurrent van Floortje is. Ik ben fan van Floortje, omdat ik het een heel erg leuk meisje vind, die ook nog eens heel erg goed kan zingen en niet omdat ik anti Raffaëla ben.
Ach, laat me toch ook gewoon een keer zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon in op de inhoud?
Een discussie ontwijken om een typfout is al niet zo triest
En nu begin jij erover... in een Floortje-topic.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom sommige mensen die zwangerschap van Raffaela steeds maar weer onder discussie willen stellen..
Het onderwerp was een aantal posts eerder door anderen naar boven gekomen, inlezen is oké.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
En nu begin jij erover... in een Floortje-topic.![]()
Het had niks te maken met hetgeen jij op reageerde.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het onderwerp was een aantal posts eerder door anderen naar boven gekomen, inlezen is oké.
ik dacht dat dat lijstje over Raffaëla gingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zou over Raffaëla ook wel zo'n lijstje (nog wel langer zelfs) kunnen maken, maar ik zou niet weten waarom.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik dacht dat dat lijstje over Raffaëla ging
Waar kom jij vandaan, dat je klasse associeert met saai?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:30 schreef Woelli het volgende:
Als je klasse hebt, betekend meestal saaie doos![]()
Willen wij een saaie doos als idol:![]()
Twentequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan, dat je klasse associeert met saai?
Wij willen Floortje als idool
Ow ja, twente was hetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Twente![]()
![]()
Het is toch zo, als je kijkt naar Raffa word ze meteen geadoreert tot argogant![]()
Als je klasse hebt, ben je meestal rustig. Automatisch saai![]()
IK dacht al dat je iets tegen twentenaren hadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow ja, twente was het
Stomme twentenarenKlasse hebben heeft ook al nix met rustig zijn te maken
En dus ook niet saai.
Niks tegen twentenaren hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK dacht al dat je iets tegen twentenaren had![]()
Maar in mijn ogen blijft als ik hoor dat iemand klasse heeft dat die persoon heel rustig is![]()
quote:Maar Floortje is wel degelijk saai en TUTTIG tof, leuk,, stijlvol (klasse
) én wordt het nieuwe Idool van 2006
![]()
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Woelli het volgende:
Maar Floortje is wel degelijk saai en TUTTIG![]()
quote:
Blijkbaar héquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:42 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen de laatste keer dat we Floortje in Idols moeten aanschouwen..
Geldt ook voor Raffa hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar die krijgt nog een bloeiende carriere.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, op sommigen van die heeft Hind ook gestaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgt nog een bloeiende carriere.
Floortje komt terecht op de Huishoudbeurs, Libelle Zomerfair en Margriet Winterfeesten..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Floortje komt terecht op de Huishoudbeurs, Libelle Zomerfair en Margriet Winterfeesten..
Vergeet niet dat ze de oudjes ook mag verblijden met diverse tv-optredens op Max, en dan is er nog JetIx of Fox Kids of Nickelodeon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De oppas club jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze de oudjes ook mag verblijden met diverse tv-optredens op Max, en dan is er nog JetIx of Fox Kids of Nickelodeon.
Jaa die Floortje, die komt er welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze de oudjes ook mag verblijden met diverse tv-optredens op Max, en dan is er nog JetIx of Fox Kids of Nickelodeon.
En Life & Cooking.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat zal jij morgen een klap krijgen als de uitslag bekend gemaakt wordt![]()
Inderdaad, hilááárischquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je humor hebt
![]()
Ik heb ook wel humor. Ik twijfel alleen aan jou gevoel voor humorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je humor hebt
![]()
Dát is waarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Het was vanavond toch wel weer overduidelijk wie er gaat winnen
Dan heb jij niet opgelet vanavondquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tijd voor een andere avataar dus![]()
Inderdaad, sommigen beschouwen 'huisvrouw' als een bloeiende carierre.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:
Ik ben anti-floor jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dacht dat je ook tegen Floortje was, maar het feit dat ik anti-Ellen ben blijft spelen denk ik![]()
Dankjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Over kinderachtig gesproken![]()
Maar verder ben je wel ok hoor![]()
Tegen Floortje, anti-Ellen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dacht dat je ook tegen Floortje was, maar het feit dat ik anti-Ellen ben blijft spelen denk ik![]()
Ik ben niet tegen Floortje hoor, ik ben gewoon iets meer voor Raffaëla. Een beetje spelen met dat feit is gewoon leuk. Ellen vond ik gewoon geen goede idol, meningen kunnen verschillen tochquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tegen Floortje, anti-Ellen...
Wordt jij niet moe van je zelf?
Jij bent zeker ook psv supporter? Altijd maar naar anderen kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Is Floortje dan zó saai dat het nu zelfs hier al over voetbal gaat?
Ow, ik dacht dat je ook tegen Floortje was. Kwam door het woordje 'ook' in je post. Maar verder nog offence. Meningen verschillen (gelukkig) inderdaad. Moet er niet aan denken dat we allemaal dezelfde mening zouden hebbenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Floortje hoor, ik ben gewoon iets meer voor Raffaëla. Een beetje spelen met dat feit is gewoon leuk. Ellen vond ik gewoon geen goede idol, meningen kunnen verschillen toch
En PSV, nee, ik kijk geen voetbal.
Nee, maar ik heb het liever over voetbal, dan dat ik al die onzin moet lezen van die Raffaela fans met hun kansloze one-liners als 'flodder moet verliezen oleee oleee'quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Is Floortje dan zó saai dat het nu zelfs hier al over voetbal gaat?
Nou ja, ze hebben wel een heel klein beetje gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het liever over voetbal, dan dat ik al die onzin moet lezen van die Raffaela fans met hun kansloze one-liners als 'flodder moet verliezen oleee oleee'
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben wel een heel klein beetje gelijk natuurlijk.
Thank youquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij dat vind, vind ik allemaal best. Maar kom dan op z'n minst met goede argumenten. En blijf anders lekker in het Raffaela topic. Ik kom daar express niet, omdat ik geen zin heb om daar te gaan schreeuwen dat Raffaela moet verliezen. Dat gun ik haar ook niet, want zij kan ook gewoon goed zingen. Alleen vind ik Floortje veel leuker en ze kan beter zingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen zin in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat jij dat vind, vind ik allemaal best. Maar kom dan op z'n minst met goede argumenten. En blijf anders lekker in het Raffaela topic. Ik kom daar express niet, omdat ik geen zin heb om daar te gaan schreeuwen dat Raffaela moet verliezen. Dat gun ik haar ook niet, want zij kan ook gewoon goed zingen. Alleen vind ik Floortje veel leuker en ze kan beter zingen.
Omdat Floortje kleineren veel leuker isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef Lynx666 het volgende:
Gelijk.
En in hun eigen Raffa-topic gebeurt niks meer.
Dat is ook nodig, want als Floortje niet gekleineerd word, steekt ze met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat Floortje kleineren veel leuker is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |